Ze zei er nog bij dat ze niets heeft te willen, maar het zou voor haar handiger zijn, dat iedereen het gelijk doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Janet vind dat mirthe het niet goed doet
Ik wil dat je
Je moet
Nee janet snapt het principe van gebarentaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zei er nog bij dat ze niets heeft te willen, maar het zou voor haar handiger zijn, dat iedereen het gelijk doet.
Ze kunnen toch een beetje meedenken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee janet snapt het principe van gebarentaal niet
Je houdt je hand op een manier
En je gaat niet spiegelen omdat ze het anders niet snapt
Nee gebarentaal is gebarentaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een beetje meedenken.
Alle letters voor janetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
En het gaat blijkbaar alleen om de J..........
A okay. Nou okay dan. Is het nu okay?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee gebarentaal is gebarentaal
Dat ga je niet even aanpassen omdat janet het anders niet kan
Je gaat het alfabet toch niet aanpassen omdat Eunice de z niet kan zeggen ..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Nou okay dan. Is het nu okay?
Spiegelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
sjennet snapt niet dat dit gebarentaal is.. dat je het met je eigen handje anders leert dan wat de ander je 'seint'
Ik hoop dat zoe moetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of ze allemaal wat moeten kunnen?
Kun je deze zin vertalen. Snap hem niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zal wel weer met ballen zijn ..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat het alfabet toch niet aanpassen omdat Eunice de z niet kan zeggen ..
Komt op hetzelfde neer
In welke taal wil je het vertaalt hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je deze zin vertalen. Snap hem niet.
Laat maarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.
Vind ik een goed plan .. lekker in spiegelbeeld gaan signen, en dan niks verdienenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.
Ja tochquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan .. lekker in spiegelbeeld gaan signen, en dan niks verdienen
quote:
Jappie is een veertje. Zie Moraima daar niet overheen gaanquote:
Daarom was ze gisteren ook in paniek omdat er voor zo'n 100 euro aan drank was gekocht en dat de niet drinkers zoals Isaac !!! en Erik haar erop zouden aankijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Nu heb ik geld ...... want ik krijg paniek als ik zonder kom te zitten..
Ze kunnen ook vragen of hij komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff ligt met zijn kussen op zijn hoofd, die laten ze maar even liggen.
Bang voor de reactie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vragen of hij komt.
Das altijd moeilijk bij Jeff. Roep je hem dan wordt hij boos omdat het toch wel duidelijk is dat ie alleen wil zijn met rust gelaten wil worden.quote:
Ik denk dat het bij iedereen daar wel duidelijk is dat je Jeff nu gewoon met rust moet laten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Je hebt het in iedergeval gevraagd
veel gekker zal het toch niet kunnen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe dat nog te overtreffen de komende maanden..
Hoe gek laat Febo nog toe
[ afbeelding ]
Waarom? Lolquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Je hebt het in iedergeval gevraagd
Ergens chagrijnig over. Iets met bier dacht ik ergens te lezenquote:
Het wel maar één keer 100 dagen, maar als het aan paranoia TV-maken Isaac ligt ie inkakkken verboden daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel gekker zal het toch niet kunnen...
Huh vandaag alweer?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ergens chagrijnig over. Iets met bier las ik.
Ik vind het wel meevallen, er zijn wat opblaasdingen en wat banden en wat klein spul en dat kan gewoon vanavond weer ingeleverd worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel gekker zal het toch niet kunnen...
Inderdaad. Een grote muil ligt op de loer die je waarschijnlijk krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij iedereen daar wel duidelijk is dat je Jeff nu gewoon met rust moet laten.
Het komt allemaal van de FEBOquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe dat nog te overtreffen de komende maanden..
Hoe gek laat Febo nog toe
[ afbeelding ]
Kan ze mooi gebarentaal leren..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kan niet mee doen, leggings is niets en ze heeft niets om er op te dragen enz Alles om maar niet mee te hoeven doen
Het gaat het niet om de spullen, maar om die dwangsporter Isaac, hoe gek die nog gaat worden om zijn TV maken paraquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het komt allemaal van de FEBO
Er is niet voor betaald door ice
Met de verdienopdracht had ze een broek aan van Jeff, dus gewoon lulkoek van Zoe. Ze wil zich gewoon niet omkleden, daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kan niet mee doen, leggings is niets en ze heeft niets om er op te dragen enz Alles om maar niet mee te hoeven doen
Ja, die doet het met opdrachten ook vaak goedquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
ben toch wel verbaasd over Erik.. ik vind hem vaak zo houterig maar hij klom vanmorgen met gemak tegen de wand omhoog om die vlag op te hangen en ging net vrij soepel door het banden parcours heen ook
hij doet aan fierljeppen, dus moet snel kunnen klimmen en is niet bang voor hoogtes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
ben toch wel verbaasd over Erik.. ik vind hem vaak zo houterig maar hij klom vanmorgen met gemak tegen de wand omhoog om die vlag op te hangen en ging net vrij soepel door het banden parcours heen ook
Zo is dat!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
Zoe de manager
Gaat niks verplicht doen
Absoluut niet
Ja dat verbaasd me..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die doet het met opdrachten ook vaak goed
En wat is dan wel de reden dat hij overdag in bed ligt?quote:
Aandachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
En wat is dan wel de reden dat hij overdag in bed ligt?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Moira is de Verkeersregelaar vanmiddag?
[ afbeelding ]
Hij mist gewoon zijn meissiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Içe bespringenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
eunice: je zet jezelf voor schut met bepaalde dingen die we hier doen
ik zeg: drumstelsessie op jw![]()
Ze pakt juist de kleding voor het geval dat ze wel mee gaat doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
Ze gaat de sportkleding in de was doen
Heeft ze in ieder geval een excuus
Marciano vroeg of hij goed gegeten had...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Dan moet hij maar lekker naar haar toe gaanquote:
Dan moet hij lekker naar zijn "meissie" gaanquote:
Die wilde ze in de was doen want het stinktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze pakt juist de kleding voor het geval dat ze wel mee gaat doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Moira is de Verkeersregelaar vanmiddag?
[ afbeelding ]
Het is net alsof ze een muts op heeft met vier lampenquote:
Geen idee, heb nadat ie opstond van tafel alleen Wendy en Marciano er iets over horen zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
ik bedoelde dat eunice bezig is over zichzelf voor schut zetten op de stream.. nu oa met die kleding en run.. maar ondertussen zat ze over jw heen te rijden.. oa toen hij zat te drummen.. en zich leek te laten vingeren door hemquote:
Net zei ze andersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wilde ze in de was doen want het stinkt
En dan kon ze het daarna aan als het nodig was ( of dat in 2 uur Schoone en droog is )
Zoe gaf het net aan, dat hij met zijn hoofd onder het kussen lag en hem daarom met rust lietquote:
Neequote:
Niet met hakken ..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:02 schreef Varen het volgende:
Mogen ze wel met schoenen op die springkussens?
Hij lag niet in bed !!!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe gaf het net aan, dat hij met zijn hoofd onder het kussen lag en hem daarom met rust liet
Je hebt altijd gelijk. Zijn we van alle discussies af. Ook weer opgelostquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze liep ermee naar de wasmachine
Maar daar was wat mee waardoor het niet kon
Toen liep te terug en zei dan trek ik het zo wel aan als het nodig is
Veel plezier met kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt altijd gelijk. Zijn we van alle discussies af. Ook weer opgelost
Het waren niet mijn woorden, maar die van Zoe. Rustig maar. Kalma kalmaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lach niet in bed !!!
Dat was te zien op de stream
OK????
Ik dacht dat hij zei:je hebt goed gegeten op een toontje alsof Tiano zijn vader is. Tenminste ik denk dat Jeff het zo heeft opgevat.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Marciano vroeg of hij goed gegeten had...
Lachen doet Jeff sowieso niet op dit momentquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren niet mijn woorden, maar die van Zoe. Rustig maar. Kalma kalma
Komt nog wel later op de dag met een paarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lachen doet Jeff sowieso niet op dit moment
Zoë gaat zich toch omkleden. Ze doet het voor Isaac.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac moedigt Zoe even aan om mee te doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë gaat zich toch omkleden. Ze doet het voor Isaac.
moet niet gekker worden met zoequote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:09 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk speciaal voor Ice , kleed zooi zich om, omdat hij vandaag coulanter is tegen zooi.
Darmen eruit, kloppend hartje, moest Brabbel dan in een emmer doen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
he? brabbel ging een keer kippen slachten met haar buurman..
Kost geen drol.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:06 schreef Silves het volgende:
Zie dat het lunapark opgezet is, de kermis gaat beginnen..en dat voor 150 euro.
jaa smerig bahh dat ze dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Darmen eruit, kloppend hartje, moest Brabbel dan in een emmer doen..Bizar mens
Zie om me heen, al die dingen nu opstaan voor de communiekindjes in de tuinen..je kunt ze al huren voor 40 euro per dag..maar zijn wel stukken kleiner.quote:
ja.. niks gewoon voor de fun.. met de stopwatch erbijquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
Maar leuk een feeestje nee we moeten sportief presteren .. Erik gaat een lijstje bijhouden met de tijden ... en de winnaar ?! Ja wat krijgt de winnaar ?
O, dan zal ze wel meedoen, alles voor haar Isakie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac moedigt Zoe even aan om mee te doen.
10x ? Wânne gek,zegquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
10x per persoon, en Isaac is tevreden
Zie je wel? Alles voor haar ventje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:09 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk speciaal voor Ice , kleed zooi zich om, omdat hij vandaag coulanter is tegen zooi.
Kratje pils?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
Maar leuk een feeestje nee we moeten sportief presteren .. Erik gaat een lijstje bijhouden met de tijden ... en de winnaar ?! Ja wat krijgt de winnaar ?
Hij heeft een tijd lang alleen in de kas gelegen. Inderdaad met een kussen tegen zijn hoofd aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lag niet in bed !!!
Dat was te zien op de stream
OK????
Alles is al uitgegeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
weeer centjes verdienen.. heb wel het idee dat ze meer kunnen verdienen nu zowie manager is of lijkt dat maar zo?
Zoë heeft het goed. Verschilt per maand. Jeff kreeg ook erg veel in (jajajajajaja) November.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
weeer centjes verdienen.. heb wel het idee dat ze meer kunnen verdienen nu zowie manager is of lijkt dat maar zo?
En dan weer lekker shoppen wat je je thuis niet kunt permiteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
ZooWie zei dat ze tot en met vrijdag te eten hebben, nog meer geld erbij lijkt me raar nuquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
en een rookmachinequote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef Silves het volgende:
Niet alweer geld verdienen, hoeveel support krijgt die zooi..wordt mss een toch een feest met vuurwerk..
Zoe heeft nog 2/5 weken te gaan, maar nu zo'n 250 minder gehad dan Wendy in haar 4/4 weken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
ja zat te twijfelen.. maar ze zei inderdaad tot vrijdag eten te hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZooWie zei dat ze tot en met vrijdag te eten hebben, nog meer geld erbij lijkt me raar nu
En dan hebben ze nog 50 overquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zat te twijfelen.. maar ze zei inderdaad tot vrijdag eten te hebben
snoep hebben ze toch al genoeg gekregen lijkt me..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog 50 over
Voor koffie en suiker en zooi
quote:
Je weet het niet hèquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snoep hebben ze toch al genoeg gekregen lijkt me..
met jeff als programmaleiderquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Isaac is vanaf september in het nieuwe seizoen Oempa Loempa, prima sollicitatie
En Mirthe, als winnaar van seizoen 1, presentatrice van de liveshows die komend seizoen heeftquote:
All die meuk opruimen in een uurtje lukt zelfs Febo nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:34 schreef Silves het volgende:
De laatste 100 dagen , back to basic...alles inleveren ..
En dan presenteren hoe ze het volklied heeft opgezegd..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
En Mirthe, als winnaar van seizoen 1, als presentatrice van de liveshows die komend seizoen heeft
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou mooi op tijd... dubbel feest vandaag...
En dan Sas of Bern naar huisquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:36 schreef cinsan het volgende:
hoop dat de stem gaat zeggen , beste bewoners iemand van jullie gaat de laatste 100 dagen niet meemaken![]()
![]()
nou dan mogen ze wel 3u uittrekken voor die liveshow voordat die klaar is met haar verhaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
En Mirthe, als winnaar van seizoen 1, presentatrice van de liveshows die komend seizoen heeft
Eigenlijk altijd op maandagquote:
Zou wel lachen zijn... als ze ze gewoon 3 uur laten zitten en dat alles idd opgeruimd isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
All die meuk opruimen in een uurtje lukt zelfs Febo niet
6 uur wat mij betreftquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nou dan mogen ze wel 3u uittrekken voor die liveshow voordat die klaar is met haar verhaal
Denk het nietquote:
Beide niks aanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan het liefst Sas want Bern organiseert tenminste activiteiten.
Die is nu al bekend dan..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze soms per afgelegd rondje dingen voor het feest vanavond kunnen verdienen???
Eliminatie zou te mooi zijnDegene die het langst over een rondje doet mag naar huis
Misschien worden er vreselijk verrast...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd op maandag
Zou de FEBO daar vanaf stappen ?
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien worden er vreselijk verrast...
Dat denk ik toch niet, je verwacht Moraima, maar iemand als Sasha vond het nu al te vermoeiend enne... tja.. Zoë...... doeiiiiiquote:
" Jullie hebben 90 sec om te verzamelen voor het Spelscherm" gaat ook een leuke wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:41 schreef greysbones het volgende:
Echt ruimte om wat op te bouwen heeft de FEBO niet
Zoe zou eigenlijk het tv technisch het mooiste zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjennet mag ook mee wieberen
jappie ook bedenk ik me nu
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe zou eigenlijk het tv technisch het mooiste zijn
De manager die naar huis wordt gestuurd
Top verhaal lijn
jaaa dat zou top tv zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Top verhaal lijn
Ik laat nu ter plekke een kaarsje branden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Top verhaal lijn
Mazzel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef cinsan het volgende:
maar als het eliminatie word heeft zoe 2 keer vrijstelling
En moet er voor 1 week en 1 dag een manager komenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa dat zou top tv zijnweten we meteen dat je maar 1x veilig gesteld kunt worden
morriequote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet er voor 1 week en 1 dag een manager komen
Dat zal geen probleem worden, prima optiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet er voor 1 week en 1 dag een manager komen
Bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zal geen probleem worden, prima optie
Oh was het maar waar, valt zijn hele plan in duigenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern
Dan kan hij daarna geen manager meer worden
Je bedoelt dat ze nu ff een opdracht doen, dan subiet vuurwerk bestellen, dat vandaag nog krijgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef Silves het volgende:
Niet alweer geld verdienen, hoeveel support krijgt die zooi..wordt mss een toch een feest met vuurwerk..
Dat zou mooi zijn !quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:34 schreef Silves het volgende:
De laatste 100 dagen , back to basic...alles inleveren ..
Het vreemde is dat toevallig Babs niet mee wilde doen, aangezien ze best wat positieve dingen doet..De organisator van het wel of niet suprise feestje, die niet Ice support met zijn evenement..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
febo kan het niet maken om ze geen feest te geven op deze hele speciale dag..
Om jezelf te quoten:quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Beste deelnemers,
Jullie zitten vandaag op de kop af 100 dagen in de loods. Vanaf vandaag gaat er het een en ander veranderen: er komen nieuwe inwoners jullie vergezellen! Deze nieuwe inwoners hebben de intentie om ook een jaar in de loods te verblijven net zoals jullie deden. Deze nieuwe inwoners kunnen de huidige prijzenpot niet winnen, maar over een jaar maken ze hier wel kans op. Deze prijzenpot zal dus weer aangevuld worden nadat de huidige prijzenpot op de stand hoe hij dan is naar 1 van de huidige inwoners gaat.
Vandaag spelen jullie een opdracht, niet voor geld maar voor nieuwe inwoners. Per gewonnen ronde zal er een nieuwe inwoner door de poort komen. Er kunnen uiterlijk 10 nieuwe inwoners gewonnen in deze opdracht. Later zal er weer een opdracht komen waar weer nieuwe inwoners gewonnen kunnen worden. Veel succes!
poeh dat is wel heel vergezocht, dat snapt de helft van de huidige bewoners nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Beste deelnemers,
Jullie zitten vandaag op de kop af 100 dagen in de loods. Vanaf vandaag gaat er het een en ander veranderen: er komen nieuwe inwoners jullie vergezellen! Deze nieuwe inwoners hebben de intentie om ook een jaar in de loods te verblijven net zoals jullie deden. Deze nieuwe inwoners kunnen de huidige prijzenpot niet winnen, maar over een jaar maken ze hier wel kans op. Deze prijzenpot zal dus weer aangevuld worden nadat de huidige prijzenpot op de stand hoe hij dan is naar 1 van de huidige inwoners gaat.
Vandaag spelen jullie een opdracht, niet voor geld maar voor nieuwe inwoners. Per gewonnen ronde zal er een nieuwe inwoner door de poort komen. Er kunnen uiterlijk 10 nieuwe inwoners gewonnen in deze opdracht. Later zal er weer een opdracht komen waar weer nieuwe inwoners gewonnen kunnen worden. Veel succes!
Ik heb al gekeken of mijn geluid wel aan stondquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:49 schreef Frummelie het volgende:
Wat een rust op kamer 1 ben ik niet gewend..
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zal waarschijnlijk gewoon weer een verdienopdracht zijn. Het valt wel op, dat er veel opdrachten zijn deze maand.
Over het algemeen wel kleinere bedragen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zal waarschijnlijk gewoon weer een verdienopdracht zijn. Het valt wel op, dat er veel opdrachten zijn deze maand.
Blijven ze lekker bezigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Vergeleken met de vorige maanden wel jaquote:
Dat klopt, maar door de vele opdrachten is het toch een mooi totaal telkensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Over het algemeen wel kleinere bedragen.
Het zorgt idd wel voor iets meer entertainmentquote:
Dit is niet eens een aanname meer maar gewoon een verzinselquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Beste deelnemers,
Jullie zitten vandaag op de kop af 100 dagen in de loods. Vanaf vandaag gaat er het een en ander veranderen: er komen nieuwe inwoners jullie vergezellen! Deze nieuwe inwoners hebben de intentie om ook een jaar in de loods te verblijven net zoals jullie deden. Deze nieuwe inwoners kunnen de huidige prijzenpot niet winnen, maar over een jaar maken ze hier wel kans op. Deze prijzenpot zal dus weer aangevuld worden nadat de huidige prijzenpot op de stand hoe hij dan is naar 1 van de huidige deelnemers die dit huidige seizoen van EJVJL wint!
Gewoon TV maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:55 schreef Verida het volgende:
Dat
[..]
Dit is niet eens een aanname meer maar gewoon een verzinsel
ga ook uit van een bbq feest of zo.. of catering..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
Binnen een bepaalde tijd het parcours afleggen (misschien zonder de 'gevaarlijke dingen') en dan dingen voor een feest verdienen lijkt me het meest logische.
Gebarentaal denk ik niet dat ze zelf hoeven te doen (dat kunnen die scheidsrechters waarschijnlijk niet goed controleren), maar dat ze dingen te zien krijgen die ze moeten 'vertalen' uit gebarentaal naar voor hen normale taal...
De camera's nemen alles waarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Gebarentaal leren is trouwens wel handig bij eliminaties waar niet meer gesproken mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |