Op zich wel ja maar het duurt nog even, dus benieuwd of ze dat momentum wat ze nu hebben vast kunnen houden. Wat ik begreep is de achterkant nog steeds van Mercedes en als je dan toch vertrekt heeft het dan zin om tussentijds nog een andere achterwielophanging en versnellingsbak te bouwen voor 24 en 25 voor zover ze dat al kunnen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Historisch gezien reed het team al eens met Honda en daarvoor met Mugen Honda . Denk een uitstekende deal voor AM!
5 Amerikaanse celebs die voor het eerst een F1 race zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat Liberty het maar niet horen, die maken er een format van.
Hoeveel jaar zou het duren voordat er een nieuw management komt die, compleet uit het niets, een andere visie toebedeeld is waarbij investeringen in Formule 1 niet meer in het bedrijfsbeleid passen?quote:
Gezien dat hij met de Formule E ervaring heeft met stratencircuits mot het niet een hele moeilijke opgave zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of De Vries zijn auto dit weekend uit de vangrails weet te houden. Nog een paar miskleunen en hij is na de zomerstop al weg (of nog eerder).
Wie gaat hem vervangen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of De Vries zijn auto dit weekend uit de vangrails weet te houden. Nog een paar miskleunen en hij is na de zomerstop al weg (of nog eerder).
Natuurlijk niet. Ik voorspel: rondje 27 hangt de Vries hem in de vangrail zondag!quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ok, jij hebt inzicht in de financien van F1 teams
Grootste kanshebber is Liam Lawson. Leider in het Super Formula kampioenschap na twee van de vier races gewonnen te hebben.quote:
@3rr0rquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie al foto's van Monaco en wij zitten hier nog steeds in algemeen.
Of hij wordt afgelast voor die tijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is altijd donderdag. Indien eerder zegt toch niemand iets in het topic.
Hmm, dus jij mag je wel je aannames op mij projecteren maar ik mag dat niet terug doen. Beetje flauw, niet?quote:
Vrijwel elk weekend kwamen zijn kwali tijden dichterbij die van Tsunoda, en in laatste keer was hij sneller. Hij maakt dus wel meer progressie dan Tsunoda. Zou mooi zijn als hij nu ook voor Tsunoda zou finishen. Dat moet niet al te moeilijk zijn als hij sneller kwalificeert, en uit de vangrail blijft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hadden daarbij wel de nationaliteit of de naam mee..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:21 schreef beantherio het volgende:
Als coureurs als Tsunoda en Schumacher meerdere jaren mogen falen dan kunnen ze de Vries nog wel minimaal tot het eind van dit seizoen geven om zijn vorm te vinden.
Je kunt het hele jaar toch wel foto’s van Monaco zien?quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie al foto's van Monaco en wij zitten hier nog steeds in algemeen.
die vandaag in de paddock genomen zijn, nieuwe voorvleugels en dergelijke???quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt het hele jaar toch wel foto’s van Monaco zien?
Tja... daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vrijwel elk weekend kwamen zijn kwali tijden dichterbij die van Tsunoda, en in laatste keer was hij sneller. Hij maakt dus wel meer progressie dan Tsunoda. Zou mooi zijn als hij nu ook voor Tsunoda zou finishen. Dat moet niet al te moeilijk zijn als hij sneller kwalificeert, en uit de vangrail blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |