Ik heb geen idee. Volgens mij is de OP al 3 topics niet aangepastquote:Op maandag 22 mei 2023 19:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, wie zijn die kerels in de OP? Moet ik die kennen?
Ik weet ook nooit zo goed wat je verder met andijvie kan doen dan andijviestamppot. Want andijviesalade is niet lekker. En gekookte andijvie is al helemaal huuuu.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik vroeg dus: Ik heb nog een halve zak andijvie en een bos groene asperges, maar geen inspiratie. Ze hoeven niet in hetzelfde gerecht. Andijviestamppot hebben we al gegeten, zaterdag. Help.
Ja, precies. Vroeger thuis was het altijd broodje shoarma met rauwe andijvie in de dagen na de stamppot, dat ging nog wel maar uh liever niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit zo goed wat je verder met andijvie kan doen dan andijviestamppot. Want andijviesalade is niet lekker. En gekookte andijvie is al helemaal huuuu.
Soms moet je je gewoon als zombie gedragen en het zonder nadenken gaan doen. Zo'n Just Do It!! momentje.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gaan liggen na het sporten en nu ben ik een heel drama aan het maken van het kort bakken van groente en het opwarmen van kant en klare aardappelpuree
Dat is inderdaad het plan. Zucht. Zwaar allemaal hoorquote:Op maandag 22 mei 2023 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms moet je je gewoon als zombie gedragen en het zonder nadenken gaan doen. Zo'n Just Do It!! momentje.
Haha, ja ik kwam ook eigenlijk alleen maar 1350913 varianten op andijviestamppot tegen en verder wat dingen waarvan ik dacht 'meh'.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik online kijk dan is het vooral andijviestamppot, andijviesalades en blijkbaar kan je andijvie ook in de lasagne doen (maar dat lijkt mij de lasagne minder lekker maken) en een recept voor een groene soep waar je dan lekker andijvie onopvallend in weg kan blenderen
Ik zou de soep proberen.
Door een omelet tijdens de lunch is het te doenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ja ik kwam ook eigenlijk alleen maar 1350913 varianten op andijviestamppot tegen en verder wat dingen waarvan ik dacht 'meh'.
Misschien geef ik het morgen aan de konijnen in het park.
Kunnen mensen eindelijk stoppen met zeuren dat het zo duur is.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:28 schreef Troel het volgende:
Gewild Vlaams abdijbier binnenkort (legaal) in Nederlandse slijterijen https://www.nu.nl/economi(...)dse-slijterijen.html
Ik krijg morgen 24 flesjes binnen van gemiddeld 15 euro per stukquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kunnen mensen eindelijk stoppen met zeuren dat het zo duur is.
Wij hebben nog 3 kratten staan
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kunnen mensen eindelijk stoppen met zeuren dat het zo duur is.
Wij hebben nog 3 kratten staan
Zo zeldzaam is dat bier dus niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg morgen 24 flesjes binnen van gemiddeld 15 euro per stuk
Tap bier smaakt ook anders. Dit komt door de manier van bottelen door de grote brouwerijen.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Standaard bier vind ik van de tap wel beter smaken. Omdat het vaak kouder is, zeker als je het vergelijkt met flesjes of blikjes uit je eigen koelkast of koelbox. Dus van oudere mensen die alleen pils gewend zijn, kan ik me het wel voorstellen.
Je mag een paar flessen whisky van mij overnemen…quote:Op maandag 22 mei 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zei niet dat het over Vlaams bier ging he :p gewoon ff patsen met duur
Neuh thanks, he'k ook nog genoeg van staan. En ben ik vrij kieskeurig in ook. Nou ja, GEEN ROOK.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag een paar flessen whisky van mij overnemen…
Wacht watquote:
Lonaa bij een evenemtenhorecabedrijf dat (ook) vrij veel uitvaarten doet.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
@:Lonaa bij een uitvaartondernemer of wat?Oh DAT had ik er nog even niet direct uit gehaald. Damn.
Voor het totaalbedrag van die 24 flesjes had je het ook niet gered, niet voor 1 fles zelfs.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh thanks, he'k ook nog genoeg van staan. En ben ik vrij kieskeurig in ook. Nou ja, GEEN ROOK.
Oh kan dat ook al.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa bij een evenemtenhorecabedrijf dat (ook) vrij veel uitvaarten doet.
Oh fair enoughquote:Op maandag 22 mei 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het totaalbedrag van die 24 flesjes had je het ook niet gered, niet voor 1 fles zelfs.
Wilde ook even patsen met duur…
Niiiiiietttquote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Om kosten wat te drukken dachten we, we nemen voor zo'n week in een huisje wat boodschappen en spullen van thuis mee, hoeven we het niet meteen naar de supermarkt en zuks na een halve dag rijden en omdat je pas na 16 uur de hut in mag kunnen we lekker relaxen, beetje wandelen in de buurt.
Resultaat 3 boodschappen tassen vol gaan we mee slepen, 2 koffers en nog een losse tas
Oh en mijn rugzak.
Pa en Moe gaan op stapTja... auto volstouwen kan gewoon als je niet gaat vliegen toch
![]()
Mijn suggestie:quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Om kosten wat te drukken dachten we, we nemen voor zo'n week in een huisje wat boodschappen en spullen van thuis mee, hoeven we het niet meteen naar de supermarkt en zuks na een halve dag rijden en omdat je pas na 16 uur de hut in mag kunnen we lekker relaxen, beetje wandelen in de buurt.
Resultaat 3 boodschappen tassen vol gaan we mee slepen, 2 koffers en nog een losse tas
Oh en mijn rugzak.
Pa en Moe gaan op stapTja... auto volstouwen kan gewoon als je niet gaat vliegen toch
![]()
Ik ga niet met jou op reis. Nooit.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Blues het volgende:
Tja kweenie wat ik aan wil en ik wil mijn laptop ook mee dus 3/4 klerenkast mee
/overdrijf
Te laatquote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Mijn suggestie:
Bijtijds op pad, onderweg lunchen, vóór 16.00 uur ter plekke boodschappen doen en daarna de hut inrichten.
Het is heerlijk weer om op pad te zijn…
Dit ook? 😂 (Namen vriendinnen mee op vakantie naar Griekenland want olijfolie brrrr)quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Oh en mijn rugzak.
![]()
Elke gek z'n gebrek…quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fair enoughDat soort bedragen geef ik alleen uit aan biljetjes
Nee dat nietquote:Op maandag 22 mei 2023 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit ook? 😂 (Namen vriendinnen mee op vakantie naar Griekenland want olijfolie brrrr)
https://checker.thequesti(...)kket-boerenkool-166g
Je hebt meerdere soorten energie opslag. Even simpel.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Niet genoeg aan tijdens de wedstrijd. Merk, zeker als t zo warm is, dat ik eigenlijk net niet genoeg energie heb in de wedstrijd. Net te snel zware benen krijg, net dat ene sprintje niet lukt zegmaar, dat soort dingen. Erna bij-eten lukt opzich wel.
[..]
Hoe werkt dat dan met dag ervoor eten? Ik dacht eigenlijk altijd dat wat je de dag ervoor eet, inmiddels dan al hebt opgeslagen als vet of glycogeen in je spieren, dus niet direct beschikbare energie. Opzich heb ik natuurlijk best vet in/op mn lijf waar energie uit te halen valt, maar ik heb t idee dat ik met wat snel beschikbare suikers meer profijt heb dan van opgeslagen energie in vet. Maar misschien heb ik dat verkeerd of is dat een placebo effect.
Ontbijtkoek is overigens omdat wel simpele suikers, maar weinig vezels of vet of eiwit zodat makkelijk verteerbaar. Dat eet ik dan tussen uur en halfuurtje voor we beginnen en dat gaat dan goed qua maag (een snelle Jelle is dat, dus één plak).
We gaan binnenkort een klein weekje naar Duitsland en het enige wat ik meeneem is Nederlandse (boeren)kaas. Dat is het enige wat daar nergens verkrijgbaar is.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Te laat
Maar dat lunchen en rustig aan doen is het sowieso.
Ik gooide steeds meer in die tassen. Prima hoor
Ga daar eens langs bij een Cactus Marché. Of beter bij een Supercactus. Gewoon even kijken en verbazen hoe groot dat is.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Oh en mijn rugzak.
![]()
The horror. Grote supermarkten. Als het niet hoeft liever nietquote:Op maandag 22 mei 2023 20:25 schreef z80 het volgende:
Ga daar eens langs bij een Cactus Marché. Of beter bij een Supercactus. Gewoon even kijken en verbazen hoe groot dat is.
De netto heeft nog wel een aardig kaas assortiment. En ook de laugenstange om de kaas tussen te stoppen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan binnenkort een klein weekje naar Duitsland en het enige wat ik meeneem is Nederlandse (boeren)kaas. Dat is het enige wat daar nergens verkrijgbaar is.
Buitenlandse kazen zijn op zich vaak prima, zeker buiten Duitsland,maar een kaiserbrotchen of laugenstange met die kaas is niet te versmaden.
Nee? Dat vind ik juist geweldig, grote supermarkten in het buitenland. Ooit in de buurt van Las Vegas, meer variatie in schietdingen dan in groentenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
The horror. Grote supermarkten. Als het niet hoeft liever niet
Nee. Ofjah, van genietenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kan je met die biljetjes nog iets anders dan er naar kijken, series compleet krijgen en/of aanschaffen als investering? Wat is in het laatste geval het gemiddelde rendement?
Ik ken het Duitse 'Frau Antje' kaasaanbod, maar voor 'aardig' doe ik het niet…quote:Op maandag 22 mei 2023 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
De netto heeft nog wel een aardig kaas assortiment. En ook de laugenstange om de kaas tussen te stoppen.
Dit is Luxemburg hequote:Op maandag 22 mei 2023 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee? Dat vind ik juist geweldig, grote supermarkten in het buitenland. Ooit in de buurt van Las Vegas, meer variatie in schietdingen dan in groenten![]()
En de shoprite in Kaapstad, werd een soort dagexcursie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |