vooral een paarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die 5 Kg snoep wegwerken challenge hebben ze prima gedaan trouwens
Om 18:00 eten hierna meteen escapequote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Heeft iemand enig idee hoelaat dat escaperoom gebeuren begint?
Nee, maar begrijp nu waarom er op elk bed een ballon met een briefje erin is gelegd, briefjes met letters.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik haal washok eruit? de groene letters..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar begrijp nu waarom er op elk bed een ballon met een briefje erin is gelegd, briefjes met letters.
[ afbeelding ]
En wat was zijn challenge dan waar hij zo fanatiek voor heeft geoefend.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice vertelt Bern dat zijn challenge niet door gaat (incl. soundlock)
Filmpje: https://streamable.com/bgw77y
“Jaaaa snap ik, maar…” is haar standaard zinnetje om zelf weer verder te kunnen praten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:39 schreef Silves het volgende:
Marcia"die zowie die zegt snap ik, ik hoor je, maar ze snapt net niks".
Heeft wel een punt
19.00 uur moet iedereen aanwezig zijn dan begint het om 19.15quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij op 1 been staanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En wat was zijn challenge dan waar hij zo fanatiek voor heeft geoefend.
Ik heb dat helemaal niet mee gekregen.
Nadat een ander spreekt: 'Ja snap ik...'quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:40 schreef Shrien het volgende:
[..]
“Jaaaa snap ik, maar…” is haar standaard zinnetje om zelf weer verder te kunnen praten.
Er gebeurd ook helemaal niets, hangen in de zon en hangen in de zonquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Is het programma per direct opgeheven ofzo? Of waar hangen jullie allemaal uit?
Het begint dus om half 9quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
19.00 uur moet iedereen aanwezig zijn dan begint het om 19.15
[..]
Volgens mij op 1 been staan
Heb je de memo niet gehad?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Is het programma per direct opgeheven ofzo? Of waar hangen jullie allemaal uit?
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de filmquote:
zo gaat het ook zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de film
Ik zeg half 9 omdat alles daar later begintquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vanmorgen zeiden ze van 19.15 tot 20.45 en dan om 21 uur de film
al een hele tijd doet ze datquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Mirthe nu aan het doen, haartjes uit de benen van Janet trekken?
Oquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg half 9 omdat alles daar later begint
Alfabet gebarentaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Papiertje uit de brievenbus.. gebaren plaatjes
Iedereen duikt erop, ze hebben geen idee wat ze er mee moeten ..
[ afbeelding ]
Dat gaat vast een opdracht wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Papiertje uit de brievenbus.. gebaren plaatjes
Iedereen duikt erop, ze hebben geen idee wat ze er mee moeten ..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Kakadylo op 20-05-2023 17:09:03 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ZooWie meldt nog ¤710 in de HHP, lijkt me sterk dat er geld bij moetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
Maar wederom voor een verdienopdrachtje dus zeker?
Ze hebben toch veel drank voor het feestje besteld en allerlei anderen snaaidingen?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZooWie meldt nog ¤710 in de HHP, lijkt me sterk dat er geld bij moet
Ze dacht tot volgende week woensdag uit te komenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch veel drank voor het feestje besteld en allerlei anderen snaaidingen?
Knap om in een paar dagen 700 euro op te makenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze dacht tot volgende week woensdag uit te komen
kan ze al niet gaan miepen dat kan ik nietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Geheel toevallig is Moira bekend met gebarentaal...
Zeker, de flessen dit en flessen en flessen dat bestellen blijven Babbel en Wendie om de oren vliegen.. jaja uit eigen geld natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap om in een paar dagen 700 euro op te maken
Dat eigen geld is een onuitputtelijke bron daarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de flessen dit en flessen en flessen dat bestellen blijven Babbel en Wendie om de oren vliegen.. jaja uit eigen geld natuurlijk
En als Moira toevallig wéér de lul zou worden in een Exit Challenge ... ik zeg al , geheel toevalligquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan ze al niet gaan miepen dat kan ik niet
Ze kan d'r middelvinger opsteken dankzij het klasgenootjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
'Tuurlijk had Miertje vroeger een doof klasgenootje en die heeft haar een vies gebaartje geleerd.. mag ze niet zeggen
Pretkamertje 🤣🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef schizolientje het volgende:
in t pretkamertje weer shoppen, snoepen en een drankje er bij
hun hebben groot deel verstoptquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het snoepen ???
Hoeveel kilo hebben ze gekocht ?
Weet je wat nog erger is, dat de productie terug schakelde naar Erik die weer met zijn smerige vieze lange vingers in zijn neus zat te draaien en met die lange vinger het was af aan het likken...dit is misselijkmakendquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:21 schreef Setje72 het volgende:
Echt aso hoor..dat die wijfen boven zich zo lopen vol te stoppen met vreeterijen..Zoe en Babette misselijkmakend met bek open praten
Iedereen 1 kilo gekregen...en zooi met haar lokpotje op kantoor voor de bezoekers, nou ja zeg maar voorhaar zelf.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het snoepen ???
Hoeveel kilo hebben ze gekocht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 kilo ! Echt niet normaalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedereen 1 kilo gekregen...en zooi met haar lokpotje op kantoor voor de bezoekers, nou ja zeg maar voorhaar zelf.
Ho ho ho, ze strijden daar wel om 880k hoor! Op hun tenen lopen ze!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef spapaars het volgende:
Knalt niet echt daar, en (daarom ook niet ) in de cos
`het is echt weekend in de loods valt niet zo veel te cossen over dat in de zon hangen. ``en vanavond film kijken dus ook iet veel. Mischien allleenb zo die secretroomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef spapaars het volgende:
Knalt niet echt daar, en (daarom ook niet ) in de cos
huh, het is toch niet zijn kookdag?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:57 schreef humpty het volgende:
Jeff Isaac en Marciano in de keuken aan het werk
Schrok er gisteren van wat voor stapel Marciano wel niet
op zijn bord had ..was een hele berg
Kunnen ze een inhaalslag maken, tussen het vertrek JW en de uitzending van dat zat nog maar 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`het is echt weekend in de loods valt niet zo veel te cossen over dat in de zon hangen. ``en vanavond film kijken dus ook iet veel. Mischien allleenb zo die secretroom
`O dan hebben ze goed ingehaald, voor de komende dagen hebben ze nog het bergklim spel en het zuipfestijn dan vanavond het spel en de film en ze zijn weer een week verderquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze een inhaalslag maken, tussen het vertrek JW en de uitzending van dat zat nog maar 4 dagen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd .....![]()
[ afbeelding ]
Wat zou Jeff doen als hij Kim weer ziet - 19 mei 2023.Deze had je vanmiddag al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kim eergisteren op Instagram over Jeff, dat zit wel goed ........![]()
[ afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Knoflookquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt heel wat knoflook gebruikt daar.
Ik moet ook wel lachen als Isaac in de keuken is is Zoë ook 9 van de 10x
Ik begrijp sowieso niet waarom al die filmpjes in de COS staan terwijl er een filmpjes topic is.quote:
Vinden ze daar ook zo te zienquote:
Ik ook niet, zijn ze van dat moment dan snap ik het wel, voor mensen die het net gemist hebben of de andere stream keken, maar filmpjes van een vorige dag hier plaatsen heeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom al die filmpjes in de COS staan terwijl er een filmpjes topic is.
Als ze het allemaal eten ruiken ze elkaar toch nietquote:
Dat is zeker waar, geen idee wat ze gaan eten Isaac is al een tijdje in de keuken bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze het allemaal eten ruiken ze elkaar toch niet
Met Jeff en Marciano zie ik, het ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, geen idee wat ze gaan eten Isaac is al een tijdje in de keuken bezig
Wendy was er aan het eind van de middag ook bij toen waren alleen Isaaac en `Wendy en was Zoë aan het afwassenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Jeff en Marciano zie ik, het ziet er veelbelovend uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |