quote:Steeds meer details over de laatste dagen van Ruud van Nistelrooij als trainer van PSV komen op straat te liggen. Volgens Voetbal International waren Van Nistelrooij en technisch directeur Earnest Stewart het niet eens over Joey Veerman.
Bij het doorlichten van de selectie voor volgend seizoen zaten Van Nistelrooij en Stewart voor '95 procent' met elkaar op één lijn. Maar over Veerman niet. De middenvelder belandde na de WK-break op de bank, maar ontpopte zich in de laatste weken van het seizoen tot een uitblinker. Van Nistelrooij bleef echter niet onverdeeld positief over de Volendammer, die er in zijn ogen niet het maximale uithaalde.
'Bij een goed bod op Veerman had Van Nistelrooij er geen probleem mee als de Volendammer, die ook sfeerbepalend is in de kleedkamer, zou vertrekken - terwijl de clubleiding juist een team om hem en Xavi Simons heen wilde bouwen', schrijft Voetbal International. De andere stafleden Fred Rutten en André Ooijer waren het niet eens met het feit dat Veerman korte tijd op de bank werd gezet door Van Nistelrooij. Ook Veerman behoorde naar verluidt tot de groep die met de directie sprak.
quote:De supportersvereniging van PSV wil dat Ruud van Nistelrooij snel duidelijkheid geeft over zijn vertrek bij de club.
De supportersvereniging van PSV roept het bestuur op om de rust binnen de club snel te laten terugkeren. ,,Dat was juist altijd een belangrijke kracht van PSV. Dat bij ons veel minder naar buiten kwam dan bij Ajax of Feyenoord. PSV was altijd steady. De laatste jaren hebben we dat niet meer gezien, kijk maar naar het vertrek van Mark van Bommel en John de Jong bijvoorbeeld.”
Voor Bogaarts is het ook gissen wat er precies is gebeurd. ,,Ruud is gepokt en gemazeld. Hij weet dat er in de voetbalwereld af en toe dingen gelekt worden, dat hoort erbij. Ruud gaat niet over één nacht ijs en toch neemt hij deze beslissing.”
Van Nistelrooij krijgt op sociale media veel steun van PSV-supporters, al zijn er ook mensen bij die het niet erg vinden dat hij vertrekt. ,,Zij vinden dat hij niet het onderste uit de kan heeft gehaald en kampioen had moeten worden. Dat vind ik zelf eigenlijk ook. We hebben het tegen de kleinere clubs laten liggen”, zegt Bogaarts, die veel reacties krijgt van fans. ,,Er heerst verdriet en boosheid. Ruud is een PSV-coryfee, een held. Hij heeft zoveel betekend voor de club. Het is verdrietig dat hij de club nu op deze manier verlaat.”
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Doodserieus menen dat het goed is voor de rust als Ruud de toko in de hens steekt.
Doodserieus menen dat je met deze selectie kampioen moet worden
Helder licht deze man
De daadwerkelijke luizen in de pels zijn hier dan toch de assistenten? Want die steunden Ruud niet en eisten min of meer dat hij Veerman zou opstellen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:07 schreef De_Pel het volgende:
naast dat janksmoel Veerman de grote stokert was, blijkt hij nu ook nog de reden te zijn voor meningsverschillen tussen Ruudje en de directie?!
Blij dat dat kutje naar julie is gegaan ipv naar ons zeg
[..]
Je haalt een ervaren assistent omdat de trainer ervaring mist, als die dan met advies komt is hij toch geen luis in de pels maar doet hij waar hij voor aangenomen is, een kritisch klankbord zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De daadwerkelijke luizen in de pels zijn hier dan toch de assistenten? Want die steunden Ruud niet en eisten min of meer dat hij Veerman zou opstellen.
Situatie is ook wel lastig want Veerman is in principe te goed voor het bankje lijkt me ook wel de persoon om dat kenbaar te maken, als je als staf vervolgens niet op 1 lijn zit kan het snel escaleren. Krijg je al snel een onwerkbare situatie en kampen en zo.
Geloof daar allemaal niet zo in eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je haalt een ervaren assistent omdat de trainer ervaring mist, als die dan met advies komt is hij toch geen luis in de pels maar doet hij waar hij voor aangenomen is, een kritisch klankbord zijn.
Wat heb je sowieso aan assistenten die alleen maar ja en amen knikken, dat hebben we afgelopen seizoen bij Schreuder gezien, die jongens die met Ten Hag gewerkt hebben zullen hun wenkbouwen toch ook wel gefronst hebben maar daar moet je wel wat mee doen. Had Reiziger dat wel gedaan was hij misschien de tussenpaus geweest ipv Heitinga.
De ervaring van de Slis die van meerwaarde kan zijn voor RvN vergelijken met iemand die een geestelijke beperking heeft en al moeite heeft om de pionnen op de goede plek te zetten. Nee, daar zit Slot niet op te wachten….quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof daar allemaal niet zo in eerlijk gezegd.
Uiteindelijk moeten die assistenten gewoon hun smoel houden en is het de wil van de hoofdtrainer die wet is.
Natuurlijk mogen en moeten ze zich bemoeien met de dagelijkse gang van zaken en/of spelers individueel spreken en tactisch dingen meegeven. Of daarnaast de hoofdtrainer adviseren. Maar met de opstelling bemoeien is not done.
Geloof niet dat John de Wolf ook maar iets te zeggen heeft over het wedstrijdformulier. Denk dat Slot hem vierkant zou uitlachen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:07 schreef De_Pel het volgende:
naast dat janksmoel Veerman de grote stokert was, blijkt hij nu ook nog de reden te zijn voor meningsverschillen tussen Ruudje en de directie?!
Blij dat dat kutje naar julie is gegaan ipv naar ons zeg
[..]
Beter geestelijk beperkt dan een mes in de rug van de hoofdtrainer denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
De ervaring van de Slis die van meerwaarde kan zijn voor RvN vergelijken met iemand die een geestelijke beperking heeft en al moeite heeft om de pionnen op de goede plek te zetten. Nee, daar zit Slot niet op te wachten….
Geloof ook echt niet dat Schreuder Ten Hag intern had durven overrulen als hij voor de verandering pak hem beet Neres een paar potjes op de bank zette.quote:De andere stafleden Fred Rutten en André Ooijer waren het niet eens met het feit dat Veerman korte tijd op de bank werd gezet door Van Nistelrooij.
Een mes in de rug van de hoofdtrainer? Door wie dan? Een meningsverschil is wat anders dan een mee in de rug. En van Nistelrooij mocht gewoon blijven en Rutten Ooijer zijn of gaan pleite. Er waren al gesprekken geweest met van Nistelrooij over de invulling van de technische staf voor volgend seizoen en welke spelers er wel en niet verkocht en gekocht mochten worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter geestelijk beperkt dan een mes in de rug van de hoofdtrainer denk ik dan.
Ik doel met name op dit zinnetje :
[..]
Geloof ook echt niet dat Schreuder Ten Hag intern had durven overrulen als hij voor de verandering pak hem beet Neres een paar potjes op de bank zette.
Daarmee creëer je onrust en geef je spelers het idee dat het wellicht interessant is om te gaan lopen muiten.
Ze waren het er kennelijk niet mee eens dat Veerman niet speelde dus die zullen ongetwijfeld hebben lopen stoken bij de speler of bij de directie. Of denk je dat Ruud puur is opgestapt omdat Veerman liep te janken, die doet niet anders dan janken namelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een mes in de rug van de hoofdtrainer? Door wie dan? Een meningsverschil is wat anders dan een mee in de rug. En van Nistelrooij mocht gewoon blijven en Rutten Ooijer zijn of gaan pleite. Er waren al gesprekken geweest met van Nistelrooij over de invulling van de technische staf voor volgend seizoen en welke spelers er wel en niet verkocht en gekocht mochten worden.
Waar is dat mes dan?
Cocu kon het toch ook aardig, kampioen worden met zaaddodend voetbal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:08 schreef Zorro het volgende:
Tijd voor Mourinho
Die kijkt tenmisnte naar de verdediging, schopt de zeikerds er wel uit en is nog een heerlijke bron van ergernis voor de rest van Nederland ook. Derksen voorop
Aannames….quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze waren het er kennelijk niet mee eens dat Veerman niet speelde dus die zullen ongetwijfeld hebben lopen stoken bij de speler of bij de directie. Of denk je dat Ruud puur is opgestapt omdat Veerman liep te janken, die doet niet anders dan janken namelijk.
Onzin en daar heb je momenteel ook geen buitenstaanders voor nodig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:21 schreef tja77 het volgende:
Maar ja, buitenstaanders (lees supporters van andere clubs) grijpen het liefst alles aan om de gehele club de grond in te trappen.
Bij ajax ook niet als je benoemt dat het zowel bestuurlijk als op het veld he le maal bagger is maar dan begin jij te relativeren en ligt het vooral aan de trainer en was je met dit ajax zootje onder Slot met twintig punten voorsprong kampioen gewordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin en daar heb je momenteel ook geen buitenstaanders voor nodig.
Het voetbal onder RvN was ook niet echt een feest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cocu kon het toch ook aardig, kampioen worden met zaaddodend voetbal.
En Rutten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aannames….
Geen idee wat de exacte reden is van het opstappen van RvN maar Stewart en Brands wilden gewoon met hem door en waren verrast door z’n vertrek.
RvN gaf aan gebrek aan steun en vertrouwen te ervaren.
Als hij betrokken wordt bij de besluitvorming omtrent technische staf en toekomstige spelers, dan spreekt daar toch vertrouwen uit?
Ook zei hij (RvN) dat hij steun miste na een nederlaag bijvoorbeeld. Ik kan me de laatste nederlaag amper herinneren, dat is ook alweer even geleden. Dus niet iets wat recent speelde lijkt me. En wat voor steun? Een knuffel en wat bemoedigende woordjes van Brands?
Maar wel plotklaps een paar dagen voor de laatste wedstrijd er tussenuit knijpen. Ik weet niet of het alleen PSV te verwijten valt of dat van Nistelrooij dit wat netter had op kunnen lossen. Dinsdagavonds nog tijdens het gesprek een positief gevoel achter laten bij Stewart, volgende dag, ik stop ermee.
Maar ja, buitenstaanders (lees supporters van andere clubs) grijpen het liefst alles aan om de gehele club de grond in te trappen.
Omdat jij het er niet mee eens bent, is het niet per definitie onzin, buitenstaanders kiezen op voorhand de kant van van Nistelrooij, en spreken van wanbeleid van bovenaf. Niks mooier dan een club in z’n geheel afbranden en belachelijk maken en vervolgens de kant kiezen van degene die het (zinkende) schip verlaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin en daar heb je momenteel ook geen buitenstaanders voor nodig.
Wat is er met Rutten? Die pakt z’n spullen (denk ik) omdat van Nistelrooij niks doet met zijn advies. Natuurlijk hoeft van Nistelrooij niet blindelings mee te gaan met het advies van Rutten, van Nistelrooij is immers eindverantwoordelijk. Maar dan mag Rutten toch ook gewoon concluderen dat zijn aanwezigheid nutteloos is? En dan gaan Stewart en van Nistelrooij vervolgens kijken naar de invulling van die functie voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En Rutten?
Ja zijn idd aannames, maar hij zal toch niet zomaar opgestapt zijn een wedstrijd voor het einde. Als je het dan hebt over nederlagen, maak je het seizoen toch in elk geval fatsoenlijk af.
Ja niet om aan te gluren, tijdrekken tegen Spakenburg bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het voetbal onder RvN was ook niet echt een feest.
En die petjes act.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja niet om aan te gluren, tijdrekken tegen Spakenburg bijvoorbeeld
Dus dan kost het ze alleen de 30 voor Simons…quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Optie D, ze zouden NOOIT de vCL doorkomen
Dus jullie hebben daar al 10 jaar een kerel zitten die niet weet waar hij mee bezig is?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[..]
E: Een nieuwe coach die weet waar ie mee bezig is
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben daar al 10 jaar een kerel zitten die niet weet waar hij mee bezig is?.
En die hebben ze na 9 jaar tegen wil en dank de grootst mogelijke promotie gegeven?
Als Ruud was gebleven was het ook geen abctje geweest hoor, AZ zit beter in elkaar dan PSV, al heeft PSV wat spelers die het verschil kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fred maakte een echte Fred-indruk tijdens de persco.Heb er echt 0 vertrouwen in dat PSV een resultaat weg gaat kapen bij AZ morgen.
Klopt maar Ruud was nog wel een vechter. Fred straalt vooraf al uit de handdoek in de ring te gooien.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ruud was gebleven was het ook geen abctje geweest hoor, AZ zit beter in elkaar dan PSV, al heeft PSV wat spelers die het verschil kunnen maken.
Het is Ruud te verwijten dat deze wedstrijd nog ergens om gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar Ruud was nog wel een vechter. Fred straalt vooraf al uit de handdoek in de ring te gooien.
Is ook weer zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is Ruud te verwijten dat deze wedstrijd nog ergens om gaat.
De shit bij Ajax zit op een ander niveau in de organisatie dan bij PSV.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk ook niet dat Ajax punten gaat pakken morgendie shit waar hun ook in zitten
dus PSV met een gelukje 2de misschien en dan AZ de 3de plek wegkapen van Ajax op eigen kracht
Ik gok dat Bosz zichzelf al heeft aangeboden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:44 schreef fetX het volgende:
Wie gaat Ruud opvolgen? Ik ga gieren als het Bosz wordt.
Heel veel alternatieven zijn er niet, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:44 schreef fetX het volgende:
Wie gaat Ruud opvolgen? Ik ga gieren als het Bosz wordt.
er is nog altijd Johnny van den Brom om te vragen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel alternatieven zijn er niet, toch?
ron jans met een oud psver er naastquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Bosz heeft het vaker verpest dan goed gedaan dus die zou ik al helemaal niet nemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Bosz trainer wordt dan pakt Feyenoord die Cruijffschaal op zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Bosz heeft het vaker verpest dan goed gedaan dus die zou ik al helemaal niet nemen.
Dickie is vrijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die pakken we sowieso wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Bosz trainer wordt dan pakt Feyenoord die Cruijffschaal op zeker.
Janssen van AZ is ook welkom. Hopelijk wordt het geen Peter Bosz.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:19 schreef TehRocks het volgende:
Goed om aan de titel van het topic te zien dat PSVCL nog steeds niet de scherpste ideeen heeft.
Van den Boomen heeft een Ajax verleden, die zag ik ook niet naar PSV komen eerlijk gezegd. Spierings zie ik nog wel deze kant op komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Van den Boomen dus naar Ajax, de bord op schoot scouting van PSV heeft een probleem. Al heeft Spierings natuurlijk nog nergens getekend.
Kieran McKenna van Ipswich Town (L1) 100+ goals ofzo. Zat bij United in de staf van Mourinho. Tactisch staat Ipswich ook goed en hij heeft daadwerkelijk een plan qua speelstijl. En hij is gewend om te werken met spelers met een beperkingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
of weer een buitenlander maar dan een engelsman of italiaan of zo, geen duitser
Steve McClaren (die heeft goede relaties met bv Luuk de Jong van zijn tijd bij Twente, toen die voor het eerst kampioen werden)
Het is PSV in de Kuip gastquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Bosz trainer wordt dan pakt Feyenoord die Cruijffschaal op zeker.
Inderdaad, dit gaat een choke van jewelste worden. Ik zie niet in hoe PSV hier niet gaat verliezen, met de zwakke selectie en alle zooi van afgelopen week er boven op.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
0 vertrouwen. Onze extreem zwakke rechterkant tegen Karlsson en Kerkez, kan alleen maar mis gaan.
Onder aan de streep maakt het ook geen ruk uit of je nu tweede of derde wordt. Die voorronde CL kom je toch niet door.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat een choke van jewelste worden. Ik zie niet in hoe PSV hier niet gaat verliezen, met de zwakke selectie en alle zooi van afgelopen week er boven op.
Het is wel fijn om spelers aan te trekken of te behouden. Die zijn toch te dom of hebben een te groot ego om te beseffen dat je die voorronde nooit doorkomtquote:Op zondag 28 mei 2023 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onder aan de streep maakt het ook geen ruk uit of je nu tweede of derde wordt. Die voorronde CL kom je toch niet door.
Precies. Dat Boscagli niet speelt is al tijden een groot raadsel. Die is al een een tijd weer fit.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
Fredje opkutten met dezelfde opstelling als vorige week. Wat een laffe hond is dat zeg. Zet lekker Boscagli, Guti en Silva erin. Maar neehoor, Til en Co moeten weer spelen.
Het is hopen op Twente vanmiddag..
Is zeker zo, maar het is wel lekker als je Ajax compleet uit de CL kunt houden volgend jaar. Die zouden met wat goede aankopen namelijk wel de voorronde door kunnen komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onder aan de streep maakt het ook geen ruk uit of je nu tweede of derde wordt. Die voorronde CL kom je toch niet door.
Slisserd komt de boel wel even redden hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
Fredje opkutten met dezelfde opstelling als vorige week. Wat een laffe hond is dat zeg. Zet lekker Boscagli, Guti en Silva erin. Maar neehoor, Til en Co moeten weer spelen.
Het is hopen op Twente vanmiddag..
Ik heb weinig hoop. Maar ook al word je tweede, je hebt niets te zoeken in een CL met een van de meest dramatische defensie van Nederland. Er zal echt iets moeten gebeuren mbt de defensie. Maar dat roepen we al jaren en het blijft dramatisch.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:51 schreef Scorpie het volgende:
Jullie winnen gewoon met 1-4
3x Luuk de Jong
1x Veerman
als je 2e wordt kan je die voorronde iig proberen door te komen. En dat vooruitzicht alleen al biedt perspectief voor toekomstige spelers.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb weinig hoop. Maar ook al word je tweede, je hebt niets te zoeken in een CL met een van de meest dramatische defensie van Nederland. Er zal echt iets moeten gebeuren mbt de defensie. Maar dat roepen we al jaren en het blijft dramatisch.
Dat hebben we twee seizoenen gezien. Ook door dramatisch te verdedigen kom je niet eens door die voorrondes heen. Tegen Benfica kun je verliezen. Maar die aanfluiting tegen de Rangers was vreselijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
als je 2e wordt kan je die voorronde iig proberen door te komen. En dat vooruitzicht alleen al biedt perspectief voor toekomstige spelers.
realisme boeit niet. Als ons aller Ajax 2e wordt vandaag (wat ik niet denk) ben ik daar blijer mee dan de 3e of 4e plek.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat hebben we twee seizoenen gezien. Ook door dramatisch te verdedigen kom je niet eens door die voorrondes heen. Tegen Benfica kun je verliezen. Maar die aanfluiting tegen de Rangers was vreselijk.
Kijk naar Feyenoord. Die zijn kampioen en hadden dat perspectief al jaren niet van een CL. Laar staan hun financiële toestand.
Natuurlijk hoop je op meer en gun ik het PSV uiteraard om die voorrondes te halen. Maar dat heeft dan meer te maken met clubliefde en als supporter zijnde dan dat het met realisme te maken heeft.
Dan had je een condoom moeten gebruiken.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg een heel vervelend voorgevoel.
Daar heb je dan een zomer de tijd voor.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb weinig hoop. Maar ook al word je tweede, je hebt niets te zoeken in een CL met een van de meest dramatische defensie van Nederland. Er zal echt iets moeten gebeuren mbt de defensie. Maar dat roepen we al jaren en het blijft dramatisch.
Gewoon blij zijn dat we er een jaar van hebben mogen genieten in PSV shirt.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Vrees dat Xavi weg is, maar wat een speler zeg.
Denk het ook, valt niet veel meer voor hem te leren in de Eredivisie aangezien hij nu al de beste speler op de Nederlandse velden is. Maar er is nog hoop zolang er niks getekend is.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Blijft nog wel een seizoen . Wat een spelerquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat kan zeker.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan Simons nog na de voorronde CL Psv verlaten? Dat zal die wel willen wanneer jullie zoals gewoonlijk weer choken tegen een vaag B-team toch?
Gelukkig is Ruud weg, wordt ie tenminste wel opgesteld.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan Simons nog na de voorronde CL Psv verlaten? Dat zal die wel willen wanneer jullie zoals gewoonlijk weer choken tegen een vaag B-team toch?
Heb er (erg) weinig geloof in.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:59 schreef ISVV het volgende:
Nu een keer niet choken in de voorronde CL gvd.
Ik denk dat hij al weet dat hij bij een grote club gewoon op de bank terechtkomt. En daar leer je nou eens echt niets van.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk het ook, valt niet veel meer voor hem te leren in de Eredivisie aangezien hij nu al de beste speler op de Nederlandse velden is. Maar er is nog hoop zolang er niks getekend is.
Al snap ik de gedachte, ik ben blij dat PSV gewoon heeft laten zien dat er echt veel in deze ploeg zit. Met wat wijzigingen… Vrijwel alle kenners hadden AZ als winnaar neergezet. Maar uiteindelijk is het verschil met Ajax 6 punten.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere tweede goal van Xavi![]()
jammer eigenlijk gezien ajax verloren had, had ik graag gezien dat AZ hier punten had gepakt, om ze daar in amsterdam in nog meer grafstemming te brengen
Feyenoord gaat niks klaarspelen in de CL. Maximaal 2 puntjes.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
@:PSVCL is momenteel meer een soort PSvCL, HUEHUEHUEEUEHUE
Niet zo haten op deze baas, wat een geweldenaar. Jankgezicht of niet, dit jochie kan ballen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef RipCity het volgende:
Xavi: ja we zijn laks
https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/637488
Manmanman… nog 1 potje moest je werken maar je dacht het komt wel.
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch nog 3-3 geworden. Boeit weinig want vandaag had je moeten winnen, volgende week kan je vergeten.
Wat een ontiegelijk kut seizoen.
Ik hoop niet dat je je zakgeld hebt ingezet op AZ.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je ze zien spelen? Laatste thuiswedstrijd van het seizoen, alles op het spel, en je komt met dit aan.
Nee klopt, dat zie ik helemaal goed komen tegen AZ
In de 98ste minuut winnen nadat AZ zo'n 2 a 3 kansen heeft gehad op de 2-1, dat vind ik eerlijk gezegd niet echt iets om m'n gelijk over te komen halen. Uiteraard ben ik ook tevreden dat het toch nog allemaal goed is gekomen overigens. Gelukkig deed Twente gewoon de sportieve plicht waardoor het niet weer nagelbijten en hakken over de sloot is geworden zo rond minuut 90. Vond AZ namelijk meer recht hebben op een overwinning dan PSV.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet zo haten op deze baas, wat een geweldenaar. Jankgezicht of niet, dit jochie kan ballen.
[..]
[..]
Ik hoop niet dat je je zakgeld hebt ingezet op AZ.
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niks klaarspelen in de CL. Maximaal 2 puntjes.
Waarom hap je steeds op users als HMF en PSVCL. Of is dat je act?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen altijd kwaad is nav jouw opmerkingen eigelijk?
Oh niets hoor dit is gewoon de Davy strategie anno 2014quote:Op zondag 28 mei 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen altijd kwaad is nav jouw opmerkingen eigelijk?
Waarom zou ik niet mogen reageren. Al vaker gezegd, er is een vrijbrief voor dit soort users. Zeker in het Ajax topic maar ook in andere topics. Ja ik kan het negeren. Doe ik vaak genoeg, maar steeds minder gezien die stront en die users hun gang gaan. Dan ga ik lekker het gesprek aanquote:Op zondag 28 mei 2023 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom hap je steeds op users als HMF en PSVCL. Of is dat je act?
Waar is toch de goeie ouwe tijd gebleven dat vooral het PSV topic bestond uit enorme calimero's.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waar is toch de goeie ouwe tijd gebleven dat vooral het PSV topic bestond uit enorme calimero's.
een goede nieuwe coach, paar gerichte aankopen en het blijven van spelers als simons en dat draait zo weer de goede kant op voor jullie.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:49 schreef Halcon het volgende:
Tsja, op papier zijn dat allemaal ploegen die je moet pakken. Maar dat was Rangers ook. Die konden er ook gewoon echt helemaal niks van.
Ik kom m’n gelijk niet halen, ik kom jou op je ongelijk wijzen. Want voor jou hoefde deze wedstrijd niet eens meer gespeeld te worden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de 98ste minuut winnen nadat AZ zo'n 2 a 3 kansen heeft gehad op de 2-1, dat vind ik eerlijk gezegd niet echt iets om m'n gelijk over te komen halen. Uiteraard ben ik ook tevreden dat het toch nog allemaal goed is gekomen overigens. Gelukkig deed Twente gewoon de sportieve plicht waardoor het niet weer nagelbijten en hakken over de sloot is geworden zo rond minuut 90. Vond AZ namelijk meer recht hebben op een overwinning dan PSV.
Hoop dat je vanavond een lekker tukkie onder het PSV dekbed doet, volgend seizoen mogen we het weer proberen in de vCL. Hopelijk lukt het dit keer wel, en kunnen we dit kutseizoen (ondanks de bekerwinst) snel vergeten.
gaat niet gebeuren nu van Nistelrooy weg isquote:
niet helemaalquote:Op zondag 28 mei 2023 21:50 schreef Drxx het volgende:
Wilde even jullie bedanken dat jullie je plicht hebben gedaan vandaag.
Wel het absoluut maximale uit deze selectie gehaald. Netjes gedaan inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Al met al voor PSV eigenlijk een verrassend lekker seizoen. Veel topwedstrijden gewonnen, 2 prijzen gepakt en aan het einde van de rit ook nog van Ruud af. Wat mij nou niet echt een enorm gemis lijkt.
Prima.
Ik ben blij dat je gelijk hebt gekregen. Ik had er 0 vertrouwen inquote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kom m’n gelijk niet halen, ik kom jou op je ongelijk wijzen. Want voor jou hoefde deze wedstrijd niet eens meer gespeeld te worden.
Ik weet niet of dat wel zo is eerlijk gezegd, Schmidt in de Eredivisie was sowieso beter qua punten vorig jaar, en ook JC schaal en beker winst bijvoorbeeld. Schmidt heeft enkel zijn record in toppers tegen zich, daar was het dit jaar echt een heel stuk beter, ook wel eens fijn. Simons was wel iemand die echt het verschil heeft gemaakt dit seizoen, als je die vorig jaar had gehad ipv Gotze (die toch ook vaak een pot heeft gemist) had het er heel anders uit kunnen zien imo. Maar je zou best gelijk kunnen hebben dat het beter was dan onder Schmidt, vind het een moeilijke.quote:Het was zeker een kutseizoen, maar wel met betere resultaten dan het vorige seizoen onder Schmidt bijv., en dat zonder Gakpo en Madueke die wel de broodnodige miljoenen in het laatje hebben gebracht.
Je pakt de fruitschaal, wint de beker, pakt 16? punten tegen de andere ploegen uit de top 5, en Europees verlies je nipt van de uiteindelijke finalist.
Wat kut was, was het verlies tegen de Rangers, en het onnodig puntverlies tegen de kleinere ploegen.
Dit team hang in z’n geheel aan Simons, zonder die knakker zou je dit seizoen 5e geworden zijn. En dat is een kwalijke zaak voor een topploeg als PSV.
Mee laten beslissen wie de nieuwe coach wordt en een dikke bonus gevenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren nu van Nistelrooy weg is
Hardop gelachen. Klinkt als solide beleid dit!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mee laten beslissen wie de nieuwe coach wordt en een dikke bonus geven
Ik denk dat hij na het gezeik de afgelopen weken hij helemaal klaar is met zijn medespelers en psv ....quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mee laten beslissen wie de nieuwe coach wordt en een dikke bonus geven
Simons is fysiek juist ijzersterk.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na het gezeik de afgelopen weken hij helemaal klaar is met zijn medespelers en psv ....
dat zijn gewoon viese matennaaiers
Misschien blijft hij toch
ik denk dat het wel goed is als hij nog een jaar in nederland zou blijven
fysiek vind ik hem nog niet klaar voor het buitenland
Het spel in de topcompetities is gewoon nog sneller en harder dan wat we in nederland hebben. Bijna elke speler die vanuit nederland naar het buitenland ging had het moeilijk. Zelfs zo een gast als Bergwijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Simons is fysiek juist ijzersterk.
Enig idee hoeveel keer hij per wedstrijd aangepakt wordt? Enig idee hoeveel gele kaarten er zijn gegeven voor overtredingen op hem? Die 2 doelpunten die hij maakt vandaag, daar laat hij toch zien dat hij fysiek enorm sterk is. Ondanks al die overtredingen is hij tot op heden zelden geblesseerd. Als hij breder wordt, verliest hij juist in z’n wendbaarheid.
Everton dat in de PL blijft maakt deze transfer vrij onmogelijk ja. Ze vroegen 13,5 miljoen las ik ergens. Veel teveel voor een verdediger van het niveau dat Gerrit heeft imo.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:53 schreef RipCity het volgende:
De Groeten van Gerrit
To PSV
The staff the players and the fans I want to Thank you for giving me this opportunity to play for this wonderful football club.
I have loved every minute of it. It’s been a season full of challenges but as a team we stuck together and gave it our all, Winning 2 trophies and more importantly finishing in second place to qualify for champions league stage next season where this club belongs. I hope for everyone involved with psv the future brings nothing but success and more great moments. Who knows what the future holds. Thanks for everything Jarrad. ❤️🤍
Eendracht maakt macht’,
Een keertje thuis winnen van een Lens, Newcastle United, Galatasaray, Real Sociedad, Union Berlin moet kunnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niks klaarspelen in de CL. Maximaal 2 puntjes.
Ter ere waarvan droegen de supporters zwarte shirts?quote:
Ik had het idee dat ze in Eindhoven niet zo bezig waren met wat er in Enschede gebeurde. Uiteindelijk ook nog een gat van 6 punten geslagen met Ajax. (En 7 achter op Feyenoord)quote:Op maandag 29 mei 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
Simons was de beste speler van Ajax gisteren, gelukkig wilde hij gewoon winnen, met dank uit Amsterdam.
goed, slecht, superslechtquote:Op maandag 29 mei 2023 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze in Eindhoven niet zo bezig waren met wat er in Enschede gebeurde. Uiteindelijk ook nog een gat van 6 punten geslagen met Ajax. (En 7 achter op Feyenoord)
Het geeft de verhoudingen wel aardig weer zo denk ik.
Goed, redelijk, slecht zou ik zeggen. PSV heeft geen heel slecht seizoen gehad. Heel veel topwedstrijden gewonnen in de Eredivisie, inclusief 2-0 overwinningen op Sevilla en Arsenal. 2 prijzen, 75 punten, redelijk doelsaldo, voorronde CL.quote:
Simons en in de eerste seizoenshelft ook Gakpo hebben de (flinke) problemen die er wel waren gewoon verbloemd.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed, redelijk, slecht zou ik zeggen. PSV heeft geen heel slecht seizoen gehad. Heel veel topwedstrijden gewonnen in de Eredivisie, inclusief 2-0 overwinningen op Sevilla en Arsenal. 2 prijzen, 75 punten, redelijk doelsaldo, voorronde CL.
Het kan veel slechter en dan ook nog van Ruud af, wat geen groot gemis is denk ik. De redelijke prestaties zijn wel met dank aan Simons, zonder hem was het helemaal niets geworden.
PSV heeft het Feyenoord toch ook niet moeilijk gemaakt terwijl ze er wel 4 punten van hebben gepakt en niet toeslaan als Ajax niet levert is wat mij betreft niet redelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed, redelijk, slecht zou ik zeggen. PSV heeft geen heel slecht seizoen gehad. Heel veel topwedstrijden gewonnen in de Eredivisie, inclusief 2-0 overwinningen op Sevilla en Arsenal. 2 prijzen, 75 punten, redelijk doelsaldo, voorronde CL.
Het kan veel slechter en dan ook nog van Ruud af, wat geen groot gemis is denk ik. De redelijke prestaties zijn wel met dank aan Simons, zonder hem was het helemaal niets geworden.
Ja, dat was vorig jaar en het jaar daarvoor ook de situatie natuurlijk. Paar goede aankopen erbij en het had er ook dan heel anders uit gezien. Bijvoorbeeld achterin versterking, fatsoenlijke spits.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
een goede nieuwe coach, paar gerichte aankopen en het blijven van spelers als simons en dat draait zo weer de goede kant op voor jullie.
BFTS shirts, weetjewel dat clubje waar de keepert aanvaller ook uit kwam.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:39 schreef Nober het volgende:
Ter ere waarvan droegen de supporters zwarte shirts?
Inderdaad. Linksom of rechtsom, het is gewoon een kutseizoen. Het enige positieve is inderdaad dat er veel toppers gewonnen zijn. Wat ook wel logisch is want dan hoeven ze zelf het spel niet te maken.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft het Feyenoord toch ook niet moeilijk gemaakt terwijl ze er wel 4 punten van hebben gepakt en niet toeslaan als Ajax niet levert is wat mij betreft niet redelijk.
Het kan altijd slechter maar dat is geen maatstaf.
Wie wordt de nieuwe trainer?quote:Op maandag 29 mei 2023 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Linksom of rechtsom, het is gewoon een kutseizoen. Het enige positieve is inderdaad dat er veel toppers gewonnen zijn. Wat ook wel logisch is want dan hoeven ze zelf het spel niet te maken.
Het is te hopen dat Simons niet voor die 12 mio naar PSG gaat, dat Sangaré goed verkocht wordt en dan stevig doorselecteren.
Ik heb geen glazen bol.quote:
Die Silva kan niet bij PSV blijven tenzij gekocht dus vind ik nog niet zo'n vreemde.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen we Ajax niet wijsmaken dat Baumgartl en Bruma op het lijstje staan bij PSV?
Eerst vd Boomen, nu weer Fabio Silva
Zelfde als vd Boomen, leuke stats bij Toulouse, maar uiteindelijk staan die wel gewoon 13de in Frankrijk. Ben ook wel benieuwd of Toulouse niet zoiets is als Atalanta een aantal jaar geleden, waar veel spelers in dat systeem uit lijken te blinken qua statistieken en daarbuiten niet veel blijken te zijn.quote:
Geen idee, volg de Franse competitie totaal niet. Vond het destijds bij RKC in de Eredivisie niet heel veel. Puur op basis van scorebordjournalistiek lijkt het erop dat spelers bij Toulouse beetje boven zichzelf uit stijgen. Het geheel lijkt wat meer te zijn dan de som der individuen.quote:
Dat is toch met veel spelers zo, zeker in de categorie waarin top eredivisie vist, je moet alleen kijken of ze ook bij je eigen speelstijl passen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde als vd Boomen, leuke stats bij Toulouse, maar uiteindelijk staan die wel gewoon 13de in Frankrijk. Ben ook wel benieuwd of Toulouse niet zoiets is als Atalanta een aantal jaar geleden, waar veel spelers in dat systeem uit lijken te blinken qua statistieken en daarbuiten niet veel blijken te zijn.
Nederlander, transfervrij, doet het redelijk in een redelijke competitie en Ajax en Feyenoord hebben ook belangstelling.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch met veel spelers zo, zeker in de categorie waarin top eredivisie vist, je moet alleen kijken of ze ook bij je eigen speelstijl passen.
Kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu belangstelling had gezien Zerrouki en Wieffer.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederlander, transfervrij, doet het redelijk in een redelijke competitie en Ajax en Feyenoord hebben ook belangstelling.
Vaak vist de top van de Eredivisie niet bij dit soort clubs voor een 28-jarige heb ik het idee. Kan natuurlijk prima uitpakken, we gaan het zien bij die 2 (als Spierings inderdaad naar Nederland komt).quote:Op maandag 29 mei 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch met veel spelers zo, zeker in de categorie waarin top eredivisie vist, je moet alleen kijken of ze ook bij je eigen speelstijl passen.
Dat kan alleen omdat er geen transfersom is en dus ook geen afschrijving daarop.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vaak vist de top van de Eredivisie niet bij dit soort clubs voor een 28-jarige heb ik het idee. Kan natuurlijk prima uitpakken, we gaan het zien bij die 2 (als Spierings inderdaad naar Nederland komt).
Voor Ruudquote:Op zondag 28 mei 2023 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Een keertje thuis winnen van een Lens, Newcastle United, Galatasaray, Real Sociedad, Union Berlin moet kunnen.
[..]
Ter ere waarvan droegen de supporters zwarte shirts?
Letschquote:Op maandag 29 mei 2023 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie dat Jesse Marsch online veel genoemd wordt. Ik zou dat totaal niet begrijpen. Wederom iemand uit de RB school die je de sleutel van je club in handen geeft.
Ik voel persoonlijk ook niets voor het kamikaze voetbal van Bosz.
Ik zou oprecht niet weten wie ik als trainer zou willen zien.
Ik zal nooit kunnen wennen aan 5-3-2.quote:
Gezien de goude kettingen moet het bijna wel ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef leolinedance het volgende:
Is dit Rapper Sjors?7.08m ongeveer
[ afbeelding ]
Zal dom zijn. Is wel uitgeleerd hier. Toe aan meer weerstand.quote:
"Net pindakaas gegeten"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Koeman had aangegeven dat ie het beste nog 1 jaar kan blijven, met oog op het EK. Hopelijk is hij daar gevoelig voor.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal dom zijn. Is wel uitgeleerd hier. Toe aan meer weerstand.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Ja of weer 3e worden. Die kans lijkt mij wat groter.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Koeman had aangegeven dat ie het beste nog 1 jaar kan blijven, met oog op het EK. Hopelijk is hij daar gevoelig voor.
PSV kampioen maken en als held vertrekken
Rutten voor continuïteit als de spelersgroep en met name Simons aangeven een klik met hem te hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie dat Jesse Marsch online veel genoemd wordt. Ik zou dat totaal niet begrijpen. Wederom iemand uit de RB school die je de sleutel van je club in handen geeft.
Ik voel persoonlijk ook niets voor het kamikaze voetbal van Bosz.
Ik zou oprecht niet weten wie ik als trainer zou willen zien.
Rutten heeft al aangegeven sowieso te vertrekken toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
Rutten voor continuïteit als de spelersgroep en met name Simons aangeven een klik met hem te hebben.
Anders zou ik Wim Jonk wel eens bij PSV willen zien icm Rutten.
Bosz vind ik niet passen bij PSV. Dan nog liever Cocu. Maar dat vind ik teruggrijpen op een tijd die ‘wel ok’ was kwa resultaten (niet kwa spel).
Pascal Jansen is ook een goede optie. PSV achtergrond spreekt voor hem. Doet het prima bij AZ.
Laatste jaar had Cocu ook wel ontzettend matig materiaal. Niet realistisch om dan te verwachten dat je en kampioen wordt en dat het ook elke wedstrijd een galavoorstelling wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rutten voor continuïteit als de spelersgroep en met name Simons aangeven een klik met hem te hebben.
Anders zou ik Wim Jonk wel eens bij PSV willen zien icm Rutten.
Bosz vind ik niet passen bij PSV. Dan nog liever Cocu. Maar dat vind ik teruggrijpen op een tijd die ‘wel ok’ was kwa resultaten (niet kwa spel).
Pascal Jansen is ook een goede optie. PSV achtergrond spreekt voor hem. Doet het prima bij AZ.
PSV-boek is gesloten, maar niets is onmogelijk. Aldus Slis.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten heeft al aangegeven sowieso te vertrekken toch?
Nouja je kan veel van hem zeggen maar een beetje zelfrespect heeft hij wel. Misschien over een paar jaar weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV-boek is gesloten, maar niets is onmogelijk. Aldus Slis.
Geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja of weer 3e worden. Die kans lijkt mij wat groter.
Feyenoord is volgens mij nog nooit 2 keer achter elkaar kampioen gewordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja of weer 3e worden. Die kans lijkt mij wat groter.
Jawel, ze werden kampioen in '61 en '62quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is volgens mij nog nooit 2 keer achter elkaar kampioen geworden![]()
Mocht ajax bosz aanstellen gaan die sowieso onder PSV eindigen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawel, ze werden kampioen in '61 en '62
Alles is mogelijk. PSV verloor tot dit seizoen ook nog nooit van Cambuur en Emmen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bosz gaat al naar PSV.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik bel Marcel even, kom straks bij je terug.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bosz al binnen? Geruchten worden hardnekkiger.
het zou me echt verbazen met deze selectie, die trainer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bel Marcel even, kom straks bij je terug.
Mij ook maar PSV heeft wel vaker voormalige Ajax-trainers en spelers overgenomen toch. Bijna een traditie.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me echt verbazen met deze selectie, die trainer.
Valt wel mee toch, spelers wel maar trainers kan ik me niet zo snel voor de geest halen op Koeman na.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mij ook maar PSV heeft wel vaker voormalige Ajax-trainers en spelers overgenomen toch. Bijna een traditie.
En toch staan ze er nu een stuk beter voor dan PSV.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, hij vond het ook prima om spelers als Traore, Viergever, Veltman, Younes, Riedewald, Klaassen en Schone te trainen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me echt verbazen met deze selectie, die trainer.
Aad300quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, spelers wel maar trainers kan ik me niet zo snel voor de geest halen op Koeman na.
Op alle frontenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En toch staan ze er nu een stuk beter voor dan PSV.
LEG DAT EENS UIT
Hans Westerhof.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, spelers wel maar trainers kan ik me niet zo snel voor de geest halen op Koeman na.
Ik vind het niet erg dat ik die vergeten was maar dat was andersom en ook niet echt overgenomen.quote:
Koeman en Aad. Hans Kraay Senior ook nog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
Op Aad na dus eigenlijk helemaal niemand.
Wat een traditie
PietjeAids.
Maar ook niet rechtstreeks toch, die ging eerst naar Mechelen, ik kan me nog wel Koeman en Vanenburg als speler herinneren, daar was ik toen niet zo blij mee en het Rijkaard verhaal wat Cruijff wel even zou regelen maar die kwam toen in Portugal terecht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
Op Aad na dus eigenlijk helemaal niemand.
Wat een traditie
PietjeAids.
Bosz is ook niet rechtstreeks, zit 6 jaar tussen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ook niet rechtstreeks toch, die ging eerst naar Mechelen, ik kan me nog wel Koeman en Vanenburg als speler herinneren, daar was ik toen niet zo blij mee en het Rijkaard verhaal wat Cruijff wel even zou regelen maar die kwam toen in Portugal terecht.
Pfoe, je zou bijna zeggen dat Nederlandse topclubs nog wel eens bij dezelfde namen uitkomen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman en Aad. Hans Kraay Senior ook nog.
En dan vergeet ik Kurt Linder nog. Toch wel aardig wat trainers die bij beide clubs hebben gezeten.
Lijkt wel een traditie.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, je zou bijna zeggen dat Nederlandse topclubs nog wel eens bij dezelfde namen uitkomen.
Nouja inmiddels zijn er al 5 trainersnamen die zowel Ajax als PSV hebben getraind. Vind ik best veel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
Weerleggen van Pietjes onzin is inmiddels ook wel een traditie.
Ten Hag assistent geweest bij PSV.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman en Aad. Hans Kraay Senior ook nog.
En dan vergeet ik Kurt Linder nog. Toch wel aardig wat trainers die bij beide clubs hebben gezeten.
Achteraf gezien mag je best concluderen dat Schmidt er redelijk uit heeft weten te halen wat er in zat. Denk alleen wel dat de selectie van dit seizoen beter is dan waar Schmidt mee heeft moeten werken, in ieder geval voor de winter.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:43 schreef Tjacka het volgende:
Misschien moet PSV eerder naar zichzelf kijken. Denk dat zelfs Mourinho of Pep falen in Eindhoven. Schmidt laat het hele seizoen bij Benfica zien dat hij een uitstekende trainer is
Stond PSV vorig seizoen ook(21/22).quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Achteraf gezien mag je best concluderen dat Schmidt er redelijk uit heeft weten te halen wat er in zat. Denk alleen wel dat de selectie van dit seizoen beter is dan waar Schmidt mee heeft moeten werken, in ieder geval voor de winter.
Blijft koffiedik kijken, maar misschien had je met Schmidt wel bovenaan gestaan halverwege het seizoen.
Ik blijf er bij dat met normale trainers bij Ajax en PSV, Feyenoord dit jaar gewoon 3e was geworden zoals meestal.quote:
Hadden Ajax en PSV dan wel opeens een normale verdediging gehad?quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat met normale trainers bij Ajax en PSV, Feyenoord dit jaar gewoon 3e was geworden zoals meestal.
Johquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat met normale trainers bij Ajax en PSV, Feyenoord dit jaar gewoon 3e was geworden zoals meestal.
Wat zijn normale trainers? Denk wel dat Slot met die 2 anderen ook kampioen was geworden maar dat komt ook omdat Feyenoord dan een "normale" trainer zou hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de sleutel tot een kampioenschap ligt niet voor niets vaker bij een stabiele verdediging dan een kwaliteitsaanval.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zijn normale trainers? Denk wel dat Slot met die 2 anderen ook kampioen was geworden maar dat komt ook omdat Feyenoord dan een "normale" trainer zou hebben.
Maar eigenlijk is het zo dat Feyenoord eindelijk eens deed wat het moet doen en dat is 80+ punten pakken in de eredivise, dat hebben PSV en Ajax (nog veel erger) nagelaten.
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens maar de nuance is verdedigend stabiel en daar heb je meer voor nodig dan alleen aardige verdedigers.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En de sleutel tot een kampioenschap ligt niet voor niets vaker bij een stabiele verdediging dan een kwaliteitsaanval.
Als je Bassey en Sanchez haalt heb je gewoon geen flauw idee wat je aan het doen bent, en voor mijn gevoel is het bij PSV al een jaar of 10 het zorgenkindje.
Dan hadden ze een trainer gehad die in elk geval de beste verdedigers in de selectie zou opstellen op hun beste positie. En die in staat was om ze met een goede tactiek in het veld te sturen, want een goede verdediging begint in de linies daarvoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden Ajax en PSV dan wel opeens een normale verdediging gehad?
Spelers die mogen klagen bij de Directie zegt al genoeg. Wespennest daar in Eindhoven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Achteraf gezien mag je best concluderen dat Schmidt er redelijk uit heeft weten te halen wat er in zat. Denk alleen wel dat de selectie van dit seizoen beter is dan waar Schmidt mee heeft moeten werken, in ieder geval voor de winter.
Blijft koffiedik kijken, maar misschien had je met Schmidt wel bovenaan gestaan halverwege het seizoen.
Nou.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan hadden ze een trainer gehad die in elk geval de beste verdedigers in de selectie zou opstellen op hun beste positie. En die in staat was om ze met een goede tactiek in het veld te sturen, want een goede verdediging begint in de linies daarvoor.
Geen normale trainer gaat van Ramalho, Mwene, Max, Obispo en Teze goede spelers maken hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan hadden ze een trainer gehad die in elk geval de beste verdedigers in de selectie zou opstellen op hun beste positie. En die in staat was om ze met een goede tactiek in het veld te sturen, want een goede verdediging begint in de linies daarvoor.
Wat is zoals meestal? Na de geweldige periode van jullie met 4 kampioenschappen achter elkaar is het niet veel beter dan bij Feyenoord hoor. Laatste 15 seizoen hebben jullie 3 kampioenschappen en eindigden jullie 8x buiten de top 2. Nog steeds beter dan bij Feyenoord (waar de dalen altijd extreem diep zijn), maar ook bij PSV schort het al jaren aan goed beleid.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max gaat weg, dus dat hoeft niet meer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 04:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen normale trainer gaat van Ramalho, Mwene, Max, Obispo en Teze goede spelers maken hoor.
[..]
Rik houdt dingen achter, net als dat hele gebeuren met van Nistelrooij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:08 schreef PSVCL het volgende:
Die Rik weet ook niks he... waardeloze club watcher dat het is.
Dit soort nep nieuwtje wordt je ook moe van. Een kale man gespot bij het vd valk hotel in Best.. dat moet ie wel zijn ja![]()
[ twitter ]
Marsch wordt steeds meer genoemd btw.
Idd. Dan moet ie zich misschien niet meer identificeren als een club watcher.. maar gewoon als journalist die stukjes over PSV schrijft in het ED.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rik houdt dingen achter, net als dat hele gebeuren met van Nistelrooij.
Kan me niet voorstellen dat hij geen idee heeft of Bosz gesprekken voert met PSV, of dat PSV met andere trainers bezig is etc. Houdt zich behoorlijk op de vlakte als journalist, dat is best vreemd als je ergens dagelijks komt de afgelopen jaren.
Dat was alleen leuk toen het Götze was.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:08 schreef PSVCL het volgende:
Die Rik weet ook niks he... waardeloze club watcher dat het is.
Dit soort nep nieuwtje wordt je ook moe van. Een kale man gespot bij het vd valk hotel in Best.. dat moet ie wel zijn ja![]()
[ twitter ]
Marsch wordt steeds meer genoemd btw.
Die was wel nice ja.. kwam onverwachtsquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was alleen leuk toen het Götze was.
Die kon toch ook de nieuwe bondscoach van Team USA worden?quote:
Ken heel die vent nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Die kon toch ook de nieuwe bondscoach van Team USA worden?
En werd kort geleden ook nog genoemd bij Premier League teams, wat ga je dan doen in Nederland?
Dan mag ie lekker wegblijven wmbquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij Red Bull gewerkt. Dan schijnt iedereen je te willen hebben.
Dat is absoluut Bosz.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt ‘m wel ja. Met die Mo Allach.
Jesse Marsch is gelijk aan Roger Schmidt voor wat betreft voetbal tactiek: Attack attack attack, maar dan keer tienduizend. Bij Salzburg werkte dat omdat hij Haaland nog als jeugdspeler had. Toen vertrok hij naar Rasenball en was hij na een half jaar al weg, daarna Leeds, ook een daverend succes .... NOT!quote:
Prima. Zou echt met afstand de beste optie zijn; zowel voor PSV als Ajax eigenlijk. Om nu weer in zee te gaan met zo'n eenheidsworst als Philip Cocu zou echt mismanagement van de hoogste orde zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:36 schreef borisz het volgende:
Peter Bosz dus voorlopig op Pole position
https://www.vi.nl/nieuws/peter-bosz-is-de-topkandidaat-voor-psv
Niet zo mee eens, Bosz geeft wel meer kijkplezier maar als je naar de selectie kijkt dan heeft PSV de spelers niet om "zijn" voetbal te spelen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima. Zou echt met afstand de beste optie zijn; zowel voor PSV als Ajax eigenlijk. Om nu weer in zee te gaan met zo'n eenheidsworst als Philip Cocu zou echt mismanagement van de hoogste orde zijn.
Eens. Maar PSV heeft straks überhaupt geen complete selectie meer. Kortom: een vrij werkveld voor Bosz. Alleen zou het goed zijn om eens verder te kijken dan de neus van de meeste mensen lang is. Schmidt werd ook met pek en veren uit Eindhoven gejaagd en wordt vervolgens bijna ongeslagen kampioen met Benfica. Ligt het dan aan 'ons' als Nederlanders of aan Schmidt?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo mee eens, Bosz geeft wel meer kijkplezier maar als je naar de selectie kijkt dan heeft PSV de spelers niet om "zijn" voetbal te spelen.
Aan de andere kant. Ook dat geeft geen garantie. Misschien is de conclusie na een jaar wel dat het niet werkt met een bepaalde trainer.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Maar PSV heeft straks überhaupt geen complete selectie meer. Kortom: een vrij werkveld voor Bosz. Alleen zou het goed zijn om eens verder te kijken dan de neus van de meeste mensen lang is. Schmidt werd ook met pek en veren uit Eindhoven gejaagd en wordt vervolgens bijna ongeslagen kampioen met Benfica. Ligt het dan aan 'ons' als Nederlanders of aan Schmidt?
Als je voor Bosz kiest dan moet je hem ook gewoon een jaar of 3/4 de kans geven. En niet afrekenen op 1 seizoen waarin je met een halve selectie begint.
Schmidt wilde zelf niet verder omdat de mogelijkheden te beperkt waren en welke trainer krijgt nog 3-4 jaar de tijd?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Maar PSV heeft straks überhaupt geen complete selectie meer. Kortom: een vrij werkveld voor Bosz. Alleen zou het goed zijn om eens verder te kijken dan de neus van de meeste mensen lang is. Schmidt werd ook met pek en veren uit Eindhoven gejaagd en wordt vervolgens bijna ongeslagen kampioen met Benfica. Ligt het dan aan 'ons' als Nederlanders of aan Schmidt?
Als je voor Bosz kiest dan moet je hem ook gewoon een jaar of 3/4 de kans geven. En niet afrekenen op 1 seizoen waarin je met een halve selectie begint.
Door wie?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zou wel een verademing zijnquote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schmidt wilde zelf niet verder omdat de mogelijkheden te beperkt waren en welke trainer krijgt nog 3-4 jaar de tijd?
Als 'ie presteert en niet op een andere trein springt... Schmidt wilde zelf weg, PSV wilde 'm best nog 2 jaar verlengen volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schmidt wilde zelf niet verder omdat de mogelijkheden te beperkt waren en welke trainer krijgt nog 3-4 jaar de tijd?
Die buitenwacht, als je daar rekening mee moet houden dan houdt het wel op, het gaat vooral om interne steun en afspraken nakomen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zou wel een verademing zijnIk ben ervan overtuigd dat je met Schmidt gewoon een stap verder zou zijn geweest op dit punt in de tijd. Nu moet je elk jaar opnieuw beginnen met een nieuwe filosofie van de betreffende trainer.
En sure; Schmidt wilde niet verder. Maar hij had natuurlijk ook wel haarfijn in de gaten dat hij hier niet of nauwelijks steun kreeg en door jan en alleman belachelijk werd gemaakt. Wat mij betreft mogen ze trainers best wat meer krediet geven. Kijk naar Arsenal: vorig jaar stonden ze op het punt om Arteta te ontslaan; dit jaar strijden ze tot het einde mee om het kampioenschap.
Dat. Als je een trainer als Schmidt binnen haalt dan moet je intern de steun goed regelen en accepteren dat hij af en toe in de media wat rare dingen roept en hem daar desnoods in coachen. Het is niet dat hij totaal onbekend was in het Europese voetbal en qua media optredens.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die buitenwacht, als je daar rekening mee moet houden dan houdt het wel op, het gaat vooral om interne steun en afspraken nakomen.
Alleen werkt het zo niet in de praktijk, als de resultaten maar slecht genoeg zijn gaan er niet alleen buiten de club (wat je nog zou kunnen negeren) maar ook binnen de club mensen morren. En dat morren wordt als het lang genoeg duurt vanzelf ruzie, en dat eindigt altijd in het vertrek van mensen en in 99% van de gevallen is dat de trainer.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:49 schreef Solispolar het volgende:
rot op met je kijk plezierquote:Op zondag 4 juni 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo mee eens, Bosz geeft wel meer kijkplezier maar als je naar de selectie kijkt dan heeft PSV de spelers niet om "zijn" voetbal te spelen.
Als het goed gaat, dan komt er ook wel belangstelling voor een trainer en dan is er altijd wel een trein waar hij op moet springen.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen werkt het zo niet in de praktijk, als de resultaten maar slecht genoeg zijn gaan er niet alleen buiten de club (wat je nog zou kunnen negeren) maar ook binnen de club mensen morren. En dat morren wordt als het lang genoeg duurt vanzelf ruzie, en dat eindigt altijd in het vertrek van mensen en in 99% van de gevallen is dat de trainer.
Maar goed, we gaan voor Bosz dus, ben benieuwd of dat lukt. Ik zou het helemaal bij het PSV van dit moment vinden passen dat Peter uiteindelijk besluit zijn neus er voor op te halen.
Heel wat jaren terug had je een PSV wat een soort van onoverwinnelijkheid uitstraalde bij een 1-0 voorsprong. Gewoon dat je weet, die is in the pocket. Dat mag van mij wel terugkomen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens. Daarom zou ik komend seizoen voor zekerheid (Cocu) kiezen.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Heel wat jaren terug had je een PSV wat een soort van onoverwinnelijkheid uitstraalde bij een 1-0 voorsprong. Gewoon dat je weet, die is in the pocket. Dat mag van mij wel terugkomen.
Bij Bosz weet je wel dat er weer zulke uitglijders tussen zitten zoals die 3-0 bij Cambuur. Dat wisselvallige moet eruit.
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens. Daarom zou ik komend seizoen voor zekerheid (Cocu) kiezen.
[ afbeelding ]
![]()
Het sterkste team in de geschiedenis van het NL voetbal. (lastigst om te verslaan, voetballend kan je over discussiëren )
Of een verlenging en een clausule eruit laat slopen.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het goed gaat, dan komt er ook wel belangstelling voor een trainer en dan is er altijd wel een trein waar hij op moet springen.
Ze zullen vast niet de enige zijn met interesse.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:17 schreef tja77 het volgende:
Simons naar Arsenal? Gerucht of serieuze interesse?
Dat snap ik, maar volgens mij waren de resultaten onder Schmidt nog niet zo slecht. Op de 1 of andere manier heerste ook een klein beetje de gedachte dat PSV nu even Ajax van de mat zou vegen met oogstrelend voetbal. Zulke processen hebben ook gewoon tijd nodig.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen werkt het zo niet in de praktijk, als de resultaten maar slecht genoeg zijn gaan er niet alleen buiten de club (wat je nog zou kunnen negeren) maar ook binnen de club mensen morren. En dat morren wordt als het lang genoeg duurt vanzelf ruzie, en dat eindigt altijd in het vertrek van mensen en in 99% van de gevallen is dat de trainer.
Maar goed, we gaan voor Bosz dus, ben benieuwd of dat lukt. Ik zou het helemaal bij het PSV van dit moment vinden passen dat Peter uiteindelijk besluit zijn neus er voor op te halen.
Is dit echt? Zo ja heb ik an sich niets tegen rood, maar als je dan terug wilt grijpen op de shirts van '88-'89 of '13-'14 dan moet er meer wit in, bijvoorbeeld op de kraag of op de schouders (zoals de Adidas strepen in '88).quote:
Volgens 1 of ander twitter account met veel info over shirts klopt het, geen idee dus.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit echt? Zo ja heb ik an sich niets tegen rood, maar als je dan terug wilt grijpen op de shirts van '88-'89 of '13-'14 dan moet er meer wit in, bijvoorbeeld op de kraag of op de schouders (zoals de Adidas strepen in '88).
Ik vind dit te rood, maar vind die twee kleuren rood strepen wel mooi.
Deze boomer vind het wel mooi.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens 1 of ander twitter account met veel info over shirts klopt het, geen idee dus.
Ik ken jullie historie niet zo wat het compleet rood betreft, ik ken jullie alleen met rood/wit in elk geval en dus ziet het er voor een buitenstaander zoals ik wat apart uit. Los daarvan vind ik het wel aardig eigenlijk.
Je weet dat stieren kleurenblind zijn hè….quote:Op maandag 5 juni 2023 12:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier zou ik niet mee naar Pamplona op vakantie gaan.
Er zijn een paar volledige rode shirts geweest, maar dan wel met meer wit accent. Ik vind het een mooi shirt, maar voor PSV moet er voor mij meer wit in. Al zijn het maar de kraagjes, dan is het al prima.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens 1 of ander twitter account met veel info over shirts klopt het, geen idee dus.
Ik ken jullie historie niet zo wat het compleet rood betreft, ik ken jullie alleen met rood/wit in elk geval en dus ziet het er voor een buitenstaander zoals ik wat apart uit. Los daarvan vind ik het wel aardig eigenlijk.
Die stieren mogen van mij iedere volwassene in een voetbalshirt op hun horens nemen, maakt niet uit welke kleur.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet dat stieren kleurenblind zijn hè….
nou nou zeg, hou je eens kalmquote:Op maandag 5 juni 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stieren mogen van mij iedere volwassene in een voetbalshirt op hun horens nemen, maakt niet uit welke kleur.
Met uitzondering van volwassenen die daar beroepsmatig een paar keer per week toe verplicht zijn, neem ik aan?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stieren mogen van mij iedere volwassene in een voetbalshirt op hun horens nemen, maakt niet uit welke kleur.
quote:
Eens temeer een duidelijk signaal dat de leiding van PSV geen flauw benul heeft van wat ze aan het doen zijn. Bosz zal een prima trainer zijn, maar zijn stijl staat haaks op de kernwaarden van PSV. Het is zoiets als Mourinho voor de groep bij Ajax zetten.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:36 schreef borisz het volgende:
Wat zijn volgens jou dan de 'kernwaarden' van PSV?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens temeer een duidelijk signaal dat de leiding van PSV geen flauw benul heeft van wat ze aan het doen zijn. Bosz zal een prima trainer zijn, maar zijn stijl staat haaks op de kernwaarden van PSV. Het is zoiets als Mourinho voor de groep bij Ajax zetten.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Bij PSV werken we met de zes O's :quote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou dan de 'kernwaarden' van PSV?
mag hopen dat er dan vooral geïnvesteerd wordt in de verdediging, want als die net zo lek is als dit jaar wordt het met Bosz prijsschieten voor de tegenstandersquote:Op zondag 4 juni 2023 09:36 schreef borisz het volgende:
4-4-2, spelen vanuit de controle, meer vanuit de counter, niet per se de bal willen hebben, niet alles uit willen spelen, resultaat bovenaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou dan de 'kernwaarden' van PSV?
PSV staat voor verschrikkelijk kutvoetbal lijkt me ook niet helemaal een juiste voorstelling van de feitenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
4-4-2, spelen vanuit de controle, meer vanuit de counter, niet per se de bal willen hebben, niet alles uit willen spelen, resultaat bovenaan.
Je hebt er de spelers ook niet voor om te spelen zoals Bosz wil spelen.
Kijk, je kan alles veranderen. Maar dat moet wel een natuurlijk proces zijn. Of je moet een tussenjaar willen accepteren. Maar nu had Schmidt het eindelijk een beetje zoals hij wilde: weg. Ruud had er op het eind wat meer lijn in: weg. Zo kun je niet bezig blijven.
Hoezo is dit verschrikkelijk kutvoetbal? Kijk jij liever naar een foutenfestijn? Breien tot je een ons weegt? Balbezit om het balbezit?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV staat voor verschrikkelijk kutvoetbal lijkt me ook niet helemaal een juiste voorstelling van de feiten
Maar zowel Ruud als Roger gingen zelf weg terwijl PSV voornemens was om door te gaan met deze heren. Dus de “zo kun je niet bezig blijven” is aan wie gericht?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
4-4-2, spelen vanuit de controle, meer vanuit de counter, niet per se de bal willen hebben, niet alles uit willen spelen, resultaat bovenaan.
Je hebt er de spelers ook niet voor om te spelen zoals Bosz wil spelen.
Kijk, je kan alles veranderen. Maar dat moet wel een natuurlijk proces zijn. Of je moet een tussenjaar willen accepteren. Maar nu had Schmidt het eindelijk een beetje zoals hij wilde: weg. Ruud had er op het eind wat meer lijn in: weg. Zo kun je niet bezig blijven.
Ze zijn zelf vertrokken, maar dat is natuurlijk niet omdat ze het zo fijn werken vonden.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar zowel Ruud als Roger gingen zelf weg terwijl PSV voornemens was om door te gaan met deze heren. Dus de “zo kun je niet bezig blijven” is aan wie gericht?
Als club je ziel verkopen aan een trainer is niet de bedoeling maar als deze vertrekt omdat die z’n zin niet krijgt is het ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |