Ik zat net m'n laatste hap appeltaart weg te stouwen die ik bij vorige reclame gepakt hadquote:
Meh reden om af en toe wat anders te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik haak af. Kijk straks wel zonder reclame.
Ze is irritante beeldvulling, dus mag eruit jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het is niet om wat ze is maar hoe ze is, voordat dat verkeerd begrepen wordt, maar mag die Jessie er aub rap uit?
Op Fok wordt je nogal snel als intolerant gezien dus ik ben daar voorzichtig in dus vandaar mijn eerste opmerkingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is irritante beeldvulling, dus mag eruit ja.
Hoe kan je het zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten wel een aantal oervervelende figuren tussen dit jaar, Jezus.
Nee die regel was er nog niet toen dacht ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kreeg Stefano deel van het zilver in het vorig seizoen?
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielpquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die regel was er nog niet toen dacht ik
Ik vermoed hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielp
Stefano ging er toch voortijdig uit?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kreeg Stefano deel van het zilver in het vorig seizoen?
Wat heeft dat met die regel te maken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die regel is erbij gekomen nadat de productie het vorig seizoen om zeep hielp
In aflevering 6 had Stefano Keizers een schild en stelde hij voor om hemzelf te vermoorden, waardoor er niemand uit het spel ging die nacht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die regel te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |