Nope.quote:
Falen vind ik wel een groot woord , het was memory en Mora heeft gewonnenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
JW probeert zijn falen recht te lullen in de kas
Het maakt hem allemaal weer niks uit zeker?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Het is een opluchting voor JW het is nooit zijn spel geweest.
Daar ben ik net weggegaan bij die blaastoetersquote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor mij die lolly![]()
Weer naar de andere stream dus
Het heeft goed uitgepakt, meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Toch blijft het niet slim om Morrie te kiezen bij Memory
Weggespeeld door Moriquote:Op maandag 15 mei 2023 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
Wat zal JW keihard uitgelachen worden door de maten uit z'n kroeg waar ie het vaak over heeft
Achteraf gelul. Ik had liever Moraima zien vertrekken, maar JW heb ik ook geen moeite mee. Zijn arrogantie is afgestraftquote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Zeker! Was ook maar een flauw woordgrapjequote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft goed uitgepakt, meer kan ik er niet van maken
Mora heeft toch aan allerlei spelshows meegedaan? Een stuk of dertig?quote:
Owwquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Was ook maar een flauw woordgrapje
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Falen vind ik wel een groot woord , het was memory en Mora heeft gewonnen
Bij degenen waar ze alles aan te danken heeft pleegt ze achterlijk hoogverraad als een soort van prinses op de erwtquote:
Hoogmoed.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.
Jeff zet zich al maanden voor lulquote:Op maandag 15 mei 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Mensen zetten zichzelf voor lul
( volgens mij over mirthe )
Hij roept dat al wel langer hoor dat het zijn spel niet wasquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Achteraf gelul. Ik had liever Moraima zien vertrekken, maar JW heb ik ook geen moeite mee. Zijn arrogantie is afgestraft
JW had wel iets met Mory , hij was als de dood dat hij eerder weg moest dan zijquote:Op maandag 15 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.
Ja die kickt er op met haar hoofd op tv te komen schijnbaarquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora heeft toch aan allerlei spelshows meegedaan? Een stuk of dertig?
Dat krijgen ze vandaag te horen of dat mag.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
1 roodstemmer minder, laat de rolex maar komen..
Was te verwachten. Hij heeft in ieder geval een lekker kleurtje daar kunnen halen. Nu thuis op de bank verder liggen vegeteren.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
JW probeert zijn falen recht te lullen in de kas
De wonderen zijn de wereld nog niet uit is nu geblekenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW had wel iets met Mory , hij was als de dood dat hij eerder weg moest dan zij
Bla, bla, bla.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Nee iddquote:Op maandag 15 mei 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit is nu gebleken
Voor haar kleinkinderen is dit geweldig natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Dit hele avontuur is voor Morrie hiermee meteen geslaagd want al haar kleinkinderen zullen voor de buis gaan zitten juichen
Ze komt mooi op tv in haar roze broekjequote:Op maandag 15 mei 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Dit hele avontuur is voor Morrie hiermee meteen geslaagd want al haar kleinkinderen zullen voor de buis gaan zitten juichen
En toch lijken de individuele opdrachten me wel lastiger.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je nagaan hoe dichtbij het allemaal ligt bij zulke 50/50-spelletjes want kan werkelijk alle kanten op en beslist op details
Dat gaat Eunice nu vast doen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk trouwens gewoon dat niemand op die mini-moppentrommel van JW zat te wachten
Eunice heeft het boekje geclaimdquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk trouwens gewoon dat niemand op die mini-moppentrommel van JW zat te wachten
Dat waren van die onderbroeken lol moppenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang heeft JW nog voor ie moet gaan?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk trouwens dat er nog 1 keihard mee zit te juichen thuis op de bankHalfuurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang heeft JW nog voor ie moet gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zou liever in een waterbak gaan waarna het volledig bij mijzelf ligt dan zo'n kutspelletje waarbij 50/50 voor werkelijk iedereenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch lijken de individuele opdrachten me wel lastiger.
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk trouwens dat er nog 1 keihard mee zit te juichen thuis op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang heeft JW nog voor ie moet gaan?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Is aan mij voorbij gegaan en ik weet nu pas weer wie Esther is.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:38 schreef Silves het volgende:
[..]
ja er was eens een dag, dat ze samen close waren, totdat ze Esther niet meer kon luchten..
Buiten de waterbak om.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou liever in een waterbak gaan waarna het volledig aan mijzelf ligt dan zo'n kutspelletje waarbij 50/50 voor werkelijk iedereen
Die allereerste van Quincy vond ik eigenlijk inhoudelijk de leukste van allemaalquote:
Beppiequote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Je krijgt nu weer dat gezeik dat mensen boos zijn omdat iemand op iemand heeft gestemd.
Degene die op JW hebben gestemd zijn okee. Maar degene die op Moirama hebben gestemd die zijn af.
![]()
helemaal die Babette. Als die gaat fluisteren dan is het helemaal mis. Dan weet je dat zij ook wel weet nu ga ik nare dingen zeggen en dat mag niemand horen.
Zelfde als met Mirthe en Eunice, helemaal nu JW weg is zie ik die 2 ook sneller weer naar elkaar toe trekken ..quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Bep echt klaar is met Zoe ,maar ik heb het gevoel dat alles weer wordt goedgepraat
Sowiesoquote:Op maandag 15 mei 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfde als met Mirthe en Eunice, helemaal nu JW weg is zie ik die 2 ook sneller weer naar elkaar toe trekken ..
Maar tot nu wel eentje met de grootste mensenkennis, een goeie kijk op de slappelingen daar...en de messentrekkers en de overlopers.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Je krijgt nu weer dat gezeik dat mensen boos zijn omdat iemand op iemand heeft gestemd.
Degene die op JW hebben gestemd zijn okee. Maar degene die op Moirama hebben gestemd die zijn af.
![]()
helemaal die Babette. Als die gaat fluisteren dan is het helemaal mis. Dan weet je dat zij ook wel weet nu ga ik nare dingen zeggen en dat mag niemand horen.
neeeeeeeeeeee, geen dinnetjes meer met Eunicequote:Op maandag 15 mei 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft iig een deukje opgelopen nu JW weg moet, lekker meer met Mirthie dinnetjes worden
Daar kan je op wachtenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee, geen dinnetjes meer met Eunice
Messentrekkers?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar tot nu wel eentje met de grootste mensenkennis, een goeie kijk op de slappelingen daar...en de messentrekkers en de overlopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |