Welke geur is dat dan?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
als marciano kan overleven volgende maand dan gaat hij zijn geur bestellen die blijkbaar duur is?
Hij noemde het nichequote:
Heb wel eens bij een drogist zoiets gezien dat je geuren kon laten mengen tot de geur van een bekend merk voor een veel lagere prijs dan het origineel. Zal dan wel zoiets zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij noemde het niche
maar als je daar op zoekt vind je: Wat is een Nichegeur?
Bij de productie van nicheparfums worden enkel natuurlijke bestanddelen van topkwaliteit gebruikt – vaak grondstoffen die niet makkelijk te verkrijgen zijn en die je daarom in mainstream geuren niet zo snel tegenkomt
ik geloof bep direkt op haar woord .......................... niet dusquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:52 schreef Monique___ het volgende:
brabbel kondigt aan dat ze gister voor de laatste keer heeft gedronken en vanaf 1 juni gaat stoppen met roken
en dat een manager van 22 geen invloed kan hebben op haar keuze
zet haar een glas wijn voor haar snavel en ze gaat lurkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik geloof bep direkt op haar woord .......................... niet dus
Denk eerder over zijn humeur en dat bier gebedel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
jeff die haar moment met ice heeft verstoort.. denk ik
stuk sloeg noemt Zoe hetquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
over het broodrooster dat die weg moet van achter
over ruppert die het biertje open maakte op het aanrecht.. (gezien was ook aso)
Jeff kwam erbij zitten toen zij met Ice zatquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder over zijn humeur en dat bier gebedel.
Op een of ander manier vertrouwen ze haar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette nu weer Zoe uit horen. Die tante is zo uitgekookt en ze trappen er allemaal in.
Verkopen ze in Marbella niet alleen van die nepmerkengeurtjes?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
blijkbaar een duur luchtje wat hij opgespoten heeft daar.. op het bed van brabbel, van wendie
geur van niche die je in nederland nergens kunt kopen.. alleen in Marbella kun je het fysiek kopen
hij wil het via achter kopen dan..
dat is niet eens een merk![]()
nee zowie vertelde dat dat gebeurd was.. in de keukenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Was gister toch een normaal gesprek op kantoor tussen Jeff, Isaac en Babs? En bij dat biertje openmaken op het aanrechtblad was Jeff niet eens bij, dat was Imi en Rupert ging tegen Zoe in.
en daar was babs gewoon bijquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Was gister toch een normaal gesprek op kantoor tussen Jeff, Isaac en Babs? En bij dat biertje openmaken op het aanrechtblad was Jeff niet eens bij, dat was Imi en Rupert ging tegen Zoe in.
Dat komt door haar uitgekookte belangstelling gesprekken. Waait met alle winden mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op een of ander manier vertrouwen ze haar.
tuurlijk nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd of ze nu durft te zeggen dat ze ook negatief was over brabbel.....
jeffquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: ik ben helemaal klaar met hem.. (ice)
Hoe weet jij dan dat ze liegt? De camera staat toch niet 24/7 op Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
jezus
hoe vaak kun je je eigen woorden verdraaien
zoe
ze heeft 5 volle flesjes weggegooid zegt zoe
die liegt!!!!
goed jij je zinquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze liegt? De camera staat toch niet 24/7 op Zoe.
Ze zijn allemaal negatief ofwel positief over elkaar. Geen uitzondering. Ik hoor Babette nu ook over personen praten, waar ze straks weer mee loopt te slijmen. Zoe word er nu weer uitgelicht, maar babette is geen haar beter. Die lulde vannacht nog over haar beste vriendin(Wendy).quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd of ze nu durft te zeggen dat ze ook negatief was over brabbel.....
het is niet te volgen ditquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
en toen daarna kwam de fles rose
we zaten daar
en er was een gesprek , wendie was heel open marciano jeff en rupper
jeff was heel raar.. want hij kreeg de rose niet op de dag dat hij geen bier mocht
zowie zegt nu dat ze hem ook al rode wodka heeft gegeven......
en ice was al naar bed..
ze had gehoopt (zowie) dat die zowie mee had genomen
Waarom?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil nog een keer 500
Alleen hij
Kijken of ze het hem gunnen
Hij moet echt nog geld hebben
Ik vind het niet zo belangrijk om mijn zin te krijgen, ik vind het wel kwalijk als er iets als waarheid verkondigd wordt terwijl je iets niet kan weten.quote:
Hij heeft geen normale kleren en schoenen meerquote:
Ja ze is zelf geen haar beter..quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal negatief ofwel positief over elkaar. Geen uitzondering. Ik hoor Babette nu ook over personen praten, waar ze straks weer mee loopt te slijmen. Zoe word er nu weer uitgelicht, maar babette is geen haar beter. Die lulde vannacht nog over haar beste vriendin(Wendy).
Durft Zoe een ander ordinair te noemen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ze gaat echt niet zeggen dat ze haar ordinair heeft genoemd
er is wat gebeurtquote:
Terwijl ze Jeff zelf voedt met bier. Het kan verkerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
er komt een smet te liggen op bier
komt door Jeff
zegt Babs
Beetje verwend gastje geloof ik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft geen normale kleren en schoenen meer![]()
Had hij natuurlijk van zijn vorige ¤500 kunnen kopen.
Dat ze zelf op kantoor nog om een paar flesjes bier kwam smeken vannacht is ze vergeten denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
er komt een smet te liggen op bier
komt door Jeff
zegt Babs
Natuurlijk doet ze dat want als Jeff bier heeft dan heeft zij dat ook en dat maakt Babette zo stiekem. Meeprofiteren maar ondertussen met het vingertje naar een ander kunnen wijzen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terwijl ze Jeff zelf voedt met bier. Het kan verkeren
Precies ditquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ze dat want als Jeff bier heeft dan heeft zij dat ook en dat maakt Babette zo stiekem. Meeprofiteren maar ondertussen met het vingertje naar een ander kunnen wijzen.
Woont ze alleen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: ik heb thuis nooit ruzie over drank![]()
![]()
Welke zonden? Hij is toch vrijgezel?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Jappie is in de kas zijn zonden aan het overdenken
Gisteren liet Jeff Babette aan haar lot over tijdens de opdracht, misschien gaat het daarover.quote:
Dat denk ik dus ook, dit is nogal hypocriet van Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ach als Zoe straks manager af is kan Babs gewoon weer d'r haren vasthouden als ze weer boven de pot hangt zodra er alcohol is.
Een opdracht dat ze 24 alleen met gebaren taal mogen communiceren zou mooi zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette staat altijd aan. Ze lijkt wel een duracell batterij, die langdurig meegaat.
Die 2 moet je ook geen privé info geven, lullen ze beiden zó door.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
brabbel : ze heeft allemaal dingen gezegd die ze nog nooit met mij gedeeld heeft
zowie: ze heeft janet wakker gemaakt om te vragen waar het brood ligt
wendie wordt weer erdoor getrokken..
Babette is net een kameleonquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Babs is een achterbaks wijf en alles wat zij doet is ook een act. Het veranderd zodra ze met iemand anders praat.
Vorige eliminatie zei ze nog samen met Ice en Jeff. Zoë gaat onze kop kosten zij is de volgende voor eliminatie.
Ice zei maanden geleden al tegen Marciano die 3 overlopers( Babbel,Zoë en Wen moeten ook loesoe)
Voor onze oren zou dat idd de beste oplossing zijn. We hebben twee streams, zou ook nog over kunnen schakelen naar de andere streamquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een opdracht dat ze 24 alleen met gebaren taal mogen communiceren zou mooi zijn
Pff niet te doen dat kindquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
zowie: jaa ice en ik zitten in hetzelfde ritme met slapen, en hij zei waar blijf je maar ik zei ja jeff bleef kletsen
en ice bevestigd me steeds in mijn gevoel
Heb ze nu beide aan een kijk ik op de ipad en de andere heb ik op mijn laptop die hoor ik danquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor onze oren zou dat idd de beste oplossing zijn. We hebben twee streams, zou ook nog over kunnen schakelen naar de andere stream
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
zowie: jaa ice en ik zitten in hetzelfde ritme met slapen, en hij zei waar blijf je maar ik zei ja jeff bleef kletsen
en ice bevestigd me steeds in mijn gevoel
balk voor haar kop.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.
Jeff nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze nu beide aan een kijk ik op de ipad en de andere heb ik op mijn laptop die hoor ik dan
Op de andere streams ijn Rupert en Ima die negeer ik ook zoveel als ik kan
ZOë vindt niet dat Jeff een plekje in de finale verdiend?
Krijgt Zoe nekharen van hem? Kind moet eerst eens fatsoenlijk leren communiceren want wat er allemaal uit die mond komt.................quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
zowie ik krijg nekharen van hem en hij verdient geen plek in de finale
brabbel: nee dat gaat ook niet gebeuren
Ik zou haar eeder vergelijken met een slang.quote:
Ik vind het ook bij Isaac liggen hoor, hij blijft haar zelf voeden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.
en dat Jeff dronken wasquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe liegt nogal over het gesprek op kantoor toen Jeff er bij kwam zitten. Was een gewoon gesprek over alle nominaties, ze verdraait alles, maar ze is nu heel goed bezig.
Ze was woestboos op Babet die weer bier en een fles rosé kwam halen, zelfs een weddenschap afgesloten, toen Babet zei, ik haal hem alleen naar beneden, maar ga hem niet opdrinken
Ze praten naar met wie ze pratenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff niet
maar vanmorgen vond ze dat Babs wendy tiano rupie en ima dat ook niet verdiende
En zo een wil psycholoog wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou haar eeder vergelijken met een slang.
ja en daar hoor je haar niet over.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe liegt nogal over het gesprek op kantoor toen Jeff er bij kwam zitten. Was een gewoon gesprek over alle nominaties, ze verdraait alles, maar ze is nu heel goed bezig.
Ze was woestboos op Babet die weer bier en een fles rosé kwam halen, zelfs een weddenschap afgesloten, toen Babet zei, ik haal hem alleen naar beneden, maar ga hem niet opdrinken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:33 schreef juul. het volgende:
Zoë krijgt nekharen van Jef![]()
Wat een gemene roddelen meiden
Team Wendy
Jeff was volgens mij de enige die nuchter was. Marciano, Jappie, Wendy en Babet zaten buiten te zuipen, Jeff was daar niet bij, je zag hem af en toe ff komen roken, maar die 4 zaten elkaar met hun drank op te overschreeuwen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat Jeff dronken was
wat dus niet zo was
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.quote:
Eens, maar soms ook heeft hij het geduld er niet meer voor en scheldt haar verrot. Dan lijkt hij opeens weer medelijden met haar te hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook bij Isaac liggen hoor, hij blijft haar zelf voeden.
ZIt als het kan de hele dag bij haar op kantoor.
Hij kan ook duidelijk tegen haar zijn.
Maar hij geeft haar ook af en toe best verkeerde signalen
Dat zou inderdaad beter bij haar passen, maar dan voor de bar dan kan ze zuipenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.
Totdat Jeff begon te schreeuwen tegen Babette en dat vond Babette niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff was volgens mij de enige die nuchter was. Marciano, Jappie, Wendy en Babet zaten buiten te zuipen, Jeff was daar niet bij, je zag hem af en toe ff komen roken, maar die 4 zaten elkaar met hun drank op te overschreeuwen.
Had wel gedronken, maar was niet dronken
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan afquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eens, maar soms ook heeft hij het geduld er niet meer voor en scheld haar verrot. Dan lijklt hij opeens weer medelijden met haar te hebben.
Achter de bar kan ze ook zuipenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad beter bij haar passen, maar dan voor de bar dan kan ze zuipen
Hoorde haar vandaag zeggen dat ze inderdaad in een bar heeft gewerkt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.
Daar hadden Zoe en Isaac het in kantoor over, dat zijn vrouw en familie enzo hem goed genoeg kennen om te zien wie de echte Isaac is en wanneer hij het spel speelt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan af
Dat soort mannen heeft overal wel een liefje zitten en Isaac vindt zichzelf nu eenmaal dé man. Die zitten hele dagen in de sportschool en zijn amper thuis.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan af
Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
isaac wil weer shoppen........... zowie wil eerst wat eten
Dat mag de naam 'regie' niet eens hebben. Zijn gewoon stagiaires die amper weten wat een camera is laat staan wat je er mee kunt....quote:
Weet niet of dat slim is, die zal nog meer begeleiding nodig hebben dan Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Morrie,manager maken is dat Jeff zijn plan? Als Ice en Tiano en Wendy dat niet willen gaat dat niet gebeuren. Babet lult weer wat in de rondte.
Net als wat Jappie tegen haar zei op 4 mei " je lult met iedereen mee" ... Bep meteen janken. Ja de waarheid is hard.daar kan Bep niet zo goed tegen.
daar hebben ze het al een paar keer over gehad om morrie manager te makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Morrie,manager maken is dat Jeff zijn plan? Als Ice en Tiano en Wendy dat niet willen gaat dat niet gebeuren. Babet lult weer wat in de rondte.
Net als wat Jappie tegen haar zei op 4 mei " je lult met iedereen mee" ... Bep meteen janken. Ja de waarheid is hard.daar kan Bep niet zo goed tegen.
rupie zal morrie wel komen helpen en gelijk dingen voor zichzelf kopenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of dat slim is, die zal nog meer begeleiding nodig hebben dan Zoe.
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zegt dat Janet een baan heeft aangeboden gekregen bij Heracles Almelo om daar de grasmat te zuigen![]()
![]()
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar hebben ze het al een paar keer over gehad om morrie manager te maken
Babet wil niets missen en niet werkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?
jeff had dat geopperd..quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gaat buiten vrolijk door, nu in discussie met Jeff. Boven met Zoe roddelt ze over hem en nu veegt ze haar straatje weer schoon tegen diezelfde Jeff.
wat een schijnheilige trees is bepquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
alles komt weer goed tussen brabbel en jeff![]()
![]()
![]()
'ik wist dat niet' 'ik ken je zo niet' 'ik snap het'
En biedt zelfs haar excuses aan aan Jeff. Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gaat buiten vrolijk door, nu in discussie met Jeff. Boven met Zoe roddelt ze over hem en nu veegt ze haar straatje weer schoon tegen diezelfde Jeff.
Kankeren?!quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano boos op Erik die vindt dat Marciano 'opopopopopop hem zit te k*nkeren' terwijl Marciano eigenlijk een grap maakte.
Filmpje: https://streamable.com/zpe7by
Tja, en Babs vond het wel een goed idee zei ze tegen Isaac en Marciano, juli zou voor haar zelf ook beter zijn dan juni ivm de vrijstelling en zodat het op kantoor niet 3 maanden achter elkaar het clubhuis van Wendy, de kwakert en de kleuter , Babs en Zoe zou zijn.quote:
ha boven werkte haar snappertje niet mee , nu ze me jef lul is haar snappertje weer hersteldquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaa maaar nu snapt ze jeff![]()
boven nog niet
Volgens mij is ze hele stukken kwijt van gisteren/vannacht.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt babs, jullie zaten op de zuiplaneet,, dus idd op een andere planeet
Ze gunden het Mori om ook eens manager te zijn. Morrie heeft dan wél alle steun nodig want dat kan ze niet alleen.quote:
whaha ja lees juist op zijn instastory , zet hem maar op de stip dit is wat jef en wij willen , bij winst gooit hij concurrent eruit , bij verlies gaat hij naar huisquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je zou turfen hoevaak Jeff zegt dat hij naar huis wil, zou je nog verrast zijn, hoevaak hij al thuis zou zijn.
Die verslijt daar heel wat bezems.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
niet anders dan zowie nuquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze gunden het Mori om ook eens manager te zijn. Morrie heeft dan wél alle steun nodig want dat kan ze niet alleen.
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar hebben ze het al een paar keer over gehad om morrie manager te maken
Wie drukt wat achterover?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:
gesprekje, jeff vertelt dingen die brabbel niet wist...
dat iemand die wat hun hebben verdiend achterover drukt..
[ afbeelding ]
Beetje hypocriet omdat hij zélf ook van alles achterhield toen hij manager was.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
jeff zat in de frustratie van zowie die hamsterde
nou ze moet nog eerst die op tra op he , mag van mij veel gebeuren op de dag , kuch kuch , hijg hijgquote:
zowie wilde in eerste instantie alcohol bewaren... waar ze allemaal blijkbaar aan betaald hebben 5 euro ppquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Wie drukt wat achterover?
tja hij moet toch wat benoemen om tegen aan te schoppenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje hypocriet omdat hij zélf ook van alles achterhield toen hij manager was.
[/quote]quote:
Naar wat ik begreep is Zoe aan het hamsteren.quote:
Naar wat ik begreep is Zoe aan het hamsteren.quote:
Dat is in elke RLS.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
jeff : er gebeurd hier geen ene kut en daarom worden kleine dingen heel groot gemaakt
werkt wel zo ja
Hele kantoor staat vol, ze heeft ook geld apart gezet, vertelde ze aan Isaac, voor het geval er geen verdienopdracht komtquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep is Zoe aan het hamsteren.
Ice heeft haar eens gezegd dat ze op het teveel drinken moet letten. Sindsdien wil ze minder drinken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zowie wilde in eerste instantie alcohol bewaren... waar ze allemaal blijkbaar aan betaald hebben 5 euro pp
ze heeft een keer gezegd ook dat ze nu niet mag /. kan drinken.. want : goede voorbeeld nu ze manager is.. en ice is een niet drinker
Dat blijkt wel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja hij moet toch wat benoemen om tegen aan te schoppen
ja dat was het, ice had het haar gezegd.. en ice staat heeeel hoooog op haar voetstukquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ice heeft haar eens gezegd dat ze op het teveel drinken moet letten. Sindsdien wil ze minder drinken.
Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze gunden het Mori om ook eens manager te zijn. Morrie heeft dan wél alle steun nodig want dat kan ze niet alleen.
ja flink............ omdat ze bang is dat ze te kort komen en het zit in haar aard om zuunig an te doenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die moet toch kapot moe zijn aan het eind van de dag met haar gebrabbel de hele dagquote:
De enige die zuinig aandoet is Erikquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
ja flink............ omdat ze bang is dat ze te kort komen en het zit in haar aard om zuunig an te doen
Hele kantoor staat vol, ze heeft ook geld apart gezet, vertelde ze aan Isaac, voor het geval er geen verdienopdracht komtquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een reden zijn inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.
Moraima wilde helemaal niet maar gisteren heeft ze haar best gedaan om haar over te halen. En ze zouden haar wel helpen bla bla blaquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De enige die zuinig aandoet is Erik
En ook: ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
ook een geliefde zin van jeff: mij niet meer vragen
Ze kan ze gewoon afkappen. "Ach het was gezellig gisteren. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?"quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft geen zin meer in die discussies dat kost haar zoveel energie
Ik lijk wel van de alcoholpolitie zegt de grootste zuipert die er zit ( Babette)
Ze wil zelf overal die grote neus van haar insteken en neemt ieder gesprek overquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan ze gewoon afkappen. "Ach het was gezellig gisteren. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?"
Maar ze blijft er zelf vooral over lullen om haar handen te wassen in schijnheilige onschuld. Goedpraten van haar eigen gedrag eerst tegenover Zoe nu weer tegenover Jeff. En het lult maar en lult maar en lult maar.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Maar erik en Tiano dus beide het K woord gebruikt
waar wacht de FEBO op
Dat gezicht van Jappie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Tiano over Jappie
jij bent een beetje klein
ze zijn even groot![]()
Zeker en als je al 8 maanden bij elkaar zit zonder dat je iets weet van de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
jeff : er gebeurd hier geen ene kut en daarom worden kleine dingen heel groot gemaakt
werkt wel zo ja
Tiano zei dat niet alleen Erik .quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Maar erik en Tiano dus beide het K woord gebruikt
waar wacht de FEBO op
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ruppie: "Wat is het hier vies,je wordt een varkentje."
sorry Pingu je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee erik alleen , tiano spreekt hem eropaan dat erik dat zegt
Jeff laat haar weer lachen: "Je gaat schoonmaken uit woede."quote:
jaaa leuk hequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff laat haar weer lachen: "Je gaat schoonmaken uit woede."
Ik moest ook lachen.quote:
Dat moet een keertje goed gaan botsen daar, alle woede en frustraties b ij iedereen er uitquote:
In friesland wellicht welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |