quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Tegeltje?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij zei dat je taugé er nooit te vroeg in moet doen want anders wordt het slap, van Sjennet geleerd zei hij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
zie dat de afwasbak weer goed gebruikt wordt..
hoor ice nu ook zeggen dat hij de tauge te vroeg erin gedaan heeft.. snotterig geworden
[ afbeelding ]
Brood genoegquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen sla eten, die lopen over een uur te geeuwen van de honger.
Teveel afwas,denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik nietquote:
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveauquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Zal wel over Jeff gaan danquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik niet
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïefquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal wel over Jeff gaan dan
Jammer dat wendy niet weet wat er achter haar rug om wordt geluld
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïef
Dat "geen manieren hebben" valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveau
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...
Haske mooi.quote:
Jeff had er ook 1quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nog honger en neemt een lekker broodje pindakaas. Scheelt weer brood weggooien. Topper
Ja dat snap ik ook niet. Maar misschien laten ze haar in die waan..quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.
Zijn ze er nog steeds van overtuigd dat Zoe hun de kop gaat kosten? Hoor ze er niet meer over, alleen slijmen en meelullen met haar
Dat shoppen worden we blij vanquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
Leuk, ze gaan weer kaarten![]()
Moeten ze zelf weten, maar waarom streamen?
Gebarentaal oefenen vind ik leuk om naar te kijken.Ken ook al best veel letters.quote:
Ze hebben het een beetje kapot gemaakt met kaarten en spelletjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:15 schreef Judiwi het volgende:
Men kan het programma beter stoppen. En beginnen met seizoen 2
Helaas is het nu zo saai geworden.
Mensen die kaarten, zonnen, schoonmaken of winkelen.
Meer is het niet.
Beetje? Beetje veelquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het een beetje kapot gemaakt met kaarten en spelletjes
Inderdaad, dat bedacht ik me dus ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kopen meer in een maand, dan ik in een heel jaar
Dat is best wel een luxe.Ik koop ook niet voor 800 euro aan kleding etc per jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kopen meer in een maand, dan ik in een heel jaar
Dan stop je toch met kijken..quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:15 schreef Judiwi het volgende:
Men kan het programma beter stoppen. En beginnen met seizoen 2
Helaas is het nu zo saai geworden.
Mensen die kaarten, zonnen, schoonmaken of winkelen.
Meer is het niet.
Ik denk alle met elkaar wel zo'n ¤ 1000 p.p.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Voor hoeveel hebben ze nu al geshopt ?
Ik weet het niet precies maar de laatste keer was 500 p.p en daarvoor hebben ze ook al een paar keer zakgeld gehad. Dus stel 700 euro. Nou in een gezin met 4 man is dat 2800 euro aan luxeartikelen, pffff.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Voor hoeveel hebben ze nu al geshopt ?
Ow nog meer dus. Nou nou en ze doen nog alsof ze niets hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk alle met elkaar wel zo'n ¤ 1000 p.p.
500 deze keerquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar de laatste keer was 500 p.p en daarvoor hebben ze ook al een paar keer zakgeld gehad. Dus stel 700 euro. Nou in een gezin met 4 man is dat 2800 euro aan luxeartikelen, pffff.
Met alles wat ze krijgen en die luxe die er al was, is het er echt goed toeven als je goed tegen verveling kan. Ze hebben meer, zelfs aan eten dan menig gezin te besteden heeft.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
500 deze keer
300 vorige maand
Met halfjaarfeest 150 ?
Dan die GBR bonnen
Nou gelukkig heb ik zelf niet zo’n hoge levensstandaard, anders zou ik nooit meer op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
500 deze keer
300 vorige maand
Met halfjaarfeest 150 ?
Dan die GBR bonnen
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
Moraalridder Babs weer over haar gesprek met achter, dat als ze ook maar 1 iemand kan bereiken buiten de loods met haar stoppen met roken en drinken net als met de voedeselelbank voedselbank is ze al blij...
JW?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil een tatoo over heel haar rug. ( wie gaat dat betalen?)
Doet tiano vast wel voor een vriendenprijsje, die heeft zo hard aan zijn persoonlijke doel gewerkt dat ie straks buiten meteen aan de slag kanquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Laat Marciano lekker oefenen met zij tattoo-apparaat, die staat ook maar stof te happenquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
en maar kopen, kopen, kopen.......quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
Moraalridder Babs weer over haar gesprek met achter, dat als ze ook maar 1 iemand kan bereiken buiten de loods met haar stoppen met roken en drinken net als met de voedeselelbank voedselbank is ze al blij...
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet tiano vast wel voor een vriendenprijsje, die heeft zo hard aan zijn persoonlijke doel gewerkt dat ie straks buiten meteen aan de slag kan
Yepquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet tiano vast wel voor een vriendenprijsje, die heeft zo hard aan zijn persoonlijke doel gewerkt dat ie straks buiten meteen aan de slag kan
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat Marciano lekker oefenen met zij tattoo-apparaat, die staat ook maar stof te happen
Nou ze bereikt meer mensen die zien hoe achterbaks ze eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zo nu en dan heeft iedereen wel eens irritaties richting een huisgenoot, dat geeft Mirthe snel aan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:49 schreef pingu66 het volgende:
Gaat Mirthe 0k zeggen dat ze zich aan Erik irriteert? ( zei ze in de hottub tegen Jeff en en Eunice)
Babs haar kracht is dat ze met iedereen eigenlijk wel goed kan waardoor ze ook relatief makkelijk kan blijven 'netwerken'. Allemaal onder het mom van een bijpassend verhaal waar vervolgens geen eind aan komt want ze lult gerust drie dagen lang onafgebroken tegen je nadat je vanzelf om bent. Vanuit haarzelf beken zijn de grootste bedreigingen zowel Mirthe als Eunice terwijl alle alfamannetjes natuurlijk ook het liefst geen alfavrouwtje dulden. Sommigen moet je gewoonweg lozen zodra het dus kan. Of het nou een mogelijke eindzege betreft (Mirthe) of iemand in die hele weg ernaartoe (Babs). Als programmamaker een enorm domme keuze die huidige invulling van het elimineren aangezien dan normaliter in het eerste halfjaar alle grote pionnen het veld zullen gaan ruimen. Al de overtallige middelmaat en daaronder geef je daardoor een bepaalde macht aangezien zij kunnen samenklitten om ieders eigen hachje. Want reken maar uit: tien gewonnen eliminaties betekent tien sterke pionnen 'opruimen'. Meestal zijn dat ook nog de meest invloedrijke en leukste characters dus beter koppel je het voortaan aan een ranglijst icm verdienopdrachten zodat de top-zoveel zichzelf telkens een vrijstelling kan verdienen voor alle maandelijkse eliminaties. Daardoor kun je ook veel meer jezelf zijn omdat zolang je presteert je ook nooit het veld zal hoeven te ruimen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette: straks zitten we alsnog bij die andere groep
Zoë smoest weer onverstaanbaar over Jeffrey
volgens Babette kan ze het dan wel uitleggen waarom ze op hem gestemd heeft (de rest verstond ik niet)
Nou ja laten we wel wezen, aan Zoe heb je net zoveel als aan drijfzand, heel link en niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.
Zijn ze er nog steeds van overtuigd dat Zoe hun de kop gaat kosten? Hoor ze er niet meer over, alleen slijmen en meelullen met haar
Dit soort praatjesmakers kunnen lang hun gang gaan maar als de bom barst barst ie goed.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs haar kracht is dat ze met iedereen eigenlijk wel goed kan waardoor ze ook relatief makkelijk kan blijven 'netwerken'. Allemaal onder het mom van een bijpassend verhaal waar vervolgens geen eind aan komt want ze lult gerust drie dagen lang onafgebroken tegen je nadat je vanzelf om bent. Vanuit haarzelf beken zijn de grootste bedreigingen zowel Mirthe als Eunice terwijl alle alfamannetjes natuurlijk ook het liefst geen alfavrouwtje dulden. Sommigen moet je gewoonweg lozen zodra het dus kan. Of het nou een mogelijke eindzege betreft (Mirthe) of iemand in die hele weg ernaartoe (Babs). Als programmamaker een enorm domme keuze die huidige invulling van het elimineren aangezien dan normaliter in het eerste halfjaar alle grote pionnen het veld zullen gaan ruimen. Al de overtallige middelmaat en daaronder geef je daardoor een bepaalde macht aangezien zij kunnen samenklitten om ieders eigen hachje. Want reken maar uit: tien gewonnen eliminaties betekent tien sterke pionnen 'opruimen'. Meestal zijn dat ook nog de meest invloedrijke en leukste characters dus beter koppel je het voortaan aan een puntensysteem icm verdienopdrachten zodat de top-tien zichzelf een vrijstelling kan verdienen voor alle maandelijkse eliminaties. Daardoor kun je ook veel meer jezelf zijn omdat zolang je presteert je ook nooit het veld zal hoeven te ruimen.
Met deze handelwijze verspreiden de bacteriën zich welig door de keuken, het spoelen, de bakken, het aanrecht, handen, schaar...ben benieuwd hoe goed er hierna schoongemaakt wordt.quote:
Zij hebben natuurlijk niet de beelden die wij hebben dus als je al iets hoort dan is het 'van horen zeggen' en kun je het vervolgens weer heel sluw gaan bagatelliseren. Daarnaast hebben ze elkaar onderling ook nodig waarbij je ook niet van iemand kunt weglopen want in die gesloten setting kom je diegene constant tegen. Een relatie daarbinnen is daardoor al enorm tricky want als dat op de klippen loopt dan zal het alsnog telkens gelijmd worden zolang geen van beiden vertrekt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit soort praatjesmakers kunnen lang hun gang gaan maar als de bom barst barst ie goed.
dit is de echte Surinaamse keuken , kip kip kip en vlgs mij heel schoon, kip wassen alles afwassen en schoonmaken , niets mis meequote:
De kip zelf lijkt mij het probleem niet. Die wordt gebakken ga ik even vanuit.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dit is de echte Surinaamse keuken , kip kip kip en vlgs mij heel schoon, kip wassen alles afwassen en schoonmaken , niets mis mee
Voor mij zou dat de allergrootste reden zijn om haar principieel pertinent geen manager te willen makenquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe dacht even een grapje te maken en zei dat er en brief in de brievenbus lag., daarna rende ze naar de sluis waar alle pakketten lagen. Babet vond het geen leuk grapje, ze zei, ik schrok echt.
Wat een dom kind ook
Ze kunnen bestellen wat ze willen want x1 ipv x25 (blijft werkelijk bizar) dus je merkt het niet eens qua prijzenpotquote:
Je zag ook even kort mensen angstig naar de brievenbus kijken. Dit zijn echt geen leuke grapjes, maar helaas is haar denkvermogen niet zo hoog (zeg ik het zo netjes?)quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor mij zou dat de allergrootste reden zijn om haar principieel pertinent geen manager te willen maken
Hhmm stom zeg dat nu dus minder uit de prijzenpot gaatquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze kunnen bestellen wat ze willen want x1 ipv x25 (blijft werkelijk bizar) dus je merkt het niet eens qua prijzenpot
Maar dat heb ik ook al bij Berend die er zelfs tv-shirts van laat bedrukken en nog meer van dat soort achterlijke tokkiezooiquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je zag ook even kort mensen angstig naar de brievenbus kijken. Dit zijn echt geen leuke grapjes, maar helaas is haar denkvermogen niet zo hoog (zeg ik het zo netjes?)
Begrijp die verandering wel vanwege de verveling (en tabaksdiscussie) maar maak er dan tenminste x5 of x10 van ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm stom zeg dat nu dus minder uit de prijzenpot gaat
Die volg ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook al bij Berend die er zelfs tv-shirts van laat bedrukken en nog meer van dat soort achterlijke tokkiezooi
En dat ze wel toe zijn aan nieuwe kleding/spullen..quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp die verandering wel vanwege de verveling (en tabaksdiscussie) maar maak er dan tenminste x5 of x10 van ofzo
Ook een vorm van vermaakquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:42 schreef spapaars het volgende:
Geef ze groot gelijk dat ze allemaal wat van de pot snoepen, er blijft genoeg over voor de winnaar.
Al zullen een aantal daar er heel anders over denken.
nog voor de maand van wendie? daar hadden ze het overquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:53 schreef Snensie het volgende:
En waarom dit alfabet vraag ik me dan af.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
mirthe heeft een nieuwe kimono
en is klaar voor summertime![]()
[ afbeelding ]
Voor zijn afscheidquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:53 schreef Snensie het volgende:
En waarom dit alfabet vraag ik me dan af.
Nee voor het halfjaar wilden ze dat doen tochquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nog voor de maand van wendie? daar hadden ze het over
hoorde wendie wat zeggen over 'nog voor mijn maand' maar kan ook voor wat anders zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee voor het halfjaar wilden ze dat doen toch
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
En dat hele ik drink niet meer
Heb ik nu ook te vaak gehoord
Voor iemand die al wel 1 dag nuchter is
Isaac moet die kaarten een x in de hard gooien. Bern heeft 4 op een rij gekochtquote:
Whooptiedoequote:Op donderdag 25 mei 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac moet die kaarten een x in de hard gooien. Bern heeft 4 op een rij gekocht
Verkeerde fotoquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Eunice is weer aan het leren uit een Buuk
Dat koop je als volwassene toch niet meer. Net als levensweg, dat zijn echt van die kinderspelen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac moet die kaarten een x in de hard gooien. Bern heeft 4 op een rij gekocht
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa had je het meegekregen net?
haar hoodie, kimono.. hoed op haha
Een pseudo psycholoog die Mirthe niet kan lezen, hoe grappig is dat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
Babs die mirthe niet kan lezen slijmt alsof het een lieve lust is
Het zijn gewoon spellen. Vier op een rij is leukquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat koop je als volwassene toch niet meer. Net als levensweg, dat zijn echt van die kinderspelen.
ahhh dat is wel jammerquote:
Of nog half bezopen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft ook wat bedacht voor volgende week Archery Tag kan ook leuk wordenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn gewoon spellen. Vier op een rij is leuk
Als je 8 bent wel. Nu nog een hamertje tik en een dr bibber.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn gewoon spellen. Vier op een rij is leuk
Ja klinkt geinig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern heeft ook wat bedacht voor volgende week Archery Tag kan ook leuk worden
is hij mee bezig , overleggen met sas qwa eten en zoquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klinkt geinig.
Hoe staat het met de Franse avond van Bern?
Niets meer over gehoord, is voor een film avond Mouline rouge of zoquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klinkt geinig.
Hoe staat het met de Franse avond van Bern?
Ze zal vast weleens gestopt zijn met drinkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Ik begreep dat Bern het zelf wilde betalen of heeft betaaltquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gewoon een stelling gooien.
En dan het gezicht van Erik.
Ik denk een soort scrub? of gewone zeep? hij ging flink te keer met dat spulletje op zijn gezichtquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Scheert hij zijn hele hoofd of is dit waszeep?
Alles kan kapotquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie wil volgende maand weer een stelling gooien voor ¤ 500 voor Zalando
Geld moet rrrrrollenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie wil volgende maand weer een stelling gooien voor ¤ 500 voor Zalando
Inderdaadquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bedoel, ik vind het leuk dat die pot geplunderd wordt, maar niet met Zalando
Je kunt haar gewoon wegstemmen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
Babs die mirthe niet kan lezen slijmt alsof het een lieve lust is
Ging die zoemer maar om iemand weg te stemmenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt haar gewoon wegstemmen hoor
'Krijg er geen enkele grip op' zal ze bedoelen
Dat kan je toch niet zien aan de buite kant voor wie het is,er dtaat echt geen naam op.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
alles openscheuren, laat dat lekker aan degene die het besteld heeft gadverdamme
Maandagquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging die zoemer maar om iemand weg te stemmen
'Zoelando, snap je?'quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja voor een evenement is het wel leuk maar nog meer prullaria erbij lijkt me onzin.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze strijden om 880k hoor die gladiatorenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
Het is vandaag wel echt een enorm trieste dag
Qua streams
ALs ze zo doorgaan dan zitten ze met 13 man in de finalequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten we even goed nadenken wat ze nog missen aan luxe, moet wel iets duurs zijnquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad
Besteed het dan in 1 x aan iets
Niet weer hele dagen op kantoor
In deze termijn kan ie zomaar nog een keertje komenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
wat zijn de bro's buiten aan het maken? wordt dit de zonnebank/stoel?
Ik weet al wat, een extra vriezer voor het broodquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten we even goed nadenken wat ze nog missen aan luxe, moet wel iets duurs zijn
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet al wat, een extra vriezer voor het brood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Zwembad is viesquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heerlijk weer om te zwemmen en wat doen de zepenzaadjes? Kaarten
Tiano is met alles sloom, ook in de keuken met groente snijden en koken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:51 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Tiano zijn niet heel erg vlot met klussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die, is dat iemand die alles siet?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar luister, dat zeg ik....de siegoloog
Maar luister, dat seg ik toch.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh die, is dat iemand die alles siet?
Echt, wieberen met die griet, mooi advies wat de siegoloog haar kan gevenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar luister, dat seg ik toch.
Draak van een mokkel is het
Ja op zeker, maar denk dat het ons niet gegund is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt, wieberen met die griet, mooi advies wat de siegoloog haar kan geven
Aan Erik zie je nooit of het zomer, winter, herfst of voorjaar is, altijd in overhemd met lange mouw en lange broekquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:19 schreef Ebinas het volgende:
Erik vraagt of Mirthe ook een hoedje van baardzijde heeft.
Maar he, ja echt waar, ik heb hem onlangs 2x in een spijkerbroek gezienquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aan Erik zie je nooit of het zomer, winter, herfst of voorjaar is, altijd in overhemd met lange mouw en lange broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie een soort espadrilles zoals ik ze zelf ook hebquote:
ja en morrie had er ook zo een besteld in xxxxl mar die was haar te klein..quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
Ima en Rupi hebben dezelfde trainingspak aan
Dit zijn de bekende zweetpakken ...quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
Ima en Rupi hebben dezelfde trainingspak aan
Ah dan vallen ze wel klein uit, als die maat als niet pastquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en morrie had er ook zo een besteld in xxxxl mar die was haar te klein..
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
Er wordt vanavond een spel gespeeld in de kas, dus Erik mag niet klaverjassen vanavond.
Gut wat vind ik dat nu jammer
Ze gaan escaperoom doen verder mag niemand dan een spel spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ook die staat haar weer goedquote:
Ah kijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan escaperoom doen verder mag niemand dan een spel spelen
ik weet niet meer wie het grapje bij haar gister maken, dacht ruppie tijdens het passen die zei: dat is de aziatische xxxxl variantquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan vallen ze wel klein uit, als die maat als niet past
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie het grapje bij haar gister maken, dacht ruppie tijdens het passen die zei: dat is de aziatische xxxxl variant
Ik hoorde het toevallig Bern tegen de kaarters zeggen dat hij en Sas escaperoom gingen spelen en dan hun niet mocht kaarten of een ander spelletje mochten doenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah kijk.
Zo snel alweer, jemig.
't is nog best wel een dingetje om dat in elkaar te draaien.
Niet echt te volgen voor een streamer, maar wel veel leuker dan kaart streams
ach dat zou ook zo maar kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het toevallig Bern tegen de kaarters zeggen dat hij en Sas escaperoom gingen spelen en dan hun niet mocht kaarten of een ander spelletje mochten doen
Misschien doen ze het met hun twee is het een gezelschapsspel?
We gaan het vanzelf zienquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ach dat zou ook zo maar kunnen.
Nou even afwachten maar dan
spelen sas en bern escaperoom hebben ze pas gekochtquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het toevallig Bern tegen de kaarters zeggen dat hij en Sas escaperoom gingen spelen en dan hun niet mocht kaarten of een ander spelletje mochten doen
Misschien doen ze het met hun twee is het een gezelschapsspel?
O oke, ik dacht met de hele groep maar is alleen hun twee dusquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
spelen sas en bern escaperoom hebben ze pas gekocht
jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik dacht met de hele groep maar is alleen hun twee dus
Volgens mij zag ik Isaac Jasper ook al een blik gevenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
Marciano klinkt zo sjaggie in de keuken.
't is niet echt gezellig
Schijnt de regel te zijn als iemand een bord spel speelt er dan geen andere spelletjes gespeeld mogen worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:24 schreef pingu66 het volgende:
Dus bern en Sas bezetten de kas en doen een spel dus de rest van de groep mag niets meer doen volgens de regels nu nog Eunice bulletin kamer vier en Erik een boek lezen en het feest is compleet.
moeten de andere in k5 gaan zeikenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:24 schreef pingu66 het volgende:
Dus bern en Sas bezetten de kas en doen een spel dus de rest van de groep mag niets meer doen volgens de regels nu nog Eunice bulletin kamer vier en Erik een boek lezen en het feest is compleet.
Heel subtielquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe tegen Zoe: "In de zomer moet je minder oranje doen, dan word je een beetje bruin"
Tenminste iemand die eerlijk is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! Vond 't wel een mooie opmerking
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe tegen Zoe: "In de zomer moet je minder oranje doen, dan word je een beetje bruin"
Ze heeft zelf nu ook een poedergezichtquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en dat mirthe dan ook degene is die dit zegt
Het gaat met die hoed net zo worden als met de jas van Kim.... iedereen gaat met dat ding op haar hoofd lopen (hij is van Mirthe, maar ik zag Wendy en nu Zoë er ook al mee)quote:
ja en hij is nieuw volgens mij............quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het gaat met die hoed net zo worden als met de jas van Kim.... iedereen gaat met dat ding op haar hoofd lopen (hij is van Mirthe, maar ik zag Wendy en nu Zoë er ook al mee)
baps is een echte psych.kuchkuch.. die pept iedereen op .. zelfs zo iemand als zowiequote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef humpty het volgende:
Schoonheid zit bij mij van binnen zegt Zoe
maar volgens Bep is ze ook nog knap![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:47 schreef humpty het volgende:
Wendy haar ogen vallen op net als de mijne volgens Zoe
Wendy heeft idd mooie ogen en die van Zoe vallen idd op![]()
De ogen van Zoe zie je niet, je ziet alleen maar 'n bos spinnenpootjes, meest van de tijd zittenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:47 schreef humpty het volgende:
Wendy haar ogen vallen op net als de mijne volgens Zoe
Wendy heeft idd mooie ogen en die van Zoe vallen idd op![]()
Ja het is wel lachen nu in de keuken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:55 schreef humpty het volgende:
Duurt allemaal te lang met Marciano
Zo kan ik niet functioneren zegt Jeff
Jasper : een restaurant ook niet![]()
Ja wat was dat ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Over de nwe gouden ketting van Rupie? mogen we niets horen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 25 mei 2023 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja wat was dat ?
Het is er niet vanaf gegaan?
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:55 schreef humpty het volgende:
Duurt allemaal te lang met Marciano
Zo kan ik niet functioneren zegt Jeff
Jasper : een restaurant ook niet![]()
Wendy zij vanmorgen al dat ze zo’n berg plamuur erop hadquote:
Mirthe kwam zeurenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Over de nwe gouden ketting van Rupie? mogen we niets horen
Het 95e broodgrapje van de dagquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Er is over (avondeten)
Jeff: net als het brood?!
Mirthequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Rupi: .......met Mirthe(?) praten
Rupi in de keuken net:
X (?) (denk Zoe) Het is iets, er zijn dure spullen van de ding afgegaan, maar ik zie geen dure dingen.
Ik zeg gouden ketting, armband,
Oja, ja ja
Ice: had je gezegd dat jij jij
Rupi: ja ik zeg wat is er aan de hand?
X: ja dure spullen...(overstaanbaar).....dure spullen afgegaan, maar ik zie geen dure dingen
R: Ik zeg (?) Gouden ketting , armband ...onverstaanbaar) money
Soundlock
Geen touw aan vast te knopen voor mij
Die heb ik niet gehoord, wel eerlijk van Wendyquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy zij vanmorgen al dat ze zo’n berg plamuur erop had
Nee gewoon die rijst die bij die pakken zitquote:
Zie nu wel een hoop blinkwerk om de hals en pols van de 2 maatjes, maar weet niet of dat al zo was.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Rupi: .......met Mirthe(?) praten
Rupi in de keuken net:
X (?) (denk Zoe) Het is iets, er zijn dure spullen van de ding afgegaan, maar ik zie geen dure dingen.
Ik zeg gouden ketting, armband,
Oja, ja ja
Ice: had je gezegd dat jij jij
Rupi: ja ik zeg wat is er aan de hand?
X: ja dure spullen...(overstaanbaar).....dure spullen afgegaan, maar ik zie geen dure dingen
R: Ik zeg (?) Gouden ketting , armband ...onverstaanbaar) money
Soundlock
Geen touw aan vast te knopen voor mij
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nu wel een hoop blinkwerk om de hals en pols van de 2 maatjes, maar weet niet of dat al zo was.
Zij als in vertellen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy zij vanmorgen al dat ze zo’n berg plamuur erop had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |