Gelukkig maakt hij nooit foutjes, misschien kan een SC hem wel reddenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als het niet snel droog wordt, zie ik die Hamilton nog wel winnen ook.
Massa moet nog stoppen om aan het bandenreglement te voldoen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als het niet snel droog wordt, zie ik die Hamilton nog wel winnen ook.
Die SC is net al geweest. Nadat ie een foutje maakte en vroeg naar binnen moest komen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig maakt hij nooit foutjes, misschien kan een SC hem wel redden
Helaas, dat brawn gp voor hun eindigdequote:Op zondag 21 mei 2023 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Webber is goed bezig in de RB, want hij is 4 keer in de punten geëindigd
Ze moesten eens weten wat dat volgende jaar gaat brengen.
Wat is Brawn gp nou weerquote:Op zondag 21 mei 2023 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas, dat brawn gp voor hun eindigde
Plons is water.quote:
Elk jaar roepen ze weer dat er niet in te halen is en dat het saai is.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:22 schreef Nattekat het volgende:
En ze zeggen dat Monaco races saai zijn. Ik zit gewoon te genieten terwijl ik de uitkomst al ken
Nee, dat is zijn vader.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef StephanL het volgende:
N. Piquet krijgt later een bekende schoonzoon
Dat is niet Piquet op de baanquote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef StephanL het volgende:
N. Piquet krijgt later een bekende schoonzoon
Ik had vanmiddag een kort discussietje met zo'n figuur die DRS ging lopen verdedigen toen ik die opmerking maakte dat Imola 2005 een doodsaaie race was geweest met DRS.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elk jaar roepen ze weer dat er niet in te halen is en dat het saai is.
Hoezo blijven sommigen dat steeds zeggen?
Alleen die chat mogen ze wel betaald makenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:37 schreef schommelstoel het volgende:
Dit mag F1-Youtube wel elk tussen weekend doen als er geen race is, een oude race streamen.
Maakt het voor je gevoel ook wat korter duren tot de volgende race.
Wat zou Bernie er van vinden dat we gratis kijken
Oh die heb ik gelijk weggeklikt.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen die chat mogen ze wel betaald maken
Wait what, er zit een chat bij?quote:Op zondag 21 mei 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen die chat mogen ze wel betaald maken
90% 12-jarigen.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wait what, er zit een chat bij?
Ik kijk via de YouTube app op de PS5, dan is er geen live chat.
Ff checken op mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |