Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze gunden het Mori om ook eens manager te zijn. Morrie heeft dan wél alle steun nodig want dat kan ze niet alleen.
ja flink............ omdat ze bang is dat ze te kort komen en het zit in haar aard om zuunig an te doenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep is Zoe aan het hamsteren.
Die moet toch kapot moe zijn aan het eind van de dag met haar gebrabbel de hele dagquote:
De enige die zuinig aandoet is Erikquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
ja flink............ omdat ze bang is dat ze te kort komen en het zit in haar aard om zuunig an te doen
Hele kantoor staat vol, ze heeft ook geld apart gezet, vertelde ze aan Isaac, voor het geval er geen verdienopdracht komtquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep is Zoe aan het hamsteren.
Dat zal ook wel een reden zijn inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.
Moraima wilde helemaal niet maar gisteren heeft ze haar best gedaan om haar over te halen. En ze zouden haar wel helpen bla bla blaquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees: Als zij manager is kunnen de jongens doen wat ze willen.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De enige die zuinig aandoet is Erik
En ook: ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
ook een geliefde zin van jeff: mij niet meer vragen
Ze kan ze gewoon afkappen. "Ach het was gezellig gisteren. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?"quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft geen zin meer in die discussies dat kost haar zoveel energie
Ik lijk wel van de alcoholpolitie zegt de grootste zuipert die er zit ( Babette)
Ze wil zelf overal die grote neus van haar insteken en neemt ieder gesprek overquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan ze gewoon afkappen. "Ach het was gezellig gisteren. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?"
Maar ze blijft er zelf vooral over lullen om haar handen te wassen in schijnheilige onschuld. Goedpraten van haar eigen gedrag eerst tegenover Zoe nu weer tegenover Jeff. En het lult maar en lult maar en lult maar.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Maar erik en Tiano dus beide het K woord gebruikt
waar wacht de FEBO op
Dat gezicht van Jappie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Tiano over Jappie
jij bent een beetje klein
ze zijn even groot![]()
Zeker en als je al 8 maanden bij elkaar zit zonder dat je iets weet van de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
jeff : er gebeurd hier geen ene kut en daarom worden kleine dingen heel groot gemaakt
werkt wel zo ja
Tiano zei dat niet alleen Erik .quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Maar erik en Tiano dus beide het K woord gebruikt
waar wacht de FEBO op
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ruppie: "Wat is het hier vies,je wordt een varkentje."
sorry Pingu je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee erik alleen , tiano spreekt hem eropaan dat erik dat zegt
Jeff laat haar weer lachen: "Je gaat schoonmaken uit woede."quote:
jaaa leuk hequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff laat haar weer lachen: "Je gaat schoonmaken uit woede."
Ik moest ook lachen.quote:
Dat moet een keertje goed gaan botsen daar, alle woede en frustraties b ij iedereen er uitquote:
In friesland wellicht welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |