Dan moeten ze bij die hoer zijn, niet bij Slotgod.quote:
Oh Arne.quote:Rafaela Pimenta, de zaakwaarnemer van Slot, had tegenover Te Kloese kunnen peilen of een vertrek bespreekbaar zou zijn. Maar voor ze aanschoof had Slot al duidelijkheid verschaft. De Braziliaanse kwam dus naar Rotterdam om namens hem te vertellen dat Slot met het doorlopende contract op zak gewoon bij Feyenoord zou blijven. En dat werd donderdagochtend dus wereldkundig gemaakt. Door Slot zelf.
Met een bezemsteel naar de Kuip gevlogen, om vervolgens met de bezemsteel van Dennis de Kuip te verlaten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij die hoer zijn, niet bij Slotgod.
Arnesmus.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd voor een standbeeld van Arne. Ik denk dat Erasmus maar moet wijken.
oh eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Pedersen zou ik sowieso erbij houden, als je daar nog wat aan schaaft kan dat echt een uitstekende back worden. Sowieso wat ondergewaardeerd imo.
Ander type dan Geert natuurlijk, maar echt niet zo bizar veel minder dan Van Ewijk waar iedereen zo weg van is.
Ik was ook heel blij met hem tegen AZ thuisquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh eens
ik verdedig hem al het hele seizoen
Is dit Klaas?quote:
quote:Feyenoord pakt door en contracteert Hugo Lloris, Heung-min Son en Harry Kane
25 mei 2023 door Maarten Hopman
Nu Feyenoord Arne Slot uit handen van Tottenham Hotspur heeft weten te houden heeft de clubleiding besloten om direct door te pakken. Binnenkort presenteert de stadionclub hun gloednieuwe aanwinsten Hugo Lloris, Heung-min Son en Harry Kane.
“Een prachtige stap voor die jongens”, laat Feyenoord-directeur Dennis Te Kloese weten. “Iedere speler droomt van Champions League voetbal, dus dit is een heel logische vervolgstap in hun carrière.”
Mogelijk wordt de deal tussen Feyenoord en Tottenham nog verder uitgebreid. Geruchten gaan dat er vanuit Rotterdam concrete interesse is in Tottenham-voorzitter Daniel Levy. Daarnaast zal De Kuip komend seizoen omgedoopt worden tot ‘White Hart Lane 2’.
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow >> Lloris
Gimenez >>>> Kane
Paixao >>>>>>>>>> Son
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi als dat lukt, held van Spangen en Duivendrecht
Heeft een betrouwbare bron dit al bevestigd?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi als dat lukt, held van Spangen en Duivendrecht
Ik wacht nog even Gerard af.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een betrouwbare bron dit al bevestigd?
Ik ben zelf een fan van Krabby die het allemaal wat zonniger bekijkt.quote:
Stage voor cursus, mokerdom varken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Appelvlaai tegenwoordig bij Feyenoord?
Wtf.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, die ‘moderator’ heeft hem aangepast.
Dat klopt. Maar je vond het niet erg dat ik hem even aan had gepast naar de actualiteit, toch?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
@:ZKA wordt van alle kanten gefileerd.
De grap is dat er een akkoord is tussen Feyenoord en Slot.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
Dat klopt. Maar je vond het niet erg dat ik hem even aan had gepast naar de actualiteit, toch?
hoe is deze man ooit coach gewordenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grap is dat er een akkoord is tussen Feyenoord en Slot.
Het Slotakkoord.
Dom varken.
Nee hoor, al was Slotakkoord dus eigenlijk vrij actueel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je vond het niet erg dat ik hem even aan had gepast naar de actualiteit, toch?
[..]
Speelt degradatievoetbal.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe is deze man ooit coach geworden
Kan je ook zijn verblijfgegevens voor zijn vakantie opvragen? Dan kan ik deze zomer even bij hem langs om een paar suggesties te geven voor nieuwe spelers.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, al was Slotakkoord dus eigenlijk vrij actueel.
Klopte het appje van Dennis gisteravond dus toch.
Die kunnen de ontslagvergoeding gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt degradatievoetbal.
ze krijgen geld toe voor hemquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen de ontslagvergoeding gewoon niet betalen.
Hopelijk zit er een Joey in de selectie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen de ontslagvergoeding gewoon niet betalen.
Bergentheim => Rotterdamquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik reed zojuist langs Bergentheim.
Oh AAARNEEE
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik reed zojuist langs Bergentheim.
Oh AAARNEEE
Maar in Bergentheim zit de sticker van Feyenoord nog altijd op Arne’s slaapkamerraam. Net Bethlehem, dat Bergentheim.quote:
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.quote:
Ik vind dat ook wel een grappige act eigenlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.
in tegenstelling tot zo'n pietjeaids die het wel allemaal meent volgens mij
Hij had wel wat leuke momentjes met die Bassett-act maar ik vind hem eigenlijk voornamelijk vermoeiend. Een beetje zoals die Argentijn met zijn puist, is teveel in zijn eigen act gaan geloven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een grappige act eigenlijk.
Iedereen die beetj kritisch is hier wordt afgezeken!!!11quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.
in tegenstelling tot zo'n pietjeaids die het wel allemaal meent volgens mij
Beetje zoals @ZKA dus die wordt afgetroefd door de Telegraaf en Krabbepik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had wel wat leuke momentjes met die Bassett-act maar ik vind hem eigenlijk voornamelijk vermoeiend. Een beetje zoals die Argentijn met zijn puist, is teveel in zijn eigen act gaan geloven.
Niemand kan hier tegen kritisch geluid!!!quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Iedereen die beetj kritisch is hier wordt afgezeken!!!11
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopte het appje van Dennis gisteravond dus toch.
Ik ben benieuwd met wat voor walgelijk excuus @Sked komt als Vitesse helemaal dronken wordt gespeeld door dronken Feyenoorders.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
Zullen we zondag Kasanwirjo rechtsback zetten
Gewoon omdat we dan nog harder om hem kunnen lachen dan gebruikelijk
arne ziet wel wat in hem geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wat voor walgelijk excuus @:Sked komt als Vitesse helemaal dronken wordt gespeeld door dronken Feyenoorders.
Zonder Wieffer, Trauner en Pedersen lijkt mij dat wel een zekerheidje eigenlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
Pedersen ook niet nee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Wieffer, Trauner en Pedersen lijkt mij dat wel een zekerheidje eigenlijk.
Ik zou gelijk ontslag nemen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat Arne blijft. Ik deelde dat zojuist mede aan enkele collega's. 'Arne? Wie is Arne?'
was wel heel kloese hoor deze beslissingquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
Te Kloesegenot![]()
Uitstekend gehandeld. Echt een hele geschikte man voor die positie. Je ziet wel duidelijk zijn ervaring in Noord-Amerika. Werkt veel meer als een General Manager binnen de Amerikaanse sport dan als een AD in het Nederlandse voetbal. Stukje professionalisme wat we nog weinig bij Feyenoord gehad hebben.
Don Dennis geeft mij vertrouwen.quote:
underrated zwaar hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees hier nog te weinig lof voor Don Dennis.
KloeseGod
Paixao is na zijn recente uitspraken bij het behalen van de titel toch wel mijn favoriete speler.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow >> Lloris
Gimenez >>>> Kane
Paixao >>>>>>>>>> Son
Schijnt dat die Rafaela Pimenta al 12 uur vermist is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Don Dennis geeft mij vertrouwen.
Rustige en duidelijke man. Een echte killers. Ik zag hem bij Goedemorgen Eredivisie zitten en meteen dacht ik: het zit wel goed.
Vergrelijk hem qua presentatie alleen al met vd Sar en Brands. De een lomt amper uit zijn woorden, de ander zit er altijd heel zenuwachtig bij. Een verademing, de don.
Dan heb ik niet zozeer over het al dan miet aanblijven van Slot, maar meer over het algemene beleid.
Lijkt me voor de club ook een goede onderhandelaar wat transfers betreft.
@Dannyquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Geen idee waarom dit niet kan worden geembed.
https://www.instagram.com/p/CsqJsEbI6MY
🚬
Waardeloze feature is dat inderdaad bij instagram.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Geen idee waarom dit niet kan worden geembed.
https://www.instagram.com/p/CsqJsEbI6MY
🚬
Nee ik ben gewoon een veredelde boa hier, ik doe niks technischquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardeloze feature is dat inderdaad bij instagram.
Weet jij hier iets van @:ggmm ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |