abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 24 mei 2023 @ 18:02:22 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209266406


Naast de Nederlandse versie van 'De Verraders' zijn er ook versies van in het buitenland, o.a. in de UK en de USA, die soms ook via Videoland te volgen zijn.
Bespreek die buitenlandse versies van De Verraders in deze topicreeks.
pi_209267000
Ik heb de Uk versie en de USA versie gezien.
Uk versie was met allemaal onbekende, de USA versie was met 10 onbekende en 10 "bekende".
Beide waren leuk maar bij de USA versie waren de kandidaten naief + dat er 1 bijzat die de boel aan het verpesten was omdat diegene naar huis toe wou (wat niet echt lukte).
pi_209310841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 18:52 schreef Sorella het volgende:
Beide waren leuk maar bij de USA versie waren de kandidaten naief + dat er 1 bijzat die de boel aan het verpesten was omdat diegene naar huis toe wou (wat niet echt lukte).
Klopt, ik vond haar vanaf het begin al irritant... Verbaast me wel dat ze er nog zooooo lang in bleef. Maar op het eind kreeg ik toch nog wel een beetje sympathie voor haar, doordat ze toch weer goed mee ging doen. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_209448828
Ik ben net begonnen met de USA variant en vind het nu al veel beter dan de NL versie. Missies zijn spannender, leuker, en er gaat veel meer geld in om. Die NL variant gaat wat geld betreft echt nergens over, daar winnen ze maximaal 1500 euro tijdens een missie, als ze al alles goed doen, in de USA versie 25k per missie ongeveer, dat is toch even anders en per missie al veel meer dan in de NL versie totaal wordt verdiend. Ook de presentator vind ik een stuk beter dan een Tijl fucking Beckand. Verder vind ik de kandidaten ook veel beter, met name de verraders, in de NL versie zitten er altijd enorm slechte verraders tussen die het dan meteen verkloten voor de betere verraders. Zo.n Sander van afgelopen seizoen bijvoorbeeld, die was zooo slecht. De USA verraders maken ook veel en veel betere keuzes wie ze vermoorden waardoor het spel fijner kijkt en minder frustrerend voelt. Hier is er duidelijk een veel betere screening geweest over wie de verraders kunnen worden. Ook leuk dat hier de verraders tenminste echt samenwerken, en elkaar niet lijken te mogen aanvallen (verdacht maken). Ik ben benieuwd of er daardoor ook niet snel een nieuwe verrader bij zal komen als er een verrader wordt gepakt. Ben nu bij aflevering 3.
pi_209453271
@Eagles89 Ik heb het vorige maand gekeken allemaal. Goede show. Het begin voelde nep en overdreven aan maar dat bleek al na 1 aflevering wel mee te vallen. Op zich goeie verraders, maar ook zij laten hier en daar steken vallen.

Wel neemt iedereen het weer allemaal erg persoonlijk. Dat frustreert en tegelijkertijd entertaint mij altijd. :D Het eind ga ik niet al teveel over zeggen, maar ik had gemengde gevoelens.

Er is een reünie aflevering die ik nog een keer moet opzoeken, want die staat niet op Videoland maar schijnt heftig te zijn. (y) Wat me trouwens eraan herinnert dat ik ook nog UK's reünie bij de radio moet kijken! Die staat sowieso op YouTube.

Oh, en nog een leuk weetje, Arie (the Bachelor) is Nederlands. Althans, hij is hier geboren en als kind al met zijn ouders naar Amerika vertrokken. Autosportkenners kennen hem of zijn vader misschien nog. Beiden voormalige autocoureurs genaamd Arie Luyendyk. Inmiddels is Arie jr. makelaar. Hij was ooit de makelaar in een aflevering van House Hunted International toen die plaatsvond in Amsterdam.
Hotapnyc
pi_209453335
Ik wil nog even benadrukken dat de Verraders België ook het kijken waard is, inclusief de reünie, want iedereen heeft het altijd alleen maar over UK en USA. :Y
Hotapnyc
pi_209466331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:12 schreef Cirilico het volgende:
@:Eagles89 Ik heb het vorige maand gekeken allemaal. Goede show. Het begin voelde nep en overdreven aan maar dat bleek al na 1 aflevering wel mee te vallen. Op zich goeie verraders, maar ook zij laten hier en daar steken vallen.

Wel neemt iedereen het weer allemaal erg persoonlijk. Dat frustreert en tegelijkertijd entertaint mij altijd. :D Het eind ga ik niet al teveel over zeggen, maar ik had gemengde gevoelens.

Er is een reünie aflevering die ik nog een keer moet opzoeken, want die staat niet op Videoland maar schijnt heftig te zijn. (y) Wat me trouwens eraan herinnert dat ik ook nog UK's reünie bij de radio moet kijken! Die staat sowieso op YouTube.

Oh, en nog een leuk weetje, Arie (the Bachelor) is Nederlands. Althans, hij is hier geboren en als kind al met zijn ouders naar Amerika vertrokken. Autosportkenners kennen hem of zijn vader misschien nog. Beiden voormalige autocoureurs genaamd Arie Luyendyk. Inmiddels is Arie jr. makelaar. Hij was ooit de makelaar in een aflevering van House Hunted International toen die plaatsvond in Amsterdam.
Ga vanavond hopelijk al tot het einde van het seizoen kunnen kijken, nu bij aflevering 5 :)
Van Arie Luyendijk Sr wist ik inderdaad, (Indy 500 winnaar)dat die in Amerika woont, en ook dat die een zoon had die in Amerika weleens op TV kwam, dus toen er een Arie zich voorstelde (typische Nederlandse naam ook) én met een behoorlijke Nederlandse kop erop, was het voor mij 1+1 :)
Spreekt wel fantastisch Amerikaans Engels zeg, en je zou hem absoluut niet als een buitenstaander zien, want in principe is het gewoon een eerste generatie immigrant natuurlijk. En spreekt waarschijnlijk niet eens meer, of nauwelijks nog, Nederlands. Ik ben dan altijd enorm verbijsterd dat wij in Nederland nog steeds in een hopeloze discussie over 4e en 5e generatie van allochtoonse arbeiders zijn verwikkeld met flinke taal achterstanden en enorme cultuurverschillen en waarvan een groep zoals recent nog in het nieuws kwam weer massaal gaan stemmen voor een dictator in Turkije.
Je kunt geen betere vergelijking hebben om te zien dat de aanpak die Nederland al 60 jaar hanteert hopeloos gefaald heeft denk ik dan maar…maar goed dat is een totaal andere (off topic) discussie.

De Verraders België is ook zeker aan te raden inderdaad, die heb ik een tijdje terug al gezien. Enige vreemde vond ik de actie van de verraders onderling destijds, dat ging veel en veel te ver allemaal.
pi_209476334
Overigens zit ik nu USA te kijken en het valt me op dat er helemaal geen dolk, schild etc in het spel zijn. Dat vind ik dan wel weer een groot gemis, want de missies hebben nu geen enkele gevolgen behalve het wel of niet winnen van geld. Als er een team hopeloos faalt in een missie zoals in de kerk en geen enkele dollar wint, is er geen enkel gevolg. In de NL variant heb je daarna een grotere kans om verbannen te worden, nu niks. De dolk en schild etc voegen dus wel echt flink wat toe, en ik snap niet waarom ze dat in de USA versie niet hebben. Ik heb de UK versie nog niet gezien en ben benieuwd of het er daar wel in zit.

Edit: net weer een aflevering gekeken, en later in het USA seizoen kunnen er eventueel zaken veranderen met betrekking tot dolk/schild etc …

[ Bericht 13% gewijzigd door Eagles89 op 11-06-2023 15:42:05 ]
pi_209507900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:12 schreef Cirilico het volgende:
@:Eagles89 Ik heb het vorige maand gekeken allemaal. Goede show. Het begin voelde nep en overdreven aan maar dat bleek al na 1 aflevering wel mee te vallen. Op zich goeie verraders, maar ook zij laten hier en daar steken vallen.

Wel neemt iedereen het weer allemaal erg persoonlijk. Dat frustreert en tegelijkertijd entertaint mij altijd. :D Het eind ga ik niet al teveel over zeggen, maar ik had gemengde gevoelens.

Er is een reünie aflevering die ik nog een keer moet opzoeken, want die staat niet op Videoland maar schijnt heftig te zijn. (y) Wat me trouwens eraan herinnert dat ik ook nog UK's reünie bij de radio moet kijken! Die staat sowieso op YouTube.

Oh, en nog een leuk weetje, Arie (the Bachelor) is Nederlands. Althans, hij is hier geboren en als kind al met zijn ouders naar Amerika vertrokken. Autosportkenners kennen hem of zijn vader misschien nog. Beiden voormalige autocoureurs genaamd Arie Luyendyk. Inmiddels is Arie jr. makelaar. Hij was ooit de makelaar in een aflevering van House Hunted International toen die plaatsvond in Amsterdam.
Wat een verschrikkelijk einde zeg! Heb gister de laatste aflevering gekeken van USA. Tuurlijk is het een spel, maar als je zoveel weken met elkaar opgesloten zit, met echte mensen en gevoelens, en met levensveranderend geld, dan is het toch wel heftig allemaal, om zo’n streek te flikken. Ik gunde de winnaar het echt absoluut het minst van de finalisten, en als het dan ook nog op zo’n manier gaat…pijnlijk om naar te kijken. Er is wat je zegt inderdaad een reünie aflevering, erg jammer dat die nergens te vinden is/niet op Videoland is gezet. Misschien komt dat nog… ben vooral benieuwd waarom iemand tot zijn keuze kwam vlak voor het einde en wat zijn uitleg daarbij was, want zijn keuze had cruciale gevolgen en gaf de uiteindelijke winnaar het op een presenteerblaadje aangereikt. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat die niet wist wat de gevolgen van zijn keuze waren, of dat die in het heetst van het moment volledig vergeten was.

Ben nu begonnen aan de UK versie, wel grappig dat het in hetzelfde kasteel is opgenomen, en precies dezelfde opdrachten heeft.
pi_209529976
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Wat een verschrikkelijk einde zeg! Heb gister de laatste aflevering gekeken van USA. Tuurlijk is het een spel, maar als je zoveel weken met elkaar opgesloten zit, met echte mensen en gevoelens, en met levensveranderend geld, dan is het toch wel heftig allemaal, om zo’n streek te flikken. Ik gunde de winnaar het echt absoluut het minst van de finalisten, en als het dan ook nog op zo’n manier gaat…pijnlijk om naar te kijken. Er is wat je zegt inderdaad een reünie aflevering, erg jammer dat die nergens te vinden is/niet op Videoland is gezet. Misschien komt dat nog…
De verliezende (halve-)finalisten schijnen dus erg zuur te zijn en een aantal deelnemers snapt niet dat het een spel is. :D
quote:
ben vooral benieuwd waarom iemand tot zijn keuze kwam vlak voor het einde en wat zijn uitleg daarbij was, want zijn keuze had cruciale gevolgen en gaf de uiteindelijke winnaar het op een presenteerblaadje aangereikt. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat die niet wist wat de gevolgen van zijn keuze waren, of dat die in het heetst van het moment volledig vergeten was.
Het lijkt erop dat men er (toen nog) vrede mee had omdat men zelf goed boert.
quote:
Ben nu begonnen aan de UK versie, wel grappig dat het in hetzelfde kasteel is opgenomen, en precies dezelfde opdrachten heeft.
Beste franchise wat mij betreft. Geheel in balans. Goede twists. Veel dynamiek tussen de kandidaten. Allemaal onbekenden. Geweldige host. En ik ben extra benieuwd wat jij van het eind gaat vinden. :P Daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Hotapnyc
pi_209530301
Vanaf hier bespreken Meke en ik een aantal afleveringen in spoilers trouwens. Dus mocht je dat interessant vinden om mee te lezen tijdens het kijken. :)
Mijn reactie op de finale staat iets verderop.
Hotapnyc
pi_209611881
Net USA versie afgekeken. Ik vond het OERSTOM van die Andie en Quentin dat ze, toen er nog 4 spelers overwaren, stemden voor het spel beeindigen terwijl ze wisten dat er pas 2 verraders ontmaskerd waren. Ze wisten toch wel dat er 3 verraders aan het spel begonnen? Dan kan het dus helemaal niet dat iedereen getrouwe is van de 4.
Wat betreft Cirie.....ik vond het geen naaistreek want ze kon er niks meer aan doen. Toen die 3 over waren was het duidelijk wat het zou gaan worden. Ook als ze toen ze nog met 4 waren het spel had beeindigd had ze gewonnen, alleen dan dus met Arie moeten delen.
pi_209629310
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 22:55 schreef ThijsTH het volgende:
Dit lijkt mij nog een aardige spoiler voor mensen die er net aan beginnen. 😬
Hotapnyc
pi_209637629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dit lijkt mij nog een aardige spoiler voor mensen die er net aan beginnen. 😬
Ja oke, maar je bent ook wel vrij dom als je eerst dit topic gaat lezen voor je eraan begint.

Want tja, als je de inhoud niet mag bespreken waar is dit topic dan voor? Ik lees ook niet het Nederlandse Verraders topic als ik de aflevering nog moet kijken.
pi_209648090
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 23:14 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ja oke, maar je bent ook wel vrij dom als je eerst dit topic gaat lezen voor je eraan begint.

Want tja, als je de inhoud niet mag bespreken waar is dit topic dan voor? Ik lees ook niet het Nederlandse Verraders topic als ik de aflevering nog moet kijken.
Misschien om de Vlaamse variant te bespreken. Of de Waalse. Of de Australische. Of de Britse. Of Duitse. Of weet ik veel welk. :P

Direct de uitkomst van een seizoen hier neerzetten is ook wle wat anders dan het seizoen bespreken.


Maar inderdaad lastig met zo'n topic.
Hotapnyc
pi_209692360
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 22:08 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Misschien om de Vlaamse variant te bespreken. Of de Waalse. Of de Australische. Of de Britse. Of Duitse. Of weet ik veel welk. :P

Direct de uitkomst van een seizoen hier neerzetten is ook wle wat anders dan het seizoen bespreken.


Maar inderdaad lastig met zo'n topic.
Ik heb de UK versie inmiddels eindelijk af kunnen kijken, en ik vond het einde wel veeeel bevredigender dan de USA variant logischerwijs. Was echt een mooi einde, gunde het alle winnaars van harte zonder uitzondering. Begreep die rare uitbarsting van vreugde(?) van Wilf totaal niet na afloop, hij zweerde eerst nog op zijn vrouw en kinderen dat die het niet was, en vervolgens toen het doek voor hem gevallen was zei die dat die heel blij was verloren te hebben en dat die het zo erg vond allemaal om te doen, maar hij had nog een nette uitweg al die tijd, want als je dat oprecht vond, waarom maakte je dan geen deal met Kieran…dan had je als een prima gedeelde winnaar het veld kunnen verlaten én had je die zogenaamde vrienden van je niet zo overdreven hoeven te naaien vlak voor de ontmaskering toen er nog zicht was om het spel te winnen. Hele rare keuzes heeft die op het laatst gemaakt, óf je gaat voor de winst met naaistreken en zweren op je moeder en alles tegen je nieuw gemaakte vrienden, óf je kiest voor de nette route behoudt je waardigheid en probeert de pot te splitten met Kieran (of nog extremer, maakt stiekem een deal met de rest door een achterkamertjes deal of iets degelijks).
Overigens wat ik niet helemaal begreep, bij de USA versie mochten ze het spel beëindigen en dan zou de pot verdeeld worden tussen zowel verraders als getrouwen? Dat zou ook de verbazing van @ThijsTH verklaren bij de USA versie waarom ze allemaal het spel wilden beëindigen terwijl er nog een verrader in het spel zat, ze zouden dan allemaal een deel van de pot krijgen. Bij de UK versie was deze optie er niet, in dat geval zouden de verrader(s) alles krijgen? Het was me niet helemaal duidelijk in elk geval.
Maar hoe dan ook, zowel het USA seizoen als het UK seizoen zijn echt wel een stuk beter dan de NL seizoenen zeg!
pi_209693840
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:04 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb de UK versie inmiddels eindelijk af kunnen kijken, en ik vond het einde wel veeeel bevredigender dan de USA variant logischerwijs. Was echt een mooi einde, gunde het alle winnaars van harte zonder uitzondering. Begreep die rare uitbarsting van vreugde(?) van Wilf totaal niet na afloop, hij zweerde eerst nog op zijn vrouw en kinderen dat die het niet was, en vervolgens toen het doek voor hem gevallen was zei die dat die heel blij was verloren te hebben en dat die het zo erg vond allemaal om te doen, maar hij had nog een nette uitweg al die tijd, want als je dat oprecht vond, waarom maakte je dan geen deal met Kieran…dan had je als een prima gedeelde winnaar het veld kunnen verlaten én had je die zogenaamde vrienden van je niet zo overdreven hoeven te naaien vlak voor de ontmaskering toen er nog zicht was om het spel te winnen. Hele rare keuzes heeft die op het laatst gemaakt, óf je gaat voor de winst met naaistreken en zweren op je moeder en alles tegen je nieuw gemaakte vrienden, óf je kiest voor de nette route behoudt je waardigheid en probeert de pot te splitten met Kieran (of nog extremer, maakt stiekem een deal met de rest door een achterkamertjes deal of iets degelijks).
Overigens wat ik niet helemaal begreep, bij de USA versie mochten ze het spel beëindigen en dan zou de pot verdeeld worden tussen zowel verraders als getrouwen? Dat zou ook de verbazing van @:ThijsTH verklaren bij de USA versie waarom ze allemaal het spel wilden beëindigen terwijl er nog een verrader in het spel zat, ze zouden dan allemaal een deel van de pot krijgen. Bij de UK versie was deze optie er niet, in dat geval zouden de verrader(s) alles krijgen? Het was me niet helemaal duidelijk in elk geval.
Maar hoe dan ook, zowel het USA seizoen als het UK seizoen zijn echt wel een stuk beter dan de NL seizoenen zeg!
Nee, ook bij de USA versie zouden de verraders het geld krijgen als het spel beeindigd werd en er nog verraders in zaten. Dan zouen de getrouwen helemaal niks krijgen.
pi_209699355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:44 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nee, ook bij de USA versie zouden de verraders het geld krijgen als het spel beeindigd werd en er nog verraders in zaten. Dan zouen de getrouwen helemaal niks krijgen.
Waarom nam die donkere vrouw weet haar naam even niet meer, dan zo’n groot risico door nog een keer te willen verbannen? Ze zou dan toch al al het geld krijgen (hoewel ze het dan met Arie had moeten delen). En bovendien de getrouwen zouden dan dus niks krijgen als er nog een verrader in zit, maar alle getrouwen waren zeker dat er nog een verrader in het spel was. Ik denk dat er een gigantische miscommunicatie is geweest met de presentator/productie, en dat de getrouwen dachten dat als ze het spel beëindigden de pot tussen verraders en getrouwen zou worden verdeeld? Anders snap ik niet dat ze het spel allemaal wilden beëindigen, want ook zij waren zeker dat er nog een verrader in het spel was.
pi_209699703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 00:26 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waarom nam die donkere vrouw weet haar naam even niet meer, dan zo’n groot risico door nog een keer te willen verbannen? Ze zou dan toch al al het geld krijgen (hoewel ze het dan met Arie had moeten delen). En bovendien de getrouwen zouden dan dus niks krijgen als er nog een verrader in zit, maar alle getrouwen waren zeker dat er nog een verrader in het spel was. Ik denk dat er een gigantische miscommunicatie is geweest met de presentator/productie, en dat de getrouwen dachten dat als ze het spel beëindigden de pot tussen verraders en getrouwen zou worden verdeeld? Anders snap ik niet dat ze het spel allemaal wilden beëindigen, want ook zij waren zeker dat er nog een verrader in het spel was.
Omdat Cirie als enige van die 4 logisch nadacht!
Arie koos voor delen, iets wat ik toen ik het zag naief vond omdat ik er 100% vanuit ging dat die 2 getrouwen nooit zouden delen omdat er in het hele spel pas 2 verraders gepakt waren.
Toen alsnog die 2 getrouwen allebei voor delen kozen dacht ik oh ontzettend dom....en toen kwam Cirie die natuurlijk op dat moment (als ze had geweten dat de 3 voor haar spel beindigen hadden gekozen) ook liever voor beindigen had gekozen, maar ze had haar beslissing van te voren al moeten maken en ging niet uit van zoveel domheid....dus had ze voor verbannen gekozen. En later bleek dat nog beter voor haar uit te pakken omdat ze nu niet de halve pot kreeg maar de hele omdat Arie (om onbegrijpelijke redenen want hij lag er echt niet hoe dan ook uit) de eer aan zichzelf hield.

En er was daarna nog een vrij dom moment van de 2 getrouwen. Want Arie zei duidelijk in z'n afscheidsspeech dat ie begon als getrouwe maar verleid was als verrader. Dus als die 2 getrouwen dan scherp waren geweest hadden ze kunnen weten dat er 3+1 dus 4 verraders waren en er dus nog 1 (Cirie) in zat! Weer een (minder grote) blunder dus!

Nee, het was echt geen productiefout. Het was gewoon ontzetend dom van die 2 getrouwen. Of hen moet totaal niet duidelijk zijn geweest dat 3 het gangbare aantal verraders per spel is. Maar als je aan The Traitors meedoet lijkt het me normaal dat je even de eerdere (buitenlandse) versies kijkt om je in te leven en dan hadden ze dat toch echt wel moeten weten.
pi_209699708
Ik heb even een uur besteed aan wat research en ben tot een opvallende conclusie gekomen: degene die als laatste door de deur komt in de ontbijtzaal is BIJNA ALTIJD een getrouwe! Dit om het voor de kijker spanneder te houden wie er weg is en wie vermoord. Als dit een verrader is is dit namelijk niet spannend meer.
Dit is het overzicht per serie van hoeveel van de laatste ontbijtzaal binnenkomers getrouwen waren:

Verraders NL seizoen 1: 6/6
Verraders NL seizoen 2: 4/6
Verraders NL seizoen 3: 4/6
Verraders NL Halloween: 5/6
Verraders Belgie: 3/4
Verraders UK: 9/9
Verraders USA: 6/6

Totaal: 37/43. Deze 6 keren dat de laatste binnenkomer dus toch een verrader was had het bijna altijd wel een reden. Bijv omdat het al laat in het spel is en alle andere opties al een schild hadden etc.

37 van de 43 is 86%. Dat zou statistisch gezien eigenlijk bijna onmogelijk zijn dus er zit een patroon in. Wij als kijkers hebben niks aan deze info want we weten toch al wie de verraders zijn maar als je zelf aan het spel meedoet heb je wel wat aan deze info. Je kan in je notitieboekje bijhouden wij er als laatste binnenkwam en die met potlood doorstrepen. Het is geen waterdichte strategie maar het vergroot je kansen om de verrader te achterhalen wel degelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThijsTH op 30-06-2023 05:01:10 ]
pi_209735659
@Eagles89 @ThijsTH

Cirie speelde door omdat zij het Arie niet gunde omdat hij er later bij was gekomen en zij de gehele pot voor zichzelf wilde hebben. Dat zei zij zelf in de biecht. In de UK versie ging het precies hetzelfde met Wilf en Kieran.

Het enige verschil is dat Kieran zich niet zomaar liet bedonderen en dus verloor Wilf, terwijl Arie zich om de één of andere reden direct gewonnen gaf. Ik had Cirie daarmee, net als Wilf, niet weg laten komen. Ik blijf erbij dat het altijd dom is om je medeverraders te verraden.

De Amerikaanse getrouwen waren een stuk dommer en beter van vertrouwen dan de Britse, maar evengoed waren ze beide gereed om het spel te stoppen met nog een verrader in het spel.
Hotapnyc
pi_209735810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 04:53 schreef ThijsTH het volgende:
Ik heb even een uur besteed aan wat research en ben tot een opvallende conclusie gekomen: degene die als laatste door de deur komt in de ontbijtzaal is BIJNA ALTIJD een getrouwe! Dit om het voor de kijker spanneder te houden wie er weg is en wie vermoord. Als dit een verrader is is dit namelijk niet spannend meer.
Dit is het overzicht per serie van hoeveel van de laatste ontbijtzaal binnenkomers getrouwen waren:

Verraders NL seizoen 1: 6/6
Verraders NL seizoen 2: 4/6
Verraders NL seizoen 3: 4/6
Verraders NL Halloween: 5/6
Verraders Belgie: 3/4
Verraders UK: 9/9
Verraders USA: 6/6

Totaal: 37/43. Deze 6 keren dat de laatste binnenkomer dus toch een verrader was had het bijna altijd wel een reden. Bijv omdat het al laat in het spel is en alle andere opties al een schild hadden etc.

37 van de 43 is 86%. Dat zou statistisch gezien eigenlijk bijna onmogelijk zijn dus er zit een patroon in. Wij als kijkers hebben niks aan deze info want we weten toch al wie de verraders zijn maar als je zelf aan het spel meedoet heb je wel wat aan deze info. Je kan in je notitieboekje bijhouden wij er als laatste binnenkwam en die met potlood doorstrepen. Het is geen waterdichte strategie maar het vergroot je kansen om de verrader te achterhalen wel degelijk.
(y) Dit was mij ook al opgevallen en ik verwacht dat bij het onbekenden seizoen de fans deze tactiek mogelijk toepassen. Het werkt wel alleen als ze dit niet melden in hun biecht.
Hotapnyc
pi_210202060
Zie nu op Videoland verraders Australië staan, dat is nieuw volgens mij
  MOL-held dinsdag 8 augustus 2023 @ 00:09:21 #24
44635 XMN8R
mag dat?
pi_210206233
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 19:36 schreef Magica het volgende:
Zie nu op Videoland verraders Australië staan, dat is nieuw volgens mij
Goed gezien! En gelukkig met allemaal onbekende mensen.. ben benieuwd!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_210229946
Traitors AUS: ik irriteer me nu al aan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 09-08-2023 20:33:26 ]
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 9 augustus 2023 @ 20:46:49 #26
403253 Meke
after all this time? always.
pi_210230294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Traitors AUS: ik irriteer me nu al aan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:50:34 #27
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210259654
duitsland krijgt ook een versie mensen, op RTL, en die kunnen wij aan, zender 58 op Ziggo

https://www.rtl.de/cms/da(...)zietlow-5047401.html

Sonja Zietlow is de presentatrice daar, zij is bekend als co-host van Ich Bin Ein Star: Halt Mich Hier Raus en Bauer Sucht Frau

heb gisteravond daar kleine promo van gezien tussen de reclame van Top Dog: promispecial
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:51:39 #28
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210259664
Sonja is leuk, geweldige keuze voor dit programma O+

ben benieuwd of het met onbekende of bekende is
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_210259788
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Cirilico het volgende:
@:Eagles89 @:ThijsTH

Cirie speelde door omdat zij het Arie niet gunde omdat hij er later bij was gekomen en zij de gehele pot voor zichzelf wilde hebben. Dat zei zij zelf in de biecht. In de UK versie ging het precies hetzelfde met Wilf en Kieran.

Het enige verschil is dat Kieran zich niet zomaar liet bedonderen en dus verloor Wilf, terwijl Arie zich om de één of andere reden direct gewonnen gaf. Ik had Cirie daarmee, net als Wilf, niet weg laten komen. Ik blijf erbij dat het altijd dom is om je medeverraders te verraden.

De Amerikaanse getrouwen waren een stuk dommer en beter van vertrouwen dan de Britse, maar evengoed waren ze beide gereed om het spel te stoppen met nog een verrader in het spel.
Ugh het eind van de Amerikaanse was imho gewoon doorgestoken kaart. Daar zat te veel een American Dream verhaallijn in dat de donkere vrouw met niks, nu wegloopt met de hoofdprijs. e bleef maar hammeren hoe life changing het zou zijn. Vond het Arie wel sieren dat hij zelf opstapte.. dat bedrag maakt geen 0 impact voor hem. Maar de andere kandidaten waren genaaid...
pi_210264035
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Traitors AUS: ik irriteer me nu al aan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch het Videoland topic? Spoilers lijken me dan niet per se nodig. Of misschien als mensen alles meteen op dag 1 dat het online staat kijken natuurlijk… niet aan gedacht.
Ik moest er wel echt even inkomen, vond het traag op gang komen en dat ze ook bijvoorbeeld geen korte reacties lieten zien van de mensen die het spel moesten verlaten door moord of verbanning vond ik echt slecht gekozen. Gelukkig deden ze dat na aflevering 5 ongeveer wel, al was het nog steeds wat magertjes vlug vanuit een auto.
Maar ik zit er nu in elk geval helemaal in, het seizoen wordt echt steeds beter dus voor mensen die het nog willen kijken, blijf zeker volhouden want vanaf aflevering 4 ongeveer gaat het echt leuk worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210264080
Overigens ben ik wel benieuwd of Videoland de reünie afleveringen van USA en UK nog online zet. Ik snap echt niet waarom dat nog niet is gedaan, dat waren juist seizoenen waar de reünie aflevering enorm interessant was.
pi_210264124
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit is toch het Videoland topic? Spoilers lijken me dan niet per se nodig. Of misschien als mensen alles meteen op dag 1 dat het online staat kijken natuurlijk… niet aan gedacht.
Ik moest er wel echt even inkomen, vond het traag op gang komen en dat ze ook bijvoorbeeld geen korte reacties lieten zien van de mensen die het spel moesten verlaten door moord of verbanning vond ik echt slecht gekozen. Gelukkig deden ze dat na aflevering 5 ongeveer wel, al was het nog steeds wat magertjes vlug vanuit een auto.
Maar ik zit er nu in elk geval helemaal in, het seizoen wordt echt steeds beter dus voor mensen die het nog willen kijken, blijf zeker volhouden want vanaf aflevering 4 ongeveer gaat het echt leuk worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik helemaal mee eens dat geen klein afscheidsgesprekje was van iemand die eruit ging.

Ik zet in spoilers vanwege dat niet iedereen de afleveringen hebben gezien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:05 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd of Videoland de reünie afleveringen van USA en UK nog online zet. Ik snap echt niet waarom dat nog niet is gedaan, dat waren juist seizoenen waar de reünie aflevering enorm interessant was.
Zal iets maken hebben met de rechten op die Reünie afleveringen, dat die anders liggen dan bij een gewone afleveringen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210265481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ben ik helemaal mee eens dat geen klein afscheidsgesprekje was van iemand die eruit ging.

Ik zet in spoilers vanwege dat niet iedereen de afleveringen hebben gezien.
[..]
Zal iets maken hebben met de rechten op die Reünie afleveringen, dat die anders liggen dan bij een gewone afleveringen?
Dat zou kunnen inderdaad, maar bij andere series uit het buitenland komen de reünie afleveringen vaak wél nog online. Ik herinner me bij Temptation USA dat die er eerst niet op stond, toen werd er geklaagd en werd er daarna op social media geplaatst “op veler verzoek staat nu de reünie aflevering online”.
pi_210277837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 15:03 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ugh het eind van de Amerikaanse was imho gewoon doorgestoken kaart. Daar zat te veel een American Dream verhaallijn in dat de donkere vrouw met niks, nu wegloopt met de hoofdprijs. e bleef maar hammeren hoe life changing het zou zijn. Vond het Arie wel sieren dat hij zelf opstapte.. dat bedrag maakt geen 0 impact voor hem. Maar de andere kandidaten waren genaaid...
Nja, doorgestoken kaart durf ik niet zomaar te zeggen, maar de verhaallijn is wel typisch Amerikaans. Dat ligt meer aan hoe ze in de biechten focussen op levensverhalen en emoties en weet ik wat allemaal. Cirie was ook al 2x eerder in een programmafinale met lege handen naar huis gestuurd. Onder andere in Survivor.

In de VS houden ze nou eenmaal van drama.
Hotapnyc
pi_210296743
Chloe in Verraders AUS lekker 4 namen dropt en voor complete chaos zorgt _O_ (2 van de namen heeft ze goed)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210313212
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit is toch het Videoland topic? Spoilers lijken me dan niet per se nodig. Of misschien als mensen alles meteen op dag 1 dat het online staat kijken natuurlijk… niet aan gedacht.
Ik moest er wel echt even inkomen, vond het traag op gang komen en dat ze ook bijvoorbeeld geen korte reacties lieten zien van de mensen die het spel moesten verlaten door moord of verbanning vond ik echt slecht gekozen. Gelukkig deden ze dat na aflevering 5 ongeveer wel, al was het nog steeds wat magertjes vlug vanuit een auto.
Maar ik zit er nu in elk geval helemaal in, het seizoen wordt echt steeds beter dus voor mensen die het nog willen kijken, blijf zeker volhouden want vanaf aflevering 4 ongeveer gaat het echt leuk worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Marielle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210389385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Over Marielle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hele seizoen inmiddels gezien en ik vond het wel oké. Niet van UK en USA niveau maar zeker wek beter dan de NL versie. Al vond ik het wel enorm storend dat er enorm veel gestuurd werd richting het einde. Overigens is dat bij het hele concept van de Verraders zo, er lijkt totaal geen enkele structuur en logica in de spelregels te zijn, en dat irriteert mateloos. Soms mogen ze plotseling niemand die nacht meer vermoorden als het spel dreigt om te veel in voordeel van de Verraders te gaan. Gedurende het hele seizoen komen er elke keer weer nieuwe Verraders bij zodat de getrouwen eigenlijk nooit weten hoeveel verraders er nog in het spel zitten, en elke dag weer opnieuw moeten beginnen want de mensen die eerst getrouwen waren kunnen een dag later opeens verrader zijn. Er is geen regel dat er 1 verrader mag bijkomen of twee, of tot aflevering zoveel bijv. Nee er kwam gewoon elke keer weer een nieuwe verrader bij als het spel dreigde te veel richting getrouwen te vallen. Ook dat ze verplicht werden om getrouwen te verleiden, zonder dat ze iemand nog die nacht mochten vermoorden, was een enorme factor waardoor Verraders tactieken van eerdere afleveringen zinloos werden. De verraders mochten opeens niemand meer vermoorden als ze te veel macht kregen. Ook de regels van het finale spel leek pas op het laatste moment door productie te zijn geschreven.
In alle seizoenen van de Verraders is dit wel echt een enorm dingetje, maar de Australische versie was wel echt het toppunt.
pi_210427633
Ik lees nog niks hier, maar ben inmiddels ook al bezig met Australië.

Je ziet maar weer eens dat dynamiek heel anders is als het spel gespeeld worden met onbekenden. Veel beter, met meer emoties en oprechtheid. (y)
Niet een geweldige presentator voor dit, maar hij doet het prima.

Ik vind het erg jammer dat de ronde tafel zo kort is steeds en hele stukken (in de montage) overslaat. Dat is normaal juist het meest spannende en entertainende gedeelte van het hele programma.

Nu weet je soms niet wat mensen denken en waarom ineens op iemand gestemd wordt die niet genoemd is; de logica verdwijnt. De abrupte afkapping van de vergadering geeft daarnaast een onvoldaan gevoel. En je kan minder genieten van de sensatie en discussies.
Waarom knippen ze in het beste gedeelte van het programma? :N

De schildtwist vind ik wel een goede verandering. En de opdrachten die ik nog niet kende. (y)

Overigens stoor ik me zoals in elk voorafgegane editie aan verraders die als doel hebben verraders te verraden... :N Zonder seksistisch te willen zijn, heb ik toch het idee dat het vaak vrouwelijke verraders zijn die graag een mes in je rug steken. :D
Hotapnyc
pi_210455880
Aflevering 9 gezien en zo blij dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 28-08-2023 20:45:35 ]
Hotapnyc
pi_210456841
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:54 schreef Cirilico het volgende:
Aflevering 9 gezien en zo blij dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was in de UK versie idd, die jongen, die het uiteindelijk nog wel deels wist recht te praten, maar uiteindelijk doordat die een andere verrader naaide alsnog zn eigen ondergang tekende.
pi_210507389
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:54 schreef Cirilico het volgende:
Aflevering 9 gezien en zo blij dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.
Ze had echt zoiets van 'ik ga jullie lekker allemaal uitschakelen en dan met de winst ervandoor', maar zag niet in dat ze zichzelf in de voet schoot met die leugen. Net goed dat ze vervolgens meteen weggestemd werd! :W

Alleen vind ik het wel jammer dat in de 10e aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_210510112
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:54 schreef Cirilico het volgende:
Aflevering 9 gezien en zo blij dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210565356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:44 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Alleen vind ik het wel jammer dat in de 10e aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vond ik ook jammer. Maar ja, die had zelf hartstikke dom gespeeld door anders te stemmen die avond ervoor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad haha.

SPOILER: Finale AUS 🇦🇺
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 08-09-2023 06:49:06 ]
Hotapnyc
pi_210565394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:05 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd of Videoland de reünie afleveringen van USA en UK nog online zet. Ik snap echt niet waarom dat nog niet is gedaan, dat waren juist seizoenen waar de reünie aflevering enorm interessant was.
Puur besparing van 1 extra aflevering denk ik. "Niet belangrijk", "niemand zal het missen", "niemand kijkt". Terwijl dit inderdaad júist zo'n programma is waarvan de reünie veel toegevoegde waarde heeft.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 04:09 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb het hele seizoen inmiddels gezien en ik vond het wel oké. Niet van UK en USA niveau maar zeker wek beter dan de NL versie. Al vond ik het wel enorm storend dat er enorm veel gestuurd werd richting het einde. Overigens is dat bij het hele concept van de Verraders zo, er lijkt totaal geen enkele structuur en logica in de spelregels te zijn, en dat irriteert mateloos. Soms mogen ze plotseling niemand die nacht meer vermoorden als het spel dreigt om te veel in voordeel van de Verraders te gaan. Gedurende het hele seizoen komen er elke keer weer nieuwe Verraders bij zodat de getrouwen eigenlijk nooit weten hoeveel verraders er nog in het spel zitten, en elke dag weer opnieuw moeten beginnen want de mensen die eerst getrouwen waren kunnen een dag later opeens verrader zijn. Er is geen regel dat er 1 verrader mag bijkomen of twee, of tot aflevering zoveel bijv. Nee er kwam gewoon elke keer weer een nieuwe verrader bij als het spel dreigde te veel richting getrouwen te vallen. Ook dat ze verplicht werden om getrouwen te verleiden, zonder dat ze iemand nog die nacht mochten vermoorden, was een enorme factor waardoor Verraders tactieken van eerdere afleveringen zinloos werden. De verraders mochten opeens niemand meer vermoorden als ze te veel macht kregen. Ook de regels van het finale spel leek pas op het laatste moment door productie te zijn geschreven.
In alle seizoenen van de Verraders is dit wel echt een enorm dingetje, maar de Australische versie was wel echt het toppunt.
Dit dus!

Dat kiezen of delen aan het eind sloeg ook nergens op inderdaad. Dat is op zichzelf al een achterlijk concept in elke spelshow of hypothetische dilemma die er is.
Hotapnyc
  woensdag 27 september 2023 @ 15:21:27 #45
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210768490
vanavond aflevering 2 van de duitse versie

:D

ben benieuwd wie er vermoord is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk ook weer een leuke teamopdracht

en sowieso blijft Claude-Oliver nu al een van mijn favo's ''poker face'' zei Vincent vorige week _O_ met die zonnebril :')

ik gun Ulrike het zoooo om heel ver te komen, leuke vrouw vind ik dat _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 23:36:37 #46
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_210791746
Vlaanderen ook weer 2 afleveringen bezig nu

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210813480
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 23:36 schreef noodgang het volgende:
Vlaanderen ook weer 2 afleveringen bezig nu

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link naar alle afleveringen

Ook aflevering 3 is weer fantastisch. _O_

De Vlaamse vrienden doen gelukkig aan de nodige nazorg.

In Het Uur van de Waarheid ontvangt Loïc (die vorig jaar doordraaide) de afgevallen deelnemers op in een B&B.

Dan is er ook nog De Ronde Tafel, een soort café de Mol waarin afvallers, ex-deelnemers en een psycholoog de aflevering uitgebreid nabespreken.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:28:36 #48
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210923268
leuk die vriendschap tussen schlager sterren Anna-Carina en Vincent

in de duitse versie

hoe hij haar ook beschermde aan de tafel met zijn dolk, dubbele stem voor Jalil

en eigenlijk door haar werd beloond met de aanbieding om naast haar verrader te worden O+ iemand die ze meer kan vertrouwen die haar niet onder de bus zal gooien

Claude-Oliver Rudolph is gewoon een Verraders LEGENDE hoe hij heel de tijd doet daar _O_ zo als een maffiabaas rondlopen

al met al, geweldig eerste seizoen *O* ook top uitgevoerde opdrachten, ongeveer wel dezelfde als wij hebben gedaan, dezelfde locatie ook als ons laatste reguliere RTL4 seizoen

presentatie ook top, nou ja ik vind Sonja altijd wel grappig
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_211116165
Het 2e Australische seizoen is wel echt legendary!
  zondag 31 december 2023 @ 06:21:23 #50
2651 svann
night-hawk
pi_211857778
Woensdag 3 Januari start een nieuwe serie op de BBC !

22:00 uur, BBC 1.

https://www.bbc.co.uk/programmes/m001ttsn


quote:
Claudia Winkleman greets 22 strangers as they arrive at a beautiful castle in the Scottish Highlands to play the ultimate reality game of detection, backstabbing and trust, all with the hope of winning up to £120,000.

And it's not long before the players are questioning everything, and everyone, as Claudia secretly assigns the Traitors. Their task is simple - under the cover of darkness, they must pick off their fellow players one by one, murdering them from the game.

The other players form the Faithful and must try to work out who the Traitors are in their midst, banishing them from the game before becoming their next victim.

The lucky ones who make it to the final have a chance of winning the life-changing cash prize. But if a Traitor remains, they will steal all the money.




[ Bericht 35% gewijzigd door svann op 31-12-2023 06:30:19 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')