Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uitquote:Op maandag 15 mei 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
ah niet dus hoor ik Erik zeggen..niet gelukt?
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uit![]()
Goedemorgen Cos
zat er ook op te wachten maar helaas...quote:Op maandag 15 mei 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uit![]()
Goedemorgen Cos
Daar doet ze niet aan.. het is wel Janet hequote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze wel haar handen gewassen?
Zoe ook, zag haar gister van de wc komen, doet de kraan aan en weer uit. En loopt zo de keuken weer inquote:Op maandag 15 mei 2023 09:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Daar doet ze niet aan.. het is wel Janet he![]()
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe ook, zag haar gister van de wc komen, doet de kraan aan en weer uit. En loopt zo de keuken weer in
Niet alleen die föhn denk ik... maar zijn eigenwijsheid en koppigheid kunnen hem wel eens de das omdoen.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
zou het falen van erik aanleiding zijn om hem op de stip te zetten ,door zijn koppigheid oa
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt nu dat het niet gelukt is om de tin over te brengen. Dat klopt toch niet?
Ook lekker makkelijk want Erik zou het wel doenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
Nou jw.. jij hebt aangegeven al heeel veeel gemaakt te hebben van apparaten laatst in een gesprek tegen erik..
laat jij dan zien hoe het moet
Erik geeft aan bij jw dat het hem niet lukt.. hij zegt erbij: jij mag het ook proberen
maar ik hoor geen antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |