Wanneer niet?quote:

en exit dat we van die snaterende eendebek verlost zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wát moet er in Godnaam in Klierige Babbel.. Drank, sigaretten en een Lul

Doe maar een prop in de mondquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:

Ja waarom niet eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef 5thencounter het volgende:

Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zinquote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is alleen nog brood en leftover pannenkoeken .. er is van daag pas riant geld verdiend

Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze voelt gewoon dat ze al in de finale zit, net als Isaac, Sjanet, onuitstaanbare vervelende klieren, het duurt alleen vreselijk té lang nog naar hun zin

Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etcquote:

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Als zij dorst had gaf ze mij als kind drinken, en als zij het koud had moest ik een muts op etc

bep heeft toch geldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil een kratje bier.. Wendie is pissed of... kanniekanniekannie snoepers&Evenent en dit en dat

Dacht ik ook zo.. je zie het gewoon aan ze dat ze in 2 maanden het klootjesvolk wel weg krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten er ook wel in vermoed ik samen met Jeff en Marciano, en Wendy (denk ik)

De melk niet maar het bier en wijn wel.quote:

Precies, raar.. en voor dat Evenement is al ¤150 uit de Pot geroofd door Isaac.. Wendie zeikt als een oud wijf weerquote:

Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager

En de andere willen snoep en 3x opscheppen, en blijven zeiken over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.

Dat zal het zijn dan want verder kan ze niets..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal voor ons vermaak en extra afkraakmogelijkheden

Dat doet de febo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
Hoezo is Zoë manager? Alles maar dan ook alles vraagt ze aan anderen.. ze kan niet eens zelf iets uitrekenen en heeft daar elke keer hulp bij nodig. Continu zijn de boodschappen of aankopen van Zalando uit het winkelwagentje. Het gaat gewoon elke keer verkeerd.
Wat een manager

Haar statiegeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze

bep is dikke egoist , ik , ik , ik en ze denkt dat ze heel wat isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil perse melk voor de cappuccino dan maar minder geld voor eten rn evenement en die sporters kunnen wat Babbel betreft ook oprotten als zij maar kan roken ,bier kan zuipen en cappuccino drinken.

Ze heeft een grote bestelling gedaan, deze komt zo binnen, de vodka voor iemand, Jef weer Bier, Weer een fles voor Zooi.. ik denk koop nu maar zelf allemaaal jullie eigen bier.quote:

Als bep gewoon zelf manager wordt volgende maand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
Kratje bier waar Bep het over had kon in ruil tegen het statiegeld van 2 kratjes
Melk moet kunnen dan het evenement maar iets minder hoeft niet altijd over de top te zijn zegt ze

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Koks gaan aan de gang... toch de rucola stamppot?
[ afbeelding ]

dat dusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. snap ik ook niet..rucola sla is niet te vreten.. tenzij 3 blaadjes op een pizza

quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Als je Janet ziet koken heb je al gegeten en gedronken

Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. snap ik ook niet..rucola sla is niet te vreten.. tenzij 3 blaadjes op een pizza

Jappie zijn recept..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadje

Dat gaat over melk.. bier koopt Babette van haar eigen geld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil een kratje bier.. Wendie is pissed of... kanniekanniekannie snoepers&Evenent en dit en dat

Oh bah.valt me tegen van hem of hij moet die rucola heel fijn snijden want die vieze lange blaadjes.quote:

Dan nog, is het gejank van Wendie totaal van 't padje.. er was al geld voor het evenement geregeldquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat over melk.. bier koopt Babette van haar eigen geld.

Waarom dan? Volgens mij roept iedereen de hele dingen naar Zoë voor te bestellen van hun geld en zitten uren op kantoor met spullen uitzoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als bep gewoon zelf manager wordt volgende maand.

Ja goed gevulde Hollandse jongenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahhh Jappie ziet ook echt uit als een lekkere eter

Stamppot rucola is een gewoon gerecht hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje op een pizza is lekker, maar in een stampot? pak dan andijvie of prei of witlof spinazie of weet ik wat .... maar Janet moet hatseflats klaar met " lekker jus" of " lekker karbonaadje

Tja ik ben opgegroeid met Rucola, en we verdienen zelfs geld ermeequote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh bah.valt me tegen van hem of hij moet die rucola heel fijn snijden want die vieze lange blaadjes.
Trouwens wel lekker ern paar blaadjes over een pasta ( zonder rode saus)

Het ging over de boodschappen dat daar melk en bier bij moet van Bep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan? Volgens mij roept iedereen de hele dingen naar Zoë voor te bestellen van hun geld en zitten uren op kantoor met spullen uitzoeken.

Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ik ben opgegroeid met Rucola, en we verdienen zelfs geld ermee

Huh?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef humpty het volgende:
Heb jij dit geopend vraagt Jasper aan Janet
Nee hoor ik niet ....weet je waarom ik ze geopend heb in dezelfde zin

Is idd erg lekker en dan ook met wat zongedroogde tomaten erdoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stamppot rucola is een gewoon gerecht hoor

Klopt idd maar Babette had eerder al aangegeven een kratje bier te bestellen alleen de melk hoeft niet van haar geld want dat gebruikt de hele groep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het ging over de boodschappen dat daar melk en bier bij moet van Bep.

Ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:50 schreef Sestra666 het volgende:
ik weet niet wat het is, maar erger me dood aan janet

en al een hele tijd met haar zin door te drukken in de keuken. Net doen dat wat een ander zegt goed is maar uiteindelijk draait ze zo dat het toch op haar manier gaat.
  en al een hele tijd met haar zin door te drukken in de keuken. Net doen dat wat een ander zegt goed is maar uiteindelijk draait ze zo dat het toch op haar manier gaat.

Dat dusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef humpty het volgende:
Nu zegt ze tegen Jasper wat jij wil wat jij wil maar intussen wel vertellen hoe het moet

Ja vreselijke eigenschap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hooren al een hele tijd met haar zin door te drukken in de keuken. Net doen dat wat een ander zegt goed is maar uiteindelijk draait ze zo dat het toch op haar manier gaat.

Ik wil wel eens zien hoe zij in de eindfase elkaar weg stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb liever groep Isaac, Babet en Wendy etc. Dan een groep Bern, Sasha, Janet etc.

Bij de mannen was JW overigens de enige 'bejaarde'. Al bedenk ik me nu ineens dat Bert er natuurlijk ook nog was. Erik en Berend zouden er ook voor door kunnen gaan maar dat telt natuurlijk niet. Terwijl je bij de vrouwen Manuela, Maddy, Esther, Mora en Janet er al meteen een stuk of vijf kunt opnoemen. Eigenlijk klopt die verdeling dus totaal niet als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
Als je Janet ziet koken heb je al gegeten en gedronken

wie bedoelt hij? val er net in... oh bern en?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:
Jeff over twee slappe zakken die niets doen maar wel in de slkamer
vertellen op wie je moet stemmen ...

Over wie heeft hij het bern en Jap?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:

En wat doet Sjeffie eigenlijk tussendoor.. behalve oeverloos zeiken zieken en janken over anderen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:59 schreef humpty het volgende:

sas en bern?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
en hij komt er mee weg ook nog zegt Jeff
Het is hun kookdag en ze zitten godverdomme in de hottub
Zelf zegt hij niks laat het zijn meisje doen met haar inhoudloze teksten
31 en 27 en zit hier op vakantie

huilen is overdreven , maar hij ziet hun groep kleiner worden is hij niet blij meequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Bern ligt bij elke eli van hun groep te huilen.

Helemaal eens met Jefquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef humpty het volgende:
Het heeft nog nooit een pan gezien ...een schroevendraaier nog nooit in handen gehad
en hij komt er mee weg ook nog zegt Jeff
Het is hun kookdag en ze zitten godverdomme in de hottub
Zelf zegt hij niks laat het zijn meisje doen met haar inhoudloze teksten
31 en 27 en zit hier op vakantie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |