Dat is jeffquote:Op maandag 22 mei 2023 08:42 schreef engine het volgende:
Gaat dit over Jeff?
Of wie is de baby waar Jappie aan refereert?
Jaquote:
Ja mooi hequote:
zo de waarheidquote:Op maandag 22 mei 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Deze baby blijft janken om zijn speentje en dat speentje is een peukie of een biertje bij hem, zegt Jasper over Jeff
Indd bijv "zet mij maar op de stip hoor ik doe het wel" puntje bij paaltje haakt hij af die zwakkelingquote:Op maandag 22 mei 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
Jappie weer grootspraak
Maar zelf doet hij 0,0
Ja en hij formuleert het ook leuk.quote:
Ja en lekker bij die vrouwen in bed duiken en die bepotelen en de volgende dag de weg kwijt zijn van de alcohol... dan ben je lekker bezig..quote:Op maandag 22 mei 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
Oh nee whiskey drinken en wodka
En ibuprofen slikken
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en lekker bij die vrouwen in bed duiken en die bepotelen en de volgende dag de weg kwijt zijn van de alcohol... dan ben je lekker bezig..
Geef mij dan maar een cry baby..
Dat ligt zo veel genuanceerder…quote:Op maandag 22 mei 2023 08:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd bijv "zet mij maar op de stip hoor ik doe het wel" puntje bij paaltje haakt hij af die zwakkeling
Dat uitkafferen van mensen zie ik niet als een spel spelen. Hoe hij gisteren ook weer tegen Zoë deed bah bahquote:Op maandag 22 mei 2023 08:50 schreef schizolientje het volgende:
Jeff speelt het spel en acteert heel goed. En is wel heel direct wat veel mensen niet aan kunnen. Het mee lopen en janken en slijmen wat je ziet, verschillende meningen in 1 persoon, theater, Sas En Jappie nu , hele andere personen. ligt er aan met wie ze praten, Babette, hoe veel persoonlijkheden laat zij zien? Isaac idem. Dan zie ik Jeff nog als de meest directe en die lacht zich kapot van binnen
Zoe speelt een vies spelletjequote:Op maandag 22 mei 2023 08:50 schreef schizolientje het volgende:
Jeff speelt het spel en acteert heel goed. En is wel heel direct wat veel mensen niet aan kunnen. Het mee lopen en janken en slijmen wat je ziet, verschillende meningen in 1 persoon, theater, Sas En Jappie nu , hele andere personen. ligt er aan met wie ze praten, Babette, hoe veel persoonlijkheden laat zij zien? Isaac idem. Dan zie ik Jeff nog als de meest directe en die lacht zich kapot van binnen
Nee dat is wat hij al 3 maanden roeptquote:
Niet!!!quote:Op maandag 22 mei 2023 08:54 schreef Charmian het volgende:
ik wist niet dat ze de afgekloven pinda's van madeleine hebben bewaard
sjenet had net een heel glas vol, is alweer opgeborgen ik lul maar watquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
sjenet had net een heel glas vol, is alweer opgeborgen ik lul maar wat![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze hebben nu dit alfabet en ze krijgen nu ineens met gebarentaal te maken.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft bedacht dat ze doventolk wil worden ???
Na GJ couden eerst Jasper op de stip gaan staan en daarna Bern zeiden ze toen. Beide durven niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is wat hij al 3 maanden roept
Vanaf dat GJ erop wilde
Niks genuanceerder
Puntje bij paaltje haalt hij af
Want niet zijn ding
Om achteraf te zeggen ik had het echt moeten doen
hebben we het nu over jappie of jeff, want allebei hebben ze dit de laatste eliminaties lopen roepen en hun keutel weer ingetrokkenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is wat hij al 3 maanden roept
Vanaf dat GJ erop wilde
Niks genuanceerder
Puntje bij paaltje haalt hij af
Want niet zijn ding
Om achteraf te zeggen ik had het echt moeten doen
hoe bereik je haar anders??? Het zou mijn manier ook niet zijn maar wat wordt hier allemaal niet geschreven over mensen en dan kunnen wij nog overstappen naar een andere stream, daar ontloop je elkaar nietquote:Op maandag 22 mei 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat uitkafferen van mensen zie ik niet als een spel spelen. Hoe hij gisteren ook weer tegen Zoë deed bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |