Dat is jeffquote:Op maandag 22 mei 2023 08:42 schreef engine het volgende:
Gaat dit over Jeff?
Of wie is de baby waar Jappie aan refereert?
Jaquote:
Ja mooi hequote:
zo de waarheidquote:Op maandag 22 mei 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Deze baby blijft janken om zijn speentje en dat speentje is een peukie of een biertje bij hem, zegt Jasper over Jeff
Indd bijv "zet mij maar op de stip hoor ik doe het wel" puntje bij paaltje haakt hij af die zwakkelingquote:Op maandag 22 mei 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
Jappie weer grootspraak
Maar zelf doet hij 0,0
Ja en hij formuleert het ook leuk.quote:
Ja en lekker bij die vrouwen in bed duiken en die bepotelen en de volgende dag de weg kwijt zijn van de alcohol... dan ben je lekker bezig..quote:Op maandag 22 mei 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
Oh nee whiskey drinken en wodka
En ibuprofen slikken
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en lekker bij die vrouwen in bed duiken en die bepotelen en de volgende dag de weg kwijt zijn van de alcohol... dan ben je lekker bezig..
Geef mij dan maar een cry baby..
Dat ligt zo veel genuanceerder…quote:Op maandag 22 mei 2023 08:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd bijv "zet mij maar op de stip hoor ik doe het wel" puntje bij paaltje haakt hij af die zwakkeling
Dat uitkafferen van mensen zie ik niet als een spel spelen. Hoe hij gisteren ook weer tegen Zoë deed bah bahquote:Op maandag 22 mei 2023 08:50 schreef schizolientje het volgende:
Jeff speelt het spel en acteert heel goed. En is wel heel direct wat veel mensen niet aan kunnen. Het mee lopen en janken en slijmen wat je ziet, verschillende meningen in 1 persoon, theater, Sas En Jappie nu , hele andere personen. ligt er aan met wie ze praten, Babette, hoe veel persoonlijkheden laat zij zien? Isaac idem. Dan zie ik Jeff nog als de meest directe en die lacht zich kapot van binnen
Zoe speelt een vies spelletjequote:Op maandag 22 mei 2023 08:50 schreef schizolientje het volgende:
Jeff speelt het spel en acteert heel goed. En is wel heel direct wat veel mensen niet aan kunnen. Het mee lopen en janken en slijmen wat je ziet, verschillende meningen in 1 persoon, theater, Sas En Jappie nu , hele andere personen. ligt er aan met wie ze praten, Babette, hoe veel persoonlijkheden laat zij zien? Isaac idem. Dan zie ik Jeff nog als de meest directe en die lacht zich kapot van binnen
Nee dat is wat hij al 3 maanden roeptquote:
Niet!!!quote:Op maandag 22 mei 2023 08:54 schreef Charmian het volgende:
ik wist niet dat ze de afgekloven pinda's van madeleine hebben bewaard
sjenet had net een heel glas vol, is alweer opgeborgen ik lul maar watquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
sjenet had net een heel glas vol, is alweer opgeborgen ik lul maar wat![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze hebben nu dit alfabet en ze krijgen nu ineens met gebarentaal te maken.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft bedacht dat ze doventolk wil worden ???
Na GJ couden eerst Jasper op de stip gaan staan en daarna Bern zeiden ze toen. Beide durven niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is wat hij al 3 maanden roept
Vanaf dat GJ erop wilde
Niks genuanceerder
Puntje bij paaltje haalt hij af
Want niet zijn ding
Om achteraf te zeggen ik had het echt moeten doen
hebben we het nu over jappie of jeff, want allebei hebben ze dit de laatste eliminaties lopen roepen en hun keutel weer ingetrokkenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is wat hij al 3 maanden roept
Vanaf dat GJ erop wilde
Niks genuanceerder
Puntje bij paaltje haalt hij af
Want niet zijn ding
Om achteraf te zeggen ik had het echt moeten doen
hoe bereik je haar anders??? Het zou mijn manier ook niet zijn maar wat wordt hier allemaal niet geschreven over mensen en dan kunnen wij nog overstappen naar een andere stream, daar ontloop je elkaar nietquote:Op maandag 22 mei 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat uitkafferen van mensen zie ik niet als een spel spelen. Hoe hij gisteren ook weer tegen Zoë deed bah bah
Dat wil Eu ice vast ook.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft bedacht dat ze doventolk wil worden ???
Niet gezien?quote:Op maandag 22 mei 2023 09:06 schreef Charmian het volgende:
liggen er nou zonnepanelen voor de hottub?
op stream 1 linksonder zeg maarquote:
en ook het janken om drank nietquote:Op maandag 22 mei 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat uitkafferen van mensen zie ik niet als een spel spelen. Hoe hij gisteren ook weer tegen Zoë deed bah bah
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk heeft ie "veugelgriep" heb iek gelezen in de buuk.
Daar ging mijn theequote:Op maandag 22 mei 2023 09:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk heeft ie "veugelgriep" heb iek gelezen in de buuk.
Hij stinkt ze allemaal de loods uit, zal ze leren.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Jeff wel gedoucht na zijn sporten en zweten?
Die hebben niet meer buiten geslapen zijn naar binnen gegaanquote:Op maandag 22 mei 2023 09:16 schreef Judiwi het volgende:
Liggen Moraima en Mirthe nog buiten? Janet zag ik al in de loods.
Want ?quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
denken dat een mus vogelgriep heeft lijkt me toch niet zo'n gekke gedachte.
Hij zocht het briefje met handgebarenquote:Op maandag 22 mei 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
er zijn dingen weg begrijp ik, Jeff stak wel wat in zijn zak, uit een lade geloof ik , toen hij al vroeg liep te scharrelen in de loods en er was ook een close up van het briefje met handgebaren.
Ik hoop bij de FEBO afgeleverdquote:Op maandag 22 mei 2023 09:20 schreef Charmian het volgende:
maar wat hebben ze nu met musje gedaan? over de heg gegooid? op de composthoop van sjenet?
Voor zo ver ik weet krijgen mussen geen vogelgriep.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
elders in het land is er bijv sprake van veel meeuwen die gewoon dood gaan door de vogelgriep, of watervogels. Het is niet iets wat niet meer bestaat omdat er niet over gesproken wordt.quote:
Het advies is ook om geen vogels aan te raken die op de grond liggen.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
Het is ook niet zo dat alle vogels vogelgriep hebbenquote:Op maandag 22 mei 2023 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
elders in het land is er bijv sprake van veel meeuwen die gewoon dood gaan door de vogelgriep, of watervogels. Het is niet iets wat niet meer bestaat omdat er niet over gesproken wordt.
over wie smoest bep dan welquote:Op maandag 22 mei 2023 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Gesmoes en geroddel. Door Babette uiteraard. De gore bedstinker.
Zoe geniet. Zij is lekker niet degene waar over gesmoesd wordt.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het advies is ook om geen vogels aan te raken die op de grond liggen.
Het is ook niet zo dat je het kan zien dus advies om het niet te doen. Het is er niet voor nietsquote:Op maandag 22 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat alle vogels vogelgriep hebben
nee, maar de gedachte dat een dode vogel vogelgriep zou hebben is niet raar.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat alle vogels vogelgriep hebben
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Gesmoes en geroddel. Door Babette uiteraard. De gore bedstinker.
Zoe geniet. Zij is lekker niet degene waar over gesmoesd wordt.
Hoorde net Sas zeggen dat het juist dodelijk voor een vogel kan zijn als mensen handen ze aanraken. Ik weet niet of het klopt heb het nog nooit gehoord.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beter met een doekje in/onder een bosje leggen. Daar herstelt het of gaat dood. Zonder stress van mensen handen die niet weten wat ze doen.
Dat is alleen bij kuikens ( babyvogels)quote:Op maandag 22 mei 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde net Sas zeggen dat het juist dodelijk voor een vogel kan zijn als mensen handen ze aanraken. Ik weet niet of het klopt heb het nog nooit gehoord.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde net Sas zeggen dat het juist dodelijk voor een vogel kan zijn als mensen handen ze aanraken. Ik weet niet of het klopt heb het nog nooit gehoord.
Ja, maar dat leert elk kind toch? Van alle dode beesten blijf je af, want je weet niet waardoor ze de pijp uit zijn gegaanquote:Op maandag 22 mei 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je het kan zien dus advies om het niet te doen. Het is er niet voor niets
Ja daarom. Ik snap wel dat mensen het doen om te helpen, maar soms help je er niet echt meequote:Op maandag 22 mei 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat leert elk kind toch? Van alle dode beesten blijf je af, want je weet niet waardoor ze de pijp uit zijn gegaan
Als je maar hard genoeg knijptquote:Op maandag 22 mei 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je het kan zien dus advies om het niet te doen. Het is er niet voor niets
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, maar de gedachte dat een dode vogel vogelgriep zou hebben is niet raar.
Maar je hebt weer helemaal gelijk hoor,
quote:
Door stressquote:Op maandag 22 mei 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat niet is kan komen, vogelgriep hadden mensen eerst ook nietquote:
Kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:
Ja hoor je hebt gelijkquote:Op maandag 22 mei 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat niet is kan komen, vogelgriep hadden mensen eerst ook niet
Ze kunnen het niet krijgen maar wel verspreiden lees ik. Dus het blijft sowieso oppassen.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge, ik zei alleen maar dat ik de gedachte van vogelgriep niet zo gek vond.
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
hahahahaha... al hyena lachend gooit Babbel de halve tabakspot om
[ afbeelding ]
Ze hebben een vel papier binnen gekregen met gebaren er op die ze gebruiken voor gebaren taalquote:Op maandag 22 mei 2023 09:43 schreef engine het volgende:
Iedereen aan het gebarentalenverwachten ze een opdracht?
myrte ookquote:Op maandag 22 mei 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ze drinken tegenwoordig ( ze Wendy en Babette) koffie uit een glas want de bekers stinken...
Ahquote:Op maandag 22 mei 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een vel papier binnen gekregen met gebaren er op die ze gebruiken voor gebaren taal
Dus vermoedelijk komt er wel iets
Ja Jasper kent het volgens mij al helemaal.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ah![]()
Dat vel heb ik wel gezien ja. Sommige lijken het alfabet al aardig te kennen.
sas ook al , bern ook redelijkquote:Op maandag 22 mei 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jasper kent het volgens mij al helemaal.
Gaat vast een opdracht worden vandaag of morgenquote:
Babbel nog nietquote:Op maandag 22 mei 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jasper kent het volgens mij al helemaal.
bep roddelt lieverquote:Op maandag 22 mei 2023 10:04 schreef engine het volgende:
Babbel ineens helemaal stil als Wendy en Erik oefenen. Ik gok dat ze nog niks gedaan heeft aan leren.
En Jeff kende het gisteren al zei hij tegen Bep tijdens zijn tirade.. kijk ik ken hetvalfabet al en deed toen twee middel vingers in de lucht. Bep moest lachen.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel nog niet![]()
Wendy en Erik wel al heel wat.
Zielig figuur is hetquote:
Hij wil niet meer geassocieerd worden met achterlijk gedragquote:
over zijn achterlijk asociaal gedrag gaan we dan maar zwijgenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Jeff wil niet geassocieerd worden met dat achterlijk gedrag
Weer over een meisje van 22 bla b la bla
Dat kan ook niet is hij vergeten dat hij laatst zelf streepjes in schaaltjes heeft gedaan waarin hij zei tot hier en niet verder. Juist omdat iedereen pakt wat ze willenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:11 schreef woxxel het volgende:
Gaat ie ook klagen als alles op is als ze alles beneden had gelaten?
Want dat kan ook weer niet met deze groep
Die ook jaquote:
Van Babsquote:
Pooohhhhquote:Op maandag 22 mei 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van Babs
Kort gezegd:
Zoe: "Wendy is alcoholistisch"
Babs: "Ja"
Wendy: "Een biertje maakt een dag echt niet leuker hoor!"
Babs: "Ja"
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
Erik verteld over de mus.
Mirthe: was ie aanngevallen in de lucht? .....Oh ik had hem wel willen temmen....hoe kan dat nou?.... was ie draaierig
Zonder..24 uur! Waar blijft Erik.nou met zijn principes? 24 uur is 24 uur.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:16 schreef D. het volgende:
Stelling aangenomen, voor schroeven, matrasbeschermer en pingpongballen.
Door naar de eliminatie dan maar
doet hij alleen bij stelling waar hij het niet mee eens isquote:Op maandag 22 mei 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder..24 uur! Waar blijft Erik.nou met zijn principes? 24 uur is 24 uur.
Eriks principes zijn er vooral wanneer het hem uitkomtquote:Op maandag 22 mei 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder..24 uur! Waar blijft Erik.nou met zijn principes? 24 uur is 24 uur.
Het gaat alleen maar om vreten !!quote:Op maandag 22 mei 2023 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een overvloed aan boodschappen. En maar klagen.
Dat zal snel weer op zijn met zoveel bewoners.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een overvloed aan boodschappen. En maar klagen.
Mag het niet van de febo de drank of krijgen ze geen muziek?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Aah de FEBO werkt niet mee
En iedereen trekt zich terug
volgens mij niet, erik vertelde dat, ze hadden hem in een doosje gelegd om te verzorgen en toen vloog hij wegquote:
Het 100 dagen feest gaat dus niet doorquote:
Er moet een plan voor verlichting komenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mag het niet van de febo de drank of krijgen ze geen muziek?
Hoe zit het nou precies? Ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:40 schreef danaqui het volgende:
Yeahhhh Zoë in de shit en geeft Babs de schuld fijn he zo'n manneger ik gun haar zoveel shit![]()
Er is zat te etenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
Er zijn dus dingen aangeklikt en er is nu niet echt genoeg eten. Bep heeft er niks mee te maken x10.
Zoe nu overstuur omdat ze nu moet uitleggen dat er geen eten is, terwijl anderen dingen hebben doorgedrukt?
Zo te horen is er extra drank, maar niet genoeg voor de niet-drinkers?
Je hebt toch je streams aan dus luister zelf maar evenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies? Ik snap het niet helemaal.
Er is toch drank?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het 100 dagen feest gaat dus niet door
Er is tot en met woensdag eten.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
Er zijn dus dingen aangeklikt en er is nu niet echt genoeg eten. Bep heeft er niks mee te maken x10.
Zoe nu overstuur omdat ze nu moet uitleggen dat er geen eten is, terwijl anderen dingen hebben doorgedrukt?
Zo te horen is er extra drank, maar niet genoeg voor de niet-drinkers?
Dat dusquote:Op maandag 22 mei 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ze wilde het feest bij de rookruimte doen, maar dan moesten ze van febo een bouwtekening aanleveren met waar de bouwlampen moesten komen. Daar hadden ze geen zin in dus trokken ze nadat het drank al besteld was de handen ervan af.
Wie is/zijn ZE?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Lekker makkelijk alles bij een ander in de schoenen schuiven nu
Terwijl ze juist met haar snep overal tussen wilde zitten.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Lekker makkelijk alles bij een ander in de schoenen schuiven nu
Maar het ligt gelukkig allemaal aan Jeff en wendyquote:Op maandag 22 mei 2023 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Terwijl ze juist met haar snep overal tussen wilde zitten.
Nadat de drank besteld was (incl. lekker drankje voor Icy spicy zonder dat ie erom gevraagd had) vond ze B-merken niet goed, ze neemt thuis altijd gewoon A-merken. Ze wilde perse een bar, maar daar vonden anderen de groep inmiddels te klein voor..
Nee die had geen zin in om zo kort dag een bouwplan te moeten maken voor de febo met risico dat het niet zou mogen en het halsoverkop ergens anders zou moeten komen. Hier hadden ze het vannacht gewoon over..quote:Op maandag 22 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft zich terug getrokken omdat hij zich rot voelt
Daarom heeft Marciano en Babette zich ook terug getrokken
Geen lasershow hoor ikquote:Op maandag 22 mei 2023 10:48 schreef Silves het volgende:
Vannacht is dit besloten, Jef wilde geen feest en Marcia, zei we houden het klein, Jef kreeg geen permissie van achter om bouwlampen te plaatsen..Het is toch echt Wendy en Zooi, die alles hebben besteld, En vreemd dat Babs weer de schuld krijgt.
Omdat dingen afgewezen waren rook en een laser of licht showquote:Op maandag 22 mei 2023 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die had geen zin in om zo kort dag een bouwplan te moeten maken voor de febo met risico dat het niet zou mogen en het halsoverkop ergens anders zou moeten komen. Hier hadden ze het vannacht gewoon over..
Volgens mij was marciano degene die een tijdje geleden zei dat hij een keer "echte" drank wouquote:Op maandag 22 mei 2023 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Terwijl ze juist met haar snep overal tussen wilde zitten.
Nadat de drank besteld was (incl. lekker drankje voor Icy spicy zonder dat ie erom gevraagd had) vond ze B-merken niet goed, ze neemt thuis altijd gewoon A-merken. Ze wilde perse een bar, maar daar vonden anderen de groep inmiddels te klein voor..
Babbelbox moet loesoequote:Op maandag 22 mei 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Als Babs het zelf had georganiseerd
Had ze zelf alles willen doen
Maar het is overgenomen door Jeff en wendy
Zegt Babs
Van de week in de kas moest Jeff de alcohol bestellen van Babs
Want hij wist hij je dat goed kon inkopen
Dat was eerder al; febo vraagt ze iets te organiseren, ze vragen rookmachines, mag niet. Ze vragen lasershow, mag niet, ze vragen een locatie, mag wel maar hangt af van een plan (inmiddels is het dus zondag en het feest is dinsdag). Ik snap wel dat ie dan zoiets heeft van stik er maar in, wat ie dus vannacht zeiquote:Op maandag 22 mei 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat dingen afgewezen waren rook en een laser of licht show
Vannacht heb ik niets gehoord
Jef en Marcia..en Babs heeft zich erbij neer gelegd.Ze wilde proosten dit was genoeg schijnt.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van wie nou de schuldige is en wie er wel en niet een feestje willen.
Volgens mij drie stuks Jeff, Marciano en Babettequote:Op maandag 22 mei 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van wie nou de schuldige is en wie er wel en niet een feestje willen.
Kan goed, heb ik niet meegekregen maar zou me niets verbazenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij was marciano degene die een tijdje geleden zei dat hij een keer "echte" drank wou
ik ook niet, vingertjes wijzen kunnen ze wel maar dan nog snap ik het nietquote:Op maandag 22 mei 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
Haha en gister liep ze nog te verkondigen ik hoef geen feestje met drank het gaat mij om het moment.quote:
Wel prettig dat hij niet meteen wijst naar anderenquote:
denk dat brabbel kwaad is omdat feest niet doorgaat en minder te zuipen valtquote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom voert Babs het hoogste woord? Het probleem van Zoe is dat ze met drank zit voor een feest dat er niet komt.
Babs blaat maar door over hoe zij het gedaan heeft met een ander feest, dat als zij het zou organiseren het wel goed zou zijn gegaan, dat zij achter was toen Jeff al aan het mailen was (daar heeft Zoe dan ook bijgezeten), en blabla, ik ik ik. Volgens mij wijst niemand de vinger naar Babs, maar zij reageert alsof dit wel zo is
zeis zelf het grootste drankorgel daar van de damesquote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha en gister liep ze nog te verkondigen ik hoef geen feestje met drank het gaat mij om het moment.
Nee Jeff zag af omdat de laser show en rook niet mochten er moest toen een tekening gemaakt worden en dat wilde hi jniet meer toen is zowel Marciano en Babette zich terug getrokkenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:59 schreef engine het volgende:
Ah nu snap ik het![]()
Er is drank besteld voor een feest maar niemand heeft een feest georganiseerd.
Dat is Bas lullen om het lullen, en haar gelijk halenquote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom voert Babs het hoogste woord? Het probleem van Zoe is dat ze met drank zit voor een feest dat er niet komt.
Babs blaat maar door over hoe zij het gedaan heeft met een ander feest, dat als zij het zou organiseren het wel goed zou zijn gegaan, dat zij achter was toen Jeff al aan het mailen was (daar heeft Zoe dan ook bijgezeten), en blabla, ik ik ik. Volgens mij wijst niemand de vinger naar Babs, maar zij reageert alsof dit wel zo is
zoe moest haar ei kwijt ff janken en nu is het goed of zo. oplossing wel bedacht door babs...zoe heeft eigenlijk nog steeds geen clue hoe dingen werken en babbelt babsie na. babsie weer naar sjeffie wijzen (geloof ik)quote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff is zeer zeker boos omdat alles wat hij wil wordt afgeschoten jaquote:Op maandag 22 mei 2023 11:06 schreef pingu66 het volgende:
Dus eigenlijk is Jeff boos om het feit dat ieder ander georganiseerd feestje wel mag van de Febo en dat van hem niet. ( omdat hij te laat was met de bouwtekening)
Alleen als het zoe uitkomt hèquote:Op maandag 22 mei 2023 11:07 schreef Charmian het volgende:
huh? laten we met z'n allen praten maar niet klassikaal
Het is geen geheim maar hoeft niet openbaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:07 schreef Charmian het volgende:
huh? laten we met z'n allen praten maar niet klassikaal
Dat was denk ik dus mede de oorzaak dat hij gisteren zo gefrustreerd wasquote:Op maandag 22 mei 2023 11:06 schreef pingu66 het volgende:
Dus eigenlijk is Jeff boos om het feit dat ieder ander georganiseerd feestje wel mag van de Febo en dat van hem niet. ( omdat hij te laat was met de bouwtekening)
Die LaserShow en rook weten ze al vanaf donderdagquote:Op maandag 22 mei 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was denk ik dus mede de oorzaak dat hij gisteren zo gefrustreerd was
Geen lasershow en geen rook![]()
Maar hij heeft geluk er is alcohol zat
Dan is wendy weer de Sjaakquote:Op maandag 22 mei 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Gewoon Babbel manager laten worden. (als er maar 1 kandidaat is en dus de oud managers moeten kiezen) kijken hoe zij het eraf brengt.
die wil niet word morrie nuquote:Op maandag 22 mei 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Gewoon Babbel manager laten worden. (als er maar 1 kandidaat is en dus de oud managers moeten kiezen) kijken hoe zij het eraf brengt.
Heeft zij geen doof nichtje?quote:
Moira wordt het..Babs wil niet..quote:Op maandag 22 mei 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:16 schreef pingu66 het volgende:
Je kan beter naar mechanische ballet poppetjes in de efteling kijken dan naar Eunice.
Omdat die geen biegtjuh drinkenquote:Op maandag 22 mei 2023 11:17 schreef humpty het volgende:
Babs ;dat wij altijd plezier hebben ...met de anderen is het aan een dood paard trekken
Nu over Zoe als Isaac haar een compliment geeft straalt ze de hele dag
Ridicuul.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Het is lief he
Echt lief
Dat ze een fles puncho di cabre koopt
Maar het slaat nergens op
Dit heeft hij beloofd vannacht, hij gaat op Zooi als er nu een eli is.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
Babs het gaat fout hoor
Het gaat fout
Dan gaan ze allemaal op jeff
En dan wint hij en stuurt haar …
Mooiquote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit heeft hij beloofd vannacht, hij gaat op Zooi als er nu een eli is.
Nee want die had nogquote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Zoë ook die likeur voor Bern gekocht?
Ik snap weer eens niet waarom Zoe hier weer de lul is.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij drie stuks Jeff, Marciano en Babette
En jappie en Tianoquote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef Clasientje het volgende:
Babette is alleen maar blij dat hun extra alcohol in huis hebben kan ze lekker weer zuipen net zoals die Jeffrey.
Ook een beetje sneu.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee want die had nog
Dat zei ze toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |