abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 21 mei 2023 @ 17:57:59 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209231068
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit PSV is wel een leuke rubriek.
Het is volgende week echt kijken wie dommer is, PSV of Ajax.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209231255
Xavi: ja we zijn laks

https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/637488

Manmanman… nog 1 potje moest je werken maar je dacht het komt wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 21 mei 2023 @ 18:13:19 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209231308
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef RipCity het volgende:
Xavi: ja we zijn laks

https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/637488

Manmanman… nog 1 potje moest je werken maar je dacht het komt wel.
Maar komt volgende week echt goed. Dan zijn ze onze helden wel scherp hoor.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_209231947
Ze kwamen met hun kids het veld op, alsof het seizoen al over was en niks mee rop het spel staat :')

Gelukkig doet PSV het dit seizoen goed in de toppers, een punt volgende week moet wel te doen zijn als Ruud gewoon met Silva en Hazard start ipv Til en El Ghazi.
Zie ajax ook niet zomaar winnen in Enschede btw
pi_209232361
Zou PSV nog geld krijgen van Dortmund als zij kampioen worden? Clausule van Malen?
pi_209232661
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:06 schreef PSVCL het volgende:
Ze kwamen met hun kids het veld op, alsof het seizoen al over was en niks mee rop het spel staat :')

Gelukkig doet PSV het dit seizoen goed in de toppers, een punt volgende week moet wel te doen zijn als Ruud gewoon met Silva en Hazard start ipv Til en El Ghazi.
Zie ajax ook niet zomaar winnen in Enschede btw
Ik zie PSV ook niet zomaar een punt pakken tegen een AZ dat moet winnen om derde te worden.
pi_209234130
https://www.fcupdate.nl/v(...)-nistelrooij-kenbaar

Een weekje en de crisis kan uitbreken. Welke nieuwe trainer zien jullie graag voor de groep staan?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209234308
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef RipCity het volgende:

Een weekje en de crisis kan uitbreken. Welke nieuwe trainer zien jullie graag voor de groep staan?
Geen idee eigenlijk.

Blijkbaar wist PSV het zelf ook niet, anders hadden ze niet zitten zeuren bij Ruud van Nistelrooij om na een jaar te concluderen dat het nog veel te vroeg was voor hem.
  zondag 21 mei 2023 @ 22:38:13 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209234532
Hoe vaak heeft PSV eigenlijk de nul gehouden dit seizoen?
pi_209234583
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak heeft PSV eigenlijk de nul gehouden dit seizoen?
11 keer in de competitie.
pi_209234890
Een greep uit het nieuwe premium artikel van de T:

Naast de verstoorde verhouding van Ruud van Nistelrooy met twee van zijn assistenten is er ook binnen de selectie onvrede over de aanpak van de trainer. Daarmee heeft de clubleiding van PSV na het slotduel met AZ flinke issues op te lossen richting het volgende seizoen.

In de week na de bekerfinale blijkt er een gesprek van algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart te zijn geweest met een afvaardiging van bepalende spelers, waarbij harde noten zijn gekraakt over het functioneren van de trainer, bevestigen bronnen rond de club. Er zijn serieuze vraagtekens gezet bij de wijze van communiceren van Van Nistelrooy en door hem gemaakte tactische keuzes, terwijl ook naar voren is gebracht dat de verstoorde relatie met zijn assistenten Ooijer en Rutten de sfeer al langere tijd in negatieve zin beïnvloedt.

Zoals De Telegraaf afgelopen zaterdag al meldde is de relatie tussen Van Nistelrooy en zijn assistenten Fred Rutten en André Ooijer tot beneden het vriespunt gedaald. De inbreng van het tweetal op het trainingsveld is geminimaliseerd en dat geldt ook voor de onderlinge communicatie. Waar Ooijer al enige tijd geleden zijn vertrek na dit seizoen bekendmaakte, wordt er in de omgeving van Rutten ernstig rekening mee gehouden dat hij het na dit seizoen ook voor gezien houdt ondanks een doorlopend contract.
pi_209235125
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 23:17 schreef bbuddybb het volgende:
Een greep uit het nieuwe premium artikel van de T:

Naast de verstoorde verhouding van Ruud van Nistelrooy met twee van zijn assistenten is er ook binnen de selectie onvrede over de aanpak van de trainer. Daarmee heeft de clubleiding van PSV na het slotduel met AZ flinke issues op te lossen richting het volgende seizoen.

In de week na de bekerfinale blijkt er een gesprek van algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart te zijn geweest met een afvaardiging van bepalende spelers, waarbij harde noten zijn gekraakt over het functioneren van de trainer, bevestigen bronnen rond de club. Er zijn serieuze vraagtekens gezet bij de wijze van communiceren van Van Nistelrooy en door hem gemaakte tactische keuzes, terwijl ook naar voren is gebracht dat de verstoorde relatie met zijn assistenten Ooijer en Rutten de sfeer al langere tijd in negatieve zin beïnvloedt.

Zoals De Telegraaf afgelopen zaterdag al meldde is de relatie tussen Van Nistelrooy en zijn assistenten Fred Rutten en André Ooijer tot beneden het vriespunt gedaald. De inbreng van het tweetal op het trainingsveld is geminimaliseerd en dat geldt ook voor de onderlinge communicatie. Waar Ooijer al enige tijd geleden zijn vertrek na dit seizoen bekendmaakte, wordt er in de omgeving van Rutten ernstig rekening mee gehouden dat hij het na dit seizoen ook voor gezien houdt ondanks een doorlopend contract.
Dit is 3x hetzelfde maar dan anders opgeschreven.
pi_209235927
Neuzenkrantje is weer lekker aan het stoken de laatste dagen, alles om ajax te kunnen helpen
pi_209236109
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef RipCity het volgende:

Wat een timing. :') Zal je maar een tweede plaats kosten dit.
  Redactie Sport maandag 22 mei 2023 @ 07:17:03 #190
pi_209236131
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 06:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat een timing. :') Zal je maar een tweede plaats kosten dit.
Spelers zullen toch echt wel tweede willen worden lijkt me
pi_209236132
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Spelers zullen toch echt wel tweede willen worden lijkt me
Merkte ik gisteren weinig van. Zie het somber in met een AZ in goede vorm.
  Redactie Sport maandag 22 mei 2023 @ 07:24:09 #192
pi_209236143
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 07:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Merkte ik gisteren weinig van. Zie het somber in met een AZ in goede vorm.
Na de 1-0 op 70% was een irritatiefactor, toch tot de 1-1 nul aan de hand. Na de 1-2 was er alleen nog maar stress.

Maar na de 1-0 moet je gewoon alles geven en dan wordt het wél 2-0 ja.

Ik denk dat het met pijn en moeite gered wordt maar het kan ook zo misgaan ja. PSV zat ook in goede vorm tot de laatste 2 weken, vorm is soms een vreemd ding.
pi_209236283
Hopelijk voor ons klapt Twente er op en anders zijn we de sjaak. Met dank aan die debielen achterin.
U MAD?
pi_209236295
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Na de 1-0 op 70% was een irritatiefactor, toch tot de 1-1 nul aan de hand. Na de 1-2 was er alleen nog maar stress.

Maar na de 1-0 moet je gewoon alles geven en dan wordt het wél 2-0 ja.

Ik denk dat het met pijn en moeite gered wordt maar het kan ook zo misgaan ja. PSV zat ook in goede vorm tot de laatste 2 weken, vorm is soms een vreemd ding.
Het is te hopen dat het lang gelijk blijft als Ajax snel voorkomt volgende week. Dan hoeft het van AZ waarschijnlijk ook niet meer zo. Snelle achterstand zou dramatisch zijn.
  Redactie Sport maandag 22 mei 2023 @ 08:04:33 #195
pi_209236347
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is te hopen dat het lang gelijk blijft als Ajax snel voorkomt volgende week. Dan hoeft het van AZ waarschijnlijk ook niet meer zo. Snelle achterstand zou dramatisch zijn.
Ik verwacht eigenlijk allereerst al dat Ajax niet wint, dat zijn een set chokers minstens zo groot als PSV en ik denk dat Twente omdat het thuis ongeslagen is toch een bepaalde morele plicht voelt.
pi_209236354
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik verwacht eigenlijk allereerst al dat Ajax niet wint, dat zijn een set chokers minstens zo groot als PSV en ik denk dat Twente omdat het thuis ongeslagen is toch een bepaalde morele plicht voelt.
Hoop het.
  Redactie Sport maandag 22 mei 2023 @ 08:09:07 #197
pi_209236369
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hoop het.
Het scheelt ook dat AZ moet, dan liggen er in ieder geval ruimtes. Daar speelt PSV vaak wel beter onder.
pi_209236418
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het scheelt ook dat AZ moet, dan liggen er in ieder geval ruimtes. Daar speelt PSV vaak wel beter onder.
Eens. De druk staat er goed op in ieder geval. En Ajax is nou net de enige club waar Twente dit jaar thuis van verloren heeft.
  maandag 22 mei 2023 @ 08:40:34 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209236582
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Choken weet ik niet maar ze hebben gewoon teveel kansen nodig en geven er altijd een paar weg, maar goed het is al prettig dat PSV er ook voor moet gaan, dat "we het laten lopen want dan worden zij 4e" is een vroege dood gestorven.
  Redactie Sport maandag 22 mei 2023 @ 08:52:58 #200
pi_209236682
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 08:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Choken weet ik niet maar ze hebben gewoon teveel kansen nodig en geven er altijd een paar weg, maar goed het is al prettig dat PSV er ook voor moet gaan, dat "we het laten lopen want dan worden zij 4e" is een vroege dood gestorven.
Ja voor de spanning is het natuurlijk goed, dat laten lopen in die laatste speelronde is altijd ontzettend matig, ik herinner me ook nog zo´n wedstrijd dat Heracles 1 punt nodig had en er 1 punt nodig was voor Ajax voor de landstitel, ook al snap ik het wel vind ik dat wel ontzettend teleurstellend.

Daarom ook blij dat Feyenoord niet liet lopen tegen Emmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')