Waardeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
De behoefte was: meer invloed.
En die wordt juist minder door de (goede) organisatorische veranderingen.
Dus ja dan kiezen sommigen voor wat anders.
Nou ik ga daar dus heen en ik heb een excursiegidsje in elkaar gesleuteldquote:
Ooooh ik snap.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga daar dus heen en ik heb een excursiegidsje in elkaar gesleuteld
Normaal gesproken ja. En nu dus voor mezelfquote:
Maar waarom zoveel boekjes van 1 bestemming?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal gesproken ja. En nu dus voor mezelf
1 voor mezelfquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel boekjes van 1 bestemming?
Ik heb dat ook altijd, en hoe vaak het ook meevalt, het wordt nooit eens minderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Ik snap nooit waarom ik zo’n angst heb voor de tandarts, ik heb een super aardige en zorgvuldige![]()
Maar goed, de zenuwen zijn weer gezakt. En maar één gaatje na 3 jaar niet te zijn geweest. Ik had erger verwacht
![]()
Nu lamp ophalen. Auto’s eens uitmesten. Genieten van de zon
Ik heb een praktijk met veel verloop dus ik had vanochtend weer eens een nieuwe. Wel een hele leuke, vrolijke vent met een uitgebreide controle (inclusief tong, kaaklijn en binnenkant mond/kaakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Ik snap nooit waarom ik zo’n angst heb voor de tandarts, ik heb een super aardige en zorgvuldige![]()
Maar goed, de zenuwen zijn weer gezakt. En maar één gaatje na 3 jaar niet te zijn geweest. Ik had erger verwacht
![]()
Afgezien van een foto van de winnaar(s) (m/v/d) heb ik ook niets gezien. En op die foto was geen vlag zichtbaar, dus geen idee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat knap dat je nog niets weet. Have fun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
In hitlijsten staan wat minder slechte muzikantenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef fietsie het volgende:
Ik snap niet dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan iets waar commerciële hitlijsten voor bestaan.
Maar doe dat dan achter een paywall en laat de kijkenden betalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In hitlijsten staan wat minder slechte muzikantenNu hebben we twee kneusjes een podium gegeven.
En het heeft toch best leuke momentjes opgeleverd bij Even tot Hier.
Ik zou zeggen, stuur vaker van dat soort figureren.
1) scheelt een hoop geld want je weet zeker dat je het zelf niet hoeft te organiseren;
2) levert veel vermaak.
Tja, dit is hetzelfde principe als de groepsreizen van DerLudolf: internationale samenwerking.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef fietsie het volgende:
Ik snap niet dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan iets waar commerciële hitlijsten voor bestaan.
Ik ging totaal overprikkeld naar bed zaterdag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, wat fijn van de nieuwe collega's!
En bij @:fietsie alweer het tegenovergestelde![]()
En nee, ik heb het nieuws de afgelopen dagen expres niet gevolgd om ESF nieuws te vermijden. Kijken of ik dat vol kan houden want dat nieuws heeft helemaal geen toegevoegde waarde eigenlijk.
Ik vind meerdere landen (Australië, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland) wel leuke liedjes hebben maar niets is echt briljant vooralsnog. Ik heb even pauze want weer te veel prikkels.
Het is voorbij hequote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind meerdere landen (Australië, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland) wel leuke liedjes hebben maar niets is echt briljant vooralsnog. Ik heb even pauze want weer te veel prikkels.
Ik vind het eigenlijk één groot anachronisme uit de jaren '60, maar goed. Weet er ook weinig meer van. Heb wel nog even redelijk dronken oorlog lopen trappen in dat subforum, dat was wel even leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:57 schreef Candaasje het volgende:
Er zijn wel meer zaken/programma’s waar imho teveel belastinggeld naartoe gaat. hoewel ik niet echt iets met het ESF heb, denk ik wel dat het een manier van onderhouden van relaties is binnen de EU.
Zeg maar het teamuitje van je werk; soms een tikkie pijnlijk en gęnant, maar je leert elkaar ook weer eens van een andere kant kennen.
Heeft niet eens een note opgeleverd. Valt nog mee dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk één groot anachronisme uit de jaren '60, maar goed. Weet er ook weinig meer van. Heb wel nog even redelijk dronken oorlog lopen trappen in dat subforum, dat was wel even leuk
Ik plaatste steeds schijtlollig een hele uitleg waarom Australië meedoet, als op tv het woord Australië viel. Sommigen vonden dat wel geinig.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:09 schreef derLudolf het volgende:
Heeft niet eens een note opgeleverd. Valt nog mee dan.
Zoiets dus. En toen *ploep*quote:
Deed ik dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens overleefde ik een avond-nacht-ochtend alleen met twee kinderenHet enige wat er bij in schoot was zelf douchen (de kinderen waren wel schoon. Natuurlijk
) Maar nu is de vrouw er weer en doet babydienst dus deed ik pilates en kan ik daarna onder de douche
![]()
Het ESF keek ik niet. Het is een illusie dat ik na 21 uur nog wakker zou zijnEn ik ben niet zo dedicated als @:Lucky_Strike dat ik het terug ga kijken. Ik heb er ook nog steeds bewondering voor dat jij ooit een jaar aan huis-aan-huis-bladen hebt doorgespit
Het heeft wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:18 schreef fietsie het volgende:
Ik praatte ooit over notes in een SC. Leverde me een note op.
Jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben tante geworden vannacht![]()
Nu in de bus richting kraamvisite in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat klinkt niet helemaal onbekendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JaOf folders. In ieder geval van die dingen die ik altijd op een stapel leg met 'moet ik nog een keer lezen' en dan na een half jaar ongelezen weg smijt, maar jij maakt daar een project van en doet het dan ook
Fotoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff, laptoptafel zit in elkaar.
Van alle meegeleverde schroefjes hadden ze meer meegegeven (ja ik heb geteld, niet dat ik schroefjes over heb).
Ziet er goed uit en nu hoef ik de laptop niet meer op de eettafel te hebben
proficiatquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Komt wanneer het “ingericht “ is ( ik moet over een alf uur weg)quote:
Rode kruiszkh Beverwijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank jullie![]()
@:Blues het zou zo maar kunnen dat ze in 'jouw' ziekenhuis liggen.. welke werk jij ook alweer?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Doe eens gekquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:00 schreef yinu het volgende:
Gefeliciteerd @:vlindertje89!
Ik heb helemaal geen notes. Of wat dan ook. Nog nooit de behoefte gehad om me te misdragen hier.
Same. Toch heb ik er vorig jaar 3 (of 2 of 4) opgelopen toen ik in een discussie met een mod belandde. Ze had een foutje gemaakt. Stelde weinig voor maar ze ging nogal over de floss toen ik haar er op aansprak. Had ik niet moeten doen, het is geen heel stabiele persoon en dat wist ik achteraf wel. Ach ja, 3 in 20 jaar is best een goede scorequote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:00 schreef yinu het volgende:
Ik heb helemaal geen notes. Of wat dan ook. Nog nooit de behoefte gehad om me te misdragen hier.
Ah, wel heel bekend voor ons "als we zelf patiënt zijn".quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah nee dan niet. Ik zit in Spaarne Zuid nu
Ik vind het wel charmant, die toewijdingquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt niet helemaal onbekendIk weet niet of dat positief is trouwens. Ik heb zo zeker 25 projecten liggen geloof ik
Maar een note staat niet gelijk aan misdragen he!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:00 schreef yinu het volgende:
Jammer!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
En de volgende afwijzing binnen. Deze vind ik vervelender want echt een hele leuke functie. Voordeel nu is dat m’n sollicitatie administratie weer op orde is, heb nu niets lopen
Dat is beter dan mijn wortelkanaalbehandeling na twee weken helse pijn. En goedkoper.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
![]()
Zij is zo leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen wordt mijn crush op Hannah Waddingham groter.
Jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
En de volgende afwijzing binnen. Deze vind ik vervelender want echt een hele leuke functie. Voordeel nu is dat m’n sollicitatie administratie weer op orde is, heb nu niets lopen
Zo heb ik nog een liefdesnote ontvangen van L_S of Lonaa. Ze hebben er alleen hun naam niet bij gezetquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar een note staat niet gelijk aan misdragen he!
Dat je echt smeekt of ze die kies NU eruit willen trekken… desnoods zonder verdoving (na een weekend lang er lidocaīnespray (voor honden) op gespoten te hebben tijdens het werk).quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is beter dan mijn wortelkanaalbehandeling na twee weken helse pijn. En goedkoper.
Zondequote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Been there. Ik ben nog nooit zo graag naar de tandarts gegaan als in de periode dat ik elke 2 maanden een wortelkanaalbehandeling nodig had. Ik had trouwens de eerste twee dagen van de vakantie ook zo'n ontstekingspijn. Niet heel grappig, op een eilandquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat je echt smeekt of ze die kies NU eruit willen trekken… desnoods zonder verdoving (na een weekend lang er lidocaīnespray (voor honden) op gespoten te hebben tijdens het werk).
Maar deed de wortelkanaalbehandeling dan ook zo’n zeer nog joh? Of vooral in de portemonnee?
Jaaaaa. Mijn hart maakte een sprongetje toen zij aangekondigd werd als presentatrice. Ze was al leuk maar sinds haar rol in de fenomenale comedy Ted Lasso is ze de allerleukste.quote:
Absoluut. Ik ben nooit bevallen maar dat is zo ongeveer het enige dat me nog pijnlijker lijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:18 schreef Clubsoda het volgende:
Kiespijn en de daarop volgende wortelkanaalbehandeling staan wel in mijn top 5 van pijnlijke aangelegenheden
Ik vond haar een beetje engquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen wordt mijn crush op Hannah Waddingham groter.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absoluut. Ik ben nooit bevallen maar dat is zo ongeveer het enige dat me nog pijnlijker lijkt.
Erger dan een goeie migraine?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absoluut. Ik ben nooit bevallen maar dat is zo ongeveer het enige dat me nog pijnlijker lijkt.
Mans vind ik dan weer helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jaaaaa. Mijn hart maakte een sprongetje toen zij aangekondigd werd als presentatrice. Ze was al leuk maar sinds haar rol in de fenomenale comedy Ted Lasso is ze de allerleukste.
Ik ben bijna klaar met de uitzending. De rol van Graham Norton is echt bijzonder matig. Hij heeft 1 leuk woord gezegd, letterlijk. Zijn 'oui' in reactie op Hannahs vloeiende Frans.
De jurken van de dames zijn prachtig. Mooi dat het steeds een combi is van de kleuren van de Oekraīense en Britse vlag is.
Tevens bedacht ik net dat als Zweden wint (zal wel), we volgend jaar hopelijk weer Mans Zelmerlow-genot hebben
Hij heeft al 18 keer meegedaan en het 34 keer gepresenteerd ofzo. Een gezamenlijke Måns-crush is een inside joke van mij en Vriendin.quote:
Godallemachtig ja, wat een gevoelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:36 schreef Blues het volgende:
Als dat hoofdje eenmaal 'staat' bij de bevalling. ManManMan![]()
tyfuspijn
Oef die ken ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef Clubsoda het volgende:
Godallemachtig ja, wat een gevoelen beenweeën
Mans is echt een karikatuur van zichzelf. Geweldig.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mans vind ik dan weer helemaal nietsiets te perfect ofzo.
Ted Lasso is sowieso mijn favoriete serie van dit moment.
Voor mij erger ja. Ook omdat mijn kiespijnen weken of maanden vrijwel onafgebroken duurden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Erger dan een goeie migraine?
Ik wil ook nog wel een lans breken voor een onmogelijke beweging forceren in een frozen shoulder. Dat gaat alleen duizend sneller voorbij dan migraine.
Wortelkanaalkiespijn ken ik denk ik niet. Wel pijn dat de tandarts zei "verdoven voor dit gat of niet?". Ik die nog nooit verdoofd was "zou niet weten waarom wel?"
"OK"
Achteraf:
"Dapper zeg, dit was zo'n ernstig gat, dat zou ik wel verdoofd hebben".
ZEG DAT DAN GOFTEDOMME DUIDELIJK VANTEVOREN JA, HORK
Weeënstormen zonder infuusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Oef die ken ik niet![]()
Weeënstormen wel, tnx to het infuus
Maar we kregen er (meestal) iets voor terugquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weeënstormen zonder infuusvoordeel:het doet niet láng pijn
Oh ja, oorpijn bestaat ook nogquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:42 schreef Blues het volgende:
Oh ja middenoorontsteking was ook niet grappig.
Idd ontstekingen
Oh jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar we kregen er (meestal) iets voor terug![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Wortelkanaalkiespijn ken ik denk ik niet. Wel pijn dat de tandarts zei "verdoven voor dit gat of niet?". Ik die nog nooit verdoofd was "zou niet weten waarom wel?"
"OK"
Achteraf:
"Dapper zeg, dit was zo'n ernstig gat, dat zou ik wel verdoofd hebben".
ZEG DAT DAN GOFTEDOMME DUIDELIJK VANTEVOREN JA, HORK
Ik ken verder ook niemand die het kijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mans is echt een karikatuur van zichzelf. Geweldig.
Omg, je bent de eerste die ik over Ted Lasso hoor. We worden er gewoon helemaal blij van. Zo leuk
Ja was niet grappig. Heb je al tandarts Hoflaan? Die is wel goed. Ook wel duur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat je echt smeekt of ze die kies NU eruit willen trekken… desnoods zonder verdoving (na een weekend lang er lidocaīnespray (voor honden) op gespoten te hebben tijdens het werk).
Maar deed de wortelkanaalbehandeling dan ook zo’n zeer nog joh? Of vooral in de portemonnee?
Wij sparen het seizoen op dus kijken over een paar weken pas weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken verder ook niemand die het kijkt.
Ik vind het knap hoe het als komedie toch ook zo gevoelig kan zijn.
Snel maar de laatste 2 afleveringen kijken, vanwege dagjes weg is het er nog niet van gekomen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens precies weet hoe dat werkt allemaal. En ik heb geloof ik deze account al zo’n 10 jaarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar een note staat niet gelijk aan misdragen he!
Stomquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee ik zit nog bij mij oude in IJsselstein. De tandartsen zijn echt heel prettige mensen en ik had geen zin in 532 nieuwe foto’s.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja was niet grappig. Heb je al tandarts Hoflaan? Die is wel goed. Ook wel duur.
"Microscoop gebruik tijdens wortelkanaalbehandeling. 89,-"
Hmmm kennen jullie Poker Face? Is meer komedie/drama maar wij vonden het erg leuk.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij sparen het seizoen op dus kijken over een paar weken pas weer.
We zijn sowieso wat slecht bevoorraad wat comedies betreft. Binnenkort gaan we The White Lotus proberen. Heb jij nog tips?
Een note is een notitieblok. De meeste hebben bij mij te maken met mijn crew-schap. Als je rechten worden aangepast, staat dat in je notes. Een andere is een geintje van een mod. Nog een is een succeswens van @Isabeau wiens taak ik toen overnam. Het hoeft dus niet zo veel voor te stellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:01 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens precies weet hoe dat werkt allemaal. En ik heb geloof ik deze account al zo’n 10 jaar
Ga ik opzoeken, dank jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm kennen jullie Poker Face? Is meer komedie/drama maar wij vonden het erg leuk.
The White Lotus moeten we ook nog aan beginnen.
Aha. Ik had al zo’n idee ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een note is een notitieblok. De meeste hebben bij mij te maken met mijn crew-schap. Als je rechten worden aangepast, staat dat in je notes. Een andere is een geintje van een mod. Nog een is een succeswens van @:isabeau wiens taak ik toen overnam. Het hoeft dus niet zo veel voor te stellen.
Er zijn er ook behoorlijk wat mensen met (veel) meer dan 300 notes. Die komen hier godzijdank niet
Love & Death en Cheaters op HBOmax en NPO plusquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij sparen het seizoen op dus kijken over een paar weken pas weer.
We zijn sowieso wat slecht bevoorraad wat comedies betreft. Binnenkort gaan we The White Lotus proberen. Heb jij nog tips?
Oh ja wat ergquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:07 schreef yinu het volgende:
In de lijst pijnlijke dingen moet ik zeggen dat bij mij klaplong wel hoog staat. Veel erger dan middenoorontsteking. Toen ik m kreeg ging ik in heel korte tijd van ‘zullen we op de fiets naar de huisarts - nou laten we voor de zekerheid maar met de auto’ naar ‘in een rolstoel het ziekenhuis binnengeduwd worden waar ik alleen nog maar kon vragen of ze iets voor de pijn hadden’
Gelukkig was er toenmorfine
Gedoe joh.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag een afspraak gehad met een financieel adviseur. Mijn hypotheektermijn verloopt eind augustus en ik wilde weten wat het slimste zou zijn. Nou, laten zoals het is wat het advies, dus doe ik dat.
Wat wel minder is dat, en dat had ik verkeerd begrepen, wanneer ik bijstand krijg het een lening gaat worden want eigen geld (dat moet ik ook deels opeten) en eigen huis (bij verkoop moet de winst naar de gemeente). Maar hopelijk heb ik mazzel en kom ik in aanmerking voor een ander soort uitkering. Daar had ik voor de huidige baan net geen recht op (2 maanden te vroeg ontslagen) maar omdat ik nu 7 maanden gewerkt heb waarschijnlijk wel. Morgen maar eens een afspraak maken met het UWV.
Oh ja ieww.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom, doe ik ook nog even een verbrijzelde ruggewervel in het zakje. Wat zeg ik? Twee
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Oef die ken ik niet![]()
Weeënstormen wel, tnx to het infuus
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:07 schreef yinu het volgende:
In de lijst pijnlijke dingen moet ik zeggen dat bij mij klaplong wel hoog staat. Veel erger dan middenoorontsteking. Toen ik m kreeg ging ik in heel korte tijd van ‘zullen we op de fiets naar de huisarts - nou laten we voor de zekerheid maar met de auto’ naar ‘in een rolstoel het ziekenhuis binnengeduwd worden waar ik alleen nog maar kon vragen of ze iets voor de pijn hadden’
De IOW? Dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag een afspraak gehad met een financieel adviseur. Mijn hypotheektermijn verloopt eind augustus en ik wilde weten wat het slimste zou zijn. Nou, laten zoals het is wat het advies, dus doe ik dat.
Wat wel minder is dat, en dat had ik verkeerd begrepen, wanneer ik bijstand krijg het een lening gaat worden want eigen geld (dat moet ik ook deels opeten) en eigen huis (bij verkoop moet de winst naar de gemeente). Maar hopelijk heb ik mazzel en kom ik in aanmerking voor een ander soort uitkering. Daar had ik voor de huidige baan net geen recht op (2 maanden te vroeg ontslagen) maar omdat ik nu 7 maanden gewerkt heb waarschijnlijk wel. Morgen maar eens een afspraak maken met het UWV.
Goed bezig! Hopelijk komt het allemaal gunstig uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging dit keer echt proberen pijnstilling te krijgen. Niet geluktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]zo
keek ik ook toen ik pethidine kreeg met bevalling die niet zo'n zin had.
Ja, daar hoop ik echt op. Of eigenlijk, ik hoop op een baan, dit is een goede tweedequote:
De vacature teksten bij jou werkgever zijn altijd een puzzel. Je moet er altijd achteraan mailen voor meer info. En dan blijkt er of iets totaal anders achter te zitten, of een functie waar 10 jaar ervaring gevraagd wordt met waardering voor een schoolverlater.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:17 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag met een collega gepraat over die PhD-plek. Hij zei "oh ja, ik had je die vacature nog door willen sturen!".
• Hij kent degene die de co-promotor zou worden en zegt dat het belangrijk is dat ik uitzoek of haar manier van begeleiden me ligt. Ze schijnt ambitieus en kritisch te zijn en nergens doekjes om te winden. Kijken of ik daarvoor sterk genoeg in m'n schoenen sta of dat ze voor een verse student misschien iets zachtaardiger is
• Ik zou een fikse voorsprong hebben omdat ik nu al op dezelfde afdeling, met dezelfde technieken en onderwerpen werk. Maar het blijft een PhD dus het blijft hard werken en moeilijk.
• Ze zouden het me niet kwalijk nemen als ik vertrok (wel jammer vinden) want de functie die ik nu doe, was bedacht als een functie voor iemand aan het begin van z'n carričre die na een jaar of wat weer wat anders zou willen.
Op zich informatief.
Ik ga morgen/overmorgen eens een sollicitatiebrief schrijven. Zou sowieso interessant zijn om eens met de mensen te praten over het project, want de vacature is irritant vaag (als je al iets af weet van het werk)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ging dit keer echt proberen pijnstilling te krijgen. Niet geluktWel morfine na hernia-operatie, dat was lollig.
De anesthesie komt binnen een uur als ze gebeld worden. Dat is dus te langquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik kreeg eerst pethidine en tig uur later nog een ruggenprik.
Eerste was hilarisch, tweede voelde meer als pure noodzaak om te overleven.
Ha! Niet als je bevalt zoals ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De anesthesie komt binnen een uur als ze gebeld worden. Dat is dus te lang
Ik heb ook een klaplong gehad, maar dacht dat ik een rib gebroken/gekneusd had en ging alleen naar de dokterspost omdat ik iets tegen de enorme pijn wilde. Ik dacht dat ik zo slecht adem kon halen omdat ik zoveel pijn had en maar heel oppervlakkig adem haalde. Ik bleek een klaplong te hebben en had er nooit bij stil gestaan dat dat zoveel pijn deedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:07 schreef yinu het volgende:
Ik heb in mijn modcarričre (wat lijkt dat lang geledenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een note is een notitieblok. De meeste hebben bij mij te maken met mijn crew-schap. Als je rechten worden aangepast, staat dat in je notes. Een andere is een geintje van een mod. Nog een is een succeswens van @:isabeau wiens taak ik toen overnam. Het hoeft dus niet zo veel voor te stellen.
Er zijn er ook behoorlijk wat mensen met (veel) meer dan 300 notes. Die komen hier godzijdank niet
Ja, mijn lijf kan blijkbaar alleen in de hysterische turbostand. Wat heel prima is hoor, als je begrijpt wat er gaande is. En geen pijnstilling wilquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ha! Niet als je bevalt zoals ik.
Denk dat ik al 24 uur zwoegde op 3 cm ofzo.
Met wel watpethidine
pauze
Oei, wat onduidelijk tot nu toe na even googlen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Handig!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX
De plank waar de laptop op staat kan ook schuin gezet worden.
[ afbeelding ]
Even getest, ja daarop werkt het ook. En ik kan 'm zo ook naar het balkon nemen.quote:
Ik kliktequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
mensen, kijk eens hier. Ruim 12 cm bbbrrrrrr
https://thumbs.gfycat.com/BasicVeneratedHind-mobile.mp4
ze zitten in bomen in Zuid Amerika. Nog een reden om daar niet naar toe te gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
En gooide na een seconde mijn telefoon weg
Wat mooi.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook die kom ik liever niet tegenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat mooi.
In Nieuw Zeeland heb je giga grote palingen die alles eten wat er in het water komt en zich niet kan verweren, bv mensen die verongelukt zijn en hun auto niet uitkomen. Herten met gebroken poten.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ze in NZ gezien, prachtige beesten. Zit je bij volle maan op een piertje in Lake Robert, zwemmen daar Palingen van meer dan een meter vlakbij je. Niet dat ik dan op het idee kom te gaan skinny dippen. Maar goed, in Nederland heb je overal bloedzuigende spinnen die heel enge ziektes overbrengen. Noemen we teken.quote:
Jeetje, jij ook een klaplong? Wat een ellende he.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een klaplong gehad, maar dacht dat ik een rib gebroken/gekneusd had en ging alleen naar de dokterspost omdat ik iets tegen de enorme pijn wilde. Ik dacht dat ik zo slecht adem kon halen omdat ik zoveel pijn had en maar heel oppervlakkig adem haalde. Ik bleek een klaplong te hebben en had er nooit bij stil gestaan dat dat zoveel pijn deed
Heerlijk als dat zo kan!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:29 schreef sigme het volgende:
Ik werk dinsdag altijd eerst maar een halve dag in de ochtend, en dan 's middags privézaken en dan 's avonds weer kantoorwerk om toch m'n uren te maken. Zijn er deze avond nog twee collega's gewoon 's avonds nog aan het werk. Ambtenaren...
Smakelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets tussen griezelen en gefascineerd blijven kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar hoe hoog? Ook tot sta-hoogte?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Yinu hij kan ook in z'n geheel omhoog en omlaag (niet heel veel lager dan nu, zo'n 5 cm denk ik). En ja, het is best een onzeker iets nu. Maar ik kan heel veel bedenken wat en hoe, eerst maar eens een gesprek met iemand die er verstand van heeft en weet wat kan. En ik blijf solliciteren natuurlijk want wil toch liever m'n eigen geld verdienen.
Goeie kap wel! Is dat het gezwel, op die tweede foto?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb de kap voor de niet-krul binnen.
Hij vindt 't matig, maar niet vreselijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de 2e foto zie je dat je 'm wat kan omvouwen, dat is wel heel fijn. Hij kan dan nog steeds nergens goed bij en je kan 't zo weer uitklappen. Maar omgeklapt heeft hij wat meer zicht en kan beter drinken.
Het ding gaat ook makkelijk om en af en hoeft niet aan een halsband vast (kan wel).
Ik ben er wel tevreden over
Jeetje ja, wat lief (wanneer het lief is tenminste). Maar in de dierenwereld zie je zoveel mooie dingen. Ik volg op fb/insta de Sheldrick Wildlife Trust waar ze oa wees olifanten opvangen. Regelmatig komen wildlevende ex wees olifanten terug naar waar ze opgegroeid zijn. Meestal om hun jong te laten zien (en extra lekkers te komen eten) maar ook wilde olifanten komen langs, ook regelmatig wanneer ze gewond zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:59 schreef yinu het volgende:
[..]
Iets tussen griezelen en gefascineerd blijven kijken.
Ik zag vandaag een slak met een gat in zijn huisje, en een andere slak. Die kropen naar elkaar toe, waarop de slak met het kapotte huisje op het huisje van de andere slak kroop, en die andere slak leek hem mee te nemen naar de bosjes. Wonderlijk he?
Ja, op de 2e foto kan je het gezwel goed zien. Hij likt er niet eens heel fanatiek aan, maar al met al toch best wel en dan wordt het nat en viezig en gaat de huid stuk, waarna er weer meer aan gelikt moet worden (en de dierenarts waarschuwde ook al voor vliegen, daar hebben we wel ervaring mee).quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef yinu het volgende:
[..]
Goeie kap wel! Is dat het gezwel, op die tweede foto?
Goede kapquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de 2e foto zie je dat je 'm wat kan omvouwen, dat is wel heel fijn. Hij kan dan nog steeds nergens goed bij en je kan 't zo weer uitklappen. Maar omgeklapt heeft hij wat meer zicht en kan beter drinken.
Het ding gaat ook makkelijk om en af en hoeft niet aan een halsband vast (kan wel).
hij kan van 64 tot 95 cmquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef yinu het volgende:
[..]
Maar hoe hoog? Ook tot sta-hoogte?
En klinkt alsof je een verstandige aanpak hebt.
Ah dat ziet er wel zacht uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:58 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kun je niet uitleggen hequote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, op de 2e foto kan je het gezwel goed zien. Hij likt er niet eens heel fanatiek aan, maar al met al toch best wel en dan wordt het nat en viezig en gaat de huid stuk, waarna er weer meer aan gelikt moet worden (en de dierenarts waarschuwde ook al voor vliegen, daar hebben we wel ervaring mee).
Dat lijkt me best moeilijk voor je. Een traan is heel logisch dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ziet eruit als een super handig ding, @:Kaatje1! Heb je een linkje voor me?
En konijn en hondwel sneu van gezwel en de kraag, maar als er dan zoiets moet, ziet dit er nog best comfortabel uit
Babybezoek was fijneven gehuild, niet vast kunnen houden want lag lekker te slapen en nog aan sensors ook, en fijn gekletst. Ook haar ouders beneden tegengekomen dus daar ook even mee gepraat nog.
En nu naar bed, net laptop dichtgeklapt, morgen wekker lekker pas om 9u ter compensatie van beetje te lange dagen gister en vandaag
Best nette prijs ook nog. En tja, als alleen daar.. dan maar daar. Kreeg ook een knuffel van mn broer en zn vriendin kreeg ook beetje traanoogjes van mijn reactie (en haar hormonen was haha).quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best moeilijk voor je. Een traan is heel logisch dan.
Hier is het linkje. Het komt van Amazon. Daar bestel ik liever niet, maar deze was nergens anders te koop (en ik zoek al een paar jaar) https://www.amazon.nl/dp/(...)02941_TE_SCE_3p_dp_1
Dat is hard. Des Theo’s. Die natuurlijk ook niet wist.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:06 schreef Kreator het volgende:
Dat je vader Joop heet en in januari is overleden en dat Theo Maassen dan nu allerlei grappen maakt over ene Joop die is overleden..
Wel gelachen.
Hongerpijn check!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb slechts in de aanbieding maagpijn door niet genoeg te eten (als kind erg veel gehad -- erg onproductief, want te veel buikpijn om daarna wel te kunnen eten als ik eenmaal eten kreeg) en menstruatiepijn.
Ik heb eigenlijk nooit iemand gehoord die net zo'n hongerpijn had als ik. Het is ook alleen als ik me fysiek inspan, wel genoeg water drink, en echt langere tijd niks te eten heb. Maar voglens mij worden de meeste andere mensen dan alleen maar suf en duizelig.
Aarghquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:06 schreef derLudolf het volgende:
Dat je een hele machine lijn maakt met daarin één gekochte machine.
En dat de fabrikant daar van dus een verkeerd 3D model heeft opgestuurdDiameter van 1600mm in het echt ipv de 1200mm van het model. Leuk, die 400mm is zeg maar net het "kan de robot er bij of niet".
Ik ben nog aan het twijfelen of ik daar blij mee benquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoorde net dat het de komende dagen een flink stuk warmer gaat worden
T moet natuurlijk niet meteen een hittegolf worden maar iets warmer da. 15 graden is wel lekkerquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of ik daar blij mee ben
Elke keer als ik door jouw poort ga moet ik aan jouw duim denkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb ook wel mn fair-share aan pijn gehad.Geen hele gekke of heftige dingen geloof ik. Ontstoken evenwichtsorgaan was wel echt heel erg horrible, dat was echt weken hoofdpijn zoals ik m nooit anders gehad heb en vooral nooit meer wil.
Kapotte knie, kapotte enkelbanden, kapotte teen. Het herstellen van het knippen van mn keelamandelen als volwassene was ook geen feestje.
Keertje een niet volledig verdoofde kies trekken deed ook wel goed zeer. Net als het in mn lijf laten zetten van een Implanon waarbij niet het gehele gebied verdoofd was.![]()
Hechten van mn duim zonder verdoving daarentegen viel me alles mee.
Ja, daar ben ik zo blij mee! Eindelijk weer lekkere flodderbroeken aan en zomerjurkjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoorde net dat het de komende dagen een flink stuk warmer gaat worden
Das waarquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T moet natuurlijk niet meteen een hittegolf worden maar iets warmer da. 15 graden is wel lekker
Ik denk ook altijd aan mn duim jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Elke keer als ik door jouw poort ga moet ik aan jouw duim denken
Opsomtopicje:
Van alle dingen die ik gehad heb denk ik wel dat ik de nierstenen verreweg het ergste vond, zeker omdat ik niet wist wat me overkwam en dat aneurysma nog vers in mijn geheugen had.
Bij de zaken die echt goed pijn deden, had ik ook altijd wel pijnstilling (morfine is heerlijk, totdat je darmen weer op gang moeten komen).
Hand in de rotorkopeg.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat had hij gedaan @:derLudolf?
Toevallig wel. Ik woon in het buitengebied, dan pik je wel eens iets op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iedereen hier wat een rotorkopeg is dan?
Dingen. En natuurlijk weet iedereen dat je machines uit moet zetten...quote:
Om grond zaaiklaar te leggenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens is het positief dat ie z'n elleboog en oksel nog heeft dan...quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dingen. En natuurlijk weet iedereen dat je machines uit moet zetten...
Wel!quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T moet natuurlijk niet meteen een hittegolf worden maar iets warmer da. 15 graden is wel lekker
Dat zijn meestal vijzels van de combinequote:Op woensdag 17 mei 2023 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ergens is het positief dat ie z'n elleboog en oksel nog heeft dan...
Haai. Buitengebiedquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo snel mogelijk als kan naar huis. Als ze op de afdeling MRSA aantreffen, liefst nog eerderquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:22 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zul je in NL voor zoiets in het ziekenhuis liggen, hij wist niet of ie er een week zou liggen, of misschien twee.
Dit ja. Er is ook geen enkele reden om met een kapotte hand in het ziekenhuis te liggen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk als kan naar huis. Als ze op de afdeling MRSA aantreffen, liefst nog eerder
Precies. Zenuwen testen kan ook op de poli. Ik zou wel uitgaan van aardig wat nacontrolebezoekjes aan de poliquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit ja. Er is ook geen enkele reden om met een kapotte hand in het ziekenhuis te liggen.
De thermostaat heb ik uit gezet op 1 mei. Draag nog wel een ‘wintertrui’ met lange mouwen. En een shawl om.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit hier te hoopvol in een te dun vestje
Maar verwarming aanzetten is ook zo stom
Ik gok dat dat vooral van doen heeft met de inschatting op infectierisico's, of er intraveneus zut bij moet e.d.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:22 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zul je in NL voor zoiets in het ziekenhuis liggen, hij wist niet of ie er een week zou liggen, of misschien twee.
En of hij zichzelf kan redden mijn zus heeft 11 dagen in het ziekenhuis gelegen vooral ook omdat ze alleen woont. Nu nog steeds thuiszorg voor douchenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik gok dat dat vooral van doen heeft met de inschatting op infectierisico's, of er intraveneus zut bij moet e.d.
Bij Buurman is na 3 dagen in een dagopname een zenuwtak in vinger gerepareerd met microscoop en was om 20 uur thuis. Mocht niks bewegen aan hand. Achterstallig gips.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:22 schreef derLudolf het volgende:
Als je aan het sleutelen bent heb je natuurlijk ook geen schone handen. En misschien kijken of de boel niet afsterft en zo.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik gok dat dat vooral van doen heeft met de inschatting op infectierisico's, of er intraveneus zut bij moet e.d.
Dat laatste zou ik nog even doorgevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij Buurman is na 3 dagen in een dagopname een zenuwtak in vinger gerepareerd met microscoop en was om 20 uur thuis. Mocht niks bewegen aan hand. Achterstallig gips.
Goed advies: de hele arm optillen m.b.v. andere hand als preventie van frozen shoulder.
‘achterstallig’ gips moet zijn achterspalkquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik nog even doorgeven
Hier.quote:
Ik heb ook niet zoveel te melden, zit te lezen, ga straks naar fitness.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier.
Het thuiswerken is verre van rustig want de ene buurman is op het (gedeelde) dak aan het werk en de andere is met een haakse slijper bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, dus nu moet ik dat voor je gaan uitzoeken? Wat denk je zelf? Je hebt toch geleerd om artikelen te zoeken.. doe daar wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, oke, waarom hebben we dit gesprek in vredesnaam? Wat verwacht je nu van mij? KEER DRIE ook healsof ik niks te doen heb verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, wat denk je zelf dat je moet doen met de 17-jarigen als je de 17-jarigen niet wil gebruiken? Verwijderen misschien?
Soms word ik er zo moe van, dat compleet gebrek aan zelf nadenken dat er lijkt te zijn..
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 17-05-2023 15:57:32 ]![]()
Dit is de laatste twee maanden van het 3e jaar van een universitaire bachelor.quote:
Ik vind eigenlijk dat ze dit al wel geleerd mogen hebben
Uiteraard reageer ik op een aardige manier maar wel zodanig dat ik het nadenk/zoekwerk weer bij hen terug leg en zeg ik de volgende keer nog duidelijker dat ze *bij vragen over de feedback* een afspraak kunnen inplannen op dag x. Ik vind het alleen echt achterlijk/schokkend/om te janken dat dat op dit punt in de opleiding nog nodig is.
Ze hoeven ook echt niet alles al te kunnen, maar ik vind het niet per se teveel gevraagd dat ze op zn minst eerst zelf even zoeken/nadenken/proberen voor ze de hulplijn inschakelen. Zeg dan 'ik heb gezocht naar artikelen, maar kan niks vinden, maar ik denk dat het er wel zou moeten zijn. Ik heb nu gezocht in database x met zoekterm y en daarmee kan ik dus niks vinden. Kunt u me op weg helpen?'. Da's al heel anders
[ Bericht 12% gewijzigd door vlindertje89 op 17-05-2023 15:40:00 ]![]()
Whut?quote:
Vinjedaarnouvan?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
Ja nou, ik wil eigenlijk al een tijdje aan het werk want niet voldoende voldoening uit dat weinige vrijwilligerswerk en wil mn eigen geld verdienen en heb tijd, ruimte en energie en ik heb dat wel eens genoemd aan iemand en die zei "ja ik ken wel mensen die mensen kunnen gebruiken en ik weet wat je kan" dus ik kwam daar op terug zondagavond en toen kreeg ik een telefoonnummer en ik ging net op gesprek en uh ja. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het HEUL spannend maar ook HEUL tof want het heeft alles waar ik blij van word. Afwisseling in werk, afwisseling in locatie, afwisseling in collega's, afwisseling in sfeer afwisseling in wat er van me gevraagd wordt..![]()
Maandag draai ik de eerste klus mee, volgende week even tekenen.en contact opnemen met de motherfuckers van het uwv, natuurlijk.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik wil je bubbel niet doorprikken, maar ik werk in een organisatie met alleen maar volwassenen. Personeelsbestand is behoorlijk op leeftijd ook. Daar is het niet anders hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit is de laatste twee maanden van het 3e jaar van een universitaire bachelor.
Ik vind eigenlijk dat ze dit al wel geleerd mogen hebben
Uiteraard reageer ik op een aardige manier maar wel zodanig dat ik het nadenk/zoekwerk weer bij hen terug leg en zeg ik de volgende keer nog duidelijker dat ze *bij vragen over de feedback* een afspraak kunnen inplannen op dag x. Ik vind het alleen echt achterlijk/schokkend/om te janken dat dat op dit punt in de opleiding nog nodig is.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Oh lollig @Lonaa, kom je cateren op mijn uitvaart?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja, geen probleem. Ik ken ook nog wel wat mensen die andere dingen kunnen verzorgen op je uitvaart.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:01 schreef Vanyel het volgende:
Oh lollig @:Lonaa, kom je cateren op mijn uitvaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou, ik wil eigenlijk al een tijdje aan het werk want niet voldoende voldoening uit dat weinige vrijwilligerswerk en wil mn eigen geld verdienen en heb tijd, ruimte en energie en ik heb dat wel eens genoemd aan iemand en die zei "ja ik ken wel mensen die mensen kunnen gebruiken en ik weet wat je kan" dus ik kwam daar op terug zondagavond en toen kreeg ik een telefoonnummer en ik ging net op gesprek en uh ja. Dus.Dat is volgens mij een baan die helemaal @Lonaa is. Past zo goed bij jou, wat ontzettend fijn voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het HEUL spannend maar ook HEUL tof want het heeft alles waar ik blij van word. Afwisseling in werk, afwisseling in locatie, afwisseling in collega's, afwisseling in sfeer afwisseling in wat er van me gevraagd wordt..![]()
Maandag draai ik de eerste klus mee, volgende week even tekenen.en contact opnemen met de motherfuckers van het uwv, natuurlijk.
We have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Ik ken ook nog wel wat mensen die andere dingen kunnen verzorgen op je uitvaart.Wacht even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Het voelt allemaal nog ontzettend onwerkelijk ofzo? Het voelt eigenlijk...niet echt? Want het ging zo makkelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een baan die helemaal @:lonaa is. Past zo goed bij jou, wat ontzettend fijn voor je
Ja @Lonaa zelfs m'n negentigjarige oudtante had geen koffie-broodje-uitvaart, er moesten Brabantse worstenbroodjes helemaal voor naar Purmerend gehaald worden
Baangefeliciteerd joh, en veel succes
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wacht even.HA. Nee dat zei ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zit echt in jouw brein
![]()
Hoewel als je dit heel graag zou willen ik daar misschien best iets in kan regelen![]()
Ik had het over alle dingen die niet "standaard" koffie-broodje-crematorium zijn.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh dan zeg je heel niks. Ik kom uit Limburg. Hoezo alleen koffie en broodje op een uitvaartquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HA. Nee dat zei ik niet.Dat zit echt in jouw brein
![]()
Hoewel als je dit heel graag zou willen ik daar misschien best iets in kan regelen![]()
Ik had het over alle dingen die niet "standaard" koffie-broodje-crematorium zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
@vlindertje89 *zucht*
Ik vraag me af of het ook te maken heeft met dat dit de coronageneratie is, die eerder in z'n studie minder feedback/begeleiding/contact heeft gehad dan anders. De studenten die ik een tijd geleden ging helpen waren ook bizar hulpeloos en onwennig in werkcollege, hadden tot nu toe alleen werkcollege thuis achter hun laptopje gedaan en dan is het veel verleidelijker om alle opgaven die je niet snapt over te slaan en te wachten tot het antwoordmodel online komt.![]()
Verder zat ik gisteren met mijn 60+-jarige collega omdat iets haar niet lukte. Uiteindelijk (na al heel wat frustratie) zei ze "Ja maar als het zo moeilijk is wil ik het helemaal niet doen!" - oké, dan sla je dit stukje over en zet je er een notitie bij voor de volgende die aan deze brief gaat schrijven - "Ik wil dit gedeelte per se doen want het is het enige wat dit stomme werk nog interessant maakt!" - ja nou weet ik het niet meer met je hoor. (Uiteindelijk heeft ze in dat deel van het rapport een stuk onzin geschreven dus de volgende persoon mag het alsnog overdoen. Had ze beter niks kunnen doen.)manmanman
![]()
Nou heb ik in de afgelopen baan ook wel dingen niet opgepikt. Wanneer ik zou zijn gebleven had ik dat echt wel gedaan, maar het was best veel om je in te verdiepen (niet moeilijk wel veel en omslachtig), en het zou een pokkewerk zijn om dat over te dragen (had een tijdspanne van ca 2,5 maand van begin tot eind) dat ik dat mooi heb laten liggenWe have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het voelt allemaal nog ontzettend onwerkelijk ofzo? Het voelt eigenlijk...niet echt? Want het ging zo makkelijk.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het perfect is voor je en heel goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
En ik heb zojuist een heerlijkj (hoop ik) bierpakket besteld voor de bezoekers van mijn verjaardag
![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
@Lonaain je ongeloof en onwerkelijk gevoel van een baan.
![]()
Dit is toch helemaal jouw forte, jouw expertise![]()
![]()
Ik zie ook helemaal niet op tegen het werk. Dat kan ik en daar leef ik voor. Het voelt onwerkelijk omdat ik er zo lang tegenaan gehikt heb, het zo snel ging, ineens, en omdat ik heel lang ook gewoon gedacht heb hier nooit te (kunnen) komen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Waarom dacht je er/daar nooit te zullen komen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zie ook helemaal niet op tegen het werk. Dat kan ik en daar leef ik voor. Het voelt onwerkelijk omdat ik er zo lang tegenaan gehikt heb, het zo snel ging, ineens, en omdat ik heel lang ook gewoon gedacht heb hier nooit te (kunnen) komen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom dacht je er/daar nooit te zullen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wacht even.Volgens mij zei ze dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway: gefeliciflapstaart! Dat je er maar veel plezier in mag hebben (en rijk & gelukkig worden, en wereldvrede enzo, maar ik vind een beetje lol al wel de moeite waard bij werk)ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Wij hadden gister weer ouderwets drahahahahahaaaaama op 't werk. Met groepssessie enzo.
De conclusie is dat we meer groepssessies nodig hebben om ons vertrouwen te herstellen en ons weer veilig te voelen.
Gelukkig kreeg ik met wat moeite toch ook over het voetlicht dat de diepgekwetste persoon toch ook echt buitengewoon matig functioneert en dat dat los staat van z'n kwets.ik moet verrassend weinig
Hoe reageerde Matig daarip?quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:22 schreef sigme het volgende:
Wij hadden gister weer ouderwets drahahahahahaaaaama op 't werk. Met groepssessie enzo.
De conclusie is dat we meer groepssessies nodig hebben om ons vertrouwen te herstellen en ons weer veilig te voelen.
Gelukkig kreeg ik met wat moeite toch ook over het voetlicht dat de diepgekwetste persoon toch ook echt buitengewoon matig functioneert en dat dat los staat van z'n kwets.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]Lieverd, ik ben superblij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Matigquote:
Op zich had hij wel een punt; er werd *over* zijn matigheid gesproken maar het werd de maat niet duidelijk aangezegd. Want wij zijn een team vol stinkende heelmeesters. Zachtjes zachtjes "en dan snapt hij misschien vanzelf wel dat hij hier niet gelukkig gaat worden". Nou, uit zo'n aanpak leidt Matig dus niet af dat iedereen vindt dat Matig dingen nog steeds niet snapt/weet/toepast die hij langzamerhand echt had moeten weten.
Dus toen was er iemand -ik noem geen namen maar het is een lelijke heks- naar z'n manager gelopen en die had het dus ook nog nooit (duidelijk) te horen gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway: gefeliciflapstaart! Dat je er maar veel plezier in mag hebben (en rijk & gelukkig worden, en wereldvrede enzo, maar ik vind een beetje lol al wel de moeite waard bij werk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks. Ik ga ook niet voor rijkdom nu want het UWV gaat hier nog iets van vinden en een gekke berekening maken en dan hou ik effectief 30% van mn verdiende geld over. Ik ga wel voor plezier en geluk en voldoening en al die andere dingen.
![]()
Ik dacht voor de spoiler al dat jij het was, sigme. Volgens mij hou je niet van stinkende heelmeesters.
@Lonaa whoot! Wat geweldig! En zo op je lijf geschrevenKlinkt leuk, is vast ook leuk en ik wens je een glansrijke carriere in de cateringbusiness toe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
![]()
Loon
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Echt @Lonaa dit werk is zo jij. De lol die jij altijd had, bij het poppodium maar ook met de veteranen. Daar uit spreekt dat jij met een heel breed publiek overweg kan (en het publiek met jou, ook niet onbelangrijk)
Pfff terug van fysiofitness. Maar een deel van het speciaal opgezette programma uitgevoerd. De loopband ging echt niet, ook niet in een lagere stand. Dus omgezet naar fietsen. Fijne maar zware rug en arm oefeningen gedaan. Ga maar roetjes zoeken, betwijfel of ik morgen een glas kan optillen
Nee hoor. Ook voor Corona waren er hopen studenten waarbij het handje moest worden vastgehouden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:13 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 *zucht*
Ik vraag me af of het ook te maken heeft met dat dit de coronageneratie is, die eerder in z'n studie minder feedback/begeleiding/contact heeft gehad dan anders. De studenten die ik een tijd geleden ging helpen waren ook bizar hulpeloos en onwennig in werkcollege, hadden tot nu toe alleen werkcollege thuis achter hun laptopje gedaan en dan is het veel verleidelijker om alle opgaven die je niet snapt over te slaan en te wachten tot het antwoordmodel online komt.![]()
Verder zat ik gisteren met mijn 60+-jarige collega omdat iets haar niet lukte. Uiteindelijk (na al heel wat frustratie) zei ze "Ja maar als het zo moeilijk is wil ik het helemaal niet doen!" - oké, dan sla je dit stukje over en zet je er een notitie bij voor de volgende die aan deze brief gaat schrijven - "Ik wil dit gedeelte per se doen want het is het enige wat dit stomme werk nog interessant maakt!" - ja nou weet ik het niet meer met je hoor. (Uiteindelijk heeft ze in dat deel van het rapport een stuk onzin geschreven dus de volgende persoon mag het alsnog overdoen. Had ze beter niks kunnen doen.)manmanman
En als je dat op een gegeven moment losliet (met duidelijke opdracht) want stagedoelen en zo, dan werd die opdracht niet gedaan en lag dat toch aan mij. Want ik had ze niet goed begeleid.
Mede om die reden neem ik zelden meer studenten aan voor stages. Teveel gezeik.
Mensen die een vervolgstudie doen terwijl ze al jaren werkenDie snappen hoe de grote-mensen-wereld werkt.
Waar ik nu tegenaan hik: ik moet de winteropslagkreukels nog uit een wit shirt strijken wat vanavond aan moet
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Matig
Op zich had hij wel een punt; er werd *over* zijn matigheid gesproken maar het werd de maat niet duidelijk aangezegd. Want wij zijn een team vol stinkende heelmeesters. Zachtjes zachtjes "en dan snapt hij misschien vanzelf wel dat hij hier niet gelukkig gaat worden". Nou, uit zo'n aanpak leidt Matig dus niet af dat iedereen vindt dat Matig dingen nog steeds niet snapt/weet/toepast die hij langzamerhand echt had moeten weten.
Dus toen was er iemand -ik noem geen namen maar het is een lelijke heks- naar z'n manager gelopen en die had het dus ook nog nooit (duidelijk) te horen gekregen.Goed gedaan. Waarschijnlijk best kut voor deze en gene. Maar wat moet, moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks. Ik ga ook niet voor rijkdom nu want het UWV gaat hier nog iets van vinden en een gekke berekening maken en dan hou ik effectief 30% van mn verdiende geld over. Ik ga wel voor plezier en geluk en voldoening en al die andere dingen.
Je bedoelt dat je uiteindelijk hetzelfde over houdt tov uitkering? Of uitkering +30% van het salaris?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat laatste. Ongeveer. Geloof ik Ze doen nogal vaag over bruto/netto verrekening. However ga ik er dus wel iets op vooruit, want als het goed is hebben ze "voorkomen" dat je er op achteruit gaat want werken moet lonen en alles.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je bedoelt dat je uiteindelijk hetzelfde over houdt tov uitkering? Of uitkering +30% van het salaris?
As far als ik het nu begrijp halen ze van iedere bruto verdiende euro, 70 cent van je bruto uitkeringseuro.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Capitoquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:08 schreef Lonaa het volgende:
As far als ik het nu begrijp halen ze van iedere bruto verdiende euro, 70 cent van je bruto uitkeringseuro.![]()
Nou ja, je bent nuttig bezig, van de straat etc. Mooi man.
En ik gun je veel evenementen waar contant wordt betaald
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou, ik wil eigenlijk al een tijdje aan het werk want niet voldoende voldoening uit dat weinige vrijwilligerswerk en wil mn eigen geld verdienen en heb tijd, ruimte en energie en ik heb dat wel eens genoemd aan iemand en die zei "ja ik ken wel mensen die mensen kunnen gebruiken en ik weet wat je kan" dus ik kwam daar op terug zondagavond en toen kreeg ik een telefoonnummer en ik ging net op gesprek en uh ja. Dus.Dat vind ik ook wel echt wat voor jou. Congrats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het HEUL spannend maar ook HEUL tof want het heeft alles waar ik blij van word. Afwisseling in werk, afwisseling in locatie, afwisseling in collega's, afwisseling in sfeer afwisseling in wat er van me gevraagd wordt..![]()
![]()
![]()
Het is ook gewoon het begin van wel financiele onafhankelijkheid. En voldoening, want die haal ik zo enorm uit dat werk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Capito![]()
Nou ja, je bent nuttig bezig, van de straat etc. Mooi man.
En ik gun je veel evenementen waar contant wordt betaald![]()
Dat contante betalen wordt steeds zeldzamer, helaas.
Is ook eigenlijk heel verstandigquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het pas echt geloof/vertrouw als ik getekend heb?![]()
![]()
Ja, jullie weten het en de 3 mensen die ik er vooraf over verteld heb.quote:
Kan ik me voorstellen, vorig jaar geloofde het niet eens toen ik al getekend hadquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het pas echt geloof/vertrouw als ik getekend heb?vooral omdat ik voor de startdag op 1 november een paar dagen zou werken. Toen ik 1 november ook nog mocht komen geloofde ik het pas (little did I know)
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vorig jaar geloofde het niet eens toen ik al getekend hadvooral omdat ik voor de startdag op 1 november een paar dagen zou werken. Toen ik 1 november ook nog mocht komen geloofde ik het pas (little did I know)
Naja, op naar een toffe baan voor jou.
Hier ook wel gek dat ik dus wel al 1 of misschien 2 klussen doe voor ik teken, hoewel er wel een contract via de mail beloofd is dit weekend, dan kan ik m vast zien.
Wij begrijpen elkaarquote:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Eten
Kuch en die ene hier thuisquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jullie weten het en de 3 mensen die ik er vooraf over verteld heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Niet meerquote:
Ja dat uh voorzag ik wel. De rest meldt ik het nog wel als ik getekend hebquote:
Deze houdt toch zijn bek welquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dat uh voorzag ik wel. De rest meldt ik het nog wel als ik getekend heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Jeetje @Lonaa, wat fijn! En hopelijk helpt het om, hoe dit werk ook afloopt, toch het positieve gevoel te onthouden dat je hierdoor krijgt. Om een beetje tegenwicht te bieden aan de pijn van het verleden![]()
Ik moest ineens weer een echo van m’n been. Na overleg met de longarts. Want m’n kuit deed/doet een beetje pijn en ik had opeens een beetje vocht in m’n voet. Genoeg voor haar om te zeggen: laat het maar even uitzoeken. Dus huisarts gebeld. Huisarts: laat maar echo maken. Naar ziekenhuis. Echo. Lang. Radioloog: geen trombose () maar wel een Bakerse cyste in knie en een slijmbeurs met vocht erin (
).
Wel opgelucht dat het geen trombose is. Maar goed, nou dit weer dus.![]()
Oeh bah, dat heb ik ook gehad 4 jaar geleden. Hel op de fiets (alleen kon ik geen meter fietsen)We have far more in common than that which devides us..![]()
Is het bij jou vanzelf weggegaan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh bah, dat heb ik ook gehad 4 jaar geleden. Hel op de fiets (alleen kon ik geen meter fietsen)
Het gekke is dat ik haast geen pijn in m’n knie heb. Maar omdat ik zo veel last van m’n heup heb voel ik dat misschien ook wel minder![]()
![]()
@DancingPhoebe zit je al klaar om een nieuw deel te openen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou ja wel klote johquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:18 schreef yinu het volgende:
Jeetje @:lonaa, wat fijn! En hopelijk helpt het om, hoe dit werk ook afloopt, toch het positieve gevoel te onthouden dat je hierdoor krijgt. Om een beetje tegenwicht te bieden aan de pijn van het verleden![]()
Ik moest ineens weer een echo van m’n been. Na overleg met de longarts. Want m’n kuit deed/doet een beetje pijn en ik had opeens een beetje vocht in m’n voet. Genoeg voor haar om te zeggen: laat het maar even uitzoeken. Dus huisarts gebeld. Huisarts: laat maar echo maken. Naar ziekenhuis. Echo. Lang. Radioloog: geen trombose () maar wel een Bakerse cyste in knie en een slijmbeurs met vocht erin (
).
Wel opgelucht dat het geen trombose is. Maar goed, nou dit weer dus.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: