ze krijgen geld toe voor hemquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen de ontslagvergoeding gewoon niet betalen.
Hopelijk zit er een Joey in de selectie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen de ontslagvergoeding gewoon niet betalen.
Bergentheim => Rotterdamquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik reed zojuist langs Bergentheim.
Oh AAARNEEE
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik reed zojuist langs Bergentheim.
Oh AAARNEEE
Maar in Bergentheim zit de sticker van Feyenoord nog altijd op Arne’s slaapkamerraam. Net Bethlehem, dat Bergentheim.quote:
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.quote:
Ik vind dat ook wel een grappige act eigenlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.
in tegenstelling tot zo'n pietjeaids die het wel allemaal meent volgens mij
Hij had wel wat leuke momentjes met die Bassett-act maar ik vind hem eigenlijk voornamelijk vermoeiend. Een beetje zoals die Argentijn met zijn puist, is teveel in zijn eigen act gaan geloven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een grappige act eigenlijk.
Iedereen die beetj kritisch is hier wordt afgezeken!!!11quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit heel hard te gniffelen achter zijn laptop bij al zijn posts, best wel wat signalen dat het gewoon een trolletje is en geen serieuze user.
in tegenstelling tot zo'n pietjeaids die het wel allemaal meent volgens mij
Beetje zoals @ZKA dus die wordt afgetroefd door de Telegraaf en Krabbepik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had wel wat leuke momentjes met die Bassett-act maar ik vind hem eigenlijk voornamelijk vermoeiend. Een beetje zoals die Argentijn met zijn puist, is teveel in zijn eigen act gaan geloven.
Niemand kan hier tegen kritisch geluid!!!quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Iedereen die beetj kritisch is hier wordt afgezeken!!!11
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopte het appje van Dennis gisteravond dus toch.
Ik ben benieuwd met wat voor walgelijk excuus @Sked komt als Vitesse helemaal dronken wordt gespeeld door dronken Feyenoorders.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
Zullen we zondag Kasanwirjo rechtsback zetten
Gewoon omdat we dan nog harder om hem kunnen lachen dan gebruikelijk
arne ziet wel wat in hem geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
Zullen we zondag Kasanwirjo rechtsback zetten
Gewoon omdat we dan nog harder om hem kunnen lachen dan gebruikelijk
quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wat voor walgelijk excuus @:Sked komt als Vitesse helemaal dronken wordt gespeeld door dronken Feyenoorders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |