Nee durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Zocht net ff snel terug, maar toen zag ik het zo snel niet
Nee durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Dacht bij Wendy (de eerste die ging stemmen)quote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee durf ik niet te zeggen
[..]
Lekker dubbelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Stream 1quote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Regie kan zich geen onverwachte en onwelgevallige wendingen veroorloven, dat figuren als Sjeffie en Isaac er ineens uit zouden liggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, is te lang geleden dat dat gebeurde
Dan laat ik het even zitten nuquote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Zo graag wil ik het wetenquote:
Ze heeft haar mooie roze broekje er al voor aanquote:
neeee gatverquote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Beste JW jij bent ook geselecteerd voor de eli-opdracht
[ afbeelding ]
Nu eens kijken hoe slim deze door de wol geverfde, met bergen aan levenservaring nu echt is.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Beste JW jij bent ook geselecteerd voor de eli-opdracht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas : "interessant, ze laten niet meer de stemmen zien"
Ze weten dus nu niet hoeveel stemmen er verdeeld waren
Mooiquote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas : "interessant, ze laten niet meer de stemmen zien"
Ze weten dus nu niet hoeveel stemmen er verdeeld waren
Zou niet weten waaromquote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind JW en Eunice ook vreselijk op de stream maar Moirama er uit vind ik wel nodig.
Ja Mori heeft haar enorm geholpen met het Eunice verhaalquote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Mirthe met de tranen in haar ogen,,,heeft ze misgegokt of is ze nu ineenkeer voor Moira?
En van haar nog niet op, of nog niet alles binnen, toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar wel iedereen lekker 500 euries om te spenden gegeven
![]()
![]()
ja die jw gaan ze nog niet laten gaan.. erik zorgt ook nog voor wat irritaties en tv momentenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, is wel uitgespeeld daar, een helaas zijn JW en Eunie nog wel TV-Voer
Hier nog een, dan hang ik de vlag uit. Kots van die beter weter en kan hem niets schelen kerel.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat die betweter JW verliest en met zijn tong buitenboord de poort uit gaat
JW is er negatiefquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die jw gaan ze nog niet laten gaan.. erik zorgt ook nog voor wat irritaties en tv momenten
dus tja.. zat er dik in dat morrie moest gaan nu
Staat er al langquote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Dat wordt hier ook niet ff genoemd.
Ja ik ook, geen Mori en Jeff streams meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
Ik zou de gezelligheid en lach van Moraima echt missen
Het is wel weer typisch twee "veilige" geen van beide is echt interessant.. behalve dat JW nog wat aankloot met Euniequote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze maken mij allebij geen drol uit.
Enige jammer bij Mori weg, is JW en Eunice langer in beeld.
Maar die zap ik toch weg
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
jawel stond hierbovenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
Mora had ze wél veel steun aan de laatste dagen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Mirthe met de tranen in haar ogen,,,heeft ze misgegokt of is ze nu ineenkeer voor Moira?
Het is wat het isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
JW zal vooral de pest in hebben dat ze hem hebben genomineerd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
Oh? Moirama en JW dus.
Schoenen waren nog niet binnen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En van haar nog niet op, of nog niet alles binnen, toch?
de hebberT
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:33 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kloptquote:Op maandag 15 mei 2023 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
OH ik dacht dat dat een wens was...doen ze vaak hier he.
Oh? Moirama en JW dus.
quote:
quote:
quote:
Owquote:Op maandag 15 mei 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
Bij gelijkspel allebei weg ? Zegt ie dat nou?
Jeff toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:34 schreef spapaars het volgende:
Best opvallend dat er nog niemand voor een tweede keer is genomineerd.
quote:
Moraima is niet zo slim, met haar act verbloemd ze datquote:
Ik ook, altijd nog beter dat dat gezemel van opa.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
Ik zou de gezelligheid en lach van Moraima echt missen
Darten en onder water?quote:
En de scheidsrechters in de war brengen zodat ze achteraf kan zeggen "' jaa maar dat zeiden jullie niet, jullie zijn onbeschoft"...quote:Op maandag 15 mei 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima is niet zo slim, met haar act verbloemd ze dat
Daar heeft de scheids niks over gezegd ... of de kast van de ander gewoon omvergooien..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:36 schreef D. het volgende:
Als Moraima slim is gaat ze op JW zitten zodat ie niet kan drukken
Is hier toch al enkele keren gemeld volgens mij?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Op zijn gezicht gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:36 schreef D. het volgende:
Als Moraima slim is gaat ze op JW zitten zodat ie niet kan drukken
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is hier toch al enkele keren gemeld volgens mij?
Superbadeendje doet ook meequote:
Ow eliminatie. Kom ik net op tijd. Mori en JW dus.quote:
En dat hij blij is dat hij heeft gewonnen van Moira, want dat kan zijn ego niet aan, dat hij eerder weg is...quote:Op maandag 15 mei 2023 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat als JW wint hij weken lang een Jeff gaat doen; roepen hoe goed ie is
Vorige keer wel met Kenzyquote:Op maandag 15 mei 2023 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan bij dit soort opdrachten.
Ik ben er ook bang voorquote:
idemquote:Op maandag 15 mei 2023 13:39 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat Moraima gaat, maar ik gun JW het wel om van Moraima te verliezen
Dat vrees ik ook!quote:Op maandag 15 mei 2023 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat als JW wint hij weken lang een Jeff gaat doen; roepen hoe goed ie is
Ik heb geen ideequote:Op maandag 15 mei 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
ik heb het idee dat morrie best al wat goed heeft en jw best al wat fout
Die hebben ze dagen laten oefenen in K5quote:Op maandag 15 mei 2023 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima gaat wel als een speer.. hopelijk staat het goed.
Is alleen maar voordelig als hij er evenveel goed heeftquote:
Niet goed gedrukt, hoorde bij haar alle keer niksquote:Op maandag 15 mei 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
he? ze had toch gedrukt.. zat ze net weer aan iets uit de kast
Bij JW ook nietquote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet goed gedrukt, hoorde bij haar alle keer niks
gediskwalifidingesquote:Op maandag 15 mei 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
ja maar dat maakt niet uit.. jw had al gedrukt , als eerste..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet goed gedrukt, hoorde bij haar alle keer niks
Echt wel.quote:
Maar voor hem, zei ze ook dat ze al had gedruktquote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar dat maakt niet uit.. jw had al gedrukt , als eerste..
JW wilde persee niet nooit zeker weten van Moirama verliezenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Zou zo mooi zijn dat juist Moraima wint van JW die altijd commentaar op haar heeft is een proef.. en dat terwijl hij zelf ook regelmatig faalt.
Dat mocht toch niet?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
dacht dat iemand zei: jw had al voor haar gedrukt.. ik weet het ook niet meer.. afwachtenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar voor hem, zei ze ook dat ze al had gedrukt
Neequote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]ik dacht dat het gelijk klaar was als iemand drukt
Daarom gun ik het hem zo dat hij verliest.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
JW wilde persee niet nooit zeker weten van Moirama verliezen
We gaan het zien
Oh, dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat iemand zei: jw had al voor haar gedrukt.. ik weet het ook niet meer.. afwachten
Omdat het een grootmuil isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom gun ik het hem zo dat hij verliest.
Omdat ze snuggerder is dan JW denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap trouwens niet, dat Eunice niet genomineerd is.
Ik heb haar zien drukkenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima heeft niet gedrukt, heeft de tijd uit laten lopen.
Maakt hem allemaal niks uit straks, let maar opquote:Op maandag 15 mei 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom gun ik het hem zo dat hij verliest.
Dan telt het toch niet? Je moest drukken toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:47 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg bij de FEBO. Mori is beter dan gedacht
oneee ze heeft meerdere keren gedrukt omdat ze dacht dat hij het niet deedquote:Op maandag 15 mei 2023 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jawelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan telt het toch niet? Je moest drukken toch?
Stond niet in het script.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:47 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg bij de FEBO. Mori is beter dan gedacht
Zó stom zal zelfs Moira niet zijn toch? Ze had al 'tig vragen voordat het Spel begonquote:Op maandag 15 mei 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan telt het toch niet? Je moest drukken toch?
Jawel, maar het ging om wie als eerste drukte, dus haar knop zoemde niet meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze MOCHTEN drukken als ze eerder klaar warenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zó stom zal zelfs Moira niet zijn toch? Ze had al 'tig vragen voordat het Spel begon
Maar tijdwinst was toch de issue bij gelijke stand?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze MOCHTEN drukken als ze eerder klaar waren
Jaquote:Op maandag 15 mei 2023 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar tijdwinst was toch de issue bij gelijke stand?
Dat hoop ik toch van niet want Mirthe zou voorlopig afstand nemen van Eunice.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
ALs JW weg moet gaan Mirthe Eunice opvangen, vermoed ik
Hebben ze allang gedaan maar moet ook nog voor de bewoners natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |