Valt wel mee toch?quote:
Dat vind ik dan wel weer sneu.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Stijn is iemand die continu in de zeik wordt genomen en het zelf niet doorheeft en meelacht.
Het is misschien de combi met haar schoenen die dat beeld geven.quote:
Stijn don't care.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Stijn is iemand die continu in de zeik wordt genomen en het zelf niet doorheeft en meelacht.
En die gezelligheidquote:Op maandag 22 mei 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat zo vast over worstbroodje en carnaval
Zouden wij 5 minuten over ABELGOD praten?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Bang om nat te worden
Piranha
Jeetje wat kut
Ze hebben het over de Piranha minutenlang
Waarom?quote:
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Stel je aan man. Kan niet levellen met mensen die niks hebben meegemaakt
Ik kan veel langer over ABELGOD pratenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden wij 5 minuten over ABELGOD praten?
Ja dat sowieso. Maar alleen maar dramatisch doen en dat je alleen leert en wijzer wordt van tegenslagen is ook cringe.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.
Hij draagt toch geen kleuren of hebben we het niet over dezelfdequote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom daarom.
Ben niet zo van dat kleurtjesparade. Geef mij maar stijlvol blauw of zwart.
En al die mensen die enorm veel wijzer dan anderen zijn door RAAIZUH (oftewel een all-in inclusive ver weg in de zon).quote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar alleen maar dramatisch doen en dat je alleen leert en wijzer wordt van tegenslagen is ook cringe.
Over de Indonesiėr heb ik hetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draagt toch geen kleuren of hebben we het niet over dezelfde
Ah ja ik ook.quote:
Ik waai met alle winden meequote:Op maandag 22 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik level ook eerder met mensen met een verhaal dan gelul over carnaval en holadiejee.
Loopt dat niet uit in een warm bad?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Danny heeft een beetje mascara op
Wij vinden daar niks van
Want wij zijn open en inclusiefquote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wij vinden daar niks van
Goed verzorgd?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wij vinden daar niks van
Waterproofquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ze doet het goed met bloed.
Ze neukt door tijdens de ongesteldheid.
Maar wat vindt Danny daarvan?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ze doet het goed met bloed.
Ze neukt door tijdens de ongesteldheid.
Zekerquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
"Oh dat is vlakbij"
"Oh dat is best een eindje rijden"
Als de nood hoog is zegt hij geen neequote:
Dierenpoes houdt hier niet vanquote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kom maar door met de Dolfinarium grappen
Zou leuk zijn als ze ja zeggenquote:
Daar ben ik het mee eens! Hopen op succes.quote:
Als je erop staat! “Ze hebben allemaal dezelfde bijbaan gehad daar!”quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kom maar door met de Dolfinarium grappen
Ik schat jou 40~45.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie ook blij als mensen jullie ouder inschatten?
Danny en Denisequote:Op maandag 22 mei 2023 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ze hebben het nog letterlijk over niks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |