https://www.veronicasuper(...)vijn-wat-een-blamagequote:Million Dollar Island valt in kijkcijfer-ravijn: 'Wat een blamage'
Ja weet ik. Nooitquote:Op zondag 28 mei 2023 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
John de Mol gaat er wel voor zorgen dat die niet mee naar huis gaan
Ik heb hier echt keihard om gelachenquote:
Nou ik vond het ook nog wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die ik nog nooit eerder heb gezienquote:Op maandag 5 juni 2023 12:38 schreef GereDathan het volgende:
Het was een top aflevering gisteren, het roulettespel was erg leuk. Nu er eindelijk wat minder deelnemers zijn krijgen we de kans om wat meer te zien van de spelletjes die er gespeeld worden en wat nu echt belangrijk is op het eiland.
Haha ik dacht ook al, waar zat die al die tijd verstopt.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook nog wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die ik nog nooit eerder heb gezienDie roodharige jongen met gezondheidsproblemen, Thijs?, had ik echt nog nooit gezien geloof ik.
Wat had je dan verwacht van de spellen? Ik vind het vooral een verademing. Normaal heb je bij dit soort programma's te maken met een stemming waar je niets tegen kunt doen. Nu is het een combinatie van psychologie (ben je mentaal bestand tegen alles), sociaal zijn (leg je de juiste contacten) en stukje kennis of kunde in een relatief simpel spel (je hebt -deels- zelf in de hand of je weg moet).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:51 schreef Za het volgende:
De spelen stellen werkelijk niets voor.
De magische mannen Bjorn en Mohammed zijn naar huis.
Het roulette spel is een vervelende herhaling van zetten, en dan na weken verblijf naar huis omdat je een balletje niet op een stokje krijgt, zon spel kun je ook in de studio in Aalsmeer doen, wat een deceptie. Hier was zoveel meer uit te halen.
Mooi dat Bjornuit zichzelf vertrok en zich niet liet diskwalificeren dmv een prut spelletje, hij is een diehard man die er desnoods 4 maanden zou zitten met een beetje rijst en hysterische mensen die recht in zijn geschikt schreeuwen moeiteloos kan negeren.
Die gekozen werd door de roulette had ik volgens mij ook nog nooit gezien?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook nog wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die ik nog nooit eerder heb gezienDie roodharige jongen met gezondheidsproblemen, Thijs?, had ik echt nog nooit gezien geloof ik.
Spellen die uit meerdere onderdelen bestaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:23 schreef GereDathan het volgende:
Wat had je dan verwacht van de spellen?
In dit geval zou iedereen kunnen blijven, en er een rijke versus een arme groep ontstaan, maar ook met de optie dat dat kan veranderen.quote:Als er geen spellen zouden zijn dan zou er niemand naar huis gaan na verloop van tijd. En dat is uitdrukkelijk niet de bedoeling van de opzet. Bij zo ongeveer alle programma's op TV heb je te maken met afvallers
Ja, eens.quote:Het zou wel een leuk idee kunnen zijn voor een volgend seizoen om ook gaandeweg de dagen bandjes te kunnen verdienen, misschien met iets minder waarde.
Of bijvoorbeeld dat je een spel kan "afkopen" door X bandjes in te leveren.
Ook eens.quote:Het zou echt mooi zijn als je je bandjes kan aanvullen op een of andere manier, met het risico dat je dan jezelf naar huis stuurt.
Zou het eindspel nog steeds zo riskant zijn? Ik hoop toch dat zo'n bom niet meer betekent dat je alles kwijt bent, maar enkel dat je niet meer doormag. Of je geld halveert als men er meerdere bommen in doet.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
John de Mol gaat er wel voor zorgen dat die niet mee naar huis gaan
Als ik het voorstukje mag geloven is het eindspel hetzelfde, dus dat lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou het eindspel nog steeds zo riskant zijn? Ik hoop toch dat zo'n bom niet meer betekent dat je alles kwijt bent, maar enkel dat je niet meer doormag. Of je geld halveert als men er meerdere bommen in doet.
Ik vind het een soort gemiste kans, en het roulette spel ben ik beu.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:19 schreef GereDathan het volgende:
Ik denk dat je iets teveel ER verwacht @:Za
Leuke meid idd, en goed gedaan. Had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ach die Lieke, wat een schatje![]()
Wel goed gedaan, had ik niet verwacht.
Ben wel benieuwd wat haar tactiek wasquote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ach die Lieke, wat een schatje![]()
Wel goed gedaan, had ik niet verwacht.
Ik vermoed om niet als een blind paard maar wat te gaan omhangen maar eerst even te voelen wat de diverse stukken wegen. Als je dat een beetje goed kan inschatten dan is dat veel makkelijker en sneller, vooral omdat ze dit op 1 plek deed (op tafel).quote:
Dat was ook mijn tactiek. Eerst alles afwegen en dan op volgorde van zwaarte leggen en dat uit hoofd leren. Daarna paren vormen van vergelijkbare gewichten zodat je direct een grove evenwicht hebt. Dan is het proberen en bijschaven.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vermoed om niet als een blind paard maar wat te gaan omhangen maar eerst even te voelen wat de diverse stukken wegen. Als je dat een beetje goed kan inschatten dan is dat veel makkelijker en sneller, vooral omdat ze dit op 1 plek deed (op tafel).
Ik vroeg mij af of hij dat nou verzon of dat 't eruit is geknipt. Het kan best dat het echt zo gegaan is ook. :pquote:Geweldig gewonnen. Lekker ook om te zien hoe Maud de Yuki eruit werkte zonder zelf onder vuur te komen liggen. Die andere jongen die gedraaid werd (sorry, namen zijn niet mijn sterkste kant) deed het ook heel slim door net te doen of andere spelers hem hadden gevraagd of hij Yuki of die andere (sorry, weer die namen) moet inzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |