Balkan DirkGODquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het wel lullig vinden voor Tadic als Heitinga weg gaat.
Heitinga is samen met Ten Hag en Schreuder de beste trainer met wie hij ooit heeft samengewerkt.
Ik heb dit grapje tegen mijn vrienden gezegd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Heitinga is samen met Ten Hag en Schreuder de beste trainer met wie hij ooit heeft samengewerkt.
Je vergeet de Servische bondscoach, want die heeft hij vast ook genoemd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
John: Groningen speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen, dan wordt het lastig.
Binnen een paar maanden Getafeball erin geslepen met spelers die het toch vooral gewend zijn aanvallend voetbal te spelen. Dat vind ik knap. Als ze nu gericht spelers gaan inkopen, zoals in Portugal of in Zuid-Amerika, die passen bij die spelfilosofie kan Heitinga zomaar de nieuwe Mourinho worden. Die heeft ook gewoon de Conference League gewonnen he!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, Heitinga moet eigenlijk gewoon vanaf begin volgend seizoen ook de kans krijgen. Anders ga je echt schandalig met zo'n clubicoon om.
Ook wel lekker uitgestapt door supertalent Timberquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het doelpunt nu en weet niet zeker of je hier Heitinga de schuld van kan geven
Doe je zo je best 4de te worden win je alsnog, arme Kudus.
naja, een trainer die er wat aan doet zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het doelpunt nu en weet niet zeker of je hier Heitinga de schuld van kan geven
Timber heeft wat meer begeleiding nodig, is alsnog een enorm talentquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel lekker uitgestapt door supertalent Timber
Dit weet je van te voren. Kudus kan niet verdedigen. Ergo hij kan alleen in spits.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Kudus speelt echt voor FC Kudus die moet je zsm verkopen nu er iets van hype is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Kudus moet je gewoon verkopen, die gozer is met zijn hoofd al bij de uitgang.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik mag toch hopen van niet, zowel niet voor de club als voor John. Die is er nog helemaal niet klaar voor joh.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is John serieus nog een optie? Dieptriest.
Tadic zou altijd rood moeten krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef tong80 het volgende:
'Met zijn treffers en assists is Tadic op dit moment weer de meest waardevolle speler van de Eredivisie. Het verbaast hem niet. „Hoe kan ik dit zeggen zonder arrogant te zijn? Maar ik vind het normaal, omdat het elk jaar hetzelfde is, ook in dit slechte seizoen.'
Mweh ik vind die Kevin behoorlijk calimero op Twitter. Daar ga ik niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast wedstrijd editie is weer spot on en een must listen.
Hij heeft ook gelijk. De allerbeste speler van Ajax over de afgelopen 5 jaar en nu nog steeds trouwens. Het is gewoon een enorme mongool. Ik haat dat inschieten voor de wedstrijd en ik haat hem dit jaar vanwege alles eigenlijk, maar het blijft een enorme klasbak. Kudus kan heel wat leren van zijn productiviteit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef tong80 het volgende:
'Met zijn treffers en assists is Tadic op dit moment weer de meest waardevolle speler van de Eredivisie. Het verbaast hem niet. „Hoe kan ik dit zeggen zonder arrogant te zijn? Maar ik vind het normaal, omdat het elk jaar hetzelfde is, ook in dit slechte seizoen.'
Kevin was in de normale aflevering te horen, de wedstrijd editie werd door Bart Sanders en Lars gedaan. Beschreven precies hoe ik de wedstrijd beleefde.quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh ik vind die Kevin behoorlijk calimero op Twitter. Daar ga ik niet naar luisteren.
Zijn allemaal calimero's. Eerste keer in 13 jaar dat ik geen wedstrijd kan zien van Ajax.quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kevin was in de normale aflevering te horen, de wedstrijd editie werd door Bart Sanders en Lars gedaan. Beschreven precies hoe ik de wedstrijd beleefde.
Dit is wartaal meneer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn allemaal calimero's. Eerste keer in 13 jaar dat ik geen wedstrijd kan zien van Ajax.![]()
manmanman. elke volwassene zelfs met een supporter mist er elk jaar wel weer 1.
Ik vind zowel Kevin, Lars als Bart wel prima hoor. Zij noemen het beestje bij zijn naam als er dingen fout gaan. Ze zijn duidelijk over de pijnpunten (trainer en beleid van vd Sar) van Ajax. Ik heb dat juist minder met Jan (nieuwe), die zwetst maar wat zonder duidelijk te verwoorden wat er precies fout gaat bij Ajax.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:12 schreef manny het volgende:
[..]
Dit is wartaal meneer.
Inzake de Pantelic Podcast:
Kevin stopt er mee na dit seizoen. Is geen Calimero, en vond ik in ieder geval nog wel een aardige blik erop hebben, en zeer geďnteresseerd in jeugdvoetbal. Tevens gaat ie naar alle wedstrijden en praat echt als supporter.
De podcast is inmiddels een soort rouwverwerking geworden ook; Die Bart Sanders trek ik zelf het slechtst, maar dat is meer omdat ie overal doorheen tettert en uiteindelijk net niets zegt (vind ik). Maar leuk dat ze er zoveel tijd en moeite in stoppen.
Pak Schaal is wat mij betreft inmiddels wel de weg kwijt, dat gaat alleen nog over verbouwingen, muizen in huis en avonturen op het schoolplein. Jammer, want dat was prima te luisteren, nu is het alleen de moeite waard als Freek een rant afsteekt.
Jan heeft wat minder een mening, en probeert de grotere lijnen te zien. Hij gaat bijvoorbeeld eens kijken wat Ajax nou eigenlijk heeft opgeschreven als beleid en doelstellingen en kijkt dan of een TD of nieuwe trainer daar binnen past. Komt daarom ook met minder harde oordelen. Maar vind em wel een aardige toevoeging.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:25 schreef Harderwijk190 het volgende:
[..]
Ik vind zowel Kevin, Lars als Bart wel prima hoor. Zij noemen het beestje bij zijn naam als er dingen fout gaan. Ze zijn duidelijk over de pijnpunten (trainer en beleid van vd Sar) van Ajax. Ik heb dat juist minder met Jan (nieuwe), die zwetst maar wat zonder duidelijk te verwoorden wat er precies fout gaat bij Ajax.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:12 schreef manny het volgende:
[..].
De podcast is inmiddels een soort rouwverwerking geworden ook;
Inderdaad, het is gewoon nog even 20 jaar wachten tot hij er 32 IQ-punten bij heeft. Geduld is een schone zaak, maar dan: bohhh.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, zowel niet voor de club als voor John. Die is er nog helemaal niet klaar voor joh.
Als je stokpaardje inzet is en je spelers doen dat ook al niet dan houdt het wel op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon nog even 20 jaar wachten tot hij er 32 IQ-punten bij heeft. Geduld is een schone zaak, maar dan: bohhh.
Ik moet altijd lachen om die podcast host die met een extreem provinciaals klaagt over het gebrek aan branie.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:12 schreef manny het volgende:
[..]
Dit is wartaal meneer.
Inzake de Pantelic Podcast:
Kevin stopt er mee na dit seizoen. Is geen Calimero, en vond ik in ieder geval nog wel een aardige blik erop hebben, en zeer geďnteresseerd in jeugdvoetbal. Tevens gaat ie naar alle wedstrijden en praat echt als supporter.
De podcast is inmiddels een soort rouwverwerking geworden ook; Die Bart Sanders trek ik zelf het slechtst, maar dat is meer omdat ie overal doorheen tettert en uiteindelijk net niets zegt (vind ik). Maar leuk dat ze er zoveel tijd en moeite in stoppen.
Pak Schaal is wat mij betreft inmiddels wel de weg kwijt, dat gaat alleen nog over verbouwingen, muizen in huis en avonturen op het schoolplein. Jammer, want dat was prima te luisteren, nu is het alleen de moeite waard als Freek een rant afsteekt.
Jij hebt de afslag opvoeding gemist.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die drang om zo'n gast dan maar strenger te straffen is gewoon zielig, het voorkomt niets maar bevredigt hooguit een rare drang van mensen om elkaar harder te straffen
Als je goed bent opgevoed en logisch kan nadenken ga je niet een batterij of een aansteker naar iemand gooien. Of je nou in je Ajax of Anderlecht shirt staat, eens?quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je afstraffen aan opvoeding gelijk stelt heb je ergens een opvoedkundige afslag gemist
Daar gaat het niet overquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je goed bent opgevoed en logisch kan nadenken ga je niet een batterij of een aansteker naar iemand gooien. Of je nou in je Ajax of Anderlecht shirt staat, eens?
Volgens mij betwist niemand dat, zou nog eens teruglezen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je goed bent opgevoed en logisch kan nadenken ga je niet een batterij of een aansteker naar iemand gooien. Of je nou in je Ajax of Anderlecht shirt staat, eens?
Zeker, keihard aanpakken. Maar dat is het verschil tussen jullie en mij denk ik. We hoeven er ook niet uit te komen he.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die zieke bemoeizucht en vragen om excessief straffen als opvoeding bestempelen
koekoek
nee, maar ben wel benieuwd naar het doel van een hardere straf voor zo'n gastquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, keihard aanpakken. Maar dat is het verschil tussen jullie en mij denk ik. We hoeven er ook niet uit te komen he.
Een statement naar de rest. Als je maar van dit soort laffe straffen uitdeelt gaan we nergens komen in Nederland. Kijk naar Engeland bijvoorbeeld. Dat moeten we toch ook in NL hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, maar ben wel benieuwd naar het doel van een hardere straf voor zo'n gast
behalve vergelding
In EnGeLanD GeBeUrT nOoIt IeTs!quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een statement naar de rest. Als je maar van dit soort laffe straffen uitdeelt gaan we nergens komen in Nederland. Kijk naar Engeland bijvoorbeeld. Dat moeten we toch ook in NL hebben.
Daar weten ze bij AZ inmiddels alles van.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een statement naar de rest. Als je maar van dit soort laffe straffen uitdeelt gaan we nergens komen in Nederland. Kijk naar Engeland bijvoorbeeld. Dat moeten we toch ook in NL hebben.
Ja kijk, als je het over opvoeding hebt en je wil dan iemand straffen om een statement te maken naar de rest..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
We hebben nu dus iemand waarbij zijn werkgever is opgezocht en bedreigd, zijn familie heeft moeten onderduiken, zijn buren de ruiten ingegooid ten onrechte, een taakstraf, stadionverbod, boete. Maar het moet allemaal nog veel harder als statement naar de rest volgens sommigen voor het gooien van een aansteker.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja kijk, als je het over opvoeding hebt en je wil dan iemand straffen om een statement te maken naar de rest..
Dan kunnen we er inderdaad niet uitkomen
ja wen er maar aan, nog meer criminaliseren die vuile voetbalbezoekjes van jequote:Op woensdag 17 mei 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nu dus iemand waarbij zijn werkgever is opgezocht en bedreigd, zijn familie heeft moeten onderduiken, zijn buren de ruiten ingegooid ten onrechte, een taakstraf, stadionverbod, boete. Maar het moet allemaal nog veel harder als statement naar de rest volgens sommigen voor het gooien van een aansteker.
Ik denk dat we doodstraf moeten overwegen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nu dus iemand waarbij zijn werkgever is opgezocht en bedreigd, zijn familie heeft moeten onderduiken, zijn buren de ruiten ingegooid ten onrechte, een taakstraf, stadionverbod, boete. Maar het moet allemaal nog veel harder als statement naar de rest volgens sommigen voor het gooien van een aansteker.
Laten we beginnen met stenigen op de middenstipquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat we doodstraf moeten overwegen.
Dat is toch niet hetzelfde jongen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja kijk, als je het over opvoeding hebt en je wil dan iemand straffen om een statement te maken naar de rest..
Dan kunnen we er inderdaad niet uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |