Valt dit binnen de budgetcap?quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:01 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe sidepods van Mercedes
[ afbeelding ]
https://racingnews365.com(...)finally-breaks-cover
Ook de voorwielophanging is aangepast. Met een anti-dive opstelling van de wishbones.
[ twitter ]

Aston Martin kon vorig jaar ook met een compleet nieuw design komenquote:

Met Lewis ook niet.quote:

Echt hè. Schandaligquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:07 schreef Zorro het volgende:
Het is donderdag toch?
Gewoon, bedoel ik verder niks mee. Ook niet wat betreft topics of zo.

Helaas niet voor Monaco, maar drie Grand Prix later in het jaar. En niet de traditionele Gulf livery, maar fans kunnen kiezen uit vier ontwerpen, waarbij de heritage get dichtst bij de originele livery komt.quote:

Die update was vooral gericht op banen met hoge snelheid, zoals Imola. Volgens mij verwacht Mercedes er zelf ook niet zoveel van in Monaco.quote:

Dan had ik nog een race gewachtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die update was vooral gericht op banen met hoge snelheid, zoals Imola. Volgens mij verwacht Mercedes er zelf ook niet zoveel van in Monaco.

Oh, Honda had het deze week ook over dat F1 populairder is in Amerika dan toen ze het besluit namen om er uit te stappen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk dat het vooral met geld te maken had. Het werd te duur voor Honda om het nog te kunnen verantwoorden, zonder dat er veel inzat wat ze ook in hun straatauto's kunnen gebruiken.
Nu krijgen ze geld voor het onderhoud van de motoren en ook Aston Martin gaat meebetalen aan de ontwikkeling van de nieuwe motoren, als ik het goed begrepen heb. En met ook een cost cap voor motoren, de grotere elektrificatie (zonder complexe MGU-H) en het gebruik van sustainable fuel maakt het ook voor Honda weer zinvol.

gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:09 schreef Nattekat het volgende:
https://www.gulfoilltd.com/livery-vote
Stemmen!

CAKE WEER.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |