Ja, dat begint meteen goed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb nog maar een halve aflevering gezien.Maar so far so good.
Ik heb nu 3,5 aflevering gezien en vind het nu al beter dan België en Nederland. Zoveel emoties die hoog oplopen en veel dynamiek in de groep. En het zijn Onbekende Britten waardoor iedereen oprecht is en meer gefocust op het doel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
Ik zit helemaal in De verraders UK, heel leuk
UK is veel en veel beter dan NLquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
Ik zit helemaal in De verraders UK, heel leuk
SPOILER: aflevering 5 - Traitors UK 🇬🇧Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cirilico op 24-02-2023 16:15:43 ]Hotapnyc
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Cirilico het volgende:
Aflevering 5 is.
Oh ja dat vond ik ook een toffe afleveringSPOILER: aflevering 5 - Traitors UK 🇬🇧Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: aflevering 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf al verder, dus voordat je per ongeluk verder leest doe ik even een losse spoiler
SPOILER: aflevering 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja dat vond ik ook een toffe afleveringSPOILER: aflevering 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf al verder, dus voordat je per ongeluk verder leest doe ik even een losse spoiler
Inmiddels 8 ook gekeken.SPOILER: aflevering 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: aflevering 8 🇬🇧Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Inmiddels 8 ook gekeken.SPOILER: aflevering 8 🇬🇧Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: aflevering 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels heb ik het hele seizoen af
SPOILER: finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.![]()
Vrijdag begint een nieuwe serie met BN-ers op RTL4.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 06:28 schreef Pino112 het volgende:
Nieuw seizoen op RTL komt er aan
https://www.rtlboulevard.(...)seizoen-de-verraders
En dit zijn de uitverkoren deelnemers:
Jan Slagter (directeur MAX),
Herman den Blijker (chef-kok),
Betty Glas (verslaggever RTL Nieuws),
Irene van de Laar (presentatrice),
Pernille La Lau (presentatrice),
Ferri Somogyi (acteur),
Sunny Bergman (documentairemaker),
Katinka Simonse (kunstenares),
Sander Huisman (artiest),
Nathan Rutjes (ex-profvoetballer),
Thomas Cammaert (acteur),
Jordy Huisman (artiest),
Maria Fiselier (operazangeres),
Giorgio Hokstam (radio-dj),
Chahid Charrak (influencer),
Billy Dans (artiest),
Selma Omari (YouTuber),
Noël van Kleef (actrice),
Jessie Maya (YouTuber) en
Noor Omrani (hockeyster).
[ Bericht 93% gewijzigd door svann op 02-03-2023 02:17:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:12 schreef Danzig het volgende:
Ik heb inmiddels ook de US versie gezien, ze hebben in 1 keer alle afleveringen online gezet. De US versie is op hetzelfde kasteel opgenomen als de UK versie, ook de opdrachten zijn hetzelfde. Het einde van de US versie is wel behoorlijk heftig.SPOILER: USA 🇺🇲 S1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die merkwaardige schotse acteur vond ik wel wennen.
Fergus was meer in style.![]()
Heel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Kijk bewust de edities uit andere landen niet want het moet wel speciaal blijven anders wordt het overkill. Hopelijk is Videoland een beetje snel met plaatsen van de uitzending na de lineaire aflevering.Allemaal cabaretteketet!![]()
ow weer ferriquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:04 schreef svann het volgende:
Vrijdag begint een nieuwe serie met BN-ers op RTL4.
[..]![]()
![]()
Ik haalde ff Doedens en Somogyi door elkaarquote:
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
ik ben benieuwd naar die nieuwe seizoen.
Wel jammer dat dit op een commerciele zender is, nu kan ik niet live meekijken ivm reclames.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Die moet ik eens gaan bekijken op Videolandquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
Ik zit helemaal in De verraders UK, heel leukIt's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuk, die mix van bekende en onbekende Nederlanders.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar er zal ook een groep zijn die juist alleen influencers en Youtubers kent maar ik twijfel of die naar een dergelijk programma kijkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zat net m'n laatste hap appeltaart weg te stouwen die ik bij vorige reclame gepakt hadquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Meh reden om af en toe wat anders te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik haak af. Kijk straks wel zonder reclame.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Begrijp me niet verkeerd, het is niet om wat ze is maar hoe ze is, voordat dat verkeerd begrepen wordt, maar mag die Jessie er aub rap uit?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hou niet van die zichzelf overduidelijk geweldig vindende aandachtsgeilersSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ze is irritante beeldvulling, dus mag eruit jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het is niet om wat ze is maar hoe ze is, voordat dat verkeerd begrepen wordt, maar mag die Jessie er aub rap uit?.
![]()
Op Fok wordt je nogal snel als intolerant gezien dus ik ben daar voorzichtig in dus vandaar mijn eerste opmerkingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is irritante beeldvulling, dus mag eruit ja.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe kan je het zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten wel een aantal oervervelende figuren tussen dit jaar, Jezus.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kreeg Stefano deel van het zilver in het vorig seizoen?It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Nee die regel was er nog niet toen dacht ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kreeg Stefano deel van het zilver in het vorig seizoen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielpquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die regel was er nog niet toen dacht ikIt's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik vermoed hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielp
En Stefano er ook z'n leuke einde aan maakteSame shit, different day
SC hopper present![]()
Stefano ging er toch voortijdig uit?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kreeg Stefano deel van het zilver in het vorig seizoen?
Of hoe ging dat?![]()
Wat heeft dat met die regel te maken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielp![]()
In aflevering 6 had Stefano Keizers een schild en stelde hij voor om hemzelf te vermoorden, waardoor er niemand uit het spel ging die nacht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die regel te maken?
Dit seizoen slaagden de getrouwen erin om alle verraders te verbannen tijdens de raad. Stefano werd als laatste verrader verbannen tijdens de laatste raad voor de finale.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verraders_(televisieprogramma)#Seizoen_2_(2022)
Maar de verrader die de finale haalde kreeg niet het zilverIt's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: