Balkan DirkGODquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het wel lullig vinden voor Tadic als Heitinga weg gaat.
Heitinga is samen met Ten Hag en Schreuder de beste trainer met wie hij ooit heeft samengewerkt.
Ik heb dit grapje tegen mijn vrienden gezegd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Heitinga is samen met Ten Hag en Schreuder de beste trainer met wie hij ooit heeft samengewerkt.
Je vergeet de Servische bondscoach, want die heeft hij vast ook genoemd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
John: Groningen speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen, dan wordt het lastig.
Binnen een paar maanden Getafeball erin geslepen met spelers die het toch vooral gewend zijn aanvallend voetbal te spelen. Dat vind ik knap. Als ze nu gericht spelers gaan inkopen, zoals in Portugal of in Zuid-Amerika, die passen bij die spelfilosofie kan Heitinga zomaar de nieuwe Mourinho worden. Die heeft ook gewoon de Conference League gewonnen he!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, Heitinga moet eigenlijk gewoon vanaf begin volgend seizoen ook de kans krijgen. Anders ga je echt schandalig met zo'n clubicoon om.
Ook wel lekker uitgestapt door supertalent Timberquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het doelpunt nu en weet niet zeker of je hier Heitinga de schuld van kan geven
Doe je zo je best 4de te worden win je alsnog, arme Kudus.
naja, een trainer die er wat aan doet zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het doelpunt nu en weet niet zeker of je hier Heitinga de schuld van kan geven
Timber heeft wat meer begeleiding nodig, is alsnog een enorm talentquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel lekker uitgestapt door supertalent Timber
Dit weet je van te voren. Kudus kan niet verdedigen. Ergo hij kan alleen in spits.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Kudus speelt echt voor FC Kudus die moet je zsm verkopen nu er iets van hype is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Kudus moet je gewoon verkopen, die gozer is met zijn hoofd al bij de uitgang.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik mag toch hopen van niet, zowel niet voor de club als voor John. Die is er nog helemaal niet klaar voor joh.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is John serieus nog een optie? Dieptriest.
Tadic zou altijd rood moeten krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef tong80 het volgende:
'Met zijn treffers en assists is Tadic op dit moment weer de meest waardevolle speler van de Eredivisie. Het verbaast hem niet. „Hoe kan ik dit zeggen zonder arrogant te zijn? Maar ik vind het normaal, omdat het elk jaar hetzelfde is, ook in dit slechte seizoen.'
Mweh ik vind die Kevin behoorlijk calimero op Twitter. Daar ga ik niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast wedstrijd editie is weer spot on en een must listen.
Hij heeft ook gelijk. De allerbeste speler van Ajax over de afgelopen 5 jaar en nu nog steeds trouwens. Het is gewoon een enorme mongool. Ik haat dat inschieten voor de wedstrijd en ik haat hem dit jaar vanwege alles eigenlijk, maar het blijft een enorme klasbak. Kudus kan heel wat leren van zijn productiviteit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef tong80 het volgende:
'Met zijn treffers en assists is Tadic op dit moment weer de meest waardevolle speler van de Eredivisie. Het verbaast hem niet. „Hoe kan ik dit zeggen zonder arrogant te zijn? Maar ik vind het normaal, omdat het elk jaar hetzelfde is, ook in dit slechte seizoen.'
Kevin was in de normale aflevering te horen, de wedstrijd editie werd door Bart Sanders en Lars gedaan. Beschreven precies hoe ik de wedstrijd beleefde.quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh ik vind die Kevin behoorlijk calimero op Twitter. Daar ga ik niet naar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |