Een jaar lang schrijven dat Slot gaat vertrekken deze zomer, afgelopen week obsessief bezig zijn met hem naar de uitgang schrijven en dan afgetroefd worden door Krabbendam met zijn primeurtjequote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:20 schreef hhh38 het volgende:
Slim gedaan van Arne. Spurs gewoon gebruikt om z'n contract flink op te waarderen en nu wordt ie zondag extra hard toegejuicht
Yup, en hij heeft natuurlijk een prima basis om op door te kunnen als je kijkt naar problemen in Eindhoven en Amsterdam.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:20 schreef hhh38 het volgende:
Slim gedaan van Arne. Spurs gewoon gebruikt om z'n contract flink op te waarderen en nu wordt ie zondag extra hard toegejuicht
quote:Kogel door de kerk: Arne Slot blijft bij Feyenoord
Arne Slot blijft bij Feyenoord. De trainer laat dat vandaag weten nadat gisteren door algemeen directeur Dennis te Kloese lang is gesproken met zaakwaarnemer Rafaela Pimenta.
Sportredactie 25-05-23, 08:57 Laatste update: 09:08
,,Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”
Die mag wel weer op vakantie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees hier nog te weinig lof voor Don Dennis.
KloeseGod
In september.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mag wel weer op vakantie.
Het zou vandaag rondgemaakt wordenquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
zo zie je maar weer hoeveel NEP NIEUWS ER BINNENKOMT
gisteren zou hij zogenaaamd aangegeven hebben dat hij naar tottemham wilde
tottemham @onlogischquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat zou natuurlijk nog steeds hebben gekund, maar als Feyenoord je niet wil laten gaan of voor een bedrag van 20 miljoen en Spurs wil niet zo ver gaan dan kun je het zo mooi spinnen. Ik geloof echt wel dat hij naar Spurs wilde, of in ieder geval meer voor zichzelf wilde verdienen aan deze situatie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee. We moeten nog drie maanden van dit en deze hysterie was nog maar een voorproefje.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Nee.
Nu. Zomer is al geslaagd.
Even op vakantie naar Moskou om Szymanski gratis op te halen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mag wel weer op vakantie.
Ekkelenkamp?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee. We moeten nog drie maanden van dit en deze hysterie was nog maar een voorproefje.
Hoofdstuk 2: Arne wil Idrissi houden @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |