Ouwe gokker.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef PirE het volgende:
Van de week komt het vakantiegeld weer, dat ga ik maar op AZ/Ajax to win gooien volgende week. 5x inzet ofzo. Komt helemaal goed denk ik![]()
Wat nou vergeten, alsof je er geen gelijkspel uit kunt slepen tegen AZ? Alsof Ajax bij Twente zeker is van winst. Ik zie Ajax het nog best verkutten hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch nog 3-3 geworden. Boeit weinig want vandaag had je moeten winnen, volgende week kan je vergeten.
Wat een ontiegelijk kut seizoen.
Heb je ze zien spelen? Laatste thuiswedstrijd van het seizoen, alles op het spel, en je komt met dit aan.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat nou vergeten, alsof je er geen gelijkspel uit kunt slepen tegen AZ? Alsof Ajax bij Twente zeker is van winst. Ik zie Ajax het nog best verkutten hoor.
Dat vrees ik wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Twente speelt overigens nergens voor, dus die zullen misschien nog wel spelers sparen voor de playoffs ook.
Ze dachten er juist veel te gemakkelijk over.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je ze zien spelen? Laatste thuiswedstrijd van het seizoen, alles op het spel, en je komt met dit aan.
Nee klopt, dat zie ik helemaal goed komen tegen AZ
Als Ajax wint speelt AZ ook nergens meer voor. Ook al wint AZ van PSV blijft AZ vierde als Ajax wint. Zo kun je natuurlijk wel vanalles bedenken.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Twente speelt overigens nergens voor, dus die zullen misschien nog wel spelers sparen voor de playoffs ook.
Ajax wint niet van Twente.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je ze zien spelen? Laatste thuiswedstrijd van het seizoen, alles op het spel, en je komt met dit aan.
Nee klopt, dat zie ik helemaal goed komen tegen AZ
Als die op volle sterkte gaan is dat wel een zekerheidje jaquote:
Het is toch mooi zelfs als je kampioen wordt nog met het grote Ajax bezig zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe moeilijk kan het zijn ....
debieltjes
gelijkspelletje is volgende week genoeg
ik maak jullie kapoet als jullie die niet halen
Ajax zou zich - net als PSV - ook diep moeten schamen.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch mooi zelfs als je kampioen wordt nog met het grote Ajax bezig zijn.
Dus ze kunnen zich niet serieus voorbereiden en opladen om het seizoen te beslissen? Geen idee waarom deze mentale midgets dat volgende week dan wel zouden kunnen, tegen een tegenstander die ook nog eens gelijkwaardig is aan PSV dit seizoen imo.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze dachten er juist veel te gemakkelijk over.
Nou ja bij PSV is de defensie al een paar seizoenen bizar slecht. PSV heeft dan nog in iedergeval 2 prijzen voor wat het waard is. Het kampioenschap zit er al jaren niet meer in. En als de defensie niet op orde word gebracht heb ik voor het volgende seizoen ook weinig hoop op het kampioenschap laat staan een succesje op EU niveau. In de CL heeft PSV niets te zoeken met deze dramatische defensie.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax zou zich - net als PSV - ook diep moeten schamen.
En toch hebben we tegen Ajax en Feyenoord ook een prima score.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus ze kunnen zich niet serieus voorbereiden en opladen om het seizoen te beslissen? Geen idee waarom deze mentale midgets dat volgende week dan wel zouden kunnen, tegen een tegenstander die ook nog eens gelijkwaardig is aan PSV dit seizoen imo.
3 Keer scoren tegen Heerenveen is prima, dat defensief gestuntel is gebrek aan kwaliteit. In deze zwakke competitie bijna 40 doelpunten slikken is iets om je kapot voor te schamen. Weet niet of ik daarvoor de schuld bij RvN moet neerleggen (organisatorisch) of bij het falende gescout (kutniveau van spelers) of bij beide.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus ze kunnen zich niet serieus voorbereiden en opladen om het seizoen te beslissen? Geen idee waarom deze mentale midgets dat volgende week dan wel zouden kunnen, tegen een tegenstander die ook nog eens gelijkwaardig is aan PSV dit seizoen imo.
Vooral dit, het enige wat goed zou zijn aan 2de worden is de kans op knaken, want de CL echt in gaan met dit team wil ik echt niet. Dat gaat beschamend worden. Al zie ik niet in hoe deze selectie ooit de voorrondes gaat overleven. Benfica en Rangers waren al teveel met een betere selectie, dan moet er wel echt iets goeds gaan gebeuren deze zomer, en we zullen wel weer geen geld hebben. Pepi gaat het verschil niet maken lijkt mij.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja bij PSV is de defensie al een paar seizoenen bizar slecht. PSV heeft dan nog in iedergeval 2 prijzen voor wat het waard is. Het kampioenschap zit er al jaren niet meer in. En als de defensie niet op orde word gebracht heb ik voor het volgende seizoen ook weinig hoop op het kampioenschap laat staan een succesje op EU niveau. In de CL heeft PSV niets te zoeken met deze dramatische defensie.
Dat is zo, misschien moeten we ons daar maar aan vast houden.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch hebben we tegen Ajax en Feyenoord ook een prima score.
Ja het is schandalig dat het zo ver is gekomen dat Feyenoord kampioen is geworden dat klopt.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax zou zich - net als PSV - ook diep moeten schamen.
Het is volgende week echt kijken wie dommer is, PSV of Ajax.quote:
Maar komt volgende week echt goed. Dan zijn ze onze helden wel scherp hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef RipCity het volgende:
Xavi: ja we zijn laks
https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/637488
Manmanman… nog 1 potje moest je werken maar je dacht het komt wel.
Ik zie PSV ook niet zomaar een punt pakken tegen een AZ dat moet winnen om derde te worden.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:06 schreef PSVCL het volgende:
Ze kwamen met hun kids het veld op, alsof het seizoen al over was en niks mee rop het spel staat![]()
Gelukkig doet PSV het dit seizoen goed in de toppers, een punt volgende week moet wel te doen zijn als Ruud gewoon met Silva en Hazard start ipv Til en El Ghazi.
Zie ajax ook niet zomaar winnen in Enschede btw
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef RipCity het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-nistelrooij-kenbaar
Een weekje en de crisis kan uitbreken. Welke nieuwe trainer zien jullie graag voor de groep staan?
11 keer in de competitie.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak heeft PSV eigenlijk de nul gehouden dit seizoen?
Dit is 3x hetzelfde maar dan anders opgeschreven.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:17 schreef bbuddybb het volgende:
Een greep uit het nieuwe premium artikel van de T:
Naast de verstoorde verhouding van Ruud van Nistelrooy met twee van zijn assistenten is er ook binnen de selectie onvrede over de aanpak van de trainer. Daarmee heeft de clubleiding van PSV na het slotduel met AZ flinke issues op te lossen richting het volgende seizoen.
In de week na de bekerfinale blijkt er een gesprek van algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart te zijn geweest met een afvaardiging van bepalende spelers, waarbij harde noten zijn gekraakt over het functioneren van de trainer, bevestigen bronnen rond de club. Er zijn serieuze vraagtekens gezet bij de wijze van communiceren van Van Nistelrooy en door hem gemaakte tactische keuzes, terwijl ook naar voren is gebracht dat de verstoorde relatie met zijn assistenten Ooijer en Rutten de sfeer al langere tijd in negatieve zin beïnvloedt.
Zoals De Telegraaf afgelopen zaterdag al meldde is de relatie tussen Van Nistelrooy en zijn assistenten Fred Rutten en André Ooijer tot beneden het vriespunt gedaald. De inbreng van het tweetal op het trainingsveld is geminimaliseerd en dat geldt ook voor de onderlinge communicatie. Waar Ooijer al enige tijd geleden zijn vertrek na dit seizoen bekendmaakte, wordt er in de omgeving van Rutten ernstig rekening mee gehouden dat hij het na dit seizoen ook voor gezien houdt ondanks een doorlopend contract.
Wat een timing.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef RipCity het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-nistelrooij-kenbaar
Een weekje en de crisis kan uitbreken. Welke nieuwe trainer zien jullie graag voor de groep staan?
Spelers zullen toch echt wel tweede willen worden lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2023 06:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een timing.Zal je maar een tweede plaats kosten dit.
Merkte ik gisteren weinig van. Zie het somber in met een AZ in goede vorm.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelers zullen toch echt wel tweede willen worden lijkt me
Na de 1-0 op 70% was een irritatiefactor, toch tot de 1-1 nul aan de hand. Na de 1-2 was er alleen nog maar stress.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Merkte ik gisteren weinig van. Zie het somber in met een AZ in goede vorm.
Het is te hopen dat het lang gelijk blijft als Ajax snel voorkomt volgende week. Dan hoeft het van AZ waarschijnlijk ook niet meer zo. Snelle achterstand zou dramatisch zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de 1-0 op 70% was een irritatiefactor, toch tot de 1-1 nul aan de hand. Na de 1-2 was er alleen nog maar stress.
Maar na de 1-0 moet je gewoon alles geven en dan wordt het wél 2-0 ja.
Ik denk dat het met pijn en moeite gered wordt maar het kan ook zo misgaan ja. PSV zat ook in goede vorm tot de laatste 2 weken, vorm is soms een vreemd ding.
Ik verwacht eigenlijk allereerst al dat Ajax niet wint, dat zijn een set chokers minstens zo groot als PSV en ik denk dat Twente omdat het thuis ongeslagen is toch een bepaalde morele plicht voelt.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het lang gelijk blijft als Ajax snel voorkomt volgende week. Dan hoeft het van AZ waarschijnlijk ook niet meer zo. Snelle achterstand zou dramatisch zijn.
Hoop het.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk allereerst al dat Ajax niet wint, dat zijn een set chokers minstens zo groot als PSV en ik denk dat Twente omdat het thuis ongeslagen is toch een bepaalde morele plicht voelt.
Het scheelt ook dat AZ moet, dan liggen er in ieder geval ruimtes. Daar speelt PSV vaak wel beter onder.quote:
Eens. De druk staat er goed op in ieder geval. En Ajax is nou net de enige club waar Twente dit jaar thuis van verloren heeft.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat AZ moet, dan liggen er in ieder geval ruimtes. Daar speelt PSV vaak wel beter onder.
Choken weet ik niet maar ze hebben gewoon teveel kansen nodig en geven er altijd een paar weg, maar goed het is al prettig dat PSV er ook voor moet gaan, dat "we het laten lopen want dan worden zij 4e" is een vroege dood gestorven.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk allereerst al dat Ajax niet wint, dat zijn een set chokers minstens zo groot als PSV en ik denk dat Twente omdat het thuis ongeslagen is toch een bepaalde morele plicht voelt.
Ja voor de spanning is het natuurlijk goed, dat laten lopen in die laatste speelronde is altijd ontzettend matig, ik herinner me ook nog zo´n wedstrijd dat Heracles 1 punt nodig had en er 1 punt nodig was voor Ajax voor de landstitel, ook al snap ik het wel vind ik dat wel ontzettend teleurstellend.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Choken weet ik niet maar ze hebben gewoon teveel kansen nodig en geven er altijd een paar weg, maar goed het is al prettig dat PSV er ook voor moet gaan, dat "we het laten lopen want dan worden zij 4e" is een vroege dood gestorven.
Waarom zou Feyenoord laten lopen tegen zo'n Eredivisie onwaardig clubje als Emmen? Om de lokale vereniging een plezier te doen?quote:Op maandag 22 mei 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor de spanning is het natuurlijk goed, dat laten lopen in die laatste speelronde is altijd ontzettend matig, ik herinner me ook nog zo´n wedstrijd dat Heracles 1 punt nodig had en er 1 punt nodig was voor Ajax voor de landstitel, ook al snap ik het wel vind ik dat wel ontzettend teleurstellend.
Daarom ook blij dat Feyenoord niet liet lopen tegen Emmen.
Op zich leuk die spanning, alleen jammer dat het om de losersplekken gaat.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor de spanning is het natuurlijk goed, dat laten lopen in die laatste speelronde is altijd ontzettend matig, ik herinner me ook nog zo´n wedstrijd dat Heracles 1 punt nodig had en er 1 punt nodig was voor Ajax voor de landstitel, ook al snap ik het wel vind ik dat wel ontzettend teleurstellend.
Daarom ook blij dat Feyenoord niet liet lopen tegen Emmen.
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op maandag 22 mei 2023 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom weet ik ook niet, maar het gebeurt wel eens. Ik kan me nog herinneren dat Ajax zich blameerde tegen Dordrecht toen ze al kampioen waren.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord laten lopen tegen zo'n Eredivisie onwaardig clubje als Emmen? Om de lokale vereniging een plezier te doen?
Jij zit vroeg aan de drank
Blameren is iets totaal anders dan het laten lopen, maar bedankt Hansquote:Op maandag 22 mei 2023 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom weet ik ook niet, maar het gebeurt wel eens. Ik kan me nog herinneren dat Ajax zich blameerde tegen Dordrecht toen ze al kampioen waren.
Ja, denk je echt dat dat komt omdat Ajax er toen geen reet van kon en Dordrecht zo geweldig was?quote:Op maandag 22 mei 2023 08:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Blameren is iets totaal anders dan het laten lopen, maar bedankt Hans
Laten lopen zoals jij het net benoemde Hans (salonremise Heracles, expres verliezen van AZ om Ajax een hak te zetten waar Tarado het over had) is wat anders dan blameren omdat je jezelf tien keer in één week een stuk in je kraag gezopen hebt.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, denk je echt dat dat komt omdat Ajax er toen geen reet van kon en Dordrecht zo geweldig was?
Laten lopen kan ook sparen/bepaald niet met je sterkste opstelling spelen zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Laten lopen zoals jij het net benoemde Hans (salonremise Heracles, expres verliezen van AZ om Ajax een hak te zetten waar Tarado het over had) is wat anders dan blameren omdat je jezelf tien keer in één week een stuk in je kraag gezopen hebt.
Je draait je hier niet meer uit hoor, je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk, stop er maar gewoon mee
Ik vind dat jij een beetje gefrustreerd overkomt, in al je posts eigenlijk. Wat een haat.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Laten lopen zoals jij het net benoemde Hans (salonremise Heracles, expres verliezen van AZ om Ajax een hak te zetten waar Tarado het over had) is wat anders dan blameren omdat je jezelf tien keer in één week een stuk in je kraag gezopen hebt.
Je draait je hier niet meer uit hoor, je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk, stop er maar gewoon mee
Hopelijk laten jullie het lopen volgende week. Dan gaat Ajax 4e worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje gefrustreerd overkomt, in al je posts eigenlijk. Wat een haat.
Groningen - PSV in de jaren 90 was ook een slotwedstrijd waarin beide ploegen 1 punt nodig hadden en dat werd dan ook een gelijkspel. PSV kampioen, Groningen veilig daar was Ajax niet heel blij mee.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2003 was dat.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Groningen - PSV in de jaren 90 was ook een slotwedstrijd waarin beide ploegen 1 punt nodig hadden en dat werd dan ook een gelijkspel. PSV kampioen, Groningen veilig daar was Ajax niet heel blij mee.
Is nou eenmaal onderdeel van het spel.
Ik vind het ook niet raar maar leuk is andersquote:Op maandag 22 mei 2023 12:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Groningen - PSV in de jaren 90 was ook een slotwedstrijd waarin beide ploegen 1 punt nodig hadden en dat werd dan ook een gelijkspel. PSV kampioen, Groningen veilig daar was Ajax niet heel blij mee.
Is nou eenmaal onderdeel van het spel.
Ajax kon er in die periode inderdaad bar weinig van.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, denk je echt dat dat komt omdat Ajax er toen geen reet van kon en Dordrecht zo geweldig was?
AadGod.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plek!
Helaas wordt Ajax 4e![]()
[ twitter ]
Ramalho is een vage knakker. Die speelt soms de pannen van het dak en is dan precies wat psv nodig heeft qua vechtersmentaliteit, gif en doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Ajax zie ik wel winnen van Twente. En AZ ook van PSV.
Daar staan we dan met onze beker en fruitschaal.
Ik snap werkelijk waar ook niet waarom die Ramalho blijft staan als je nog een Boscagli achter de hand hebt en desnoods Teze als CV, dat heeft ie ook vaak genoeg verdienstelijk gedaan.
Die Ramalho heeft ons naast veel verliespunten ook de groepsfase van de CL gekost dit jaar. Samen met mede blunderaar Obispo.
Het is gewoon niet goed genoeg en trekt daarbij ploeggenoten mee in zijn paniek. Daarnaast ben ik blij als Sangaré weg is, die gast voetbalt ZO laconiek het lijkt wel een luipaard op steroïden.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ramalho is een vage knakker. Die speelt soms de pannen van het dak en is dan precies wat psv nodig heeft qua vechtersmentaliteit, gif en doorzettingsvermogen.
En een week later is het een slappe vaatdoek en doet hij alles fout. Je kunt er niet op vertrouwen.
Ik kan laconiek en luipaard op steroïden niet zo goed rijmen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet goed genoeg en trekt daarbij ploeggenoten mee in zijn paniek. Daarnaast ben ik blij als Sangaré weg is, die gast voetbalt ZO laconiek het lijkt wel een luipaard op steroïden.
Bottom line komt 'ie gewoon tekort en is een centraal duo Obispo - Ramalho ondermaats als je mee wilt spelen voor de titel en centen wilt verdienen in Europa.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ramalho is een vage knakker. Die speelt soms de pannen van het dak en is dan precies wat psv nodig heeft qua vechtersmentaliteit, gif en doorzettingsvermogen.
En een week later is het een slappe vaatdoek en doet hij alles fout. Je kunt er niet op vertrouwen.
Zou de danone cup en de fruitschaal blind inruilen voor een punt tegen AZquote:Op maandag 22 mei 2023 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Ajax zie ik wel winnen van Twente. En AZ ook van PSV.
Daar staan we dan met onze beker en fruitschaal.
Ik snap werkelijk waar ook niet waarom die Ramalho blijft staan als je nog een Boscagli achter de hand hebt en desnoods Teze als CV, dat heeft ie ook vaak genoeg verdienstelijk gedaan.
Die Ramalho heeft ons naast veel verliespunten ook de groepsfase van de CL gekost dit jaar. Samen met mede blunderaar Obispo.
2 Prijzen inruilen voor een 2e plek met de wetenschap dat je met deze zooi de voorronde van de Champions League toch niet doorkomt.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou de danone cup en de fruitschaal blind inruilen voor een punt tegen AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |