Je ziet aan die bult op de kop wel dat die vaker te dichtbij klussende mensen komt.quote:
SPOILER: update omaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 27-05-2023 15:25:24 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: update omaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja wat een ontknopingquote:
Had ik ook niet meer verwacht.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja wat een ontknopingDacht echt dat die al op weg was naar de winst, daarna die ketting eraf en dan alsnog winnen
Deed me denken aan die Giro waar Menchov viel in de afsluitende tijdrit om alsnog de ronde te winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja wat een ontknopingDacht echt dat die al op weg was naar de winst, daarna die ketting eraf en dan alsnog winnen
Bundesliga was wel een anticlimaxquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Sportdagje wel weer zo, hoor, F1, Bundesliga, Giro
Bundesliga is wel bijzonder jammer zo, overigens.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Sportdagje wel weer zo, hoor, F1, Bundesliga, Giro
Ik heb niet zo veel met Willem 2, en al helemaal niet sinds die Van Geel er de baas is.quote:
quote:
Dat dan weer wel, ja, maar het was een KNOTSGEKKE middag!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bundesliga is wel bijzonder jammer zo, overigens.
Willem II - NAC was toch de leukste finale geweest, erg jammer dat ons dat nu ontnomen isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Willem 2, en al helemaal niet sinds die Van Geel er de baas is.(maar hup Brabant enzo
)
MVVVVV kan nog als finale.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Willem II - NAC was toch de leukste finale geweest, erg jammer dat ons dat nu ontnomen is
Misschien zouden ze daar in de regio eens werk moeten maken van een FC Limburg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Twee buitenlandse clubs die dan naar de eredivisie kunnen, nou, leuk!
Morgen kan ook knotsgek worden voor plaats 2 t/4 in de eredivsie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Dat dan weer wel, ja, maar het was een KNOTSGEKKE middag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |