tering, vriezer zit nu vol?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
remove duplicate keywords
Het broodpakket van De Jumbo a ¤4.99.
Tevreden? Ja dat zeker.
Tenminste niet allemaal ongezonde meuk maar gewoon prima brood.
Hier doet de jumbo niet meer mee met tgtg. Alleen een koeling vol afprijzingen en dat loopt ook wel goed volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
remove duplicate keywords
Het broodpakket van De Jumbo a ¤4.99.
Tevreden? Ja dat zeker.
Tenminste niet allemaal ongezonde meuk maar gewoon prima brood.
Ramvolquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:35 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik had vandaag ook een enorm goed pakket van het Vlaams Broodhuis. Had weer brood nodig, dus ontzettend blij met 3 grote broden. Nu zit de vriezer wel weer ramvol.
pics?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Bakker geprobeerd. Alleen maar gebak. Hoe ga ik dat in hemelsnaam op krijgen.
Als er geen slagroom op zit kan je het misschien wel invriezenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Er zit mega-veel slagroom op. Maar goed als ik de halve taart oppeet, tja dan is het ook goed... Nog steeds goedkoop geweest. Ik eet vandaag nog een stuk denk ik, en dan is het gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen slagroom op zit kan je het misschien wel invriezen
Alsnog kan je het invriezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:54 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Er zit mega-veel slagroom op. Maar goed als ik de halve taart oppeet, tja dan is het ook goed... Nog steeds goedkoop geweest. Ik eet vandaag nog een stuk denk ik, en dan is het gedaan.
Even niet meer bestellen daar, dacht brood en zo te krijgen, niet alleen gebak.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond 12 donuts halen bij de dunkin'
Eventueel in porties snijden en invriezen, komt vaak nog heel goed uit de diepvries ook met slagroom.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef COVID-19 het volgende:
Salmorejoquote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer mijn maandelijkse broodpakketje bij Ammerlaan. Stokbrood is beetje jammer, daar kan ik niet zoveel mee, zeker niet als vriezer vol zit.
Vullen! En dan als diner. Of met brie ofzo uit de oven. Of met een kom soep. Of croutons van maken..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer mijn maandelijkse broodpakketje bij Ammerlaan. Stokbrood is beetje jammer, daar kan ik niet zoveel mee, zeker niet als vriezer vol zit.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef junkiesietze het volgende:
Vanmiddag weer een hoogvlietje halen
Inmiddels voor de tweede keer bij de Starbucks geweest en wat denk je... een punt cheesecake, een grote koek, een muffin en een plak cake.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:40 schreef Sodemieters het volgende:
[ afbeelding ]
Starbucks. Waarde lijkt me meer dan prima, maar het is een beetje eenzijdig: vijf broodjes en een vegan berry ding. Had gehoopt op ook wat zoets. Cookies, cheesecake, you know.
Vind vlees wel altijd riskant. Gaat dat nog goed?quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Voorgekookte krieltjes
aardappeltjes griekse stijl
bakje zeekraal (?)
pakje bakbacon
pakje rosbief
2 bakjes kinderspiesjes
Ik had snel even in de zak gekeken in de winkel, ik moest nog wat vlees voor het avondeten, ik dacht hee shashlick ofzo, nice ga ik dat eten. zijn het kinderspiesjes
ruiken, als ik de smaak ook maar een seconde niet vertrouw pleur ik t alsnog wegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:20 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Vind vlees wel altijd riskant. Gaat dat nog goed?
Ik ben al teleurgesteld als de waarde wel netjes gehaald wordt, haha. Meestal is het immers heel ruim boven de waarde.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:39 schreef Zana het volgende:
Hoeveel minder dan de "beloofde" waarde mag er eigenlijk in een box zitten?
Ik heb vandaag een box in een supermarkt afgehaald en volgens mij haalt deze niet de waarde, maar van één product weet ik de prijs niet helemaal..
Afgezien dat het ook gaat om verspilling tegen te gaan en ik ook niet zeur als er meer inzit, vind ik het toch stom dat als ze meerdere boxen hebben ze dan niet eens goed vullen.
Ben benieuwd, de eerste keer dat ik het heb gemeld sinds ik aan tgtg meedoe (91x)...het was nog bij de supermarkt met de hoogste score in de omgeving...de rest zit allemaal lager en ik haal daarom al niet zo vaak bij een supermarkt...quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Felixa het volgende:
Sowieso melden in de app als de waarde niet wordt gehaald.
These pretzels are making me thirsty!quote:
Heb het ook wel eens gedaan hoor. Maar meestal bij een zaak waar ze heel veel pakketten per keer hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef COVID-19 het volgende:
Is het aso om twee boxes te bestellen? Ik heb dit nog nooit gedaan, maar de lokale bakker hier heeft wel altijd goede dingen.
Ik ben nu twee keer bij een sushi-zaakje geweest en daar vragen ze standaard hoeveel je er hebt. Kennelijk is meer dan één dus heel normaal. Daar althans wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef COVID-19 het volgende:
Is het aso om twee boxes te bestellen? Ik heb dit nog nooit gedaan, maar de lokale bakker hier heeft wel altijd goede dingen.
Als je het kwijt kunt, sommige winkels hebben ook een limiet, bij de Lidl kan je volgens mij maar één bestellen per keer. En soms is het ook zo dat de inhoud van de boxen bijna hetzelfde is, dat ze dit echt "gerecht" over de boxen verdelen. Weet niet of je daarop zit te wachten. Bijvoorbeeld 3 liter zuivel in elk pakket en 2 grote zakken gesneden groente, of nu ja bij een bakker allemaal hetzelfde soort brood.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef COVID-19 het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:32 schreef Ole het volgende:
Was weer geweldig! Zelfs flesje wat eigenlijk niet mag. Alleen die al 5 euro. Verder brood, croissants, salades, koeken. Geschatte waarde 30 euro minstens
Dat is inderdaad een en al plastic, maar ik zie ook niet hoe dat anders kan. Maaltijdsalades of magnetronmaaltijden meegeven zonder plastic?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:29 schreef Elleska het volgende:
AH to go gaat een stuk minder interessant worden als ik de mail van tgtg over wegwerpplastic zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |