en wie staat er weer alleen te kokkerellenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking respect voor al het werk dat Jeff voor deze groep verzet .....
edit zie nu dat er nog eentje staatquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en wie staat er weer alleen te kokkerellen
Ze zijn toch met 3 bezig in de keuken? Jeff, isaac en mirthequote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit zie nu dat er nog eentje staat
tweetje Ice en later kwam Mirthe ook helpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit zie nu dat er nog eentje staat
Het is gewoon zijn kookdag. Op andere dagen, als er een ander team keukendienst heeft, mag jeff ook lekker luierenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Drie mensen hard aan het werk, en de rest luieren, lummelen en optutten, ga lekker naar huis Jeff en naar Kim ...
Wérk?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking respect voor al het werk dat Jeff voor deze groep verzet .....
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Eitje voor het aandachtsorgel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff zijn eten is altijd geweldig, nog nooit klachten over gehoord ....
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navenant boodschappen gedaan..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navrant boodschappen gedaan..
Dat wilde elke Kok wel de afgelopen maanden
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navrant boodschappen gedaan..
Dát is zijn enige verdienste.. een keer kokenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...
jeff vind ik normaal uitzienquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Marciano en Jeff ook. Dat van Eunice kan ook wel beter, dat blonde overal lijkt me leuker.
Hopelijk nog vier maanden, maar hoop zelf dat hij de stekker er eerder uittrekt, hier valt niets meer te winnen ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Dát is zijn enige verdienste.. een keer koken![]()
Hoe lang moet de Loods dát weer gaan aanhoren
Welnee die bullshit act loopt ook al maanden, blijven roepen dat je weg wil, en alle emo jankerts gaan 'm erin houden.. té simpelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hopelijk nog vier maanden, maar hoop zelf dat hij de stekker er eerder uittrekt, hier valt niets meer te winnen ....![]()
De enige hoofdprijs wacht buiten .....
Beste patatboer van de loods, ook al is hij de enigste patatbakker daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:20 schreef spapaars het volgende:
Beste patatboer van de loods, ook al is hij de enigste patatbakker daar.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
ow mijn god
zijn ze allemaal met de kop in het blondeersel gevallen
Iedereen die kookt krijgt even veel geld en mag dat vrij besteden. Dus mazzel hebben ze deze week allemaalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is weer de Mazzelkok.. er is afgelopen week voor ruim ¤1000 binnengeharkt en navenant boodschappen gedaan..
Alleen De Aandachthoeren Marci.. "Goldilocks" en Gluipkut Eunie die ook weer aandacht nodig hadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
ow mijn god
zijn ze allemaal met de kop in het blondeersel gevallen
ze hebben gewoon allemaal 80 euro gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen die kookt krijgt even veel geld en mag dat vrij besteden. Dus mazzel hebben ze deze week allemaal
dit is de : er heeft een vogel op mijn hoofd gescheten lookquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice ook
die is toch van alles natoerluk
Dit is wat de natuur heeft bepaaldquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice ook
die is toch van alles natoerluk
Die van Marciano helemaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit is de : er heeft een vogel op mijn hoofd gescheten look![]()
ook heel natural
have fun DGKquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben de komende week in de VS, dus geen filmpjes helaas .....
oh en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben de komende week in de VS, dus geen filmpjes helaas .....
Mijn grootste hobby..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben gewoon allemaal 80 euro gehad
maar 5th schreeuwt graag om te schreeuwen
je zeikt ze allemaal afquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mijn grootste hobby..![]()
Naast Deelnemers afzeiken die het verdienen
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:26 schreef Ebinas het volgende:
Pssst Marciano zit wat in je haar, op je lip en in je neus
[ afbeelding ]
Das balenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, vooral werk en twee dagen fun in Arizona ....
En nog 1 puntje ! Jeff krijgt altijd het minste budget om te koken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan moet je nog wel iemand hebben die het wil en kan maken, 60% kan het niet ...
nee hoor, hij krijgt net zoveel als iedereenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En nog 1 puntje ! Jeff krijgt altijd het minste budget om te koken.
Alleen Erik denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moest effe nadenken.. sjah, er zit eigenlijk geen normaal mens meer in die Loods
als het allemaal van die goody two-shoes zouden zijn is er ook geen klap aanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest effe nadenken.. sjah, er zit eigenlijk geen normaal mens meer in die Loods
denk dat je niet normaal moet zijn wil je hier aan mee doenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
die wil zeker weer in de kas hangen / liggen / niksenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil een extra handje voor de afwas want 15vpersonen afwas met z^n 2 en.....poeha poeh
Nee hij moet afwassen dat vindt hij zo'n klusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die wil zeker weer in de kas hangen / liggen / niksen
de camera nam haar van top tot teen opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:37 schreef Monique___ het volgende:
morri wil aandacht van de camera.............
Ja dat klopt, maar het is een Spel Show hé? Het is hun taak om een jaar rond te hangen en spelletjes te doen en de laatste uitgebluste sukkel na een jaar die ¤800.000 nog wat mag meenemenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het allemaal van die goody two-shoes zouden zijn is er ook geen klap aan
nergens staat ook dat ze de liefste saaiste moeten zijn om te winnenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het is een Spel Show hé? Het is hun taak om een jaar rond te hangen en spelletjes te doen en de laatste uitgebluste sukkel na een jaar die ¤800.000 nog wat mag meenemen
Nergens staat in de regelementen dat ze Paranoia moeten spelen voor de kijkers
daar valt niks van te makenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
Mori gaat Janet opmaken
operatie reddeloos verloren
Ik wacht al 8 maanden op De Gouden Kooi taferelen, als ze gaan realiseren hoe dicht ze op hoeveel geld zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nergens staat ook dat ze de liefste saaiste moeten zijn om te winnen
komop 5th
anders heb jij ook niks te zeuren
Ik vind morrie erg goed in het opmaken, van zichzelf, maar ook van anderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar valt niks van te maken
helemaal niet door morrie
dat gaat de FEBO echt niet goedkeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht al 8 maanden op De Gouden Kooi taferelen, als ze gaan realiseren hoe dicht ze op hoeveel geld zitten
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Dat is helemaal bevroren zodalijk"
Zoe: "Neehee, bier kan niet bevriezen"
Vraag me af wat ik dan met een grotere regelmaat dan me lief is heb staan schoonmaken in m'n vriezer
Idd.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat de FEBO echt niet goedkeuren
schrijven op de muur met krijt is al geel![]()
Mag niet alles is verboden spotaan dansen,bepaalde woorden, drinken.....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Serieus, het gaat hier om meer dan 800K, ga er voor en jaag mensen jankend weg ...![]()
Stop met dat zoetsappige gedoe met kaarten, spelletjes, lullige verdienopdrachten, komop FEBO, gas erop ...
Sjeffie kan in 3 minuten iemand helemaal kapot maken, zijn eigen woorden, en is daar heel trots op, een skill die hem in de end-game vast wel van pas komt, en er zitten daar nog wel een stuk of 4 die op exploderen staanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat de FEBO echt niet goedkeuren
schrijven op de muur met krijt is al geel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |