En toch lijken de individuele opdrachten me wel lastiger.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je nagaan hoe dichtbij het allemaal ligt bij zulke 50/50-spelletjes want kan werkelijk alle kanten op en beslist op details
Dat gaat Eunice nu vast doen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk trouwens gewoon dat niemand op die mini-moppentrommel van JW zat te wachten
Eunice heeft het boekje geclaimdquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk trouwens gewoon dat niemand op die mini-moppentrommel van JW zat te wachten
Dat waren van die onderbroeken lol moppenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang heeft JW nog voor ie moet gaan?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk trouwens dat er nog 1 keihard mee zit te juichen thuis op de bankHalfuurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang heeft JW nog voor ie moet gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zou liever in een waterbak gaan waarna het volledig bij mijzelf ligt dan zo'n kutspelletje waarbij 50/50 voor werkelijk iedereenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch lijken de individuele opdrachten me wel lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |