"Ik lees/hoor geen vraag, mods"quote:Op zondag 13 april 2025 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nou, nou, nou... iemand voor Faber uitmaken gaat wel heel ver hoor
Voor zover de impliciete vraag is hoe OP het geld terug kan krijgen, dan is het niet ingewikkelder dan (als de klantenservice in het weekend telefonisch niet bereikbaar is) het op maandag nog eens proberen. Ik lees er niet in dat Amazon heeft geweigerd terug te betalen.quote:
Die laatste reactie van mij was tegen @Leandraquote:Op maandag 14 april 2025 10:58 schreef baskick het volgende:
[..]
Voor zover de impliciete vraag is hoe OP het geld terug kan krijgen, dan is het niet ingewikkelder dan (als de klantenservice in het weekend telefonisch niet bereikbaar is) het op maandag nog eens proberen. Ik lees er niet in dat Amazon heeft geweigerd terug te betalen.
"Ik lees/hoor geen vraag."quote:Op maandag 14 april 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
Ja ho maar, het topic is naar WGR verplaatst vanuit GC
had inderdaad ook naar KLB gekund.
Nu krijgt TS mogelijk nog adviezen, daar niet.
Mocht je een advies willen geven kun je er reageren.
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je toch vaak als een intens akelig kereltje
Ze heeft kritiek op je gedrag. Je kunt je ook afvragen of ze een punt heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?
"Vaak" nog wel, wel ja![]()
Dit is wel vrij persoonlijk, heb die post verwijderd. Snap ergens wel waar t vandaan komt, maar dat mag een stuk anders verwoord worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?
"Vaak" nog wel, wel ja![]()
Dat kun je ook een beetje normaal brengen, zonder gescheld, zonder geflame.quote:
Die vraag stond er al een tijdje (weliswaar niet van mij maar toch). En zoals gezegd, TS is meermaals online geweest in de 24 uur daarna.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:03 schreef noodgang het volgende:
te vragen of er een korte terugkoppeling gegeven kan worden
Ik vind je gewoon met regelmaat een irritantje. Een voorbeeld is dat gedram om een reactie van TS. Laat dat kind ff zeg en stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Die vraag stond er al een tijdje (weliswaar niet van mij maar toch). En zoals gezegd, TS is meermaals online geweest in de 24 uur daarna.
Ik snap werkelijk niet dat een ludieke 'lemmingachtige' post dan een dergelijke ad hominem rechtvaardigt, met de generaliserende toevoeging "vaak". Dan speelt er oud zeer. Klaarblijkelijk.
Zoveel was me inmiddels wel duidelijk ja. Al langer trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:26 schreef Queller het volgende:
Ik vind je gewoon met regelmaat een irritantje.
Je PI zegt genoeg. Goed weekend maatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef r_one het volgende:
WGR / Gloryhole door gewapend beton
Waarom dicht?
Waarom geen schopje naar K&W?
(of ONZ)
Hallo allemaal,quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:18 schreef freak1 het volgende:
[..]
vraag;
presidenten van bevriende landen uitmaken voor oorlogsmisdadiger, is dat okay? gewoon even voor mijn beeldvorming.
Hou toch op @CoolGuy heeft nota bene aangegeven achter neer te hebben gelegd of je dat wel of niet zou mogen posten (ik ga er vanuit van wel) en nu ga je over de post die daar de aanleiding toe gaf vallen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
zou er een moderator dit soort back seat moderatie en off topic kunnen verwijderen?
En is er een forumregel dat je alleen pro-Amerika/trump zaken mag posten of is die er niet?
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op @:Coolguy heeft nota bene aangegeven achter neer te hebben gelegd of je dat wel of niet zou mogen posten (ik ga er vanuit van wel) en nu ga je over de post die daar de aanleiding toe gaf vallen?
Ben je bang dat het niet mag ofzo?
Flikker op met je beschuldigingen, ik heb helemaal niks verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.
Topic dichtdoen gebeurt wel vaker, topic volledig verwijderen luidt meestal een ban in is mijn ervaring.
het volledige topic is niet verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.
Topic dichtdoen gebeurt wel vaker, topic volledig verwijderen luidt meestal een ban in is mijn ervaring.
Over welk topic gaat dit?! Ik heb geen topics verwijderd, ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het volledige topic is niet verwijderd.
Ik heb een aantal reacties weggehaald
Voordat ik door had dat CG al in het topic aanwezig was.
ik heb in het topic van pedaalemmer WGR / Demonstreren tegen Trump die langs mijn huis rijdtquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Over welk topic gaat dit?! Ik heb geen topics verwijderd, ik heb geen idee waar dit over gaat
Maar het topic bestaat toch nog gewoon? Er wordt geroepen dat een topic is verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in het topic van pedaalemmer WGR / Demonstreren tegen Trump die langs mijn huis rijdt
een aantal posts weg gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |