Ze zei er nog bij dat ze niets heeft te willen, maar het zou voor haar handiger zijn, dat iedereen het gelijk doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Janet vind dat mirthe het niet goed doet
Ik wil dat je
Je moet
Nee janet snapt het principe van gebarentaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zei er nog bij dat ze niets heeft te willen, maar het zou voor haar handiger zijn, dat iedereen het gelijk doet.
Ze kunnen toch een beetje meedenken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee janet snapt het principe van gebarentaal niet
Je houdt je hand op een manier
En je gaat niet spiegelen omdat ze het anders niet snapt
Nee gebarentaal is gebarentaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een beetje meedenken.
Alle letters voor janetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
En het gaat blijkbaar alleen om de J..........
A okay. Nou okay dan. Is het nu okay?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee gebarentaal is gebarentaal
Dat ga je niet even aanpassen omdat janet het anders niet kan
Je gaat het alfabet toch niet aanpassen omdat Eunice de z niet kan zeggen ..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Nou okay dan. Is het nu okay?
Spiegelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
sjennet snapt niet dat dit gebarentaal is.. dat je het met je eigen handje anders leert dan wat de ander je 'seint'
Ik hoop dat zoe moetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of ze allemaal wat moeten kunnen?
Kun je deze zin vertalen. Snap hem niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zal wel weer met ballen zijn ..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat het alfabet toch niet aanpassen omdat Eunice de z niet kan zeggen ..
Komt op hetzelfde neer
In welke taal wil je het vertaalt hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je deze zin vertalen. Snap hem niet.
Laat maarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.
Vind ik een goed plan .. lekker in spiegelbeeld gaan signen, en dan niks verdienenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het voor Janet wat makkelijker zou worden, zouden ze toch een aanpassing kunnen doen. Is mijn mening hoor. Dat het niet hoort is mij natuurlijk allang duidelijk.
Ja tochquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan .. lekker in spiegelbeeld gaan signen, en dan niks verdienen
quote:
Jappie is een veertje. Zie Moraima daar niet overheen gaanquote:
Daarom was ze gisteren ook in paniek omdat er voor zo'n 100 euro aan drank was gekocht en dat de niet drinkers zoals Isaac !!! en Erik haar erop zouden aankijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Nu heb ik geld ...... want ik krijg paniek als ik zonder kom te zitten..
Ze kunnen ook vragen of hij komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff ligt met zijn kussen op zijn hoofd, die laten ze maar even liggen.
Bang voor de reactie?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vragen of hij komt.
Das altijd moeilijk bij Jeff. Roep je hem dan wordt hij boos omdat het toch wel duidelijk is dat ie alleen wil zijn met rust gelaten wil worden.quote:
Ik denk dat het bij iedereen daar wel duidelijk is dat je Jeff nu gewoon met rust moet laten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Je hebt het in iedergeval gevraagd
veel gekker zal het toch niet kunnen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe dat nog te overtreffen de komende maanden..
Hoe gek laat Febo nog toe
[ afbeelding ]
Waarom? Lolquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Je hebt het in iedergeval gevraagd
Ergens chagrijnig over. Iets met bier dacht ik ergens te lezenquote:
Het wel maar één keer 100 dagen, maar als het aan paranoia TV-maken Isaac ligt ie inkakkken verboden daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel gekker zal het toch niet kunnen...
Huh vandaag alweer?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ergens chagrijnig over. Iets met bier las ik.
Ik vind het wel meevallen, er zijn wat opblaasdingen en wat banden en wat klein spul en dat kan gewoon vanavond weer ingeleverd worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel gekker zal het toch niet kunnen...
Inderdaad. Een grote muil ligt op de loer die je waarschijnlijk krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij iedereen daar wel duidelijk is dat je Jeff nu gewoon met rust moet laten.
Het komt allemaal van de FEBOquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe dat nog te overtreffen de komende maanden..
Hoe gek laat Febo nog toe
[ afbeelding ]
Kan ze mooi gebarentaal leren..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kan niet mee doen, leggings is niets en ze heeft niets om er op te dragen enz Alles om maar niet mee te hoeven doen
Het gaat het niet om de spullen, maar om die dwangsporter Isaac, hoe gek die nog gaat worden om zijn TV maken paraquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het komt allemaal van de FEBO
Er is niet voor betaald door ice
Met de verdienopdracht had ze een broek aan van Jeff, dus gewoon lulkoek van Zoe. Ze wil zich gewoon niet omkleden, daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kan niet mee doen, leggings is niets en ze heeft niets om er op te dragen enz Alles om maar niet mee te hoeven doen
Ja, die doet het met opdrachten ook vaak goedquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
ben toch wel verbaasd over Erik.. ik vind hem vaak zo houterig maar hij klom vanmorgen met gemak tegen de wand omhoog om die vlag op te hangen en ging net vrij soepel door het banden parcours heen ook
hij doet aan fierljeppen, dus moet snel kunnen klimmen en is niet bang voor hoogtes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
ben toch wel verbaasd over Erik.. ik vind hem vaak zo houterig maar hij klom vanmorgen met gemak tegen de wand omhoog om die vlag op te hangen en ging net vrij soepel door het banden parcours heen ook
Zo is dat!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
Zoe de manager
Gaat niks verplicht doen
Absoluut niet
Ja dat verbaasd me..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die doet het met opdrachten ook vaak goed
En wat is dan wel de reden dat hij overdag in bed ligt?quote:
Aandachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
En wat is dan wel de reden dat hij overdag in bed ligt?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Moira is de Verkeersregelaar vanmiddag?
[ afbeelding ]
Hij mist gewoon zijn meissiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Içe bespringenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
eunice: je zet jezelf voor schut met bepaalde dingen die we hier doen
ik zeg: drumstelsessie op jw![]()
Ze pakt juist de kleding voor het geval dat ze wel mee gaat doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
Ze gaat de sportkleding in de was doen
Heeft ze in ieder geval een excuus
Marciano vroeg of hij goed gegeten had...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |