Ja, het gaat zo voorspelbaar worden voor de kijker. Groep Sas gaat er 1 voor 1 uit en dan zitten we in de finale.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop toch zo dat er een ronde komt waarin iemand uit de groep van Sas een opdracht wint en mag kiezen wie weg moet. Babette zegt dat dan Jeff of Isaac dan gaat. Ik zeg doen
Ja echt heel jammer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, het gaat zo voorspelbaar worden voor de kijker. Groep Sas gaat er 1 voor 1 uit en dan zitten we in de finale.
Vind dat liegen van Zoe niet ok. Laatst loog ze dat Eunice last had van de muziek, gisteren dat er niet meer gerookt mocht worden als ze moesten wachten bij opdrachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette over dat ze voor lul stond door Zoe omdat deze gisteren zei dat er niet gerookt mocht worden.
Nou Babs troost je daar sta je niet voor lul door, meer door je gezuip, gerook, gejank om drank en rook en je geroddel
Dat liegen is zeker niet netjes, maar hoe Babs en Isaac nu praten ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat liegen van Zoe niet ok. Laatst loog ze dat Eunice last had van de muziek, gisteren dat er niet meer gerookt mocht worden als ze moesten wachten bij opdrachten.
Ik snap Babs wel, die hoorde van dat roken van Zoe en zegt dat dan tegen anderen, als die anderen het dan aan de scheids vragen en het blijkt niet juist te zijn, krijgt Babs het te horen.
Zoe begrijp ik want dat is gewoon een kutkoter die je erbij gekregen hebt maar Wendy is je zogenaamd beste vriendin daar. Het toont maar weer eens aan hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen want voor het nuttigen van peuken en drank. Heb me al vaker afgevraagd of die twee wel bij mekaar zouden zijn gekomen als er eentje een geheelonthouder zou zijn geweest. Ze stoken elkaar op die facetten ook telkens op waarna ze beiden geen rem hebben. Babs heeft sowieso de neiging om de slimste te willen zijn in een gesprek tussen vrouwen onderling terwijl ze het bij mannen dan weer extra interessant gaat vinden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Vals wijf hoor die Babette om haar eigen vriendin niet te vertrouwen
Echt heel erg die is wel zo door de mand gevallenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
babs is na ice de grootste schijnheil uit de loods
gj was nog maar amper de poort uit en daar bep al slijmen bij team icequote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel erg die is wel zo door de mand gevallen
Babs voert haar taak gewoon heel geraffineerd uit maar de goede verstaander had dat al vrijwel meteen doorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
babs is na ice de grootste schijnheil uit de loods
Ja dat van Wendy snap ik ook niet, ik heb Wendy nog nooit iets door horen vertellen, ik zie haar eigenlijk weinig bij andere mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe begrijp ik want dat is gewoon een kutkoter die je erbij gekregen hebt maar Wendy is je zogenaamd beste vriendin daar. Het toont maar weer eens aan hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen want voor het nuttigen van peuken en drank. Heb me al vaker afgevraagd of die twee wel bij mekaar zouden zijn gekomen als er eentje een geheelonthouder zou zijn geweest. Ze stoken elkaar op die facetten ook telkens op waarna ze beiden geen rem hebben. Babs heeft sowieso de neiging om de slimste te willen zijn in een gesprek tussen vrouwen onderling terwijl ze het van mannen dan weer veel beter kan hebben.
HIj was nog niet eens de poort uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
gj was nog maar amper de poort uit en daar bep al slijmen bij team ice
Isaac had er van mij al heel lang uit gemogen, GJ's poging Isaac eruit te krijgen vond ik ok, was wat mij betreft win/win wie er ook uit gingquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat liegen is zeker niet netjes, maar hoe Babs en Isaac nu praten ook niet.
DIe twee denken het echt te zijn wordt tijd dat ze eens op hun gat glijden
bep had er al lang uitgemoeten , ze wilden haar op de stip maar veranderde plotsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac had er van mij al heel lang uit gemogen, GJ's poging Isaac eruit te krijgen vond ik ok, was wat mij betreft win/win wie er ook uit ging
Omdat Wendy een flapuit is maar bovenal eerlijk en recht voor zijn raap. Als er iets niet klopt dan zegt ze er iets van. Ze spreekt ook Babette gewoon aan als zij zich niet aan een afspraak houdt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat van Wendy snap ik ook niet, ik heb Wendy nog nooit iets door horen vertellen, ik zie haar eigenlijk weinig bij andere mensen.
Ze zijn notabene getrouwd en dan vertrouw je haar niet? Heel raar
Die opdracht van GJ zou alleen haalbaar zijn geweest met een helikopter dus dan weet je eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac had er van mij al heel lang uit gemogen, GJ's poging Isaac eruit te krijgen vond ik ok, was wat mij betreft win/win wie er ook uit ging
Hoezo heeft dat met vertrouwen te maken van Wendy? Zoë vertrouwen ze niet en dat is niet meer dan terecht. Voor Wendy zijn ze bang dat ze haar mond weer voorbij praat als ze een bakkie op heeft.. dat is immers al vaker voor gekomen. Het is niet dat ze tegen haar spelen toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Vals wijf hoor die Babette om haar eigen vriendin niet te vertrouwen
Ze is ook heel vaak de slimste..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe begrijp ik want dat is gewoon een kutkoter die je erbij gekregen hebt maar Wendy is je zogenaamd beste vriendin daar. Het toont maar weer eens aan hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen want voor het nuttigen van peuken en drank. Heb me al vaker afgevraagd of die twee wel bij mekaar zouden zijn gekomen als er eentje een geheelonthouder zou zijn geweest. Ze stoken elkaar op die facetten ook telkens op waarna ze beiden geen rem hebben. Babs heeft sowieso de neiging om de slimste te willen zijn in een gesprek tussen vrouwen onderling terwijl ze het bij mannen dan weer extra interessant gaat vinden.
Als groep sas slim is dan komen ze met 2 of drie kandidatenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
ze zullen voor de managersverkiezing wel zelfde truckje uithalen dat alleen oud managers mogen kiezen en kwamen uit team ice
Van mij mag Wendy overblijven van de groep een oprechte vrouw en staat voor iedereen klaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat Wendy een flapuit is maar bovenal eerlijk en recht voor zijn raap. Als er iets niet klopt dan zegt ze er iets van. Ze spreekt ook Babette gewoon aan als zij zich niet aan een afspraak houdt.
Wendy is niet sneaky genoeg.
Ha het tegenovergestelde van Jap en Bern die zichzelf niet op de stip durven zettenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Als een struisvogel heeft GJ het toen aangepakt terwijl had ie van tevoren een signaal afgesproken dan had Isaac moeten spelen en zou hij gewoonweg geëlimineerde zijn. Maar hij ging het 100% gegarandeerd doen dus zou ook naar Pluto zijn gevlogen met enkele nepvleugels uit een carnavalsshop. Je moet op zulke momenten altijd een Plan B hebben naast Plan A.
Ik denk van de mannen ook nogquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle vrouwen daar de allerslimste ja
Maar dat wist je toen ook al want beiden zijn het liefst onzichtbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ha het tegenovergestelde van Jap en Bern die zichzelf niet op de stip durven zetten
Finale zal tussen ice en marciano zijn denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, het gaat zo voorspelbaar worden voor de kijker. Groep Sas gaat er 1 voor 1 uit en dan zitten we in de finale.
Is uiteraard moeilijk te meten maar ik schaal Jeff bijzonder hoog inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zijn aan elkaar gewaagd..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is uiteraard moeilijk te meten maar ik schaal Jeff bijzonder hoog in
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de faal van Eunice in het laatste deel ....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht deel 3 - 16 mei 2023.Faal? Ze heeft het het langst volgehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Twee ego'squote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:37 schreef Silves het volgende:
Gesprek Eric en Eunice, Nee ik, onee ik, ja tuurlijk maar jij ook, ja maar ook jij, elkaar aan het afbluffen...
En toen gingen ze dus voor een nobody als Berendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep had er al lang uitgemoeten , ze wilden haar op de stip maar veranderde plots
Zij is echt iemand die je lastig blijft vallen.. daar kom je gewoon niet meer van af.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
En Zooi drijft kamer 5 helemaal gek, met haar mails elke minuut naar achter..
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de faal van Eunice in het laatste deel ....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht deel 3 - 16 mei 2023.Hoezo een faal? Ze heeft het het langste van allemaal volghouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze zitten elkaar om de beurt af te zeiken op vriendelijke begrijpende toon.quote:
Als er nu had gestaan "de faal van Moraima" ,dan had ik het nog begrepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo een faal? Ze heeft het het langste van allemaal volghouden?
Stalker, niet normaal , dat ze net op de kamer een plan moeten bedenken om Zooi in toom te houden, ze chanteerd gewoon op los als ze kritiek krijgt, ze Drijft Ice en Babs wel in een akward positie .quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is echt iemand die je lastig blijft vallen.. daar kom je gewoon niet meer van af.
Ja die was in minuut 1 al af.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er nu had gestaan "de faal van Moraima" ,dan had ik het nog begrepen
Bij iedere eliminatie zou ze gigantisch falen want dat doet ze al bij alle verdienopdrachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is echt iemand die je lastig blijft vallen.. daar kom je gewoon niet meer van af.
Daarom juistquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was in minuut 1 al af.
eunice heeft het echt bijna 2 uur volgehouden
wat een lullige opmerking.quote:
Ou,nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Dagbesteding?quote:
-knip- niet doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een lullige opmerking.
Volgens mij kan ze gewoon werken.
Als je haar op de stip zet met een eliminatie heb je geen planB nodig want gegarandeerd dat ze het niet haalt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij iedere eliminatie zou ze gigantisch falen want dat doet ze al bij alle verdienopdrachten
300%quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb liever groep Isaac, Babet en Wendy etc. Dan een groep Bern, Sasha, Janet etc.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo heeft dat met vertrouwen te maken van Wendy? Zoë vertrouwen ze niet en dat is niet meer dan terecht. Voor Wendy zijn ze bang dat ze haar mond weer voorbij praat als ze een bakkie op heeft.. dat is immers al vaker voor gekomen. Het is niet dat ze tegen haar spelen toch?
Ik snap wel dat ze zeggen beter niet met Wendy daar over te hebben.
Jeff heeft erge pijn in zijn lies.quote:
Maar dat was met GJ ook alquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Babette en Marciano hebben nog geen seks maar leven al wel zo ongeveer als een setje
Geen idee maar volgens mij doet het erg pijn.quote:
Nee dat was toch wel heel anders.. daar werd niet geflirt. Als er geen camera’s waren wat het allang gebeurdquote:
Nopequote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb liever groep Isaac, Babet en Wendy etc. Dan een groep Bern, Sasha, Janet etc.
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat was toch wel heel anders.. daar werd niet geflirt. Als er geen camera’s waren wat het allang gebeurd
Zie je nu.. nuchter praat Wendy haar mond al voorbijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:57 schreef Hoempah het volgende:
Babette en Marciano samen slapen. Mocht Wendy niet hardop zeggen.
Babette moet niet altijd alles stiekem en sneaky willen doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:57 schreef Hoempah het volgende:
Babette en Marciano samen slapen. Mocht Wendy niet hardop zeggen.
Volgens mij wel ja.. ik zag dat Zoë aan het mailen was met Jeff op kantoor.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.. ik zag dat Zoë aan het mailen was met Jeff op kantoor.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je heb je eigen vrienden zegt Wendy...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie vakkundig 'weg gejaagd' uit de keuken
Wanneer niet?quote:
en exit dat we van die snaterende eendebek verlost zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wát moet er in Godnaam in Klierige Babbel.. Drank, sigaretten en een Lul
Doe maar een prop in de mondquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ja waarom niet eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zinquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is alleen nog brood en leftover pannenkoeken .. er is van daag pas riant geld verdiend
Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zin
Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etcquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etc
bep heeft toch geldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil een kratje bier.. Wendie is pissed of... kanniekanniekannie snoepers&Evenent en dit en dat
Dacht ik ook zo.. je zie het gewoon aan ze dat ze in 2 maanden het klootjesvolk wel weg krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)
De melk niet maar het bier en wijn wel.quote:
Precies, raar.. en voor dat Evenement is al ¤150 uit de Pot geroofd door Isaac.. Wendie zeikt als een oud wijf weerquote:
Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager
En de andere willen snoep en 3x opscheppen, en blijven zeiken over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.
Dat zal het zijn dan want verder kan ze niets..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkheden
Dat doet de febo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager
Haar statiegeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze
bep is dikke egoist , ik , ik , ik en ze denkt dat ze heel wat isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.
Ze heeft een grote bestelling gedaan, deze komt zo binnen, de vodka voor iemand, Jef weer Bier, Weer een fles voor Zooi.. ik denk koop nu maar zelf allemaaal jullie eigen bier.quote:
Als bep gewoon zelf manager wordt volgende maand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Koks gaan aan de gang... toch de rucola stamppot?![]()
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. snap ik ook niet..rucola sla is niet te vreten.. tenzij 3 blaadjes op een pizza
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Als je Janet ziet koken heb je al gegeten en gedronken
Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. snap ik ook niet..rucola sla is niet te vreten.. tenzij 3 blaadjes op een pizza
Jappie zijn recept..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadje
Dat gaat over melk.. bier koopt Babette van haar eigen geld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil een kratje bier.. Wendie is pissed of... kanniekanniekannie snoepers&Evenent en dit en dat
Oh bah.valt me tegen van hem of hij moet die rucola heel fijn snijden want die vieze lange blaadjes.quote:
Dan nog, is het gejank van Wendie totaal van 't padje.. er was al geld voor het evenement geregeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat over melk.. bier koopt Babette van haar eigen geld.
Waarom dan? Volgens mij roept iedereen de hele dingen naar Zoë voor te bestellen van hun geld en zitten uren op kantoor met spullen uitzoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als bep gewoon zelf manager wordt volgende maand.
Ja goed gevulde Hollandse jongenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahhh Jappie ziet ook echt uit als een lekkere eter
Stamppot rucola is een gewoon gerecht hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadje
Tja ik ben opgegroeid met Rucola, en we verdienen zelfs geld ermeequote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh bah.valt me tegen van hem of hij moet die rucola heel fijn snijden want die vieze lange blaadjes.
Trouwens wel lekker ern paar blaadjes over een pasta ( zonder rode saus)
Het ging over de boodschappen dat daar melk en bier bij moet van Bep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan? Volgens mij roept iedereen de hele dingen naar Zoë voor te bestellen van hun geld en zitten uren op kantoor met spullen uitzoeken.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ik ben opgegroeid met Rucola, en we verdienen zelfs geld ermee![]()
Huh?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef humpty het volgende:
Heb jij dit geopend vraagt Jasper aan Janet
Nee hoor ik niet ....weet je waarom ik ze geopend heb in dezelfde zin
Is idd erg lekker en dan ook met wat zongedroogde tomaten erdoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stamppot rucola is een gewoon gerecht hoor
Klopt idd maar Babette had eerder al aangegeven een kratje bier te bestellen alleen de melk hoeft niet van haar geld want dat gebruikt de hele groep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het ging over de boodschappen dat daar melk en bier bij moet van Bep.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:50 schreef Sestra666 het volgende:
ik weet niet wat het is, maar erger me dood aan janet![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef humpty het volgende:
Nu zegt ze tegen Jasper wat jij wil wat jij wil maar intussen wel vertellen hoe het moet
Ja vreselijke eigenschap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hooren al een hele tijd met haar zin door te drukken in de keuken. Net doen dat wat een ander zegt goed is maar uiteindelijk draait ze zo dat het toch op haar manier gaat.
Ik wil wel eens zien hoe zij in de eindfase elkaar weg stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Bij de mannen was JW overigens de enige 'bejaarde'. Al bedenk ik me nu ineens dat Bert er natuurlijk ook nog was. Erik en Berend zouden er ook voor door kunnen gaan maar dat telt natuurlijk niet. Terwijl je bij de vrouwen Manuela, Maddy, Esther, Mora en Janet er al meteen een stuk of vijf kunt opnoemen. Eigenlijk klopt die verdeling dus totaal niet als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Als je Janet ziet koken heb je al gegeten en gedronken
wie bedoelt hij? val er net in... oh bern en?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
Jeff over twee slappe zakken die niets doen maar wel in de slkamer
vertellen op wie je moet stemmen ...
Over wie heeft hij het bern en Jap?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
sas en bern?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
en hij komt er mee weg ook nog zegt Jeff
Het is hun kookdag en ze zitten godverdomme in de hottub![]()
Zelf zegt hij niks laat het zijn meisje doen met haar inhoudloze teksten
31 en 27 en zit hier op vakantie
huilen is overdreven , maar hij ziet hun groep kleiner worden is hij niet blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Bern ligt bij elke eli van hun groep te huilen.
Helemaal eens met Jefquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:05 schreef cinsan het volgende:
den hartog is daar ook op vakantie , 1 x per week frituren , toeleven naar eliminatie meer doet hij niet
Staat heel wat keren in de keuken in de week en dat al maanden en niet alleen frituren. Bern met moeite, alleen als hij corvee heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:03 schreef cinsan het volgende:
och och is den hartog weer op de zeikertoer over zijn aartsvijand m, wat doet hij zelf buiten wat frituren
Isaac lult zoals het hem uitkomtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:55 schreef humpty het volgende:
Isaac over desinformatie wat is aangekomen...onthoud dat zegt Isaac tegen Eric
want stond je naam er op ...nee toch
Bern die slaapt werkelijk daar zijn tijd uit, en schuift Sas naar voren om de strijd voor hen aan te gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staat heel wat keren in de keuken in de week en dat al maanden en niet alleen frituren. Bern met moeite, alleen als hij corvee heeft
Niet voor niets heeft ie al acht maanden amper contact met alle mannen daar want het is een schijnheilige pussyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Bern die slaapt werkelijk daar zijn tijd uit, en schuift Sas naar voren om de strijd voor hen aan te gaan.
Jeff zit gewoon rustig op kantoor. Dit doen ze echt samen de 1 geeft voorzet de ander kopt inquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:08 schreef Ebinas het volgende:
Ice de slimmert.
Hij start een gesprek met Erik.
Hij weet hoe hoog Jeff het zit met B & S.
Jeff neemt het over en steekt van wal en ja hoor over B&S.
Mora zit te fietsen en met een geniepig lachje op haar gezicht.
Ice is na het starten muisstil en laat Jeff het woord doen.
En Erik blijft kalm en rustig uitleg geven op de vragen/opmerkingen.
Ice loopt na afloop langs Erik en bedankt hem voor het gesprek.
En Jeff is weer lekker opgefokt.
Ice de slimmert
Rat is het
Nou hij kookt regelmatig en heeft veel gebouwd meer dan die hele Bern iig , die ligt al te steunen en kreunen als hij moet afdrogen. En Sas doet ook vrij weinig, want ziek.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:03 schreef cinsan het volgende:
och och is den hartog weer op de zeikertoer over zijn aartsvijand m, wat doet hij zelf buiten wat frituren
Precies en Jeff heeft best veel gedaan daar en doet hij nog, samen met Kim de naambordjes gemaakt, het afdak van het rookhoekje gemaakt, samen met anderen. Kookt al tijden op vrijdag en sinds Kim weg is, staat hij vaak in de keuken te helpen, doet net als anderen zijn corvee en dan zeiken dat Jeff niets doet daar. Tja, tis ook wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Bern die slaapt werkelijk daar zijn tijd uit, en schuift Sas naar voren om de strijd voor hen aan te gaan.
Ho Ho.. Bern is wel The GameMaster.. dé man die elke maand precies op tijd met een zelfbedacht kutspelletje zijn Eliminatie Nominatie probeert af te wenden... wat heeft Sjeffie ooit verzonnen behalve Rellen & Trollen & Janken & Tieren & Zeiken over de rest van die Klootzakken..quote:
Doe mij maar dat tweede spelletjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ho Ho.. Bern is wel The GameMaster.. dé man die elke maand precies op tijd met een zelfbedacht kutspelletje zijn Eliminatie Nominatie probeert af te wenden... wat heeft Sjeffie ooit verzonnen behalve Rellen & Trollen & Janken & Tieren & Zeiken over de rest van die Klootzakken..
zelfbedacht is ook relatief met K5quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ho Ho.. Bern is wel The GameMaster.. dé man die elke maand precies op tijd met een zelfbedacht kutspelletje zijn Eliminatie Nominatie probeert af te wenden... wat heeft Sjeffie ooit verzonnen behalve Rellen & Trollen & Janken & Tieren & Zeiken over de rest van die Klootzakken..
Mwha, Jeff zit vanaf gister al niet lekker in zijn vel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:09 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Jeff zit gewoon rustig op kantoor. Dit doen ze echt samen de 1 geeft voorzet de ander kopt in
Je vergeet tv maken..iedergeval een discussie opgooien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies en Jeff heeft best veel gedaan daar en doet hij nog, samen met Kim de naambordjes gemaakt, het afdak van het rookhoekje gemaakt, samen met anderen. Kookt al tijden op vrijdag en sinds Kim weg is, staat hij vaak in de keuken te helpen, doet net als anderen zijn corvee en dan zeiken dat Jeff niets doet daar. Tja, tis ook wat je wilt zien.
Jeff teert op de eliminaties en daarna zakt ie weer in een putquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwha, Jeff zit vanaf gister al niet lekker in zijn vel.
En dat samendoen, mwahhh.
Ze zijn redelijk op elkaar aangewezen in dit stadium van het spel
Maar Ice speelt het heel slim dat hij de voorzetter is en Jeff de kopper laat zijn
Ik vond het eerder eens een open en eerlijk gesprek naar elkaar ipv achter de rugquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig , Isaac en maatje Sjeffie samen Erik in de tang nemen om zijn stemgedrag
jeff eigent zich die rol ook toe en krijgt tegenwoordig vaak dekking ervoor terugquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwha, Jeff zit vanaf gister al niet lekker in zijn vel.
En dat samendoen, mwahhh.
Ze zijn redelijk op elkaar aangewezen in dit stadium van het spel
Maar Ice speelt het heel slim dat hij de voorzetter is en Jeff de kopper laat zijn
Het is gewoon een achterover leunende zak hooi.. niks en niks minder..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Dat Erik eigenlijk een sukkel was dattie in "dat andere kamp" zat jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:14 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik vond het eerder eens een open en eerlijk gesprek naar elkaar ipv achter de rug
Nog altijd een heel stuk meer als dat zacht ei..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?
Nix..
[ afbeelding ]
Omdat ie telkens de enige is en je na zoveel maanden in herhaling valt tussen al dat plebsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Sjeffie Fitties beginnen zielig en voorspelbaar belachelijk te worden
Voor mij zou dat al een hoofdreden zijn om haar in de eerste weken te eliminerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Wat is het toch een vies mens die Janet. Gaat ze een pan “afwassen” en droogt ze die af met dat vieze gele doekje waar ze de hele dag al alles mee afveegt.. ook heeft ze het gebruikt om iets van de vloer te vegen. Bah bah wat en plakzak is het
Kennelijk heeft het zin er wat van te zeggen..quote:
Wie zou Jeffrey bedoelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
Ik denk dat hij aan het programma al meer dan zijn bijdrage heeft geleverd. Zowel goed als slecht. Ik ben het met heel veel opvattingen en manieren van hem niet eens maar hij doet meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:05 schreef cinsan het volgende:
den hartog is daar ook op vakantie , 1 x per week frituren , toeleven naar eliminatie meer doet hij niet
Lekker, vitaminesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, toch een heel bord vol met groen
[ afbeelding ]
Zeker, de enige actie die in de buurt komt van wat hij had gehoopt dat het hele programma zou zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff teert op de eliminaties en daarna zakt ie weer in een put
Hij heeft toch niet gezegd dat hij de vragen zelf had verzonnen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:18 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof er niets van dat Bern al die pub quiz vragen uit ,in hoofd heeft verzonnen. Zonder hulp van de Febo.
En pietengym en disney quiz verzinnen Come on het zijn geen kleuters.
Anders dan patat met 1½ kaassouflequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, vitamines
Ze hebben tenminste weer iets groens op hun bord, dat is tijden wel anders geweest.
Het is een echte heldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat laatste zou heel goed kunnen idd in deze fasequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:15 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff eigent zich die rol ook toe en krijgt tegenwoordig vaak dekking ervoor terug
Precies ja, de frituurpan heeft daar wel overuren gemaakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Anders dan patat met 1½ kaassoufle
Onbeskoftquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het zo onbeschoft dat iedereen maar op zijn eigen tijd komt om te eten.
Vind ik ook onbeschoft, mensen nemen de moeite om voor je te koken en dan kom je niet even eten. Daar verbaasde ik me afgelopen weekend ook al over, iedereen zat lekker te eten en Babette en Jeff zaten buiten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het zo onbeschoft dat iedereen maar op zijn eigen tijd komt om te eten.
Dat bord staat niet veilig daarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Goed eten, Erik kijkt alvast een BordVooruit![]()
[ afbeelding ]
je kunt moeilijk iets door laten gaan als de febo er een eliminatie of een verdienproef ingooitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
Mirthe dat het crocket?toernooi morgen definitief door gaat
ze mag niet nog weer een andere dag
Gisteren was niet geschikt en vandaag ook niet zegt ze
had al gehoord dat ze het spul zelf niet voor elkaar had![]()
Was voor haar vaders verjaardag...beste man is al bijna weer jarig
Mirthe komt ook overal mee wegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
Mirthe dat het crocket?toernooi morgen definitief door gaat
ze mag niet nog weer een andere dag
Gisteren was niet geschikt en vandaag ook niet zegt ze
had al gehoord dat ze het spul zelf niet voor elkaar had![]()
Was voor haar vaders verjaardag...beste man is al bijna weer jarig
Omdat ze haar niet op die stip durven te zetten want ze is en blijft een eenling daar in die loodsquote:
Volgens Janet moest ze zelf nog van alles doen ...ze had het gewoon niet afquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
je kunt moeilijk iets door laten gaan als de febo er een eliminatie of een verdienproef ingooit
Die waren zo voorbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
je kunt moeilijk iets door laten gaan als de febo er een eliminatie of een verdienproef ingooit
hoe durven ze.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Duo Bull&Shit zijn dus weer bezig met een Game te ontwikkelen
[ afbeelding ]
Of het nou Mirthe is of Bern beter werk je als totale groep eens samen en probeer je zulke figuren te lozenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die waren zo voorbij.
Tijd zat erna nog.
Maar ja Mirthe hè
Dat weet ik wel zeker, daarom. Vond ik.hdt ook hilarisch. Verliezen van de vrouw waar hij een aversie tegen had!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Denk dat JW liever had verloren van Isaac dan dus Mora
Ja hoor ligt ze weer (te chagrijnig wezen)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Duo Bull&Shit zijn dus weer bezig met een Game te ontwikkelen
[ afbeelding ]
Precies.. en op tijd scoren is essentieelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe durven ze.
dat is toch wel heel kwalijk hoor, zomaar proberen om een tactiek te verzinnen waardoor je in de finale kan komen
En niet zo'n beetje ook want standaardriedeltje zowatquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, daarom. Vond ik.hdt ook hilarisch. Verliezen van de vrouw waar hij een aversie tegen had!!
Juist, altijd hetzelfde riddeltje van Jeff, zeuren,zeuren, zeuren etc.... 🥱quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?
Nix..
[ afbeelding ]
Stuur een mail naar de Feboquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:33 schreef humpty het volgende:
En altijd Eric vol in beeld tijdens het eten
Volgens mij had ze er zelf juist wel zin in.quote:
Juist, altijd hetzelfde riddeltje van Jeff, zeuren,zeuren, zeuren etc.... 🥱quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix..
[ afbeelding ]
Wat voor van alles en nog wat, bedoeld hij dan. Zie hem ook alleen maar zeuren of zuipen. Oh wacht..., is het bier soms op.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:04 schreef humpty het volgende:
Jeff is het slappe gedoe van hun zat....in dit geval snap ik hem helemaal
Wij zijn goed voor van alles en nog wat maar als hun moeten zijn ze weg
daar ergert hij zich aan
Wie zei dan dat achter ervan baalde?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Volgens Janet moest ze zelf nog van alles doen ...ze had het gewoon niet af
en achter baalde er van
Het is natuurlijk ook wel een afgang om van Moraima te verliezenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Denk dat JW liever had verloren van Isaac dan dus Mora
Heb je het nu over Moraima of over Eunice?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
En wie zit er weer het laatst te eten.. met de volledige Cam-Aandacht...
De Aandachthoer![]()
Ze had evenveel tijd zát als iedereen daar om gezellig op tijd te eten met de rest .. maar ja
[ afbeelding ]
Daar had Zoe een mail over gehad...ze willen mensen tegemoet komenquote:
Beter, mensen die dat doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik mail nergens heen over welk programma dan ook
Nahhja zeg.. Moira liep net weg zónder bordquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het nu over Moraima of ovre Eunice?
Aaah oké, Moraima is namelijk ook een aardige aandachtshoer met dat gedweep met de camera.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahhja zeg.. Moira liep net weg zónder bord
Febo moet niet zo zeurenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar had Zoe een mail over gehad...ze willen mensen tegemoet komen
maar dan moeten ze het zelf niet laten afweten...zoiets stond er in
en weer komt babette onder een taak uit....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:52 schreef humpty het volgende:
Morrie neemt de afwas van Babette over want jij moet naar Zoe zegt ze
Jah, zij praat tegen de operator, wat ook geen moer oplevert behalve een Beste Moira wil jij je microfoon controlerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah oké, Moraima is namelijk ook een aardige aandachtshoer met dat gedweep met de camera.
Als ze haar microfoon maar dicht draaien als ze weer eens aan het hoesten isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, zij praat tegen de operator, wat ook geen moer oplevert behalve een Beste Moira wil jij je microfoon controleren
Ze hebben al mogelijkheden genoeg gehad ervoor: proef van Berend, duel Eunice/Leila, duel JW/Moraima.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
En mocht ooit iemand een eliminatieproef winnen dan stuur je Jeff weg want dat is de grootste concurrent voor iedereen daar
Nou, met spijkers slaan had ze er ook meer dan JWquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een afgang om van Moraima te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |