en wie staat er weer alleen te kokkerellenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking respect voor al het werk dat Jeff voor deze groep verzet .....
edit zie nu dat er nog eentje staatquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en wie staat er weer alleen te kokkerellen
Ze zijn toch met 3 bezig in de keuken? Jeff, isaac en mirthequote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit zie nu dat er nog eentje staat
tweetje Ice en later kwam Mirthe ook helpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit zie nu dat er nog eentje staat
Het is gewoon zijn kookdag. Op andere dagen, als er een ander team keukendienst heeft, mag jeff ook lekker luierenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Drie mensen hard aan het werk, en de rest luieren, lummelen en optutten, ga lekker naar huis Jeff en naar Kim ...
Wérk?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking respect voor al het werk dat Jeff voor deze groep verzet .....
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Eitje voor het aandachtsorgel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff zijn eten is altijd geweldig, nog nooit klachten over gehoord ....
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navenant boodschappen gedaan..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navrant boodschappen gedaan..
Dat wilde elke Kok wel de afgelopen maanden
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navrant boodschappen gedaan..
Dát is zijn enige verdienste.. een keer kokenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...
jeff vind ik normaal uitzienquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Marciano en Jeff ook. Dat van Eunice kan ook wel beter, dat blonde overal lijkt me leuker.
Hopelijk nog vier maanden, maar hoop zelf dat hij de stekker er eerder uittrekt, hier valt niets meer te winnen ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Dát is zijn enige verdienste.. een keer koken![]()
Hoe lang moet de Loods dát weer gaan aanhoren
Welnee die bullshit act loopt ook al maanden, blijven roepen dat je weg wil, en alle emo jankerts gaan 'm erin houden.. té simpelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hopelijk nog vier maanden, maar hoop zelf dat hij de stekker er eerder uittrekt, hier valt niets meer te winnen ....![]()
De enige hoofdprijs wacht buiten .....
Beste patatboer van de loods, ook al is hij de enigste patatbakker daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:20 schreef spapaars het volgende:
Beste patatboer van de loods, ook al is hij de enigste patatbakker daar.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
ow mijn god
zijn ze allemaal met de kop in het blondeersel gevallen
Iedereen die kookt krijgt even veel geld en mag dat vrij besteden. Dus mazzel hebben ze deze week allemaalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navenant boodschappen gedaan..
Alleen De Aandachthoeren Marci.. "Goldilocks" en Gluipkut Eunie die ook weer aandacht nodig hadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
ow mijn god
zijn ze allemaal met de kop in het blondeersel gevallen
ze hebben gewoon allemaal 80 euro gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen die kookt krijgt even veel geld en mag dat vrij besteden. Dus mazzel hebben ze deze week allemaal
dit is de : er heeft een vogel op mijn hoofd gescheten lookquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice ook
die is toch van alles natoerluk
Dit is wat de natuur heeft bepaaldquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice ook
die is toch van alles natoerluk
Die van Marciano helemaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit is de : er heeft een vogel op mijn hoofd gescheten look![]()
ook heel natural
have fun DGKquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben de komende week in de VS, dus geen filmpjes helaas .....
oh en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben de komende week in de VS, dus geen filmpjes helaas .....
Mijn grootste hobby..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben gewoon allemaal 80 euro gehad
maar 5th schreeuwt graag om te schreeuwen
je zeikt ze allemaal afquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mijn grootste hobby..![]()
Naast Deelnemers afzeiken die het verdienen
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:26 schreef Ebinas het volgende:
Pssst Marciano zit wat in je haar, op je lip en in je neus
[ afbeelding ]
Das balenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, vooral werk en twee dagen fun in Arizona ....
En nog 1 puntje ! Jeff krijgt altijd het minste budget om te koken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...
nee hoor, hij krijgt net zoveel als iedereenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En nog 1 puntje ! Jeff krijgt altijd het minste budget om te koken.
Alleen Erik denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moest effe nadenken.. sjah, er zit eigenlijk geen normaal mens meer in die Loods
als het allemaal van die goody two-shoes zouden zijn is er ook geen klap aanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest effe nadenken.. sjah, er zit eigenlijk geen normaal mens meer in die Loods
denk dat je niet normaal moet zijn wil je hier aan mee doenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
die wil zeker weer in de kas hangen / liggen / niksenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil een extra handje voor de afwas want 15vpersonen afwas met z^n 2 en.....poeha poeh
Nee hij moet afwassen dat vindt hij zo'n klusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die wil zeker weer in de kas hangen / liggen / niksen
de camera nam haar van top tot teen opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:37 schreef Monique___ het volgende:
morri wil aandacht van de camera.............
Ja dat klopt, maar het is een Spel Show hé? Het is hun taak om een jaar rond te hangen en spelletjes te doen en de laatste uitgebluste sukkel na een jaar die ¤800.000 nog wat mag meenemenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het allemaal van die goody two-shoes zouden zijn is er ook geen klap aan
nergens staat ook dat ze de liefste saaiste moeten zijn om te winnenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het is een Spel Show hé? Het is hun taak om een jaar rond te hangen en spelletjes te doen en de laatste uitgebluste sukkel na een jaar die ¤800.000 nog wat mag meenemen
Nergens staat in de regelementen dat ze Paranoia moeten spelen voor de kijkers
daar valt niks van te makenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
Mori gaat Janet opmaken
operatie reddeloos verloren
Ik wacht al 8 maanden op De Gouden Kooi taferelen, als ze gaan realiseren hoe dicht ze op hoeveel geld zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nergens staat ook dat ze de liefste saaiste moeten zijn om te winnen
komop 5th
anders heb jij ook niks te zeuren
Ik vind morrie erg goed in het opmaken, van zichzelf, maar ook van anderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar valt niks van te maken
helemaal niet door morrie
dat gaat de FEBO echt niet goedkeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht al 8 maanden op De Gouden Kooi taferelen, als ze gaan realiseren hoe dicht ze op hoeveel geld zitten
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Dat is helemaal bevroren zodalijk"
Zoe: "Neehee, bier kan niet bevriezen"
Vraag me af wat ik dan met een grotere regelmaat dan me lief is heb staan schoonmaken in m'n vriezer
Idd.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat de FEBO echt niet goedkeuren
schrijven op de muur met krijt is al geel![]()
Mag niet alles is verboden spotaan dansen,bepaalde woorden, drinken.....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Serieus, het gaat hier om meer dan 800K, ga er voor en jaag mensen jankend weg ...![]()
Stop met dat zoetsappige gedoe met kaarten, spelletjes, lullige verdienopdrachten, komop FEBO, gas erop ...
Sjeffie kan in 3 minuten iemand helemaal kapot maken, zijn eigen woorden, en is daar heel trots op, een skill die hem in de end-game vast wel van pas komt, en er zitten daar nog wel een stuk of 4 die op exploderen staanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat de FEBO echt niet goedkeuren
schrijven op de muur met krijt is al geel![]()
Niets mag, alles moet. Net als in de buitenwereld....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mag niet alles is verboden spotaan dansen,bepaalde woorden, drinken.....
mag hopen van niet neequote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het kan toch niet zo zijn, dat Moraima, Sasha, Bern, Eunice, Zoe en Jasper lachend de finale halen ...
Het is wel de BB gewoonte underdogs te laten winnen, om de kijkers te pleasen .. een Moira, Miertje , Sjanet kun je op rekenenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het kan toch niet zo zijn, dat Moraima, Sasha, Bern, Eunice en Jasper lachend de finale halen ...
Allemaal leuk en aardig maar het blijft nochtans telkens bij zulke grootspraakquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie kan in 3 minuten iemand helemaal kapot maken, zijn eigen woorden, en is daar heel trots op, een skill die hem in de end-game vast wel van pas komt, en er zitten daar nog wel een stuk of 4 die op exploderen staan
op de een of andere manier komen de underdogs altijd wel ver in een rls...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is wel de BB gewoonte underdogs te laten winnen, om de kijkers te pleasen .. een Moira, Miertje , Sjanet kun je op rekenen
Ben wel benieuwd, wie zou van jou mogen winnen dan ? Mirthe denk ik ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel de BB gewoonte underdogs te laten winnen, om de kijkers te
pleasen .. een Moira, Miertje , Sjanet kun je op rekenen
Er valt sowieso geen verdiende winnaar op te noemen op basis van de afgelopen acht maandenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het kan toch niet zo zijn, dat Moraima, Sasha, Bern, Eunice, Zoe en Jasper lachend de finale halen ...
Voor mij alleen Wendy en Jeffrey.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
Er is sowieso geen verdiende winnaar op te noemen op basis van de afgelopen acht maanden
Maar op basis waarvan? Je tijd uitzitten alsof het de bajes is?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor mij alleen Wendy en Jeffrey.
dat is wel het geliefde ik denk met mijn andere hoofd meisjequote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, wie zou van jou mogen winnen dan ? Mirthe denk ik ....
Klinkt misschien raar, maar ik gun het die relnicht Rupie het meest de winst.. ik kan zijn directe arrogantie wel waarderenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, wie zou van jou mogen winnen dan ? Mirthe denk ik ....
Wendy voor haar inzet en oprechtheid, Jeff vanwege de show maken ...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Maar op basis waarvan? Je tijd uitzitten alsof het de bajes is?
Ze kunnen een waardebon krijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wendy voor haar inzet en oprechtheid, Jeff vanwege de show maken ...
ja ik vond het wel grappig ; oh je weet waar het ligtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat van mij is is van jou
zei hij net
Dat is z'n humor omdat ie het zelf toch niet hoeftquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat van mij is is van jou
zei hij net
BB en Utopia is 10x minder toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, daar doe je ze iets mee te kort wat mij betreft ....
Dat ziet er toch niet uit zoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Moira is weer tegen de cam aan het brabbelen.. gaat ook al een beetje para te worden..
Gaat vast wel winnen..![]()
[ afbeelding ]
Vergeleken met dit was Utopia een tópshow... tot er gaandeweg steeds meer volk door de poort kwam stromen en het een gewoon pretpark werdquote:
JW werd toch opgehaald door die spelersbus van Twente? Wie woont er ook alweer in Enschede? Morrie!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Moira is weer tegen de cam aan het brabbelen.. gaat ook al een beetje para te worden..
Gaat vast wel winnen..![]()
[ afbeelding ]
de bus van Heracles was al vol geboektquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW werd toch opgehaald door die spelersbus van Twente? Wie woont er ook alweer in Enschede? Morrie!
Ik ook. Normaal vind ik dat overdreven gedoe niet Leuk, maar bij hem wel. En hij is tenminste een entertainer op een leuke manier.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik gun het die relnicht Rupie het meest de winst.. ik kan zijn directe arrogantie wel waarderen
Is er nog een ander spelprogramma bezig dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
de bus van Heracles was al vol geboekt
Ik volg dat buitengebeuren nooit, als er een de Loods is uitgeschopt is het klaar... al die Mediageilheid van die trieste verliezers nog wanhopig de aandacht blijven zoeken maakt me triestquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW werd toch opgehaald door die spelersbus van Twente? Wie woont er ook alweer in Enschede? Morrie!
Ja, ik ben al die oude seizoenen aan het terug kijken maar Utopia was next level stond altijd 'aan'. Gebeurde altijd wel wat, veel meer content want je zat gewoon naar een echt bedrijf te kijken en een samenleving, dat waren de 2 peilers wat deze show zo geweldig maakte.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was Utopia een tópshow... tot er gaandeweg steeds meer volk door de poort kwam stromen en het een gewoon pretpark werd
Een heleboel types die op televisie komen willen bekend worden waar Mexx en Martin een heel slecht voorbeeld van zijn. Maar zoiets moet vanuit nature ontstaan omdat je iets bijzonders hebt. In tegenstelling tot die twee is Rupi dus zo iemand.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:03 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal vind ik dat overdreven gedoe niet Leuk, maar bij hem wel. En hij is tenminste een entertainer op een leuke manier.
weggespoeld met wodkaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
jappie heeft hoofdpijn
nu al
heeft net 2 pcm gepakt zegt ie
lekker op tijdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
oh de vrimibo is begonnen buiten zie ik nu![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
praten ze weer niet alleen nederlands
geef ze toch een boete
die heeft @KinKiJan hier van de week al gepostquote:
JW eruit !?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft @:Kinkijan hier van de week al gepost
Deze is van tv, nog geen 5 minuten geleden uitgezondenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft @:Kinkijan hier van de week al gepost
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:13 schreef spapaars het volgende:
Ik las dit vandaag en vroeg me af hoe het kan dat de vriendengroep van JW hem op komt halen, die moeten toch ook verlof en een bus e.d. regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoeft geen spoilerquote:
allemaal al met pensioenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dit vandaag en vroeg me af hoe het kan dat de vriendengroep van JW hem op komt halen, die moeten toch ook verlof en een bus e.d. regelen.
Daar zeg je watquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dit vandaag en vroeg me af hoe het kan dat de vriendengroep van JW hem op komt halen, die moeten toch ook verlof en een bus e.d. regelen.
Scherp , dat is inderdaad wel opvallend !quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, heeft allemaal met de streams te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoort in het TV uitzending topic.
Dat is geweest.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, heeft allemaal met de streams te maken.
was zijn broer toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je de foto blijkbaar niet gezien.
Ik telde 13 mensen op die foto, hoe krijgen zij dat binnen zo'n korte tijd georganiseerd?quote:
Zeker een beetje raar, of die bus is niet de eigendom van FC Twente maar geleased van een kennis van JW.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is van Flow3r, die zijn echt niet allemaal gepensioneerd.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
was zijn broer toch?
ik heb de foto van kinki gezien
met 2 dames
JW is duidelijk de bruinstequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is van Flow3r, die zijn echt niet allemaal gepensioneerd.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad een beetje vreemd. Of ze hebben allemaal geen werkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik telde 13 mensen op die foto, hoe krijgen zij dat binnen zo'n korte tijd georganiseerd?
Dat zou kunnen, maar dan nog binnen zo'n korte tijd met 13 man naar Lelystad komen vanuit Almelo, heel bijzonder.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker een beetje raar, of die bus is niet de eigendom van FC Twente maar geleased van een kennis van JW.
Inderdaad, dus spoiler is helemaal niet nodig, er wordt hier vaak genoeg gerefereerd aan iets wat al veel eerder op de streams te zien was.quote:
Of ze zijn een week eerder al geďnformeerd dat Jantje ging vertrekken... ( De Complot Theoriequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja inderdaad een beetje vreemd. Of ze hebben allemaal geen werk
Aan de schaduwen te zien was het vertrek met de bus nog redelijk vroeg in de middag, de Zon staat nog redelijk hoog.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik telde 13 mensen op die foto, hoe krijgen zij dat binnen zo'n korte tijd georganiseerd?
het schijnt dat ze na een eliminatie sowieso nog 2 uur achter zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan nog binnen zo'n korte tijd met 13 man naar Lelystad komen vanuit Almelo, heel bijzonder.
JW ziet er in ieder geval heel gezond uit op die foto
Je kunt hier geen idee bij krijgen van het tijdstip..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moest JW eerst nog uitchecken in kamer 5, dat zal niet in 5 minuten gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan de schaduwen te zien was het vertrek met de bus nog redelijk vroeg in de middag, de Zon staat nog redelijk hoog.
Gelukkig alleen haar borst en niet haar inkomenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
eunice met die bikini onder de jurk
tis ook geen gezicht
je ziet haar borst aan de zijkant
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:13 schreef spapaars het volgende:
Van mij had JW niet weggehoeven want juist een toffe peer. Maar als je eerst Esther en daarna Eunice weet uit te kiezen dan vraag je er zelf om. En bovendien voerde ie geen klote uit. Als ie met al die anderen in gesprek was dan zag je de veel leukere versie. Ook in combinatie met Erik want dan waren het twee vermakelijke muppets die alles beter wisten. Beter was ie veel meer gaan optrekken met die andere groep en niet zo star hebben vastgehouden aan bepaalde vastgeroeste opvattingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Erik zal ook wel de volgende worden, even weirdo einzelgängerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij had JW niet weggehoeven want juist een toffe peer. Maar als je eerst Esther en daarna Eunice weet uit te kiezen dan vraag je er zelf om. En bovendien voerde ie geen klote uit. Als ie met al die anderen in gesprek was dan zag je de veel leukere versie. Ook in combinatie met Erik want dan waren het twee vermakelijke muppets die alles beter wisten. Beter was ie veel meer gaan optrekken met die andere groep en niet zo star hebben vastgehouden aan bepaalde vastgeroeste opvattingen.
die heeft tenminste een jurk aan die goed zitquote:
Zou iemand Esther als buschauffeur kunnen editen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat welquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft tenminste een jurk aan die goed zit
en leuk staat
Als ik het kon had ik het gedaanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou iemand Esther als buschauffeur kunnen editen?
is coolquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En er heeft een Lol Hoera Hoera .. Die Schijndooie Act van Marci flikt 'ie nu al zo vaak dat er ook bij hem vast een draadje los zit ergens![]()
[ afbeelding ]
Marciano ziet er ietwat gedeprimeerd uitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En er heeft een Lol Hoera Hoera .. Die Schijndooie Act van Marci flikt 'ie nu al zo vaak dat er ook bij hem vast een draadje los zit ergens![]()
[ afbeelding ]
Yo Enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
is cool
hij heeft swagggg
weet je wel
Er hep un duif op je kop geschijtequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat met dat blonde pukje ineens?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil je zijn Levi's heeft kapotte knieenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano ziet er ietwat gedeprimeerd uit
Dat draadje wringt zich al naar buiten, het zit al voor op zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Gimmick.... Aandachthoer Eunie heeft het ookquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wat is dat met dat blonde pukje ineens?
Verrek! Slecht voor zijn verse krullenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wat is dat met dat blonde pukje ineens?
Kan Janet er geen appeltje op naaien?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat wil je zijn Levi's heeft kapotte knieen
Eunice is oranjequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gimmick.... Aandachthoer Eunie heeft het ook
hij wilde het echt zelfquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:36 schreef Hoempah het volgende:
Niks meegekregen van vandaag en voor iemand die steeds aan zijn haar zit is het raar om een stukje geblondeerd te zien. Dacht even een geintje van iemand.
Met of zonder toestemming?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Sowww
jappie neemt ff een goede slok uit de fles wodka van Rupie
Er word hier ook elke avond utopia terug gekeken op een stream.Mooi om die beelden weer eens te zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al die oude seizoenen aan het terug kijken maar Utopia was next level stond altijd 'aan'. Gebeurde altijd wel wat, veel meer content want je zat gewoon naar een echt bedrijf te kijken en een samenleving, dat waren de 2 peilers wat deze show zo geweldig maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja het wordt al beterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whűt? Bern heeft de hele middag die bagger zitten "mixen" ga jij effe zitten zeiken?
Heel leuk!quote:
HIer ook ging er net weg om Babette te ontlopenquote:
heb hem opnieuw opgestartquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier wel nog
refresh gedaan ook maar werkt nog
Benieuwd of het nu weer werkt danquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hem opnieuw opgestart
raar hij was in 1 keer zwart
meestal is dat geen goed voorteken
Lekker dansenquote:
Bep luistert niet naar hem.andere bro zie ik niet en met Jeff heeft Marcio niet zoveelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano ziet er ietwat gedeprimeerd uit
Deze staan bij mij ook op een gedeelde eerste plaatsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor mij alleen Wendy en Jeffrey.
zal wel met de camera;s te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Mysterie van wat Jeff gister bedoelde met 'mag niet van achter' is opgelost: rookmachines en lasers mogen niet van achter.
Nee teveel lol dat mag niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Mysterie van wat Jeff gister bedoelde met 'mag niet van achter' is opgelost: rookmachines en lasers mogen niet van achter.
achter wil een feestje maar niet te veel feestjequote:
Met koek happen. Snoep happen in een teiltje en zakdoekje leggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
achter wil een feestje maar niet te veel feestje
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
had je het wel gezien op de stream?
Ik ben een grote fan van Hans Teeuwen dus kom maar op !!! 😁quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie weer met zijn mooie Teeuwen shirt aan... Misschien krijgen we nog wat grappen vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Martin was samen met Jeff een alleskunner pur sang maar eruitgehaald door Mexx om vervolgens mooi weer te spelenquote:
paars mien schatquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft babbel de hele dag met een zwarte vlekken op haar poffert rondgelopen vanwege zwarte troep in haar haar.. en het is nu nog even grijs als gisteren.. wat was het nut![]()
[ afbeelding ]
dan weet je meteen aan hoeveel beweging Tiano in bed doetquote:
Ohww, het moest grijs blijven.. past wel bij zo'n oud wijfquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
paars mien schat
het is ook de bedoeling dat het grijs wordt daardoor![]()
haar eigen haar is niet grijsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, het moest grijs blijven.. past wel bij zo'n oud wijf
erik heeft truien die 20 jaar oud zijn(zonder grap)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
Is erik zoveel afgevallen daar? die trui is een paar maten te groot
Jaja lul maar raak, ze heeft de hele dag voor lul gelopen dusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar eigen haar is niet grijs
ze blondeert het en doet er daarna paarse schampoo in waardoor het grijs wordt
En vanavond weer kapsalon met kapsalon sliertenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Zoveel geld verdiend, drank en geen chips en nootjes( voor JW)
ja het ziet ook echt niet uit wat hij aanheeft.. en dan ook nog een gezicht op grafstemmingquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik heeft truien die 20 jaar oud zijn(zonder grap)
Erik is daar een kilo of 15 afgevallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
Is erik zoveel afgevallen daar? die trui is een paar maten te groot
ohh dat is ook veel!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is daar een kilo of 15 afgevallen.
je kunt aan de schouders zien dat hij gewoon maten te groot is gekochtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het ziet ook echt niet uit wat hij aanheeft.. en dan ook nog een gezicht op grafstemming
wellicht had hij 20 jaar terug dikke schouderspierballenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt aan de schouders zien dat hij gewoon maten te groot is gekocht
Ik geloof niet dat dat Erik iets kan schelen, die geeft niet om kledingquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dat is ook veel!
die trui slobbert om hem heen..
toen was hij wel wat voller jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht had hij 20 jaar terug dikke schouderspierballen![]()
Dat kan toch niet, er is de laatste maanden zát te eten, al die dikbilwijven groeien dicht.. wat komt Erik te kort danquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
helemaal niksquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, er is de laatste maanden zát te eten, al die dikbilwijven groeien dicht.. wat komt Erik te kort dan
Geen idee, Erik eet aardig wat maar blijkbaar draait zijn spijsvertering overurenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, er is de laatste maanden zát te eten, al die dikbilwijven groeien dicht.. wat komt Erik te kort dan
Kratje bier op ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
mirthe staat lekker uit haar plaat te gaan
15?! Woog ie tegen de 100 toen ie erin kwam?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |