Nou dan gaan de uitsupporters natuurlijk op het veld gooienquote:Op zondag 14 mei 2023 15:01 schreef Malavita het volgende:
Gewoon 0-3. Ongeacht welke ploeg. De uitploeg wordt hier zo door benadeeld. Moet je weer die kutreis straks op dinsdagmiddag maken.
Doe eens niet zo dom.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:04 schreef byah het volgende:
Wellich kunnen ze gewoon kappen met Nederlands betaald voetbal. Voor iedereen beter
daar zitten vaak al netten. Niet altijd natuurlijk, maar das een kwestie van tijd.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou dan gaan de uitsupporters natuurlijk op het veld gooien
Ze komen maar naar ons en zie dat als een uitwedstrijd.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Dit overkwam NEC ook in Groningen, dinsdag daar weer naar toe of gaan ze voor Ajax andere regels bedenken
Nou niet speciaal voor Ajax, maar kan me voorstellen dat er een andere oplossing komt omdat het nu de tweede keer al is voor Groningen.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Dit overkwam NEC ook in Groningen, dinsdag daar weer naar toe of gaan ze voor Ajax andere regels bedenken
Ja het is eigenlijk belachelijk dat men die reis daar naar toe weer moet makenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou niet speciaal voor Ajax, maar kan me voorstellen dat er een andere oplossing komt omdat het nu de tweede keer al is voor Groningen.
Gelukkig speelt Ajax geen Europese wedstrijden meer.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
Deze wedstrijd was ook zonder de nieuwe regels gestaakt. Dit was geen bier dit was veel vuurwerk op het veld. Lagen allemaal zwarte schroeiplekken op dat deel van het veld.quote:
?quote:Op zondag 14 mei 2023 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax geen Europese wedstrijden meer.
neequote:
Wedstrijd is definitief gestaakt dus wordt nooit meer gespeeld dus dan krijgt Ajax toch de winst?quote:
Wordt ingehaaldquote:Op zondag 14 mei 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wedstrijd is definitief gestaakt dus wordt nooit meer gespeeld dus dan krijgt Ajax toch de winst?
?quote:Op zondag 14 mei 2023 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is er geen sprake van definitief gestaakt helder
Definitief betekent eindbeslissing oftewel de wedstrijd wordt niet uitgespeeldquote:Op zondag 14 mei 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
?
Tuurlijk wel, kan toch gewoon zonder publiek.
Zijn er al meer gestaakt en later zonder publiek alsnog hervat.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Definitief betekent eindbeslissing oftewel de wedstrijd wordt niet uitgespeeld
Dat maak jij er van. definitief staken betekent dat het vandaag niet meer gespeeld wordt. Zegt niks over de toekomst.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Definitief betekent eindbeslissing oftewel de wedstrijd wordt niet uitgespeeld
Deze vorm van staken heeft geen zin. Geef die club een reglementaire nederlaag en het is zo afgelopenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. definitief staken betekent dat het vandaag niet meer gespeeld wordt. Zegt niks over de toekomst.
Van de rest snap je prima wat ze bedoelen maar wil je even in discussie over het woordje definitief?
Mee eens vanaf volgend seizoen invoerenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze vorm van staken heeft geen zin. Geef die club een reglementaire nederlaag en het is zo afgelopen
Zal die Groningers een worst wezen, die zijn toch al gedegradeerdquote:Op zondag 14 mei 2023 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze vorm van staken heeft geen zin. Geef die club een reglementaire nederlaag en het is zo afgelopen
In dit geval had dat ook niks uitgemaakt. Groningen is al gedegradeerd. Heel de reden waarom ze dit doen is omdat ze daar boos om zijn. Dus ze laten verliezen doet echt helemaal niks in dit gevalquote:Op zondag 14 mei 2023 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld voor alle clubs niet alleen Groningenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal die Groningers een worst wezen, die zijn toch al gedegradeerd
Ze willen allemaal wel geldquote:Op zondag 14 mei 2023 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld voor alle clubs niet alleen Groningen
Waarom zou Groningen geld krijgen? Ze moeten juist geld betalen voor die complete mongolen in het stadion.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld voor alle clubs niet alleen Groningen
Pak je de club en de goede supporters weer mee.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Minpunten uitdelen voor komend seizoen, mogen ze daar lekker op -3 beginnen
Wellicht is het beter voor je om even voor de rest van de dag je mobiel/pc weg te leggen en een frisse neus te halen in de buitenlucht. Misschien braak je dan minder van dit soort bagger.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou Groningen geld krijgen? Ze moeten juist geld betalen voor die complete mongolen in het stadion.
Reglementaire 0-3 voor Ajax en tien punten in mindering in het volgende seizoen. Idioten die vuurwerk gooien opsporen, levenslang stadionverbod geven met komende tien jaar meldplicht en het is zo afgelopen met dit gezeik.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal die Groningers een worst wezen, die zijn toch al gedegradeerd
Daarom ook die idioten oppakken, stadionverbod met meldplicht geven. Al die beelden na de wedstrijd met vaders en moeders met kinderen die een beetje voor zich uit staren, dat is toch niet normaal? Je moet voorkomen dat 0,01 % van de aanwezigen de middag van de overige 99.99 % kan vergallen en de enige manier is stadionverbod met meldplicht.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:41 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, als dit niet stopt zien we alle wedstrijden achter een net.
We moeten naar het Deens modelquote:Op zondag 14 mei 2023 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom ook die idioten oppakken, stadionverbod met meldplicht geven. Al die beelden na de wedstrijd met vaders en moeders met kinderen die een beetje voor zich uit staren, dat is toch niet normaal? Je moet voorkomen dat 0,01 % van de aanwezigen de middag van de overige 99.99 % kan vergallen en de enige manier is stadionverbod met meldplicht.
Dat is ook weer debiel, die regel mogen ze ook aanpassen. Bij staking volgende wedstrijd bij de andere partij, want blijkbaar kan groningen dit niet in bedwang houdenquote:
Dat zou wel de regel moeten zijn. Veel beter dan het domme geneuzel met terug komen zonder publiek. Ik denk dat je de daders daar meer mee straft dan de huidige maatregels.quote:
Nu toch ook al?quote:Op zondag 14 mei 2023 15:41 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, als dit niet stopt zien we alle wedstrijden achter een net.
Ik maakte een grapje. Net, als in tv-zender.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wel dacht ik, maar voor de rest?
Die vermoeden had ik voor een momentquote:Op zondag 14 mei 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Net, als in tv-zender.
Mag een voetbalclub zomaar id-kaarten scannen?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Een stadionverbod handhaven zou toch eigenlijk helemaal geen issue hoeven te zijn.
Clubcard scannen, id bewijs scannen en een kaartje scannen.
Is 1 van de drie geblokkeerd dan geen toegang.
De meldplicht lijkt me vooral een hoop onhandigheden en lijkt me ook juridisch lastig houdbaar.
Mochten ze er ooit een plicht tegenaan gooien dan ga ik er wel vanuit dat de club dit zelf moet organiseren/bekostigen en niet de politie.
quote:Op zondag 14 mei 2023 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wellicht is het beter voor je om even voor de rest van de dag je mobiel/pc weg te leggen en een frisse neus te halen in de buitenlucht. Misschien braak je dan minder van dit soort bagger.
Dat zou jij moeten weten Klaas.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Vandaag weer niet gewonnen....
hoe moet dit verder
zelfs na kampioen worden ben je hier te vindenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Vandaag weer niet gewonnen....
hoe moet dit verder
ESPN is blijkbaar de machthebber. Slaat idd nergens op. moet je weer terug. En kan je dinsdag weer heel beveiligingscircus optuigen daar.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:03 schreef Malavita het volgende:
Waarom moet het persee op dinsdagmiddag en wordt het verzoek van Ajax om maandagmiddag te spelen afgewezen
Volgens mij niet. Bij PEC werd om deze reden een pilot geweigerd waarbij vanuit de KNVB werd getracht in kaart te brengen wie er bij waren bij uitduels voor als dat fout gaat. Supportersvereniging weigerde omdat ze dat te ingrijpend vonden qua privacy. KNVB kon er niets tegen inbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag een voetbalclub zomaar id-kaarten scannen?
ja belachelijk. Alsof het veel voor espn zou uitmakenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
ESPN is blijkbaar de machthebber. Slaat idd nergens op. moet je weer terug. En kan je dinsdag weer heel beveiligingscircus optuigen daar.
Klinkt meer als weigering van lokale driehoek (politie en gemeente).quote:Op zondag 14 mei 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
ESPN is blijkbaar de machthebber. Slaat idd nergens op. moet je weer terug. En kan je dinsdag weer heel beveiligingscircus optuigen daar.
Ik weet dat Groningen- NEC wat gestaakt was ook op dinsdagmiddag werd gespeeld ondanks protesten uit Nijmegen met andere woorden de tegenstander is het slachtoffer bij een gestaakt duelquote:Op zondag 14 mei 2023 20:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja belachelijk. Alsof het veel voor espn zou uitmaken
Pffff, bij ons neem ik aan?quote:Op zondag 14 mei 2023 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitief dinsdagmiddag 15.00 uitspelen zonder publiek.
ja belachelijk.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet dat Groningen- NEC wat gestaakt was ook op dinsdagmiddag werd gespeeld ondanks protesten uit Nijmegen met andere woorden de tegenstander is het slachtoffer bij een gestaakt duel
Gewoon de harde kern eruit mieterenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gewoon belachelijk dat die wedstrijd niet vandaag is uitgespeeld
gewoon heel het stadion leeg laten lopen
vervolgens een uur na het leeglopen gewoon uitspelen
waarom kan dat eigenlijk niet....
Dit is met afstand de domste post ooit over dit onderwerp toch knapquote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon de harde kern eruit mieteren
Oneensquote:Op zondag 14 mei 2023 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is met afstand de domste post ooit over dit onderwerp toch knap
Dat kan natuurlijk niet. Om heel veel redenen maar ik zal er twee uitlichten: ten eerste opent dat de deur voor manipulatie. Ten tweede, het is geen knock-out systeem. Elke wedstrijd heeft ook invloed op andere clubs, als je Ajax vandaag de punten geeft zonder dat ze die sportief verdiend hebben kan PSV daar aan het einde van de rit de dupe van zijn. Dat is geen eerlijke competitie.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je een keer doen. Daarna krijg je nooit meer een stadion ontruimd. Volkomen begrijpelijk dat de burgemeester dat niet ziet zitten.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gewoon belachelijk dat die wedstrijd niet vandaag is uitgespeeld
gewoon heel het stadion leeg laten lopen
vervolgens een uur na het leeglopen gewoon uitspelen
waarom kan dat eigenlijk niet....
Wellicht verwachten ze gedoe met supporters en hebben ze even tijd nodig om de boel te organiseren daar. Geen idee. Niet zo interresant toch ook, wat maakt het voor ons uit ? Los van dat 15:00 knudde is.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:03 schreef Malavita het volgende:
Waarom moet het persee op dinsdagmiddag en wordt het verzoek van Ajax om maandagmiddag te spelen afgewezen
Voor mij persoonlijk niks, voor de ploeg had het een heen en terugreis bespaard door 1 nacht daar te blijven. Wel benieuwd naar de redenquote:Op maandag 15 mei 2023 06:27 schreef manny het volgende:
[..]
Wellicht verwachten ze gedoe met supporters en hebben ze even tijd nodig om de boel te organiseren daar. Geen idee. Niet zo interresant toch ook, wat maakt het voor ons uit ? Los van dat 15:00 knudde is.
Wel een erg duur tussenjaartje met alle (mislukte) aankopen. Maar goed ik riep dat vorige zomer meteen al dat je gewoon je verlies moest nemen dit seizoen, je had ook lekker je jeugd kunnen ontwikkelen dit jaar, dan was je tot hetzelfde resultaat gekomen. Maar toen besloten ze voor tientallen miljoenen te gaan kopen.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:19 schreef KingRoland het volgende:
nemen even tussenjaartje volgend seizoen weer knallen
Achteraf is dat heel makkelijk, ze hebben wel wat onnodige aankopen gedaan maar daar horen Brobbey en Bergwijn niet bij, Wijndal wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel een erg duur tussenjaartje met alle (mislukte) aankopen. Maar goed ik riep dat vorige zomer meteen al dat je gewoon je verlies moest nemen dit seizoen, je had ook lekker je jeugd kunnen ontwikkelen dit jaar, dan was je tot hetzelfde resultaat gekomen. Maar toen besloten ze voor tientallen miljoenen te gaan kopen.
Brobbey is een van de grootste miskopen in het ajaxverleden, wijndal is een uitstekende back met een mooie toekomst, helaas hebben ze met bassey en wijndal twee backs en komen ze centraal vaak in de verdrukking.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is dat heel makkelijk, ze hebben wel wat onnodige aankopen gedaan maar daar horen Brobbey en Bergwijn niet bij, Wijndal wel.
Bassey en Sanchez waren wel nodig alleen niet de juiste spelers voor die posities, plus die absurde prijs voor Bassey. Dat Ocampos saga zullen we maar even vergeten, met een beetje mazzel de enige door Ajax betaalde speler die de EL finale haalt.
Brobbey is geen miskoop, gewoon een talent, de gang van zaken met het terughalen verdient niet de schoonheidsprijs maar een miskoop is hij niet.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Brobbey is een van de grootste miskopen in het ajaxverleden, wijndal is een uitstekende back met een mooie toekomst, helaas hebben ze met bassey en wijndal twee backs en komen ze centraal vaak in de verdrukking.
Als je dit niet wint verdien je dat ook.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:50 schreef Black-Death het volgende:
Kansloos gebeuren.
De druk staat er morgen dan wel goed op. Puntverlies en je verliest plek 3 ;')
Voor dat bedrag en het terughalen mag het wel om een supertalent gaan die door kan groeien.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brobbey is geen miskoop, gewoon een talent, de gang van zaken met het terughalen verdient niet de schoonheidsprijs maar een miskoop is hij niet.
Zijn we het gewoon niet eens, ik vind dat hij te weinig speeltijd heeft gehad en dan nog kwam hij er vaak in als de rest van de diepgang eruit was, dat is gewoon moeilijk. Onder Ten Hag had hij een heel hoog rendement dus het ligt niet alleen aan hem.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Voor dat bedrag en het terughalen mag het wel om een supertalent gaan die door kan groeien.
Brobbey is enorm beperkt en zal hopelijk nooit een vaste nummer 9 van Ajax zijn.
Eens, dan maar vierde hoor. Uitermate slecht seizoen van dit Ajax. Snel vergeten en door.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dit niet wint verdien je dat ook.
Is het al af?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, dan maar vierde hoor. Uitermate slecht seizoen van dit Ajax. Snel vergeten en door.
Denk dat als je ipv Bassey een iets meer ervaren verdediger had gehaald (pijnlijk, maar bijvoorbeeld Hancko) had het al een hoop gescheeld. Niet dat je er dan niet finaal tegen Napoli af was gegaan, maar dat had wel het één en ander gescheeld denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is dat heel makkelijk, ze hebben wel wat onnodige aankopen gedaan maar daar horen Brobbey en Bergwijn niet bij, Wijndal wel.
Bassey en Sanchez waren wel nodig alleen niet de juiste spelers voor die posities, plus die absurde prijs voor Bassey. Dat Ocampos saga zullen we maar even vergeten, met een beetje mazzel de enige door Ajax betaalde speler die de EL finale haalt.
Denk dat niemand er wakker van ligt als ze er niet bij zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenmiddag 15u vind ik echt onbegrijpelijk, zeker voor de fans die het wel graag willen zien.
Wie wil die wedstrijd nou nog zien johquote:Op maandag 15 mei 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenmiddag 15u vind ik echt onbegrijpelijk, zeker voor de fans die het wel graag willen zien.
Dat is zodat er niet al te veel 'fans' naar het stadion trekken, dus dat beetje politie kan dan eventuele relschoppers in toom houden.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Was toch wel een beetje te verwachten, was onlangs toch ook een inhaalwedstrijd of gedeelte ervan op de dinsdag erna op dezelfde tijd?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Komt die wel live op tv dan?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie wil die wedstrijd nou nog zien joh
De wedstrijd tussen FC Groningen - Ajax is dinsdag 16 mei om 15:00 uur LIVE te zien op ESPN.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die wel live op tv dan?
Nac-Willem II toen niet
Dat is KKD.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt die wel live op tv dan?
Nac-Willem II toen niet
Wat zanikt hij over Ajax? Willem is altijd een beetje zuur.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Houniet het volgende:
Ik heb veel respect voor Willem van Hanegem maar wat loopt die man elke week te zaniken over Ajax zeg. Kunnen dat soort gasten niet even met hunzelf bezig zijn.
Brobbey is de meest talentvolle spits met een NL.paspoort, hij heeft momenteel alleen een probleem met scoren.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Voor dat bedrag en het terughalen mag het wel om een supertalent gaan die door kan groeien.
Brobbey is enorm beperkt en zal hopelijk nooit een vaste nummer 9 van Ajax zijn.
Kijk hier maar eens, 1 op de 2 kopjes gaat over Ajaxquote:Op maandag 15 mei 2023 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zanikt hij over Ajax? Willem is altijd een beetje zuur.
O dat, ik heb ook nog nergens iets gelezen of gezien over kampioen van de armoe maar hij blijkbaar wel, maar goed Ajax blijft de maatstaf voor de rest ondanks een rampseizoen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens, 1 op de 2 kopjes gaat over Ajax.
https://www.ad.nl/dossier(...)%2Fwww.google.com%2F
Brobbey is niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Brobbey is de meest talentvolle spits met een NL.paspoort, hij heeft momenteel alleen een probleem met scoren.
Als ie daar ook weer vertrouwen in krijgt dan gaat hij het veelvoud van het aankoopbedrag opleveren.
Een met Tarado dat het terughalen niet de schoonheidsprijs verdiend maar dat is een ander verhaal.
Dat zijn Rotterdamse bedragen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Betere bedragen dan 14-18 in elk geval.
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef franklop het volgende:
Gewoon, omdat het kan.Geen last van gehad die dag. 2de ring lange zijde naast het uitvak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een mooi feesie. Een top mooi feesie.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
I see what you did there..quote:Op maandag 15 mei 2023 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Betere bedragen dan 14-18 in elk geval.
Weet nog wel in 2002. Was ook een seizoen dat Ajax kampioen werd maar niet erg goed werd gevoetbald. Hele land was toen 'kampioen van armoede' en 'minst slechtste'.quote:
2nd city syndrome much.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:51 schreef Houniet het volgende:
Hij is echt in elke column met Ajax bezig.
We zijn echt groot he jongens.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
OM dagvaardt 32-jarige man uit Zuid-Holland voor mishandeling Davy Klaassen
[..]
Het verschil tussen een wereldtopper als Cruijf en iemand die het niet was en daardoor zijn hele leven gefrustreerd blijft. Van dat laatste zie je er in dit topic ook veel.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:51 schreef Houniet het volgende:
Hij is echt in elke column met Ajax bezig.
We zijn echt groot he jongens.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
Heerlijke voetbalpot op een geweldige dag. Zin in
Dit voelt een beetje als Tunesië - Paraguay voor de derde plaats in de poule op een WK in een totaal andere tijdzone.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.om.nl/actueel(...)ooier-feyenoord-ajax
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.
Maar echt. Hele land op zijn kop door 1 idioot en dit wordt zijn straf. Kan alleen in NL.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.
Z'n hele gezin heeft moeten onderduiken, stadionverbod, taakstraf, iets van 500 euro boete en ik gok dat zijn naam op google ook wel wat resultaten zal blijven opleveren. Noem het maar makkelijk wegkomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tijd voor tribunalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar echt. Hele land op zijn kop door 1 idioot en dit wordt zijn straf. Kan alleen in NL.
Van Hanegem werd in Zuid-Amerika gekozen tot beste speler van het WK-74.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het verschil tussen een wereldtopper als Cruijf en iemand die het niet was en daardoor zijn hele leven gefrustreerd blijft. Van dat laatste zie je er in dit topic ook veel.
die Vos vond ik ook leuk invallen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:23 schreef Simmertje het volgende:
van Axel Dongen gaat dus verlengen, we hebben Hato op linksback en Godts ontwikkelt zich zeer positief. Laten we het positief bekijken, er komt echt wel weer jeugd aan.
Je hebt eigenlijk een nieuwe "Tadic en Blind" nodig voor de selectie volgend jaar.
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Z'n hele gezin heeft moeten onderduiken, stadionverbod, taakstraf, iets van 500 euro boete en ik gok dat zijn naam op google ook wel wat resultaten zal blijven opleveren. Noem het maar makkelijk wegkomen.
Dat is weer een ander uiterstequote:
Hij heeft een aansteker op het veld gegooid, punt. Het is niet alsof hij vuurwerk in een familievak gooide of wat er in het verleden ook allemaal wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.
[..]
Dat is weer een ander uiterste
Laten we het ook vooral niet erger maken dan het is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zou weten welke speler daar momenteel geschikt voor is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
die Vos vond ik ook leuk invallen.
Verder eens
Was ook een geweldige speler maar z'n columns hebben vaak een hoge zuurgraad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem werd in Zuid-Amerika gekozen tot beste speler van het WK-74.
Het is gewoon (poging) tot mishandeling. Klaar. Keihard straffen die flauwekul. Al die bezopen en doorgesnoven tokkies op de tribunes verneuken het voor de 99% normale mensen. Kappen ermeequote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft een aansteker op het veld gegooid, punt. Het is niet alsof hij vuurwerk in een familievak gooide of wat er in het verleden ook allemaal wel is gebeurd.
eens, geen idee momenteel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zou weten welke speler daar momenteel geschikt voor is.
Het valt mij al mee dat hij uberhaupt gepakt is en het zijn altijd de lulletjes die 1 keer wat doms doen die dat overkomen, de veelplegers komen er altijd mee weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is gewoon (poging) tot mishandeling. Klaar. Keihard straffen die flauwekul. Al die bezopen en doorgesnoven tokkies op de tribunes verneuken het voor de 99% normale mensen. Kappen ermee
Hij kan de tiefes krijgen. Als je een gezin hebt moet je het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Z'n hele gezin heeft moeten onderduiken, stadionverbod, taakstraf, iets van 500 euro boete en ik gok dat zijn naam op google ook wel wat resultaten zal blijven opleveren. Noem het maar makkelijk wegkomen.
Klopt. Is erg jammer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook een geweldige speler maar z'n columns hebben vaak een hoge zuurgraad.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is gewoon (poging) tot mishandeling. Klaar. Keihard straffen die flauwekul. Al die bezopen en doorgesnoven tokkies op de tribunes verneuken het voor de 99% normale mensen. Kappen ermee
Goed verhaal...quote:
Het seizoen in een notendopquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Zit je dan op je werk naar Ajax radio te luisteren voor een wedstrijd die alleen nog maar belangrijk is voor plek 3
Thuis werkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Zit je dan op je werk naar Ajax radio te luisteren voor een wedstrijd die alleen nog maar belangrijk is voor plek 3
Een taakstraf is perfect voor dit soort delicten. Er zijn meerdere uitgebreide onderzoeken waaruit blijkt dat taakstraffen het risico op recidive verlagen, flink meer dan celstraffen. En zelf ben ik ook fan van een passende straf die te maken heeft met het getoonde gedrag, waardoor de persoon ook bewuster wordt van de gevolgen van zijn acties.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:23 schreef Black-Death het volgende:
Hmm dat wist ik dan weer niet. Verander de zaak wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Een taakstraf is perfect voor dit soort delicten. Er zijn meerdere uitgebreide onderzoeken waaruit blijkt dat taakstraffen het risico op recidive verlagen, flink meer dan celstraffen. En zelf ben ik ook fan van een passende straf die te maken heeft met het getoonde gedrag, waardoor de persoon ook bewuster wordt van de gevolgen van zijn acties.
Op naar het Museumpleinquote:
quote:
En dat je baas naar je shirt wijst en zegt 'Dusan' hahaha en dan moet je 'm weer aantrekken lol!!!!!1!!!!quote:
ja die drang om zo'n gast dan maar strenger te straffen is gewoon zielig, het voorkomt niets maar bevredigt hooguit een rare drang van mensen om elkaar harder te straffenquote:
Zolang de onderbuik maar gevoed kan wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die drang om zo'n gast dan maar strenger te straffen is gewoon zielig, het voorkomt niets maar bevredigt hooguit een rare drang van mensen om elkaar harder te straffen
hij komt er toch al oo terug zodra en goede tegenargumenten zijn waarom taakstraffen werkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die drang om zo'n gast dan maar strenger te straffen is gewoon zielig, het voorkomt niets maar bevredigt hooguit een rare drang van mensen om elkaar harder te straffen
Het opblazen van het "delict" ligt op hetzelfde niveau als het staken omwille van 1 bekertje inmiddels.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij komt er toch al oo terug zodra en goede tegenargumenten zijn waarom taakstraffen werken
Hij is hard genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij komt er toch al oo terug zodra en goede tegenargumenten zijn waarom taakstraffen werken
O jullie hebben het echt moeilijk tegen Groningen?quote:
Moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Begint eng te worden , Sjon Kuyt die denkt dat ie mag blijven
Waar is dit vertrouwen op gebaseerd? Het zou toch helemaal in jullie seizoen passen dat je hier gelijkspeelt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
Nee joh, dit wint Ajax wel. Het gaat zo makkelijk. Was ff slordig bij de tegengoal, maar je gaat er hier echt wel een paar maken.
Gelijkspeelt? Je moet nog geluk hebben om niet te verliezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waar is dit vertrouwen op gebaseerd? Het zou toch helemaal in jullie seizoen passen dat je hier gelijkspeelt?
hato, goed hequote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach, gelijkspelletje tegen Groningen kan gebeuren.
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hato, goed he
hij is jong en heeft een ajaxshirtje aan
Meteen in Oranje. De nieuwe godenzoonquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hato, goed he
hij is jong en heeft een ajaxshirtje aan
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:53 schreef Simmertje het volgende:
Bereid je maar alvast voor jongens![]()
Conference league:
Third qualifying round 10 August 2023 17 August 2023
Zit ik misschien op Lowlands
Wat ben jij aan het kijken? Ajax heeft echt enorm veel kansen om zeep geholpen. Dat doelpunt komt er heus nog wel nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gelijkspeelt? Je moet nog geluk hebben om niet te verliezen.
Vorig jaar had ik je gelijk gegeven, dit jaar absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het kijken? Ajax heeft echt enorm veel kansen om zeep geholpen. Dat doelpunt komt er heus nog wel nu.
Je speelt tegen een ploeg die werkelijk niets meer te verliezen heeft. En zolang je zelf moeite hebt met scoren kun je zo'n wedstrijd best verliezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het kijken? Ajax heeft echt enorm veel kansen om zeep geholpen. Dat doelpunt komt er heus nog wel nu.
De reden waarom Feyenoord kampioen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Als je de ploegen/stand niet kent en je wordt verteld dat één van de twee gedegradeerd is sta je voor een dilemma te bepalen welke ploeg het is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:09 schreef Ramboetan het volgende:
Ajax speelt een dramatisch seizoen, maar als je bij de slechtste twee van deze competitie hoort gaat er ook iets niet helemaal goed.
Je wordt verteltquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je de ploegen/stand niet kent en je wordt vertelt dat één van de twee gedegradeerd is sta je voor een dilemma te bepalen welke ploeg het is.
Echt te vaak dit seizoen hoor, mentaal zit het echt helemaal verkeerd bij deze ploeg. Zit het even tegen dan stort het ook compleet in elkaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:15 schreef BobW het volgende:
Eerste helft moest 0-3 zijn, nu is het niks meer
Daar had ik toevallig ook met @onlogisch over jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je de ploegen/stand niet kent en je wordt vertelt dat één van de twee gedegradeerd is sta je voor een dilemma te bepalen welke ploeg het is.
Eerst nog een voorronde spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Simmertje het volgende:
YES meteen mijn naam op fok veranderen naar AJAXEL.
Komt goed want dan hebben we Hazard, Ziyech en Eto'o erbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst nog een voorronde spelen.
Zit nog wel wat vervelends tussen. Momenteel 60% kans op Victoria Plzen, Olympiakos of Lugano, en 40% kans op de uitstroom van CLQ2 alhoewel dat normaal gesproken voornamelijk rotzooi gaat zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Komt goed want dan hebben we Hazard, Ziyech en Eto'o erbij.
Eto'oquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja klopt want dat zijn echt geweldige tegenstandersquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit nog wel wat vervelends tussen. Momenteel 60% kans op Victoria Plzen, Olympiakos of Lugano, en 40% kans op de uitstroom van CLQ2 alhoewel dat normaal gesproken voornamelijk rotzooi gaat zijn.
Neem aan dat domme Sjonnie kampsjaak Donny er ook graag bij wil hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Weer zo'n dertien in een dozijn middenvelder.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat domme Sjonnie kampsjaak Donny er ook graag bij wil hebben
Geeft een signaal af genot
Ban.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je wordt vertelt![]()
![]()
Check deze @:ggmm @:onlogisch
Geen idee, Utrecht thuis is ook weer een lekkere pot waar Ajax vaak punten laat liggen. En dan nog naar Twente uitquote:
PSV gaat express verliezen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen idee, Utrecht thuis is ook weer een lekkere pot waar Ajax vaak punten laat liggen. En dan nog naar Twente uit.
Die spelen toch nergens meer voorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen idee, Utrecht thuis is ook weer een lekkere pot waar Ajax vaak punten laat liggen. En dan nog naar Twente uit.
eens hoor. Ging me meer om de reactie tegen ik dacht black death uit rdamse hoekquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij is hard genoeg gestraft.
Verder geen medelijden mee hoor.
Als wat?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:39 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ekt-bij-fc-barcelona
Die zal wel naar Ajax gaan toch?
Was ook maar een geintje. Nog genoeg te verspelen, maar ook het programma van AZ is best zwaar natuurlijk.quote:
Godver had 'ie dat niet wat eerder kunnen beslissen? Nu zitten we al met die Sven.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:39 schreef Elan het volgende:
Nee er is een TD bij Barca die naar Engeland gaat, ik denk dat hij met hem mee gaat, tenminste was toen al sprake van.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:39 schreef Elan het volgende:
Tjah. Dit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niet echt gekeken maar wel de tv aan, wat een droefenis, nog 2 wedstrijdjes op het tandvlees.
Blijft wel apart want zo slecht als ze ook vandaag weer spelen is het materiaal gewoon echt niet bij lange na niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niet echt gekeken maar wel de tv aan, wat een droefenis, nog 2 wedstrijdjes op het tandvlees.
lolquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Brobbey heeft het ook niet he. Staat al een tijdje droog en net hij weer scoort, wordt het gegeven als eigen kool.
Dat kwam ook ineens in de lucht. Is daar een echte bron van of denkt een of andere willekeurige journalist dit?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die hebben we al aan Menno Geelen beloofd.
Voetbal speel je met je hoofd zei de beste Ajacied ooit dan ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft wel apart want zo slecht als ze ook vandaag weer spelen is het materiaal gewoon echt niet bij lange na niet.
Is het al definitief dat v/d Sar weg gaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die hebben we al aan Menno Geelen beloofd.
Die gaat niet weg, tenminste niet deze zomer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het al definitief dat v/d Sar weg gaat?
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal speel je met je hoofd zei de beste Ajacied ooit dan ook.
Hij schijnt er goed op te staan, ook wel terecht want hij heeft dat commerciele gedeelte echt een boost gegeven maar hij werkt nauw samen met vd Sar dus is niet echt op z'n baan uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat kwam ook ineens in de lucht. Is daar een echte bron van of denkt een of andere willekeurige journalist dit?
Hij zou toch weg gaan op het moment dat ze CL zouden gaan spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, tenminste niet deze zomer.
Hoe heet dat liedje ook alweer van die Canadese zangeres in een auto?quote:
Alemanyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee er is een TD bij Barca die naar Engeland gaat, ik denk dat hij met hem mee gaat, tenminste was toen al sprake van.
Daar kwam Freek Jansen een paar dagen geleden mee. Als commercieel directeur lijkt Menno het vanaf de buitenkant in ieder geval voortreffelijk te doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat kwam ook ineens in de lucht. Is daar een echte bron van of denkt een of andere willekeurige journalist dit?
Exact.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft wel apart want zo slecht als ze ook vandaag weer spelen is het materiaal gewoon echt niet bij lange na niet.
Maar heeft vd sar ook echt een aandeel in, het klinkt allemaal cliché maar klanten willen nu eenmaal graag met een (ex) voetballer op de foto en als je bij ManU gespeeld hebt is je bekendheid ook wat groter.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Daar kwam Freek Jansen een paar dagen geleden mee. Als commercieel directeur lijkt Menno het vanaf de buitenkant in ieder geval voortreffelijk te doen.
Maar is dat iets wat ene Freek vindt ("oh Menno doet het goed, die moet maar AD worden"), of wordt dit daadwerkelijk zo gezien door betrokkenen binnen Ajax?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Daar kwam Freek Jansen een paar dagen geleden mee. Als commercieel directeur lijkt Menno het vanaf de buitenkant in ieder geval voortreffelijk te doen.
Ach het enige verschil tussen ons is die paar penalties en dus dat bekertje. Zodra het seizoen begint zijn we allebei in de EL natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
Toch knap hoor. Zeer slechte fase, en dan toch deze partij over de streep trekken. Dat laat toch ook wel zien wat een enorme topclub Ajax is.
Zelfvertrouwen, motivatie, heeft allemaal wel wat tikkies gehad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
En dat maakt het dan ook zo kut om naar te kijken. Je weet gewoon dat die gasten allemaal echt veel beter kunnen dan ze laten zien. Op basis van materiaal in de selectie had je ook dit jaar kampioen moeten/kunnen worden.
Allemaal gewoon voetballen verleerd sinds de komst van alfred.
Nee hij staat er intern bij comissarissen en bestuursraad goed op.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar is dat iets wat ene Freek vindt ("oh Menno doet het goed, die moet maar AD worden"), of wordt dit daadwerkelijk zo gezien door betrokkenen binnen Ajax?
Oke, dan 'is' het dus echt zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij staat er intern bij comissarissen en bestuursraad goed op.
Is ook wel te begrijpen na zo'n klote seizoen dat ze er klaar mee zijn. Wat dat betreft kan je Heitinga in dat opzicht ook niet veel verwijten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, motivatie, heeft allemaal wel wat tikkies gehad.
Zijn sowieso allemaal slappe zakkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook wel te begrijpen na zo'n klote seizoen dat ze er klaar mee zijn. Wat dat betreft kan je Heitinga in dat opzicht ook niet veel verwijten.
Wel mee eens ja, Heitinga moet eigenlijk gewoon vanaf begin volgend seizoen ook de kans krijgen. Anders ga je echt schandalig met zo'n clubicoon om.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook wel te begrijpen na zo'n klote seizoen dat ze er klaar mee zijn. Wat dat betreft kan je Heitinga in dat opzicht ook niet veel verwijten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, Heitinga moet eigenlijk gewoon vanaf begin volgend seizoen ook de kans krijgen. Anders ga je echt schandalig met zo'n clubicoon om.
Niet met je eens. Hem is niets beloofd, alleen gevraagd of hij het seizoen in elk geval af wilde maken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, Heitinga moet eigenlijk gewoon vanaf begin volgend seizoen ook de kans krijgen. Anders ga je echt schandalig met zo'n clubicoon om.
Hij is wel verantwoordelijk en heeft het niet om kunnen buigen dus exit lijkt me.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Van nostalgie kun je niet vreten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel maar het heeft ook niet bepaald meegezeten op de momenten dat het er toe deed. 83e minuut die megakans van Kudus op 3-2 dan wint Feyenoord nooit meer, beker verloren op strafschoppen waar je zelf in de slotfase ook nog een krankzinnige kans mist met die bal van Brobbey.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel verantwoordelijk en heeft het niet om kunnen buigen dus exit lijkt me.
Nee gaat echt niet gebeuren. Ze wachten gewoon even tot na de laatste wedstrijd om het aan te kondigen. Geloof er niks van dat Heitinga hoofdcoach blijft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heel mooi dat er gewonnen is. Verlenging Heitinga weer een stapje dichterbij.
Die had een groter aandeel maar ik denk dat je gewoon een fris gezicht voor die groep nodig hebt, er zullen echt wel spelers vertrekken maar diegenen die blijven hebben gewoon wat anders nodig en John is een prima gozer maar heb hem nog niet op iets tactisch inventiefs kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel maar het heeft ook niet bepaald meegezeten op de momenten dat het er toe deed. 83e minuut die megakans van Kudus op 3-2 dan wint Feyenoord nooit meer, beker verloren op strafschoppen waar je zelf in de slotfase ook nog een krankzinnige kans mist met die bal van Brobbey.
Het is toch meer Schreuder die het verneukt heeft.
Met John is de kans op weer een titel van Feyenoord echt heel groot.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had een groter aandeel maar ik denk dat je gewoon een fris gezicht voor die groep nodig hebt, er zullen echt wel spelers vertrekken maar diegenen die blijven hebben gewoon wat anders nodig en John is een prima gozer maar heb hem nog niet op iets tactisch inventiefs kunnen betrappen.
Klopt en eentje die de 'vedettes' de baas is en o.a. Tadic gewoon op de bank pleurt als hij weer een keer matig speelt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had een groter aandeel maar ik denk dat je gewoon een fris gezicht voor die groep nodig hebt, er zullen echt wel spelers vertrekken maar diegenen die blijven hebben gewoon wat anders nodig en John is een prima gozer maar heb hem nog niet op iets tactisch inventiefs kunnen betrappen.
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, motivatie, heeft allemaal wel wat tikkies gehad.
Toch vraag ik los wat er bij Feyenoord aan mutaties gaat plaatsvinden me af of als Heitinga een seizoen begint hij niet gewoon kampioen zou worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met John is de kans op weer een titel van Feyenoord echt heel groot.
Wel groter ja , al is het ook maar weer afwachten wie de trainer daar is en wat er aan spelers vertrekt/bijkomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met John is de kans op weer een titel van Feyenoord echt heel groot.
Maar Schreuder was het tactische meesterbrein achter de bijna CL finaleplaats van Ajaxquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch vraag ik los wat er bij Feyenoord aan mutaties gaat plaatsvinden me af of als Heitinga een seizoen begint hij niet gewoon kampioen zou worden.
Hij is tactisch bepaald geen idioot zoals Schreuder.
Altijd tegen ons, maar tegen andere zie je ze niet. Utrecht idem.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
John: Groningen speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen, dan wordt het lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |