Jeff en Babette dan naar huis. Make my dayquote:
Jammerrr joh. Eind augustus ben je de eerste.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff en Babette dan naar huis. Make my day
Nee, die hebben niet geklaagdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
Pfff het is toch niet te hopen dat de bond voor doven en slechthorige hebben geklaagd dat er meer handgebaren moet komen om ze te volgen..De bond vloeken heeft al geklaagd.Want dit is niet te doen..elke keer zo,n wazig gesprek onderelkaar...
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Over het algemeen wel kleinere bedragen.
Valt wel mee hoor kijk maar hier staan de overzichten per managerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeleken met de vorige maanden wel ja
Hoe langer op de kamer hoe gekker het commentaarquote:
Kan je het ff spellen, of doe het ff in bloklettersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
Gebarentaal tijdens eliminatie, gegarandeerd dat er iemand het niet begrijpt en hardop vraagt of het even herhaald kan worden
Ik hoor hier meer geklaagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
Pfff het is toch niet te hopen dat de bond voor doven en slechthorige hebben geklaagd dat er meer handgebaren moet komen om ze te volgen..De bond vloeken heeft al geklaagd.Want dit is niet te doen..elke keer zo,n wazig gesprek onderelkaar...
Dik gematst dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe heeft in 5 verdienopdrachten nog niet onder de 300 gehad deze maand.
Wendy in haar maand 4x (van de 8 verdienopdrachten)
Het hoogste bij Wendy was 470, waar Zoe met 477 en 690 al 2x bovenuit kwam.
Recordpogingen, de opdracht van vandaag en de individuele prijs van Babs niet meegeteld.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan je het ff spellen, of doe het ff in blokletters
Het is wel afwisselend, dat dan wel weerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe langer op de kamer hoe gekker het commentaar
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan je het ff spellen, of doe het ff in blokletters
Altijd een beetje scheef, ze begonnen met 39 deelnemers en nu zijn het er 16.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor kijk maar hier staan de overzichten per manager
KinKiJan in JAA / Overzicht opdrachten
Ze kan alleen gebarentaal in dialectquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
En zooi doet niet eens moeite om de gebarentaal te leren, zeker weer haar ding niet..
Mokkums ?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan alleen gebarentaal in dialect
Wel vreemd, dat Zoe zoveel kritiek krijgt over het niet uitvoeren van opdrachten, terwijl Moraima , die bijna altijd faalt tijdens opdrachten, wel een applaus krijgt vanuit de cos.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
En zooi doet niet eens moeite om de gebarentaal te leren, zeker weer haar ding niet..
Zeker! Het is ook niet zwart/wit te vergelijken, bij de ene opdracht presteren ze ook beter dan bij de anderequote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd een beetje scheef, ze begonnen met 39 deelnemers en nu zijn het er 16.
Dus logisch dat het gemiddeld lager is dan in den beginne.
maar die probeert t tenminste nogquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd, dat Zoe zoveel kritiek krijgt over het niet uitvoeren van opdrachten, terwijl Moraima , die bijna altijd faalt tijdens opdrachten, wel een applaus krijgt vanuit de cos.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd, dat Zoe zoveel kritiek krijgt over het niet uitvoeren van opdrachten, terwijl Moraima , die bijna altijd faalt tijdens opdrachten, wel een applaus krijgt vanuit de cos.
Nou... dat vind ik eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar die probeert t tenminste nog
Duidelijk wie de lieverdjes van de Febo zijn. Ze krijgt ook nog eens ondersteuning van hun zelf en van Babette die moeiteloos het stokje kan overnemen in juni.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Whahahaahah en dan is het meestal ook over tijdens de opdrachten en natuurlijk het welverdiende applaus wat ze daarna krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... dat vind ik eigenlijk niet...
Daarom had Jeff ook zo'n goede maand destijdsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk wie de lieverdjes van de Febo zijn. Ze krijgt ook nog eens ondersteuning van hun zelf en van Babette die moeiteloos het stokje kan overnemen in juni.
En Mori kan wel gebarentaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Prima toch.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom had Jeff ook zo'n goede maand destijds
Ook pas nadat Ice haar dit heeft aangegeven...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Zoe snapt het na 8 maanden eindelijk
Dat ze een broek(je) aan moet
Maar dat was voor de obstacle runquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook pas nadat Ice haar dit heeft aangegeven...
En ongeschikte deelnemers..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Beste deelnemers....en ook niet zulke beste deelnemers...
Het hele circuitquote:
Als ze al zo ver komtquote:
Ach ja... Er is eens gejuicht toen Moraima de koprol lukte, sinds die tijd heeft kennelijk de halve cos champagne flessen staan ploppen bij elke faal van Moraima..quote:
Meegedaan aan Wipe Outquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze stond vanmorgen uitgebreid te oreren hoe goed ze was op stormbanen jaja ergens "vroeger"
Heb je die balk boven het zwembad gezien ??quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:33 schreef Silves het volgende:
Nu is dit wel erg makkelijk parcours..zolang er maar geen deelnemers zijn om bang te zijn dat de haren niet meer in model zitten, of de nagellak er nog op zit.
Oja deze was ik vergeten ...iedereen de zenders af..anders weer geld uit de pot voor vervanging.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je die balk boven het zwembad gezien ??![]()
die is killingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Oja deze was ik vergeten ...iedereen de zenders af..anders weer geld uit de pot voor vervanging.![]()
ze MOET meedoenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:37 schreef Snensie het volgende:
Morrie zegt dat ze het niet gaat doen. Asociaal.
Kunnen ze het beste als eerste doen. Als ze het niet halen is de opdracht meteen klaar.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:41 schreef humpty het volgende:
Zoe is net een kind van 10 die door de juf is uitgekozen
om ballen uit de bak te halen....zo blij dat ze dit mag doen
Er zijn er wel meer vrolijk geweest om daar te mogen staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:41 schreef humpty het volgende:
Zoe is net een kind van 10 die door de juf is uitgekozen
om ballen uit de bak te halen....zo blij dat ze dit mag doen
Babs kan dit echt welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tricky maar dan met name Babs die nogal faalt.
Meer dan 2 min -50quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:42 schreef Silves het volgende:
Wanneer verdienen ze niks? als de finisch niet halen, of de 2 min om zijn?
Geen drukquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, maar er zit wel een monkeybar in
Die lult ze wel omver.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, maar er zit wel een monkeybar in
Denk dat ze er sowieso wel op komt, alle kneusjes moeten er nu eerst uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
Mocht Mori er niet eens aan beginnen ,met de eerst komende nominaties meteen nomineren
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben 5 minuten om te oefenen
En zoe
Loopt naar boven met Jappie
Had al veel eerder moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
Mocht Mori er niet eens aan beginnen,met de eerst komende nominaties meteen nomineren
Pff dit wijf...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Jammer ik had eigenlijk gehoopt dat ik met Isaac was"
Zoë is eigenlijk een schattige puber , vind ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ja die ging dit ook niet doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano dacht vanmorgen trouwens nog dat hij alleen zou DJ'en
Niks schattigs aanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoë is eigenlijk een schattige puber , vind ik
Ze zei dat ze met Isaac was. Moraima bedoelende.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima en Isaacquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Het zal ook weer nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe zei dat het beter zou zijn geweest dat Moriama met bijvoorbeeld een Isaac samen had moeten spelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei dat ze met Isaac was. Moraima bedoelende.
Zoe had natuurlijk Isaac willen 'trekken'quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Iedereen ontwikkelt zich op eigen tempo, en voor een 22-jarige vind ik haar gedrag niet abnormaalquote:
Dat Moraima beter met een Isaac samen had kunnen spelen.quote:
aaahaahaandacht is volgnes mij haar bedoelingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Snap ook niet waarom Moraima zich heeft opgegeven voor dit programma. Afvallen kan ze thuis ook met een beetje wilskracht
Ik welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen ontwikkelt zich op eigen tempo, en voor een 22-jarige vind ik haar gedrag niet abnormaal
Moraima kan niets. Ook een zeurmensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:50 schreef humpty het volgende:
kan ik niet ...ik kan niet hangen zegt Morrie
Zal niet de belangrijkste reden zijn, gewoon een klein verhaaltje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Snap ook niet waarom Moraima zich heeft opgegeven voor dit programma. Afvallen kan ze thuis ook met een beetje wilskracht
Maar ze won wel van die andere zeurmens en juist die moest vervolgens pleite gaanquote:
Ze heeft niet voor niets met meerdere proggies mee gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
aaahaahaandacht is volgnes mij haar bedoeling
Daar hoeft Zoe niks voor te doen hoor, kan Morrie prima zelf.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:52 schreef schizolientje het volgende:
Zoe boft met Moirama, die kan ze nu de schuld geven van falen
Zoe die Moraima opbeurtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:52 schreef engine het volgende:
Moraima vind het belachelijk.
Oempa loempa geeft aan dat anderen mogen helpen bij het klimmen.
Tis de leukequote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oempa Loempa: "Maar ze mogen je wel helpen"
Zoe: "Ja alleen ik toch?"
Oempa Loempa: "Ja, alleen jij ja"
Zoe: "Ja maar dat kan toch niet!?"
Ook hij lijkt de humor er wel van in te zien
Wil nog niet lukkenquote:
Met elk ander spel had ze eruit gevlogenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze won wel van die andere zeurmens en juist die moest vervolgens pleite gaan
Ik hoor alleen maar geklaag en gezeur vanuit de hoek van Moraima komenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wil nog niet lukken
"ik moet niks"
Die gaat het gewoon niet doen.
Ja dit vindt ze niet leukquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar geklaag en gezeur vanuit de hoek van Moraima komen
Memorriequote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met elk ander spel had ze eruit gevlogen
En straks weer het applaus in ontvangst nemen.quote:
Op stream 1 hoor ik hem duidelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
Waarom laten ze niet zien/horen wat die oempa loempa te vertellen heeft.
Andere streamquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
Waarom laten ze niet zien/horen wat die oempa loempa te vertellen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:01 schreef Flow3r het volgende:
42.000 euro gewonnen..weet niet in deze show..maar ze is van de spellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel een tijdje terug zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hierna kreeg ze d'r nieuwe knieën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou het lijkt me voor een aantal echt onhaalbaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
Belachelijk..de regels worden zo aangepast dat ze alle kunnen winnen.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. als Mirthe en Rupie het net aan halen, gaan een groot aantal het niet halen.
Was waarschijnlijk voor haar nieuwe knieen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
[..]
42.000 euro gewonnen..weet niet in deze show..maar ze is van de spellen
Ik denk meer nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat jannet het ook niet gaat redden. Dus morrie is niet de enige.
Of het stuk land in haar geboorte land..iedergeval geen lift voor haar moeder.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:09 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk voor haar nieuwe knieen.
Er is gezegd "verdienen jullie niks"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:10 schreef spapaars het volgende:
En als ze in de min raken, wat waarschijnlijk is, gaat dat van de pot af?
Dan kunnen ze beter Moraima niet laten finishen .. dan verdienen ze niets.. (maar kost het ook niets neem ik aan)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:10 schreef spapaars het volgende:
En als ze in de min raken, wat waarschijnlijk is, gaat dat van de pot af?
Dat kan, maar dat die woordenbrij dan ook de hele dag uit haar mond moet komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:15 schreef Was-beer het volgende:
Die uitspraken van Mirthe op de achtergrond, dat hoofd gaat echt alle kanten op
Janettosquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:16 schreef engine het volgende:
Wat is dat babettos ofzoiets wat Babbel naar Janet schreeuwt?
okayquote:
Is idd ook linkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
Die balken waar ze over moeten ( in de loods) daar kun je nog aardig je nek op breken met natte schoenen/voeten
Ruppie is al klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ima en Ruppie moeten die twee minuten kunnen halen
Ik noem dat hysterischquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef Silves het volgende:
Babs weer iedereen aan het motiveren...ze lijkt wel de manager deze maand.
Ruppie is al geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ima en Ruppie moeten die twee minuten kunnen halen
Ik bedoelde, toen haar knieen nog goed waren. Heeft volgens mij ondertussen 2 kunst knieen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Of het stuk land in haar geboorte land..iedergeval geen lift voor haar moeder.
Vind het zo knap van Janet dat ze hem toch helemaal gedaan heeft, ze is volgens mij de oudste van de loodsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat jannet het ook niet gaat redden. Dus morrie is niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |