Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.Want ja, mensen weten niet waar Florence ligt dus zet men er maar Rome voor :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Nee, zie uitleg van @heywoodu, het zou oorspronkelijk in Rome worden gehouden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ja, mensen weten niet waar Florence ligt dus zet men er maar Rome voor :’)
Over een aantal jaar de eerste sub 4min op de mijl voor een vrouw? Kipyegon liep nu omgerekend 4.04.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
1976 - Eerste sub-4:00
2023 - Eerste sub-3:50
Dat gaat nog wel een tijdje duren gok ik. Die eerste sub4 op de 1500m was gelijk al 3:56 en we zijn bijna een halve eeuw verder om er zeven tellen af te halenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Over een aantal jaar de eerste sub 4min op de mijl voor een vrouw? Kipyegon liep nu omgerekend 4.04.
Vreemd genoeg is de 200 meter zijn slechtste afstand (al denk ik dat zijn 400 op dit moment slechter is, maar daar is hij beter in geweest dan hij nu op de 200 is).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Kerley moet Bolt's WR op de 200m echt aan kunnen vallen. Zelden mensen zo ogenschijnlijk doodsimpel onder de 10.00 zien lopen.
quote:
Met Hassen. Present. @3rr0r @Noberquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:43 schreef chufi het volgende:
Straks de opening van de FBK games met de 10K dames (om 20:30)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Zipportal het volgende:
19:16 uur: 100 meter, met Churandy Martina
quote:
Het was dan ook niet echt een grote wedstrijd ofzoquote:
Wat een nette verwijzing.quote:
De altijd arrogante, doperende, competitie en controleurs ontwijkende Sydney McL.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:57 schreef Ericr het volgende:
De Sydney fans kunnen zich beter op hun nooit lopende ster richten dan de prestatie van een hard werkende atlete te marginaliseren.
Wat een treurnis aan reacties.
Je vergeet: religekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd arrogante, doperende, competitie en controleurs ontwijkende Sydney McL.
Zipportal in SPT / Het Atletiektopic #54 We reizen de wereld overquote:Op zondag 4 juni 2023 14:15 schreef Nober het volgende:
NOS vanavond elke seconden live bij de FBK Games vanaf 18:10 uur,. programma begint om 15:10 uur.
Dus waar kunnen we Bol zien om 16:15 op HAAR 400m zonder horden?
Raar.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zipportal in SPT / Het Atletiektopic #54 We reizen de wereld over
Voor al het gespuis van eigen bodem dat nog niet bij de (internationale) 'top' kan aanhaken denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
https://www.fbkgames.nl/FBK-Games/Programma
Het gaat om het hoofdprogramma hč..quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
https://www.fbkgames.nl/FBK-Games/Programma
Stukje NOS-misbruikquote:Op zondag 4 juni 2023 18:20 schreef Evertjan het volgende:
die Stekelenburg is altijd iets te close met vrouwelijke atleten. Beetje creepy
Het verhaalquote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Ik heb ff wat andere streams met atletiek aangezet ... dat NOS gelul altijd
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Link?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Demonen uitdrijver.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:20 schreef Evertjan het volgende:
die Stekelenburg is altijd iets te close met vrouwelijke atleten. Beetje creepy
Een behoorlijke als.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:26 schreef wimderon het volgende:
Als Holloway geen fout maakt wint hij dit simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |