vooral een paarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die 5 Kg snoep wegwerken challenge hebben ze prima gedaan trouwens
Om 18:00 eten hierna meteen escapequote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Heeft iemand enig idee hoelaat dat escaperoom gebeuren begint?
Nee, maar begrijp nu waarom er op elk bed een ballon met een briefje erin is gelegd, briefjes met letters.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik haal washok eruit? de groene letters..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar begrijp nu waarom er op elk bed een ballon met een briefje erin is gelegd, briefjes met letters.
[ afbeelding ]
En wat was zijn challenge dan waar hij zo fanatiek voor heeft geoefend.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice vertelt Bern dat zijn challenge niet door gaat (incl. soundlock)
Filmpje: https://streamable.com/bgw77y
“Jaaaa snap ik, maar…” is haar standaard zinnetje om zelf weer verder te kunnen praten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:39 schreef Silves het volgende:
Marcia"die zowie die zegt snap ik, ik hoor je, maar ze snapt net niks".
Heeft wel een punt
19.00 uur moet iedereen aanwezig zijn dan begint het om 19.15quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij op 1 been staanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En wat was zijn challenge dan waar hij zo fanatiek voor heeft geoefend.
Ik heb dat helemaal niet mee gekregen.
Nadat een ander spreekt: 'Ja snap ik...'quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:40 schreef Shrien het volgende:
[..]
“Jaaaa snap ik, maar…” is haar standaard zinnetje om zelf weer verder te kunnen praten.
Er gebeurd ook helemaal niets, hangen in de zon en hangen in de zonquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Is het programma per direct opgeheven ofzo? Of waar hangen jullie allemaal uit?
Het begint dus om half 9quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
19.00 uur moet iedereen aanwezig zijn dan begint het om 19.15
[..]
Volgens mij op 1 been staan
Heb je de memo niet gehad?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Is het programma per direct opgeheven ofzo? Of waar hangen jullie allemaal uit?
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de filmquote:
zo gaat het ook zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de film
Ik zeg half 9 omdat alles daar later begintquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de film
al een hele tijd doet ze datquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Mirthe nu aan het doen, haartjes uit de benen van Janet trekken?
Oquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg half 9 omdat alles daar later begint
Alfabet gebarentaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Papiertje uit de brievenbus.. gebaren plaatjes
Iedereen duikt erop, ze hebben geen idee wat ze er mee moeten ..
[ afbeelding ]
Dat gaat vast een opdracht wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Papiertje uit de brievenbus.. gebaren plaatjes
Iedereen duikt erop, ze hebben geen idee wat ze er mee moeten ..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Kakadylo op 20-05-2023 17:09:03 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ZooWie meldt nog ¤710 in de HHP, lijkt me sterk dat er geld bij moetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
Maar wederom voor een verdienopdrachtje dus zeker?
Ze hebben toch veel drank voor het feestje besteld en allerlei anderen snaaidingen?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZooWie meldt nog ¤710 in de HHP, lijkt me sterk dat er geld bij moet
Ze dacht tot volgende week woensdag uit te komenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch veel drank voor het feestje besteld en allerlei anderen snaaidingen?
Knap om in een paar dagen 700 euro op te makenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze dacht tot volgende week woensdag uit te komen
kan ze al niet gaan miepen dat kan ik nietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Geheel toevallig is Moira bekend met gebarentaal...
Zeker, de flessen dit en flessen en flessen dat bestellen blijven Babbel en Wendie om de oren vliegen.. jaja uit eigen geld natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap om in een paar dagen 700 euro op te maken
Dat eigen geld is een onuitputtelijke bron daarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de flessen dit en flessen en flessen dat bestellen blijven Babbel en Wendie om de oren vliegen.. jaja uit eigen geld natuurlijk
En als Moira toevallig wéér de lul zou worden in een Exit Challenge ... ik zeg al , geheel toevalligquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan ze al niet gaan miepen dat kan ik niet
Ze kan d'r middelvinger opsteken dankzij het klasgenootjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
'Tuurlijk had Miertje vroeger een doof klasgenootje en die heeft haar een vies gebaartje geleerd.. mag ze niet zeggen
Pretkamertje 🤣🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef schizolientje het volgende:
in t pretkamertje weer shoppen, snoepen en een drankje er bij
hun hebben groot deel verstoptquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het snoepen ???
Hoeveel kilo hebben ze gekocht ?
Weet je wat nog erger is, dat de productie terug schakelde naar Erik die weer met zijn smerige vieze lange vingers in zijn neus zat te draaien en met die lange vinger het was af aan het likken...dit is misselijkmakendquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:21 schreef Setje72 het volgende:
Echt aso hoor..dat die wijfen boven zich zo lopen vol te stoppen met vreeterijen..Zoe en Babette misselijkmakend met bek open praten
Iedereen 1 kilo gekregen...en zooi met haar lokpotje op kantoor voor de bezoekers, nou ja zeg maar voorhaar zelf.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het snoepen ???
Hoeveel kilo hebben ze gekocht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 kilo ! Echt niet normaalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedereen 1 kilo gekregen...en zooi met haar lokpotje op kantoor voor de bezoekers, nou ja zeg maar voorhaar zelf.
Ho ho ho, ze strijden daar wel om 880k hoor! Op hun tenen lopen ze!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef spapaars het volgende:
Knalt niet echt daar, en (daarom ook niet ) in de cos
`het is echt weekend in de loods valt niet zo veel te cossen over dat in de zon hangen. ``en vanavond film kijken dus ook iet veel. Mischien allleenb zo die secretroomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef spapaars het volgende:
Knalt niet echt daar, en (daarom ook niet ) in de cos
huh, het is toch niet zijn kookdag?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:57 schreef humpty het volgende:
Jeff Isaac en Marciano in de keuken aan het werk
Schrok er gisteren van wat voor stapel Marciano wel niet
op zijn bord had ..was een hele berg
Kunnen ze een inhaalslag maken, tussen het vertrek JW en de uitzending van dat zat nog maar 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`het is echt weekend in de loods valt niet zo veel te cossen over dat in de zon hangen. ``en vanavond film kijken dus ook iet veel. Mischien allleenb zo die secretroom
`O dan hebben ze goed ingehaald, voor de komende dagen hebben ze nog het bergklim spel en het zuipfestijn dan vanavond het spel en de film en ze zijn weer een week verderquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze een inhaalslag maken, tussen het vertrek JW en de uitzending van dat zat nog maar 4 dagen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd .....![]()
[ afbeelding ]
Wat zou Jeff doen als hij Kim weer ziet - 19 mei 2023.Deze had je vanmiddag al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kim eergisteren op Instagram over Jeff, dat zit wel goed ........![]()
[ afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Knoflookquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt heel wat knoflook gebruikt daar.
Ik moet ook wel lachen als Isaac in de keuken is is Zoë ook 9 van de 10x
Ik begrijp sowieso niet waarom al die filmpjes in de COS staan terwijl er een filmpjes topic is.quote:
Vinden ze daar ook zo te zienquote:
Ik ook niet, zijn ze van dat moment dan snap ik het wel, voor mensen die het net gemist hebben of de andere stream keken, maar filmpjes van een vorige dag hier plaatsen heeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom al die filmpjes in de COS staan terwijl er een filmpjes topic is.
Als ze het allemaal eten ruiken ze elkaar toch nietquote:
Dat is zeker waar, geen idee wat ze gaan eten Isaac is al een tijdje in de keuken bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze het allemaal eten ruiken ze elkaar toch niet
Met Jeff en Marciano zie ik, het ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, geen idee wat ze gaan eten Isaac is al een tijdje in de keuken bezig
Wendy was er aan het eind van de middag ook bij toen waren alleen Isaaac en `Wendy en was Zoë aan het afwassenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Jeff en Marciano zie ik, het ziet er veelbelovend uit
Dat doen alle kokers, een soort van privilege van de keukendienstquote:
Ligt een kaart van, ik denk, Hello Fresh.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, geen idee wat ze gaan eten Isaac is al een tijdje in de keuken bezig
Goed gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt een kaart van, ik denk, Hello Fresh.
Mss een herhaling van wat ze toen gekregen hebben.
Niet dat het een antwoord is op de vraag van wat ze gaan eten
[ afbeelding ]
Die Erik zou reparerenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat dat over die zwarte en onbruikbare föhn?
voor de film nog soort van escape ding heeft ook wat met de film te makenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Sas wordt er chagrijnig van: hoe moeilijk is het om dingen op tijd in te plannen.
Iets met film om 8 uur oid.
Volgens Marciano moeten ze wel dooreten
Ze zullen hun handen wel hebben gewassen en ze leven daar toch in een bubbelquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Waarom doen ze toch al het eten altijd met hun handen op het bord, zie `Jeff nu vlees op de borden leggen met zijn handen. Zie ze dat daar bijna allemaal doen.
Is toch ook zo, ze hebben de hele dag niets te doen en presteren het nog om niet op tijd klaar te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Sas wordt er chagrijnig van: hoe moeilijk is het om dingen op tijd in te plannen.
Iets met film om 8 uur oid.
Volgens Marciano moeten ze wel dooreten
Een Michelinster zullen ze niet meer krijgen met die 3 maanden nog te gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Waarom doen ze toch al het eten altijd met hun handen op het bord, zie `Jeff nu vlees op de borden leggen met zijn handen. Zie ze dat daar bijna allemaal doen.
en eunice die zo traag eetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook zo, ze hebben de hele dag niets te doen en presteren het nog om niet op tijd klaar te zijn
Escaperoomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de film nog soort van escape ding heeft ook wat met de film te maken
Dat gaan ze dan nooit redden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de film nog soort van escape ding heeft ook wat met de film te maken
Ik pasquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
The Black Phone
"Het is een solide, diepgewortelde thriller, zij het vol gevaar en geweld waarbij jonge tieners betrokken zijn . Er zijn scènes van brutaal, bloedig pesten, waaronder het inslaan van een hoofd met een steen, het gebruik van een stiletto, stoten, schoppen, vechtsporten en stoten in het gezicht."
Zou lekker in de hot tub gaan zittenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
The Black Phone
"Het is een solide, diepgewortelde thriller, zij het vol gevaar en geweld waarbij jonge tieners betrokken zijn . Er zijn scènes van brutaal, bloedig pesten, waaronder het inslaan van een hoofd met een steen, het gebruik van een stiletto, stoten, schoppen, vechtsporten en stoten in het gezicht."
Plannen is niet echt hun sterkste kant, zeg maarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaan ze dan nooit redden.
Snap wel dat je daar chagrijnig van wordt dan.
Ze moeten nu nog eten
Ja, ik lees net dat de planning idd niet handig is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook zo, ze hebben de hele dag niets te doen en presteren het nog om niet op tijd klaar te zijn
Ze hebben het ook zo drukquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaan ze dan nooit redden.
Snap wel dat je daar chagrijnig van wordt dan.
Ze moeten nu nog eten
Inderdaad, leuk dat ze dit recept hergebruiken volgens de loodsvariant.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Het ziet er lekker uit daar in die keuken zeg
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
The Black Phone
Niet mokken, lekker wokken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat de planning idd niet handig is.
Zou ik ook sjaggie van worden als ik iets organiseer
Sas nu
[ afbeelding ]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat de planning idd niet handig is.
Zou ik ook sjaggie van worden als ik iets organiseer
Sas nu
[ afbeelding ]
bern had graag verzamelen in de slk om 19uurquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plannen is niet echt hun sterkste kant, zeg maar
Mag vaak niet van achterquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?
Allemaal dankzij Jeffrey natuurlijk, die heeft op elke bord een handtekening met zijn vingers achtergelaten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Het ziet er lekker uit daar in die keuken zeg
Ze mogen aanvallen.quote:
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het gevalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern had graag verzamelen in de slk om 19uur
hoop dat ze het niet express gedaan hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het geval
Ze zijn met alles zelden op tijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook kut als je iets plant en ze dan zo laat met het eten komen. `Als ze nu wat te doen hadden gehad, maar dat is ook niet het geval
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze mogen aanvallen.
Het scheelt dat velen alles binnen enkele minuten wegwerken.
Zit je alleen nog met Eunice
Denk dat het gewoon gestart wordt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen die film niet een uurtje later kijken?
Denk het niet, ze zijn altijd te laat.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze het niet express gedaan hebben
Ah ik zie ze zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice eet buiten met Wendy, Babette en Zoe.
Gezellig.
Echt?! Wat heeft ze gegeten dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ik zie ze zitten.
Eik moeten ze eunice overslaan, ik las dat ze vannacht meer dan genoeg heeft gegeten
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Zoe begint er nu over.
Eunice wil het er nu niet over hebben
Gewoon laksheid.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
Waarover? Zat op de andere streamquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Zoe begint er nu over.
Eunice wil het er nu niet over hebben
Tjonge....de Febo heeft ineens besloten om de film om 8 uur te gaan draaienquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
Maar allemaal achter n slquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eunice heeft vannacht heel veel achter elkaar gegeten (en ook gedronken).
Dat kwam er weer uit
Ja dat is wel balen, dat ze zo weinig laten zien.quote:
O ja dat hoorde ik vanmorgen al van `Zoë. Zijn er meer aan het kotsen geweest Rupert en Imadiddine ookquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eunice heeft vannacht heel veel achter elkaar gegeten (en ook gedronken).
Dat kwam er weer uit
is het zo ergquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:15 schreef Tascha071 het volgende:
Brrrr net even de trailer gezien van de film. Denk de Eunice en janet beter iets anders kunnen gaan doen.
SCHANDALIG!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:21 schreef humpty het volgende:
Janet kwakt de knoflookpers met de pootjes uit elkaar zo in de la
Isaac doet hem even netjes....wat een mens hoe die daar bezig is
hele goede timing weerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern en Sas kunnen nu ook pas alles klaarzetten omdat de tafels nodig waren voor het eten
Je kan van Janet vinden wat je vindt, maar ze doet daar wel heel veel en als het ergste dan is dat ze de knoflookpers met de pootjes wijd in de la legtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Gaat mij er om hoe zij werkt ...maar laat maar
Daar ging het mij niet om...maar goed wat jij wilt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan van Janet vinden wat je vindt, maar ze doet daar wel heel veel en als het ergste dan is dat ze de knoflookpers met de pootjes wijd in de la legt
Ik dacht dat Marciano net 9 uur zei maar nu twijfel ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Het is te hopen dat ze een beetje snel weten te escapen want ze zijn nog niet eens begonnen en de film begint over 30 minuten
Ik lees hier net dat de film al om8 uur begint, daarom was Sasha een beetje pissed.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marciano net 9 uur zei maar nu twijfel ik.
Bern oogt ietwat nerveus ookquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Sfeertje hoor tijdens die voorbereidingen daar
Mirthe en Erik waren gezellig aan het oefenenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Sfeertje hoor tijdens die voorbereidingen daar
Dan mogen ze wel opschieten jaquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat de film al om8 uur begint, daarom was Sasha een beetje pissed.
Hij gaat een escaperoom doenquote:
Ja dat begin ik nu ook door te krijgenquote:
Als dat zo zou zijn. Hoeven ze de spullen ook niet klaar te zetten voor de escaperoom lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat de film al om8 uur begint, daarom was Sasha een beetje pissed.
quote:
Nee, ze hebbben een papier gekregen met gebaren taal . `vermoedelijk komt daar wel een opdracht overquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begin ik nu ook door te krijgenIk dacht eerst dat Mirthe al begonnen was
Dat is wel wat ze vanmorgen zeiden 21 uur filmquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Ik zit tegelijk voetbal te kijken maar volgens mij zei Bern ook stipt 9 uur.
``ben benieuwd wat ze er van makenquote:
Het is wat lastig te volgen maar het klinkt wel gezelligquote:
Ik kan het ook nog niet echt volgen maar kan de stream ook niet te hard zetten nuquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wat lastig te volgen maar het klinkt wel gezellig
Dat ligt niet aan het volume. Je ziet niet echt wat ze bespreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog niet echt volgen maar kan de stream ook niet te hard zetten nu
code vormenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan het wel goed horen, maar nog geen touw aan vast te knopen.
Ik hoor iig bliksems, appestaartjes, letters en cijfers
Daar moeten ze iets mee ontcijferen
quote:
Ja nu je het zegt!quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het volume. Je ziet niet echt wat ze bespreken.
Maar toch is het wel leuk om te zien
Om exact 21:00 start ik de Nintendoquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]Nog maar even genieten ze gaan over een uurtje film kijken
Er zijn bijna geen SLquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:49 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik merk dat ik veel minder stream.
Als dan ook blijkt dat er lange SL plaats vinden ben ik er wel blij om.
Is ook erg saai.
Escaperoomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
val er net in
wat zijn ze aan het doen?
kan het hier niet echt uithalen
escaperoomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
val er net in
wat zijn ze aan het doen?
kan het hier niet echt uithalen
voor de funquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
Kunnen ze hier wat mee verdienen of is dit voor de fun?
gewoon fun is gelinkt aan de film die ze gaan zien the black fonequote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
Kunnen ze hier wat mee verdienen of is dit voor de fun?
21 uur filmquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
ze hebben het gered.. nu film?
oftewel: saaie streams.......
Dat doen ze wel vaker als ze iets leuk vinden. `dit was weer eens een keer wat anders. Voor hun ook leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Was leuk om te zien dat ze als hele groep even gezellig bezig waren
Ik heb hier eerder vanavond een korte samenvatting van de film gelezen. Ik zou dat niet gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Janet en Eunice kijken de film niet
nou leuk is dat
een film die niet iedereen wil zien
Ik snap ook niet waarom ze niet een wat meer neutralere film uitkiezen, een film die iedereen leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Janet en Eunice kijken de film niet
nou leuk is dat
een film die niet iedereen wil zien
En Zoë snoept helemaal nietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Waarom moeten mensen zoveel snoepen?
Zoe: Weet ik niet
![]()
![]()
En Moraima zei het terwijl ze haar bekertje leeg zat te vretenquote:
wel met een stelquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze niet een wat meer neutralere film uitkiezen, een film die iedereen leuk vindt.
Heeft Marciano deze uitgekozen?
deze week waren er meer op kantoor bezig over 'the black phone'quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze niet een wat meer neutralere film uitkiezen, een film die iedereen leuk vindt.
Heeft Marciano deze uitgekozen?
ze hebben via stemmen voor deze gekozenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze week waren er meer op kantoor bezig over 'the black phone'
meen oa marcianomaar ook zowie...
oh toch erover gestemd nog.. valt me dan nog mee..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben via stemmen voor deze gekozen
maar ik had gezegd als mensen het echt niet willen zien doen we het niet
ik snap dat niet iedereen alles leuk vindtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh toch erover gestemd nog.. valt me dan nog mee..
maar niet leuk als niet iedereen het wilt zien
maaaar ze zijn met veel mensen.. vind maar iets wat iedereen wil zien
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat niet iedereen alles leuk vindt
maar een horror is wel een iets wat een aantal niet graag ziet
Krijg ik ook koppijn van.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
marciano zit niet goed.. meneer ziet het schuin...
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice en Janet zitten in de kas, kijken die niet mee?
Nee die wilde niet kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice en Janet zitten in de kas, kijken die niet mee?
Die hebben het over de prijzenpot, ze denken dat mensen een spelletje spelen met uitgaven uit die pot en het express doen om mensen weg te pesten.quote:
wegpesten vind ik dan ook weer een groot woordquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hebben het over de prijzenpot, ze denken dat mensen een spelletje spelen met uitgaven uit die pot en het express doen om mensen weg te pesten.
Die zitten totaal niet op een golflengte, hun golflengtes lopen niet eens paralel aan elkaarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Aan het gesprek kun je merken dat Eunice en Janet niet veel met elkaar hebben
eunice gaat naar links en janet rechtsomkeertquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten totaal niet op een golflengte, hun golflengtes lopen niet eens paralel aan elkaar
Stream weer uitgezet ..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Aan het gesprek kun je merken dat Eunice en Janet niet veel met elkaar hebben
hier ook weer uit..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stream weer uitgezet ..
Knaagknaagknaagknaag
tis wel echt treurig vanavondquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stream weer uitgezet ..
Knaagknaagknaagknaag
die kan vannacht niet slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier ook weer uit..
eunice is niet om aan te horen
en dat commentaar van mirthe
Ik lees het al..hoef de stream niet aan te zettenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Eunice whaaaaahaaaa ha ha ha ha ha
Janet knaag knaag knaag jwa
misschien moet hij nog even douchen straksquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Erik ook niet.. eerste helft naast 'haar' gezeten
de arm eromheen die ook al een paar dagen geen water heeft gezien.. mag hopen dat die oksel dicht blijftquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet hij nog even douchen straks
misschien bedenkt hij zo wel de oudste versiertruc ooit
een gaapje uitrekken en de arm eromheen
black phonequote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:20 schreef chufi het volgende:
Kijken ze Scream of of zo ? wat een gekrijs
al zouden er 0 inzittenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
In de bios gezien.. zat 1 schrikmoment in.. en dat was het..
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
zelfs erik begint aan zijn nagels te kluiven
De film is om 21.00 uur begonnen en duur 1 uur en 43 minuten, maar ze hebben ok nog pauze gehad, dus ik denk dat het rond 23.00 klaar is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:35 schreef woxxel het volgende:
Hier is t ook al zo rustig. Weet iemand hoe laat de film afgelopen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |