quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Tegeltje?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij zei dat je taugé er nooit te vroeg in moet doen want anders wordt het slap, van Sjennet geleerd zei hij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
zie dat de afwasbak weer goed gebruikt wordt..
hoor ice nu ook zeggen dat hij de tauge te vroeg erin gedaan heeft.. snotterig geworden
[ afbeelding ]
Brood genoegquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen sla eten, die lopen over een uur te geeuwen van de honger.
Teveel afwas,denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik nietquote:
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveauquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Zal wel over Jeff gaan danquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik niet
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïefquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal wel over Jeff gaan dan
Jammer dat wendy niet weet wat er achter haar rug om wordt geluld
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïef
Dat "geen manieren hebben" valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveau
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...
Haske mooi.quote:
Jeff had er ook 1quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nog honger en neemt een lekker broodje pindakaas. Scheelt weer brood weggooien. Topper
Ja dat snap ik ook niet. Maar misschien laten ze haar in die waan..quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.
Zijn ze er nog steeds van overtuigd dat Zoe hun de kop gaat kosten? Hoor ze er niet meer over, alleen slijmen en meelullen met haar
Dat shoppen worden we blij vanquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
Leuk, ze gaan weer kaarten![]()
Moeten ze zelf weten, maar waarom streamen?
Gebarentaal oefenen vind ik leuk om naar te kijken.Ken ook al best veel letters.quote:
Ze hebben het een beetje kapot gemaakt met kaarten en spelletjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:15 schreef Judiwi het volgende:
Men kan het programma beter stoppen. En beginnen met seizoen 2
Helaas is het nu zo saai geworden.
Mensen die kaarten, zonnen, schoonmaken of winkelen.
Meer is het niet.
Beetje? Beetje veelquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het een beetje kapot gemaakt met kaarten en spelletjes
Inderdaad, dat bedacht ik me dus ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kopen meer in een maand, dan ik in een heel jaar
Dat is best wel een luxe.Ik koop ook niet voor 800 euro aan kleding etc per jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kopen meer in een maand, dan ik in een heel jaar
Dan stop je toch met kijken..quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:15 schreef Judiwi het volgende:
Men kan het programma beter stoppen. En beginnen met seizoen 2
Helaas is het nu zo saai geworden.
Mensen die kaarten, zonnen, schoonmaken of winkelen.
Meer is het niet.
Ik denk alle met elkaar wel zo'n ¤ 1000 p.p.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Voor hoeveel hebben ze nu al geshopt ?
Ik weet het niet precies maar de laatste keer was 500 p.p en daarvoor hebben ze ook al een paar keer zakgeld gehad. Dus stel 700 euro. Nou in een gezin met 4 man is dat 2800 euro aan luxeartikelen, pffff.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Voor hoeveel hebben ze nu al geshopt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |