quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoe zou het broertje hetenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Zo'n Tiamo moet nog toen maar thuis gehouden worden door zijn ouders.
Hoezo?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbe dme tje zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Allerlei lessen in een sportschoolquote:Op maandag 22 mei 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Watis hetverschil tussen een fitnessclub en een sportschool?
Nadine kan je hebben.quote:
“Mijn broer en zijn vriend zijn altijd precies in het weekend dat ik weg ben bij mijn ouders op bezoek, ik snap er niks van!”quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbed met je zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Ctrlaltdeletequote:
Je ligt toch op een andere hoogtequote:Op maandag 22 mei 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar 18 en of ouder vind ik dat wat ongemakkelijk.
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Community manager, echt zo'n overbodige baan waar ze van die tiktok filmpjes maken met "een dag als community manager" die alleen uit smoothies, starbucks en in de zon "werken" op je laptop bestaat.
Ik ook nietquote:
Dat trekt juist elkaar niet aan iddquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei kunnen ze dit nooit meer loslaten
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het halve weekend zitten broeden op welke functie jij nu aan het werk bent.
Ik zal voor de zekerheid nog wel een keertje klappen vanavond.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zodat je weer gemene opmerkingen over ziekenhuismedewerkers kan maken?
![]()
Oh nee hoor, nice te maken met dirty. Zal wel liggen aan da tik geen zusje(s) heb.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dirty minds hier in het bad
Ik vind de zorg vaak ellende. Maar zei een tijd terug nog dat artsen wel leuk zijn om te daten. Toen was jij minder enthousiast.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zodat je weer gemene opmerkingen over ziekenhuismedewerkers kan maken?
![]()
Neus is zo herkenbaarquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zat hier ook van: “Hoe kan je hier verbaasd over zijn!”
Ik zal Maleisisch en Brunees zeggenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zat hier ook van: “Hoe kan je hier verbaasd over zijn!”
Jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft een beetje zon Sanne Wallis de Vries achtig gezicht. Maar dan niet zo extreem.
Halve liters klappen?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid nog wel een keertje klappen vanavond.
FOR SUREquote:Op maandag 22 mei 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Monogaam wat is dat?
Dit kennen we wel @:Pisces29
Maar je was ook niet voor Marokkaans gegaan gok ik zo?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zal Maleisisch en Brunees zeggen
Neen, als 3e wel indoquote:Op maandag 22 mei 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Maar je was ook niet voor Marokkaans gegaan gok ik zo?
Beetje als dit topic en de afleveringenquote:
Ja, de zorg is ook veel ellende. Ben sowieso niet zo'n liefhebber van mensen daten die je ook op het werk tegenkomt.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de zorg vaak ellende. Maar zei een tijd terug nog dat artsen wel leuk zijn om te daten. Toen was jij minder enthousiast.
Lol hahahahahaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje als dit topic en de afleveringen
he, gezellig.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En de dood was nog nooit zo dichtbij als vandaag.
Ja teveel mensen afwezigquote:
Valt wel mee toch?quote:
Dat vind ik dan wel weer sneu.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Stijn is iemand die continu in de zeik wordt genomen en het zelf niet doorheeft en meelacht.
Het is misschien de combi met haar schoenen die dat beeld geven.quote:
Stijn don't care.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Stijn is iemand die continu in de zeik wordt genomen en het zelf niet doorheeft en meelacht.
En die gezelligheidquote:Op maandag 22 mei 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat zo vast over worstbroodje en carnaval
Zouden wij 5 minuten over ABELGOD praten?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Bang om nat te worden
Piranha
Jeetje wat kut
Ze hebben het over de Piranha minutenlang
Waarom?quote:
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Stel je aan man. Kan niet levellen met mensen die niks hebben meegemaakt
Ik kan veel langer over ABELGOD pratenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden wij 5 minuten over ABELGOD praten?
Ja dat sowieso. Maar alleen maar dramatisch doen en dat je alleen leert en wijzer wordt van tegenslagen is ook cringe.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.
Hij draagt toch geen kleuren of hebben we het niet over dezelfdequote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom daarom.
Ben niet zo van dat kleurtjesparade. Geef mij maar stijlvol blauw of zwart.
En al die mensen die enorm veel wijzer dan anderen zijn door RAAIZUH (oftewel een all-in inclusive ver weg in de zon).quote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar alleen maar dramatisch doen en dat je alleen leert en wijzer wordt van tegenslagen is ook cringe.
Over de Indonesiër heb ik hetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draagt toch geen kleuren of hebben we het niet over dezelfde
Ah ja ik ook.quote:
Ik waai met alle winden meequote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.
Loopt dat niet uit in een warm bad?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Danny heeft een beetje mascara op
Wij vinden daar niks van
Want wij zijn open en inclusiefquote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wij vinden daar niks van
Goed verzorgd?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wij vinden daar niks van
Waterproofquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ze doet het goed met bloed.
Ze neukt door tijdens de ongesteldheid.
Maar wat vindt Danny daarvan?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ze doet het goed met bloed.
Ze neukt door tijdens de ongesteldheid.
Zekerquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
"Oh dat is vlakbij"
"Oh dat is best een eindje rijden"
Als de nood hoog is zegt hij geen neequote:
Dierenpoes houdt hier niet vanquote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kom maar door met de Dolfinarium grappen
Zou leuk zijn als ze ja zeggenquote:
Als je erop staat! “Ze hebben allemaal dezelfde bijbaan gehad daar!”quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kom maar door met de Dolfinarium grappen
Ik schat jou 40~45.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie ook blij als mensen jullie ouder inschatten?
Danny en Denisequote:Op maandag 22 mei 2023 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ze hebben het nog letterlijk over niks gehad.
Ik zou meteen de rekening vragen en gaanquote:
Ik ben bang dat ze nee zegtquote:
Ze heet Denisequote:Op maandag 22 mei 2023 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zou meteen de rekening vragen en gaan
Beetje nat met een lepeltjequote:
Ook die passen perfect bij de namenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dave en Denise van B&B vol liefde
Ja, dit lijkt mij ook een goede man, hoop dat ze ja zegt (en hij ook).quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En nu wijs kiezen voor een goede kerel (deze denk ik)!
Akkoord.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
@:coco kan het ook op Denise
Daarna sluipt hij midden in de nacht weg
Lekker veel ellende op de maandagquote:Op maandag 22 mei 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het lijkt wel 4 mei qua piano vandaag
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt mij ook een goede man, hoop dat ze ja zegt (en hij ook).
Ja, flauw. Maar misschien was de Efteling nog dicht ivm corona.quote:
Ciaoquote:
Zou leuk zijn!quote:Op maandag 22 mei 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, flauw. Maar misschien was de Efteling nog dicht ivm corona.
Ik ga uit van een goed resultaat
Nou ja zegquote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als @:3rr0r de remmen los gooit, geeft hij Zoe een kans.
Maandag belt hij niet meer terug.
De bi jongen met baardje en zwart haarquote:
Die jongen met die andere jongen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De bi jongen met baardje en zwart haar
Oh ja jij valt ook op dit typequote:
Heel scherpquote:
Guilty pleasure maar geen relazie materiaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja jij valt ook op dit type
Beetje Coldeweijer
Klinkt als een goede metsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
zei zoekt iemand die kan babbelen,
bob is iemand van weinig woorden
DE BOUWER, KUNNEN WIJ HET MAKEEEEN?quote:
Is een twijfelaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zie die jongen nooit iets met een frau doen, komt over als een enorme haai…..
Bob denkt het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |