Zonder Wieffer, Trauner en Pedersen lijkt mij dat wel een zekerheidje eigenlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
Zullen we zondag Kasanwirjo rechtsback zetten
Gewoon omdat we dan nog harder om hem kunnen lachen dan gebruikelijk
Pedersen ook niet nee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Wieffer, Trauner en Pedersen lijkt mij dat wel een zekerheidje eigenlijk.
Ik zou gelijk ontslag nemen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat Arne blijft. Ik deelde dat zojuist mede aan enkele collega's. 'Arne? Wie is Arne?'
was wel heel kloese hoor deze beslissingquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
Te Kloesegenot![]()
Uitstekend gehandeld. Echt een hele geschikte man voor die positie. Je ziet wel duidelijk zijn ervaring in Noord-Amerika. Werkt veel meer als een General Manager binnen de Amerikaanse sport dan als een AD in het Nederlandse voetbal. Stukje professionalisme wat we nog weinig bij Feyenoord gehad hebben.
Don Dennis geeft mij vertrouwen.quote:
underrated zwaar hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees hier nog te weinig lof voor Don Dennis.
KloeseGod
Paixao is na zijn recente uitspraken bij het behalen van de titel toch wel mijn favoriete speler.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow >> Lloris
Gimenez >>>> Kane
Paixao >>>>>>>>>> Son
Schijnt dat die Rafaela Pimenta al 12 uur vermist is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Don Dennis geeft mij vertrouwen.
Rustige en duidelijke man. Een echte killers. Ik zag hem bij Goedemorgen Eredivisie zitten en meteen dacht ik: het zit wel goed.
Vergrelijk hem qua presentatie alleen al met vd Sar en Brands. De een lomt amper uit zijn woorden, de ander zit er altijd heel zenuwachtig bij. Een verademing, de don.
Dan heb ik niet zozeer over het al dan miet aanblijven van Slot, maar meer over het algemene beleid.
Lijkt me voor de club ook een goede onderhandelaar wat transfers betreft.
@Dannyquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Geen idee waarom dit niet kan worden geembed.
https://www.instagram.com/p/CsqJsEbI6MY
🚬
Waardeloze feature is dat inderdaad bij instagram.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Geen idee waarom dit niet kan worden geembed.
https://www.instagram.com/p/CsqJsEbI6MY
🚬
Nee ik ben gewoon een veredelde boa hier, ik doe niks technischquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardeloze feature is dat inderdaad bij instagram.
Weet jij hier iets van @:ggmm ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |