quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoe zou het broertje hetenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Zo'n Tiamo moet nog toen maar thuis gehouden worden door zijn ouders.
Hoezo?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbe dme tje zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Allerlei lessen in een sportschoolquote:Op maandag 22 mei 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Watis hetverschil tussen een fitnessclub en een sportschool?
Nadine kan je hebben.quote:
“Mijn broer en zijn vriend zijn altijd precies in het weekend dat ik weg ben bij mijn ouders op bezoek, ik snap er niks van!”quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbed met je zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Ctrlaltdeletequote:
Je ligt toch op een andere hoogtequote:Op maandag 22 mei 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar 18 en of ouder vind ik dat wat ongemakkelijk.
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Community manager, echt zo'n overbodige baan waar ze van die tiktok filmpjes maken met "een dag als community manager" die alleen uit smoothies, starbucks en in de zon "werken" op je laptop bestaat.
Ik ook nietquote:
Dat trekt juist elkaar niet aan iddquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei kunnen ze dit nooit meer loslaten
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het halve weekend zitten broeden op welke functie jij nu aan het werk bent.
Ik zal voor de zekerheid nog wel een keertje klappen vanavond.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zodat je weer gemene opmerkingen over ziekenhuismedewerkers kan maken?
![]()
Oh nee hoor, nice te maken met dirty. Zal wel liggen aan da tik geen zusje(s) heb.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dirty minds hier in het bad
Ik vind de zorg vaak ellende. Maar zei een tijd terug nog dat artsen wel leuk zijn om te daten. Toen was jij minder enthousiast.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zodat je weer gemene opmerkingen over ziekenhuismedewerkers kan maken?
![]()
Neus is zo herkenbaarquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zat hier ook van: “Hoe kan je hier verbaasd over zijn!”
Ik zal Maleisisch en Brunees zeggenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zat hier ook van: “Hoe kan je hier verbaasd over zijn!”
Jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft een beetje zon Sanne Wallis de Vries achtig gezicht. Maar dan niet zo extreem.
Halve liters klappen?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid nog wel een keertje klappen vanavond.
FOR SUREquote:Op maandag 22 mei 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Monogaam wat is dat?
Dit kennen we wel @:Pisces29
Maar je was ook niet voor Marokkaans gegaan gok ik zo?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zal Maleisisch en Brunees zeggen
Neen, als 3e wel indoquote:Op maandag 22 mei 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Maar je was ook niet voor Marokkaans gegaan gok ik zo?
Beetje als dit topic en de afleveringenquote:
Ja, de zorg is ook veel ellende. Ben sowieso niet zo'n liefhebber van mensen daten die je ook op het werk tegenkomt.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de zorg vaak ellende. Maar zei een tijd terug nog dat artsen wel leuk zijn om te daten. Toen was jij minder enthousiast.
Lol hahahahahaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje als dit topic en de afleveringen
he, gezellig.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En de dood was nog nooit zo dichtbij als vandaag.
Ja teveel mensen afwezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |