Gelukkig maakt hij nooit foutjes, misschien kan een SC hem wel reddenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als het niet snel droog wordt, zie ik die Hamilton nog wel winnen ook.
Massa moet nog stoppen om aan het bandenreglement te voldoen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als het niet snel droog wordt, zie ik die Hamilton nog wel winnen ook.
Die SC is net al geweest. Nadat ie een foutje maakte en vroeg naar binnen moest komen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig maakt hij nooit foutjes, misschien kan een SC hem wel redden
Helaas, dat brawn gp voor hun eindigdequote:Op zondag 21 mei 2023 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Webber is goed bezig in de RB, want hij is 4 keer in de punten geëindigd
Ze moesten eens weten wat dat volgende jaar gaat brengen.
Wat is Brawn gp nou weerquote:Op zondag 21 mei 2023 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas, dat brawn gp voor hun eindigde
Plons is water.quote:
Elk jaar roepen ze weer dat er niet in te halen is en dat het saai is.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:22 schreef Nattekat het volgende:
En ze zeggen dat Monaco races saai zijn. Ik zit gewoon te genieten terwijl ik de uitkomst al ken
Nee, dat is zijn vader.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef StephanL het volgende:
N. Piquet krijgt later een bekende schoonzoon
Dat is niet Piquet op de baanquote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef StephanL het volgende:
N. Piquet krijgt later een bekende schoonzoon
Ik had vanmiddag een kort discussietje met zo'n figuur die DRS ging lopen verdedigen toen ik die opmerking maakte dat Imola 2005 een doodsaaie race was geweest met DRS.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elk jaar roepen ze weer dat er niet in te halen is en dat het saai is.
Hoezo blijven sommigen dat steeds zeggen?
Alleen die chat mogen ze wel betaald makenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:37 schreef schommelstoel het volgende:
Dit mag F1-Youtube wel elk tussen weekend doen als er geen race is, een oude race streamen.
Maakt het voor je gevoel ook wat korter duren tot de volgende race.
Wat zou Bernie er van vinden dat we gratis kijken
Oh die heb ik gelijk weggeklikt.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen die chat mogen ze wel betaald maken
Wait what, er zit een chat bij?quote:Op zondag 21 mei 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen die chat mogen ze wel betaald maken
90% 12-jarigen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wait what, er zit een chat bij?
Ik kijk via de YouTube app op de PS5, dan is er geen live chat.
Ff checken op mobiel.
Nu vanwege de goat status van Hamiltonquote:Op zondag 21 mei 2023 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs het Britse commentaar heeft door dat Hamilton zijn eigen gepruts ervoor zorgt dat ie nu wint. Zouden ze nu niet meer doen.
Ging toch goed?quote:Op zondag 21 mei 2023 19:51 schreef PS. het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Dit kun je toch niet meer verantwoorden als veilig
[ afbeelding ]
Good old timesquote:
Gewoon de F1 intro voor alle oudgedienden onder onsquote:
Formule 1 op Videolandquote:Op zondag 21 mei 2023 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de F1 intro voor alle oudgedienden onder ons
Puur voor de terugkeer van dit zou je bijna willen dat RTL de rechten volgend jaar weer krijgt
Als ze nou over twee één week Brazilië streamenquote:
Ga jij die kijken, kijk ik Monaco.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ze nou over twee één week Brazilië streamen![]()
https://www.formula1.com/(...)032768103508522.html
Johquote:Op zondag 21 mei 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die net een Monaco race uit 2008 heeft gekeken
Och God ja, ik dacht (daar ging het fout) eerst een vrij weekend.quote:
En dan is Spanje ook nog aan de beurt.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou een bak zijn als ook deze race weer niet doorgaat door het weerOf dat hij wel doorgaat, maar we op zondag weer uren zitten te wachten op een start en uiteindelijk 15 rondjes ofzo rijden.
Soberzo schandalig dat ik geen F1 in 4K kan kijken op mijn 100 inch tv anno 2023. Godverdomme.quote:
Ik vind het nog schandaliger dat het wel ooit kon en dat we het nu moeten doen met 8000mbps troep.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Soberzo schandalig dat ik geen F1 in 4K kan kijken op mijn 100 inch tv anno 2023. Godverdomme.
Dit dus. En er dan ook nog grof voor moeten betalen.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog schandaliger dat het wel ooit kon en dat we het nu moeten doen met 8000mbps troep.
Racing365, niet gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat vinden we hier van? Geloofwaardig?
Gerucht #3241: Hamilton naar Ferrari
Volgens mij was het contract bij Mercedes bijna rond. De vraag was of het voor 1 of 2 jaar zou zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat vinden we hier van? Geloofwaardig?
Gerucht #3241: Hamilton naar Ferrari
Dat is inderdaad ook echt de enige site waar het staatquote:
Ze hebben de chicane op het eind weggehaald, dus wie weet is het nu wel mogelijk om in te halen.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is Spanje ook nog aan de beurt.
Ik heb het over de regen. Het aantal inhaalacties boeit me geen neuk.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben de chicane op het eind weggehaald, dus wie weet is het nu wel mogelijk om in te halen.
Kortste race van het jaar incoming!quote:
Er is geen raar weer voor Barcelona voorspeld toch?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over de regen. Het aantal inhaalacties boeit me geen neuk.
Dieter Rencken is best betrouwbaar, dus niet alles van racingnews365 is prut.quote:
Deze hele week regen.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen raar weer voor Barcelona voorspeld toch?
Elke dag kans op een buitje. Maar dat is redelijk de norm in de periode april t/m september.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen raar weer voor Barcelona voorspeld toch?
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Soberzo schandalig dat ik geen F1 in 4K kan kijken op mijn 100 inch tv anno 2023. Godverdomme.
De grootste grap is dat motorsport.com editorials heeft geschreven over F1 in 4K dit seizoenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog schandaliger dat het wel ooit kon en dat we het nu moeten doen met 8000mbps troep.
Sky zendt dan ook in 4K uit op hun F1 UHD kanaalquote:Op maandag 22 mei 2023 12:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
De grootste grap is dat motorsport.com editorials heeft geschreven over F1 in 4K dit seizoen
En dat konden we ooit via Acestream zienquote:Op maandag 22 mei 2023 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sky zendt dan ook in 4K uit op hun F1 UHD kanaal
Ja, in welgeteld 1 land, waar je 600 pond per jaar voor moet betalen en dus vrij beperkt viewership heeft.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sky zendt dan ook in 4K uit op hun F1 UHD kanaal
Perfecte locatie voor een sprintrace.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kortste race van het jaar incoming!
(Na de quali hoef je niet meer te kijken).
De Daily Fail? Dan is het zeker niet waar.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dieter Rencken is best betrouwbaar, dus niet alles van racingnews365 is prut.
Originele bron is trouwens de Daily Mail
Ze trainen in Monaco niet meer op donderdag?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag 13.30-14.30 uur: Eerste vrije training
Vrijdag 17.00-18.00 uur: Tweede vrijdag training
Zaterdag 12.30-13.30 uur: Derde vrije training
Zaterdag 16.00-17.00 uur: Kwalificatie
Zondag 15.00 uur: Race
Announce topic.
Eens.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze trainen in Monaco niet meer op donderdag?
Dagjesvolked.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze trainen in Monaco niet meer op donderdag?
Ik hoop het.quote:
Is dan geen enkele traditie meer heilig?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.
Edit: sinds vorig jaar dus niet meer
Ik ben bang dat de nieuwe traditie om steeds meer sprintraces te houden wel erg heilig gaat zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dan geen enkele traditie meer heilig?
Zowel Leclerc als Sainz hebben nog een contract tot 2025, dus ik zie Hamilton niet snel naar Ferrari gaan. Al zou het wel goed zijn voor hem, dan kan hij zijn fouten verbergen achter de fouten van Ferrari dus kijk er niet gek va op als ie in 2025 daar heen gaat. Doet ie daarna nog een jaartje McLaren om zijn carrière af te sluiten.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:49 schreef THEFXR het volgende:
ik lees dat Ferrari, HAM wil hebben, wie gaat er dan uit?
Alonso FTW!quote:Op maandag 22 mei 2023 21:27 schreef Perox het volgende:
Monaco, altijd mooi.
Beetje regen verwacht, bandenwarmers mogen niet meer voor full wets of intermediates. Wordt spannend om een beetje temperatuur in de banden te krijgen op deze baan. Benieuwd hoe het deze keer voor Karel wordt verpest op zijn thuisbaan.![]()
Ben ook benieuwd wie hier de beste auto voor heeft, misschien wel AM...?
Contracten kunnen afgekocht worden...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zowel Leclerc als Sainz hebben nog een contract tot 2025, dus ik zie Hamilton niet snel naar Ferrari gaan. Al zou het wel goed zijn voor hem, dan kan hij zijn fouten verbergen achter de fouten van Ferrari dus kijk er niet gek va op als ie in 2025 daar heen gaat. Doet ie daarna nog een jaartje McLaren om zijn carrière af te sluiten.
Merc zou er goed aan doen om een Bottas 2.0 naast Russell te zetten indien Hamilton vertrekt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:07 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso is het de vraag of Leclerc zich nog happy voelt bij Ferrari. Lees over een mogelijke ruil met Hamilton. Mercedes zou op Leclerc azen als opvolger van Hamilton, dus misschien dat dat nu eerder gebeurt.
Ik geloof daar ook heel weinig van en denk ook niet dat Hamilton het daar wel op de rit zou krijgen, bij Mercedes komt hij ook niet verder dan "I told you so".quote:
Ik ben al langzaam naar een significante aanname aan het schuiven dat ie ermee nokt in de nabije toekomst. Hij is helemaal niet gewend om niet in een winnende auto te rijden, en je merkt echt aan alles dat ie de vechtlust kwijt begint te raken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook heel weinig van en denk ook niet dat Hamilton het daar wel op de rit zou krijgen, bij Mercedes komt hij ook niet verder dan "I told you so".
Mick Schumacher?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Merc zou er goed aan doen om een Bottas 2.0 naast Russell te zetten indien Hamilton vertrekt.
Of Mercedes heeft een lagere aanbieding gedaan waar hij en z'n management niet zo blij mee zijn dus wat geruchten de wereld in helpen over andere interesse drijft de prijs weer wat op.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al langzaam naar een significante aanname aan het schuiven dat ie ermee nokt in de nabije toekomst. Hij is helemaal niet gewend om niet in een winnende auto te rijden, en je merkt echt aan alles dat ie de vechtlust kwijt begint te raken.
Zijn fanboyleger kwam iedere keer met het kutexcuus dat die auto net zoals de rest vorig jaar juist onderstuur had, en dat Hamilton daarmee minder goed overweg kan. Net zoals Verstappen en Ricciardo. Dus dat is een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of Mercedes heeft een lagere aanbieding gedaan waar hij en z'n management niet zo blij mee zijn dus wat geruchten de wereld in helpen over andere interesse drijft de prijs weer wat op.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar Hamilton houdt niet zo van overstuur schijnt en zou daarom momenteel ook langzamer zijn dan Russell, dat betekent dan ook meteen dat een winnende auto voor hem dan echt dominant zou moeten zijn en dan is er nog kans dat Russell er meer uit haalt, iets wat Bottas natuurlijk niet kon.
Dan kan je volgens mij net zo goed Bottas terughalen. Ik zou liever Albon in de Mercedes willen zien. Die werd door Verstappen in de RB eruit gereden, maar zou nu Russell nog wel een beetje onder druk kunnen houden. Mick is denk ik veel te zwak als tweede rijder voor Mercedes.quote:
Dat schijnt toch niet zo te zijn, hij zelf vindt dat hij het gevoel niet heeft omdat hij te ver naar voren zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn fanboyleger kwam iedere keer met het kutexcuus dat die auto net zoals de rest vorig jaar juist onderstuur had, en dat Hamilton daarmee minder goed overweg kan. Net zoals Verstappen en Ricciardo. Dus dat is een beetje tegenstrijdig.
Net als dat de race vorig weekend gewoon door ging. Dat beetje water was zo weg.quote:
Hij heeft dan ook alleen "vechtlust" als ie met 30 seconden voorsprong en een extra pitstop van een "enorm sterke competitie" wint.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al langzaam naar een significante aanname aan het schuiven dat ie ermee nokt in de nabije toekomst. Hij is helemaal niet gewend om niet in een winnende auto te rijden, en je merkt echt aan alles dat ie de vechtlust kwijt begint te raken.
Mijn reactie op een trol erbij betrekken is niet eerlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net als dat de race vorig weekend gewoon door ging. Dat beetje water was zo weg.
Het was al een bende op dat moment. Echter vond jij je weekendje TV kijken belangrijker, wat je mening een beetje vertroebelde.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn reactie op een trol erbij betrekken is niet eerlijk
Ik had ook wel in het achterhoofd dat die kans er gewoon was als het echt een bende werd in die omgeving. Dat heb ik in dit geval dus totaal niet.
Nee joh, ik werd gewoon moe van die gast. Elders in dat topic zei ik nog dat de FIA het wel van het laatste moment zal gaan af laten hangen voor ze de knoop door gingen hakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het was al een bende op dat moment. Echter vond jij je weekendje TV kijken belangrijker, wat je mening een beetje vertroebelde.
Gaafquote:
Nieuw managementquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Jappen weten ook nooit wat ze willen.
Maar ze worden niet als nieuwe leverancier gezien dus hebben ze toch wel een achterstand of valt dat mee?quote:
HONDALO!quote:
Lijkt me dat ze op hetzelfde niveau zitten als Renault, Mercedes en Ferrari.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze worden niet als nieuwe leverancier gezien dus hebben ze toch wel een achterstand of valt dat mee?
Het lijkt mij dat ze wat achterlopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze op hetzelfde niveau zitten als Renault, Mercedes en Ferrari.
Het is sowieso gunstig dat Mercedes daardoor ook wat minder macht krijgt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:03 schreef Red_85 het volgende:
Positief!
Weer wat meer motorbouwers. 4 is toch wel echt weinig voor de F1.
Red Bull Ford powered by RBPT en Aston Martin powered by Hondaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:38 schreef daNpy het volgende:
Dus dalijk is er een RBPT Honda motor en een Honda motor?
Andersom is ook nog maar de vraag of het allemaal wel goed gaat werken als RB straks naar Ford gaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:44 schreef Eagles89 het volgende:
Snap echt totaal niet waarom ze dan niet gewoon bij RBR zijn gebleven. Dit wordt geen succes denk ik, AM is een totaal ander bedrijf dan RBR, en Stroll Sr lijkt me ook totaal niet matchen met die Jappen…
Als je ziet hoe ongevoelig en direct en hard hij het bedrijf runt bij AM, dan gaat dat gigantisch botsen met de mensen van Honda.
En Alonso zit er ook nog, echt onbegrijpelijk hoe Honda goud met RBR in handen had, en het vervolgens inleveren en een paar jaar later met Stroll Sr in zee gaan waarbij zoveel onzeker is.
Ze gaan niet naar Ford hè, ze bouwen hun eigen powertrain, of dat goed gaat weten we ook nog niet uiteraard.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Andersom is ook nog maar de vraag of het allemaal wel goed gaat werken als RB straks naar Ford gaat.
Nee maar in principe doen ze dat nu ook, met de kennis en kunde van Honda.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan niet naar Ford hè, ze bouwen hun eigen powertrain, of dat goed gaat weten we ook nog niet uiteraard.
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee maar in principe doen ze dat nu ook, met de kennis en kunde van Honda.
Er komt alleen maar een stickertje van Ford op.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Andersom is ook nog maar de vraag of het allemaal wel goed gaat werken als RB straks naar Ford gaat.
Plus het gebruik van expertise van Ford, met name in de softwareontwikkeling heb ik begrepen. En misschien ook voor de ERS.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er komt alleen maar een stickertje van Ford op.
Honda onderhoudt nog steeds de motoren. Staat los van RBPT.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee maar in principe doen ze dat nu ook, met de kennis en kunde van Honda.
Ja, maar die gaan dat natuurlijk niet meer delen met Ford straks als ze zelf weer in de F1 gaan meedoen. ( de nieuwst technologie dan)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Honda onderhoudt nog steeds de motoren. Staat los van RBPT.
Ze delen het nu al niet met RBPT. De ontwikkeling van de motoren waar RBPT mee bezig is staat los van de huidige Honda motoren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, maar die gaan dat natuurlijk niet meer delen met Ford straks als ze zelf weer in de F1 gaan meedoen. ( de nieuwst technologie dan)
Ik vind hem mooi!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Starflyer het volgende:
Nieuwe livery van McLaren voor Monaco en Spanje.
[ twitter ]
Heeft iets weg van Renault 2008 livery met dat wit en oranjequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk totaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Renault 2008 livery met dat wit en oranje
[ afbeelding ]
Die one of liveries de laatste tijd zijn zo corporate. Er komt geen creatieve designer/artiest meer aan te pas.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Ik snap dat gedoe rond de liveries voor slechts enkele races sowieso niet. Een team als McLaren kan zich beter concentreren op punten scoren dan kekke kleurtjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Die one of liveries de laatste tijd zijn zo corporate. Er komt geen creatieve designer/artiest meer aan te pas.
Wanneer je kijkt naar de helmen van de coureurs zie je echter dat artiesten nog steeds bestaan.
Die Red Bull livery in Miami was ook zo verschrikkelijk.
Alsof de mensen die de livery ontwerpen zich bezig houden met de techniek van een F1 autoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik snap dat gedoe rond de liveries voor slechts enkele races sowieso niet. Een team als McLaren kan zich beter concentreren op punten scoren dan kekke kleurtjes.
Uhm nee. Echter kosten die nieuwe liveries (middels de designers) ook gewoon geld en dat geld kun je maar 1x uitgeven. Dan zou ik eerder kijken naar iets dat punten oplevert.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Alsof de mensen die de livery ontwerpen zich bezig houden met de techniek van een F1 auto
Of vind je ook dat de telefoniste en de accountant van de salarissen mee moet helpen bij de productie?
Het levert meer op dan het kost.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uhm nee. Echter kosten die nieuwe liveries (middels de designers) ook gewoon geld en dat geld kun je maar 1x uitgeven. Dan zou ik eerder kijken naar iets dat punten oplevert.
Ja, dat is een livery.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Ok, jij hebt inzicht in de financieën van F1 teamsquote:
Gaan de startlichten dan wel doen?quote:
Mensen gaan met zaklampen boven de baan staan, en deze eerst 1 voor 1 aan doen en dan allemaal tegelijk uit.quote:
Laat Liberty het maar niet horen, die maken er een format van.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen gaan met zaklampen boven de baan staan, en deze eerst 1 voor 1 aan doen en dan allemaal tegelijk uit.
Op zich wel ja maar het duurt nog even, dus benieuwd of ze dat momentum wat ze nu hebben vast kunnen houden. Wat ik begreep is de achterkant nog steeds van Mercedes en als je dan toch vertrekt heeft het dan zin om tussentijds nog een andere achterwielophanging en versnellingsbak te bouwen voor 24 en 25 voor zover ze dat al kunnen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Historisch gezien reed het team al eens met Honda en daarvoor met Mugen Honda . Denk een uitstekende deal voor AM!
5 Amerikaanse celebs die voor het eerst een F1 race zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat Liberty het maar niet horen, die maken er een format van.
Hoeveel jaar zou het duren voordat er een nieuw management komt die, compleet uit het niets, een andere visie toebedeeld is waarbij investeringen in Formule 1 niet meer in het bedrijfsbeleid passen?quote:
Gezien dat hij met de Formule E ervaring heeft met stratencircuits mot het niet een hele moeilijke opgave zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of De Vries zijn auto dit weekend uit de vangrails weet te houden. Nog een paar miskleunen en hij is na de zomerstop al weg (of nog eerder).
Wie gaat hem vervangen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of De Vries zijn auto dit weekend uit de vangrails weet te houden. Nog een paar miskleunen en hij is na de zomerstop al weg (of nog eerder).
Natuurlijk niet. Ik voorspel: rondje 27 hangt de Vries hem in de vangrail zondag!quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ok, jij hebt inzicht in de financieën van F1 teams
Grootste kanshebber is Liam Lawson. Leider in het Super Formula kampioenschap na twee van de vier races gewonnen te hebben.quote:
@3rr0rquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie al foto's van Monaco en wij zitten hier nog steeds in algemeen.
Of hij wordt afgelast voor die tijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is altijd donderdag. Indien eerder zegt toch niemand iets in het topic.
Hmm, dus jij mag je wel je aannames op mij projecteren maar ik mag dat niet terug doen. Beetje flauw, niet?quote:
Vrijwel elk weekend kwamen zijn kwali tijden dichterbij die van Tsunoda, en in laatste keer was hij sneller. Hij maakt dus wel meer progressie dan Tsunoda. Zou mooi zijn als hij nu ook voor Tsunoda zou finishen. Dat moet niet al te moeilijk zijn als hij sneller kwalificeert, en uit de vangrail blijft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hadden daarbij wel de nationaliteit of de naam mee..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:21 schreef beantherio het volgende:
Als coureurs als Tsunoda en Schumacher meerdere jaren mogen falen dan kunnen ze de Vries nog wel minimaal tot het eind van dit seizoen geven om zijn vorm te vinden.
Je kunt het hele jaar toch wel foto’s van Monaco zien?quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie al foto's van Monaco en wij zitten hier nog steeds in algemeen.
die vandaag in de paddock genomen zijn, nieuwe voorvleugels en dergelijke???quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt het hele jaar toch wel foto’s van Monaco zien?
Tja... daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vrijwel elk weekend kwamen zijn kwali tijden dichterbij die van Tsunoda, en in laatste keer was hij sneller. Hij maakt dus wel meer progressie dan Tsunoda. Zou mooi zijn als hij nu ook voor Tsunoda zou finishen. Dat moet niet al te moeilijk zijn als hij sneller kwalificeert, en uit de vangrail blijft.
Valt dit binnen de budgetcap?quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:01 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe sidepods van Mercedes
[ afbeelding ]
https://racingnews365.com(...)finally-breaks-cover
Ook de voorwielophanging is aangepast. Met een anti-dive opstelling van de wishbones.
[ twitter ]
Aston Martin kon vorig jaar ook met een compleet nieuw design komenquote:
Met Lewis ook niet.quote:
Echt hè. Schandaligquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:07 schreef Zorro het volgende:
Het is donderdag toch?
Gewoon, bedoel ik verder niks mee. Ook niet wat betreft topics of zo.
Helaas niet voor Monaco, maar drie Grand Prix later in het jaar. En niet de traditionele Gulf livery, maar fans kunnen kiezen uit vier ontwerpen, waarbij de heritage get dichtst bij de originele livery komt.quote:
Die update was vooral gericht op banen met hoge snelheid, zoals Imola. Volgens mij verwacht Mercedes er zelf ook niet zoveel van in Monaco.quote:
Dan had ik nog een race gewachtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die update was vooral gericht op banen met hoge snelheid, zoals Imola. Volgens mij verwacht Mercedes er zelf ook niet zoveel van in Monaco.
Oh, Honda had het deze week ook over dat F1 populairder is in Amerika dan toen ze het besluit namen om er uit te stappen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk dat het vooral met geld te maken had. Het werd te duur voor Honda om het nog te kunnen verantwoorden, zonder dat er veel inzat wat ze ook in hun straatauto's kunnen gebruiken.
Nu krijgen ze geld voor het onderhoud van de motoren en ook Aston Martin gaat meebetalen aan de ontwikkeling van de nieuwe motoren, als ik het goed begrepen heb. En met ook een cost cap voor motoren, de grotere elektrificatie (zonder complexe MGU-H) en het gebruik van sustainable fuel maakt het ook voor Honda weer zinvol.
gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:09 schreef Nattekat het volgende:
https://www.gulfoilltd.com/livery-vote
Stemmen!
CAKE WEER.quote:
Wij staan een minuut stil om Imola te gedenken.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:37 schreef Nattekat het volgende:
De eerste normale race van het seizoen
Dus geen stratenellende, nachtraces of Monaco.
Nachtraces staan nu ook al op de verboden lijst?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:37 schreef Nattekat het volgende:
De eerste normale race van het seizoen
Dus geen stratenellende, nachtraces of Monaco.
Alles moet gewoon normaal en geen flauwekulletjesquote:Op maandag 29 mei 2023 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nachtraces staan nu ook al op de verboden lijst?
Nee, het staat op de abnormale lijstquote:Op maandag 29 mei 2023 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nachtraces staan nu ook al op de verboden lijst?
Met veel meer show dan de F1, dat dan weer welquote:Op maandag 29 mei 2023 21:02 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de sprintraces waren bedoeld om meer Amerikaans publiek te trekken maar bij het zien van de Indy 500 bedacht ik me dat de races daar een programma volgen dat al 200 jaar niet gewijzigd lijkt te zijn. Het is een en al in steen gebeitelde ceremonies.
Maar ook 3 uur lang. Ik begrijp niet waar het idee vandaan komt dat kortere races leuker zijn dan lange, want ik zou eerder zeggen dat het tegenovergestelde waar is.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met veel meer show dan de F1, dat dan weer wel
Ik tik best een paar vakjes aan in het autistisch spectrum, maar jij bent echt wel het toppunt.quote:
Leuk hoor! Opa vertelt, maar ik ben 25 jaar geleden bij de GP van Barcelona geweest, toen Michael Schumacher en Mika Hakkinen nog meededenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:50 schreef Fiorano het volgende:
Donderdag op naar Barcelona! Weekend met een bevriend stel, maatje en ik gaan zaterdag en zondag naar het circuit. De meiden gaan zondag mee. Zin in!
en dat je dan bezopen aan de Guardia Civil vraagt waar Circuit de Catalunya ligt?quote:Op maandag 29 mei 2023 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk hoor! Opa vertelt, maar ik ben 25 jaar geleden bij de GP van Barcelona geweest, toen Michael Schumacher en Mika Hakkinen nog meededen
25 jaar maar? Pfftt, ik stond in 1978 in de duinen van Zandvoort om de JPS Lotus 1 en 2 te zien wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk hoor! Opa vertelt, maar ik ben 25 jaar geleden bij de GP van Barcelona geweest, toen Michael Schumacher en Mika Hakkinen nog meededen
Waar zit je?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:50 schreef Fiorano het volgende:
Donderdag op naar Barcelona! Weekend met een bevriend stel, maatje en ik gaan zaterdag en zondag naar het circuit. De meiden gaan zondag mee. Zin in!
Tribune J. Zo'n beetje op 2/3e van rechte stuk waarbij we bocht 6,7,8 ook nog kunnen zien.quote:
Goddomme, jij bent stiekem ook al gewoon net zo een ouwe lul aan het worden als mij.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jullie zijn vast ook naar de Marlboro Masters geweest toen Jos Verstappen won. Volgens mij zelfs nog gratis entree bij de eerste paar edities met een bon uit de Veronica gids.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme, jij bent stiekem ook al gewoon net zo een ouwe lul aan het worden als mij.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jullie zijn vast ook naar de Marlboro Masters geweest toen Jos Verstappen won. Volgens mij zelfs nog gratis entree bij de eerste paar edities met een bon uit de Veronica gids.
[..]
Jullie zijn vast ook naar de Marlboro Masters geweest toen Jos Verstappen won. Volgens mij zelfs nog gratis entree bij de eerste paar edities met een bon uit de Veronica gids.
WEER CAKE.quote:
Ja, Heritage. Lekker simpel en herkenbaar.quote:
Oftewel, RB ligt mijlenver voor op Mercedes en Ferrari.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 21:02 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de sprintraces waren bedoeld om meer Amerikaans publiek te trekken maar bij het zien van de Indy 500 bedacht ik me dat de races daar een programma volgen dat al 200 jaar niet gewijzigd lijkt te zijn. Het is een en al in steen gebeitelde ceremonies.
4 en 1, in die volgorde.quote:
Same here!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
4 en 1, in die volgorde.
Die andere twee wekken op mij de indruk dat de graphic designer van McLaren weer eens los heeft mogen gaan met vormpjes.
De Heritagequote:
Waarbij de ceremonies door de jaren heen zijn aangepast, verdwenen, er nieuw bij zijn gekomen, etc.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor de jongere lezers onder onsquote:Een televisiegids, omroepgids, programmagids of televisieblad is doorgaans een wekelijks tijdschrift waarin de uitzendtijden van programma's op de televisie vermeld worden. Ook worden de radioprogramma's vermeld maar bij onder meer het Veronica magazine gebeurt dat niet meer en wordt verwezen naar internet. Daarnaast biedt een omroepgids vaak achtergronden over programma's en over televisie en showbusiness in het algemeen.
De meeste televisiegidsen geven een overzicht van de programma's van één week, maar tijdens de feestdagen (kerst en oud-en-nieuw) en in de zomermaanden wordt een aantal gidsen dubbeldik uitgegeven voor twee weken. Vrijwel alle gidsen vermelden de programmagegevens in de volgorde zaterdag tot en met vrijdag en dus niet per kalenderweek. Sommige gidsen hebben voor iedere dag van de week een eigen kleur.
Dat dacht ik ook, aardig dat de graphic designer van McLaren aan de livery van Williams mag ontwerpen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
4 en 1, in die volgorde.
Die andere twee wekken op mij de indruk dat de graphic designer van McLaren weer eens los heeft mogen gaan met vormpjes.
Ja, en die vertical kicks kun je alleen toepassen als je weer hoe ze werken. Misschien wel het geheim van Newey.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Oftewel, RB ligt mijlenver voor op Mercedes en Ferrari.
Op een oval waar je 350km/u racet vliegen die rondes natuurlijk voorbij. Heb net opgezocht hoelang die race duurde en dat was toch bijna 3(!) uur. Ik had wel een versie zonder al die reclamesblokken en de half-time show met de USA racing awards gala. Dan zou het zomaar een zit van 8 uur kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ook 3 uur lang. Ik begrijp niet waar het idee vandaan komt dat kortere races leuker zijn dan lange, want ik zou eerder zeggen dat het tegenovergestelde waar is.
Rinus kreeg ook een penalty.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Op een oval waar je 350km/u racet vliegen die rondes natuurlijk voorbij. Heb net opgezocht hoelang die race duurde en dat was toch bijna 3(!) uur. Ik had wel een versie zonder al die reclamesblokken en de half-time show met de USA racing awards gala. Dan zou het zomaar een zit van 8 uur kunnen zijn geweest.
Het leek toen ik zat te kijken een stuk sneller te gaan alleen op het einde met de rode vlaggen na dan. Ook weinig penalties, ik geloof maar een bij een pitstop omdat een band over de lijn rolde.
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Indianapolis_500#Box_score
Dat was méér dan 3 uur. Meerdere penalties.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Op een oval waar je 350km/u racet vliegen die rondes natuurlijk voorbij. Heb net opgezocht hoelang die race duurde en dat was toch bijna 3(!) uur. Ik had wel een versie zonder al die reclamesblokken en de half-time show met de USA racing awards gala. Dan zou het zomaar een zit van 8 uur kunnen zijn geweest.
Het leek toen ik zat te kijken een stuk sneller te gaan alleen op het einde met de rode vlaggen na dan. Ook weinig penalties, ik geloof maar een bij een pitstop omdat een band over de lijn rolde.
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Indianapolis_500#Box_score
Mwoah... hier was meer uit te halen geweest.quote:
Ja, eigenlijk zijn Ferrari en Mercedes nog bezig de basis goed te krijgen, terwijl RB allang, vorig jaar al, aan het finetunen is, en next level (met die vertical kicks) bezig is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, en die vertical kicks kun je alleen toepassen als je weer hoe ze werken. Misschien wel het geheim van Newey.
[ afbeelding ]
Ik vond die opmerking van Schmidt (AMuS) erover wel goed, hij had het er met Toto over gehad (meen ik dat hij zei), die skidplank van Red Bull toont nauwelijks slijtage en die van de anderen wel dus Red Bull weet de auto laag te houden zonder dat die "bottomed".quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zijn Ferrari en Mercedes nog bezig de basis goed te krijgen, terwijl RB allang, vorig jaar al, aan het finetunen is, en next level (met die vertical kicks) bezig is.
Ik vraag me af hoe demoraliserend dit werkt bij Mercedes en Ferrari, nu ze zich realiseren hoe ver ze achter liggen. Aan de andere kant, RB heeft minder ruimte voor progressie, terwijl Mercedes en Ferrari blijkbaar wel nog veel ruimte voor progressie hebben. Maar na ruim een jaar begrijpen ze de luchtstromen onder de auto, en het effect ervan op hun auto, nog niet echt goed blijkbaar, dat is ook weer niet iets om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Schmidt (AMuS) erover wel goed, hij had het er met Toto over gehad (meen ik dat hij zei), die skidplank van Red Bull toont nauwelijks slijtage en die van de anderen wel dus Red Bull weet de auto laag te houden zonder dat die "bottomed".
quote:
Nee, helemaal niet. Alleen op donderdag een pitwalk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:58 schreef flyguy het volgende:
Kort vraagje; voor de F1 fans die wel eens naar Spa zijn geweest, kan je daar ook het paddock over op race-day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |