Wat een nette verwijzing.quote:
De altijd arrogante, doperende, competitie en controleurs ontwijkende Sydney McL.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:57 schreef Ericr het volgende:
De Sydney fans kunnen zich beter op hun nooit lopende ster richten dan de prestatie van een hard werkende atlete te marginaliseren.
Wat een treurnis aan reacties.
Je vergeet: religekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd arrogante, doperende, competitie en controleurs ontwijkende Sydney McL.
Zipportal in SPT / Het Atletiektopic #54 We reizen de wereld overquote:Op zondag 4 juni 2023 14:15 schreef Nober het volgende:
NOS vanavond elke seconden live bij de FBK Games vanaf 18:10 uur,. programma begint om 15:10 uur.
Dus waar kunnen we Bol zien om 16:15 op HAAR 400m zonder horden?
Raar.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zipportal in SPT / Het Atletiektopic #54 We reizen de wereld over
Voor al het gespuis van eigen bodem dat nog niet bij de (internationale) 'top' kan aanhaken denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
https://www.fbkgames.nl/FBK-Games/Programma
Het gaat om het hoofdprogramma hè..quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
https://www.fbkgames.nl/FBK-Games/Programma
Stukje NOS-misbruikquote:Op zondag 4 juni 2023 18:20 schreef Evertjan het volgende:
die Stekelenburg is altijd iets te close met vrouwelijke atleten. Beetje creepy
Het verhaalquote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Ik heb ff wat andere streams met atletiek aangezet ... dat NOS gelul altijd
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Link?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
Demonen uitdrijver.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:20 schreef Evertjan het volgende:
die Stekelenburg is altijd iets te close met vrouwelijke atleten. Beetje creepy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |