Heb je Kim ook vanaf het begin gevolgd?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:43 schreef Monique___ het volgende:
Nu over Kim brabbelen...........
pff brabbel...
Precies dat bullshit gelul, over hoe mensen TV hebben gekeken hoe zij er uit ging... allemaal kul, ze hebben NIETS aan dat "TV-maken " syndroom want ze worden niet door buiten genomineerd, alleen Febo bepaalt wie er weg moetquote:Op zondag 14 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
redenatie van babs.. dat het goed is dat Kim er nu uit is.. want nu is ze positief eruit gegaan..
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Streamwissel en krijg je mss wel je favo deelnemers..Bern en sas
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.quote:
KimD was vaak vrij snel para.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.![]()
Van wat ik begrijp van brabbel nu is dat Kim vrij beinvloedbaar is geweest en vrij , hoe zal ik het zeggen, veel deed invullen? veel piekerde? Veel 'vooruitzag' en dan bevestiging zocht voor wat ze gedacht had?
(mijn invulling he.. klopt he?)
Kim's grootse drive was die paranoia malloot vriend van d'r op het rechte pad houden daar...quote:Op zondag 14 mei 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.![]()
Van wat ik begrijp van brabbel nu is dat Kim vrij beinvloedbaar is geweest en vrij , hoe zal ik het zeggen, veel deed invullen? veel piekerde? Veel 'vooruitzag' en dan bevestiging zocht voor wat ze gedacht had?
(mijn invulling he.. klopt he?)
Naar Jeffrey en Babette nog steeds helaas.quote:
lekker storenquote:
Bep kan datquote:Op zondag 14 mei 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lekker storen![]()
![]()
brabbel gaat zometeen het gesprek proberen te sturen op kantoor.. kijken of ze het zelf zegt tegen jou zegt brabbel tegen jeff
De grijze muizen .. tijd om die erop te zettenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
wat ze nu zegt klopt wel...
alle mensen waar nog niet op gestemd is , is hetzelfde type mens
zowie komt weeeer
vind het wel altijd apart om te zien in een rls dat die grijze muizen over het algemeen vrij ver komen..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De grijze muizen .. tijd om die erop te zetten
Bedoeld ze oud en saai? of die pislinke gluiperds die de hele dag eiwitshakes zuipen en gewichten sleuren?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
wat ze nu zegt klopt wel...
alle mensen waar nog niet op gestemd is , is hetzelfde type mens
zowie komt weeeer
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bedoeld ze oud en saai? of die pislinke gluiperds die de hele dag eiwitshakes zuipen en gewichten sleuren?
jaaa hahahaquote:Op zondag 14 mei 2023 19:56 schreef ledn81 het volgende:
Babbel : "Zoë stond bekend als de natte krant van de loods en opeens gaan ze dingen tegen haar vertellen"
De Zwitserlanders Bern en Sasje , en dat ouwe zeikwijf Sjanet en allemansvriendje slijmkut Wendiequote:Op zondag 14 mei 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]nou vooral saai.. niet opvallend.. niet zo uitgesproken
Ik hoop het zo he zei zoiets vanmiddag ook al. Maar ben bang dat dat er niet inzit.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Toch hoop ik dat Team Oud&Saai ooit één van die gluiperige ratten die denken Loodseigenaar de zijn.. met name Isaac een keer te graze nemen
Nee dat is al aardig gekanteld inmiddels.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:04 schreef Monique___ het volgende:
brabbel weet bijna zeker dat ze niet op jeff gaan...............
Ja ze moesten eens weten dat Bern en Sas al een tijdje bezig zijn met een plan om Jeff weg te krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat is al aardig gekanteld inmiddels.
Daarom zat Sasha vanmiddag ook verbittert op de bank naast Bern omdat hun plannetje in duigen is gevallen.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ze moesten eens weten dat Bern en Sas al een tijdje bezig zijn met een plan om Jeff weg te krijgen.
Dat weet zij toch helemaal niet?quote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zat Sasha vanmiddag ook verbittert op de bank naast Bern omdat hun plannetje in duigen is gevallen.
ja maar niemand krijgen ze mee, dus gisteren of ervoor besloten om een andere te kiezen..quote:Op zondag 14 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ze moesten eens weten dat Bern en Sas al een tijdje bezig zijn met een plan om Jeff weg te krijgen.
Denk ook dat de kans groot is dat er een duel komt.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maar niemand krijgen ze mee, dus gisteren of ervoor besloten om een andere te kiezen..
Ahh heb de afgelopen 2 dagen minder gekeken..quote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zat Sasha vanmiddag ook verbittert op de bank naast Bern omdat hun plannetje in duigen is gevallen.
Oh maar die gaan alles doen om Jeff weg te krijgen .. alleen lukt het nu misschien nog nietquote:Op zondag 14 mei 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maar niemand krijgen ze mee, dus gisteren of ervoor besloten om een andere te kiezen..
maar ook dat ze net sex heeft gehad in de douche, het zal geen harde geweest zijn, en ja ook nog haar plan mislukt.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van mee gekregen.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
maar ook dat ze net sex heeft gehad in de douche, het zal geen harde geweest zijn, en ja ook nog haar plan mislukt.
Moira, zodat iedereen aan hun zijde kan winnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh heb de afgelopen 2 dagen minder gekeken..
Jappie liet deze week al weten erg te twijfelen.. die gaat dus niet meer op Jeff..
Op wie willen ze nu dan gaan?
ahh vandaar dat ik brabbel in het gesprek met jeff al moira hoorde noemen Of weet brabbel dat niet?quote:Op zondag 14 mei 2023 20:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Moira, zodat iedereen aan hun zijde kan winnen.
waren , hoor je hun nu niet meer overquote:Op zondag 14 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Een duel sucks, beter één die een keer Het Spel wint en een deelnemer naar éigen keuze wegschopt.. elke keer blijft het vaag of de genomineerd gefuckt wordt door Feboquote:Op zondag 14 mei 2023 20:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk ook dat de kans groot is dat er een duel komt.
Ja Zooi natuurlijk, die is de natte krant..verteld alles door aan degene die haar wil horen.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh vandaar dat ik brabbel in het gesprek met jeff al moira hoorde noemen Of weet brabbel dat niet?
Was al verbaasd om haar dat te horen zeggen..
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja Zooi natuurlijk, die is de natte krant..verteld alles door aan degene die haar wil horen.
Nu op de streams ..rokershok over Moira op de stip.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja Zooi natuurlijk, die is de natte krant..verteld alles door aan degene die haar wil horen.
Precies, daar hebben ze het nu over.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
maar ze weet toch dat zowie ook goed is met morrie dus dan is het misschien bedoeld om toch een ander erop te zetten..
het is raar eerst ging sas naar boven en toen jappie
Dating site... het kan zomaarquote:Op zondag 14 mei 2023 20:22 schreef freaky40 het volgende:
Als tijdverdrijf gaan ze maar doelloos zitten surfen tot zover mogelijk.
Zo klonk het niet.. als het model zegt..Hoi, Ik ben...quote:Op zondag 14 mei 2023 20:23 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij zitten ze gewoon op een kleding website.
en ice mag er een van babsquote:Op zondag 14 mei 2023 20:29 schreef Silves het volgende:
Zooi die Babs haar roze koeken beheert, ohhh Ice wil er ook een.
kassa 450¤ naar de klotenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
ik zie morai met 2 pruiken in haar handen en zeggen: wat zijn dit voor een rare dingen.. dit zijn ze niet
Dan had @mootie gelijkquote:Op zondag 14 mei 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
morai: nee dit is niet goed, dit is zoo nep
janet: was het duur?
mora: nee 60 euro..
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Oh Erik heb geen tin besteld maar een tin opzuigrolletje![]()
De fohn reparatie gaat nog ff duren waarschijnlijk.
Wendy gaat flippen
Die ging Erik toch repareren ?Maar helaas geen tinquote:
Het zijn toch ook een stelletje debielen bij mekaar ookquote:Op zondag 14 mei 2023 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die ging Erik toch repareren ?Maar helaas geen tin
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:51 schreef Puzzie het volgende:
Isaac heeft dezelfde schoenen als Wen besteld
we gaan het denk ik nu zienquote:Op zondag 14 mei 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat ie nu echt besteld heeft
It's a t(h)in linequote:Op zondag 14 mei 2023 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Wat een sukkel.. hij hep dit besteld ipv een beetje tin![]()
Het ligt uiteraard niet aan Erik, maar ze hebben het verkeerde geleverd. Hij hep tin besteld
[ afbeelding ]
hij was toch zo goed??quote:Op zondag 14 mei 2023 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Het ligt uiteraard niet aan Erik, maar ze hebben het verkeerde geleverd. Hij hep tin besteld
[ afbeelding ]
Genotquote:Op zondag 14 mei 2023 20:57 schreef ledn81 het volgende:
Daar is Erik weer. Bern vraagt het.. Erik heeft het verkeerde besteld
oeps verkeerde kammetje op de tondeusequote:Op zondag 14 mei 2023 20:57 schreef ledn81 het volgende:
Voglende keer als Wendy Erik knipt gaat er misschien per ongeluk ook wel wat verkeerd![]()
Ze hebben een dj-set, dus ze mogen wel muziek draaienquote:Op zondag 14 mei 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
Ze mogen van FEBO geen muziek draaien maar wel constant pingpongen en klaverjassen
het komt vast helemaal goedquote:Op zondag 14 mei 2023 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Wel fijn om te weten dat Erik verstand heeft van solderen
Als je het individueel doet met een koptelefoon jaquote:Op zondag 14 mei 2023 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een dj-set, dus ze mogen wel muziek draaien
Ik gok dat Wendy de föhn er nu wel doorheen mag drukkenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hopelijk duurt het een paar dagen eer er wel tin geleverd wordt![]()
Als je bedoelt dat ze niet zoveel herrie mogen maken door de hele loods heen zodat we niemand meer verstaan, dan welquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het komt vast helemaal goed
als hij over een maand of 2 eindelijk het juiste spul heeft
ze mogen niet meer dansen als er muziek wordt gedraaidquote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze niet zoveel herrie mogen maken door de hele loods heen zodat we niemand meer verstaan, dan wel
Neej. alleen als dat bestemt is voor studie, niet als achtergrond muziek tijdens nixnuttige zakenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een dj-set, dus ze mogen wel muziek draaien
Ik zie ze lol hebbenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen niet meer dansen als er muziek wordt gedraaid
lol is verboden
Die set is alleen voor leer doeleinden. Er mag geen muziek meer worden opgezet zodat anderen plezier kunnen hebben..quote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze niet zoveel herrie mogen maken door de hele loods heen zodat we niemand meer verstaan, dan wel
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft nu tin-opzuig-spul. Wendy zou dus tin kunnen verzamelen uit de verwarming van het biljartlaken, als hij dan niet kan biljarten; not her problem
Die regel ging dag 2 al overboordquote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej. alleen als dat bestemt is voor studie, niet als achtergrond muziek tijdens nixnuttige zaken
Ze doen niet andersquote:Op zondag 14 mei 2023 21:02 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die set is alleen voor leer doeleinden. Er mag geen muziek meer worden opgezet zodat anderen plezier kunnen hebben..
en als je had gelezenquote:
Valt daaronder ook alle lyrics uit je hoofd leren?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:02 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die set is alleen voor leer doeleinden. Er mag geen muziek meer worden opgezet zodat anderen plezier kunnen hebben..
Ik heb dat niet gelezenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als je had gelezen
weet je dat ze daar gisteren een waarschuwing over hebben gehad
dat doen ze vaak met de box en de ipadquote:Op zondag 14 mei 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt daaronder ook alle lyrics uit je hoofd leren?
De regels zijn een paar weken geleden verscherpt , ze mogen nu nix meer, iemand een gore kut noemen is al een gele kaartquote:
Da's een goede regel, er zijn al tokkies genoeg op tvquote:Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De regels zijn een paar weken geleden verscherpt , ze mogen nu nix meer, iemand een gore kut noemen is al een gele kaart
Sluit niet uit dat ze ergens (je weet wel) dit een mooie verhaallijn vinden, dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:49 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is prima te verstaan en juist leuke gesprekken als je plaatjes draaitquote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Roken is ook nog steeds waarschuwen dus daag de febo maar even uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt daaronder ook alle lyrics uit je hoofd leren?
Dan kunnen ze de hele avond muziek luisteren en leren dansenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doen ze vaak met de box en de ipad
Maar iemand daar kan best een gore kut hebben...quote:Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een goede regel, er zijn al tokkies genoeg op tv
maar die moeten ze via de febo aanvragenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de hele avond muziek luisteren en leren dansen
En dat Hugo Chavez aan de macht is in Venezuelaquote:Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
Hij weet ook zeker te weten dat Rob de Nijs dood is...
het ziet er ook niet uitquote:Op zondag 14 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Sokken moeten omlaag want het lijken net steunkousen aldus Bep en Zoe
[ afbeelding ]
Die info mogen ze dan voor zichzelf houdenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar iemand daar kan best een gore kut hebben...
Zei hij dat?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
Hij weet ook zeker te weten dat Rob de Nijs dood is...
quote:
Erik heeft echt een gat van een paar jaar, ook in zijn leeftijdquote:Op zondag 14 mei 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en banger hart is niet meer dan acht jaar oud
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft echt een gat van een paar jaar, ook in zijn leeftijd
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Snapte al niet dat ze hem niet mocht kopen.. zo duur zijn ze niet en ze doet veel daarquote:Op zondag 14 mei 2023 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat Wendy de föhn er nu wel doorheen mag drukken
ze denken daar totaal niet bij naquote:Op zondag 14 mei 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snapte al niet dat ze hem niet mocht kopen.. zo duur zijn ze niet en ze doet veel daar
het is echt ziekquote:Op zondag 14 mei 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
zowie: maar hee wel leuk he die schoenen van ice, ja jij hebt ze ook (tegen wendie) maar bij ice..
voor Kimquote:Op zondag 14 mei 2023 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Doe nog maar een armbandje , deze 4 zijn al een beetje oud
[ afbeelding ]
het lijkt wel een kinderdagverblijfquote:Op zondag 14 mei 2023 21:22 schreef humpty het volgende:
Kom zo nog even bij je kijken zegt Bern en morgen slapen we weer samen
datquote:Op zondag 14 mei 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat toch even 'mutsen'
zowie: je bent net terug
brabbel: ja ik ga even voor de show mee..
die is veel te bang dat ze iets mist nu en geen zin in zowie
Is ook voor haar vader die morgen jarig isquote:Op zondag 14 mei 2023 21:23 schreef pingu66 het volgende:
21.22 uur en Mirthe heeft haar moederdag shirt af.
er staat fijne moederdag mamsquote:Op zondag 14 mei 2023 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook voor haar vader die morgen jarig is
Fijne moederdag mams staat eropquote:Op zondag 14 mei 2023 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook voor haar vader die morgen jarig is
Komt ook nog wat voor haar vader op te staan meende ikquote:
morgen om 21.22 is dat vast klaarquote:Op zondag 14 mei 2023 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt ook nog wat voor haar vader op te staan meende ik
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
Zoe is weer druk aan het typen
Lieve FEBO
ik zit weer alleen op kantoor
niemand wil blijven zitten
en Jeff pikt iedereen af
wanneer gaat hij naar huis
liefs Zoe
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:29 schreef ledn81 het volgende:
Hey hoi ben ik weer. gezel he.
Heu luister, Babbette was net hier bij mij, maar ging nu naar beneden. Wat is ze aan het doen? willen jullie misschien even een mailtje sturen als ze klaar is met mutsen (haha altijd zo grappig dat woord)
Oh en hylarisch (schrijf ik dat goed zo?) he wat Erik nou weer besteld heeft.![]()
Nou we mailen weer hooooi![]()
[ afbeelding ]
nee hij heeft niks besteldquote:Op zondag 14 mei 2023 21:30 schreef Hoempah het volgende:
Armband van 500 euro heeft Jeffrey besteld?
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:29 schreef ledn81 het volgende:
Hey hoi ben ik weer. gezel he.
Heu luister, Babbette was net hier bij mij, maar ging nu naar beneden. Wat is ze aan het doen? willen jullie misschien even een mailtje sturen als ze klaar is met mutsen (haha altijd zo grappig dat woord)
Oh en hylarisch (schrijf ik dat goed zo?) he wat Erik nou weer besteld heeft.![]()
Nou we mailen weer hooooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:32 schreef chufi het volgende:
Ik zie een soldeerbout... Doet de fhön het alweer?
misschien kan hij de oude oven terugvragenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het Soldeerbout drama..
Erik wil proberen ergens uit een ander "dingetje" druppeltje soldeer over te brengen..... ga ik nu al weten, lukt nooit
[ afbeelding ]
Morgen doet opeens het koffiezet apparaat het niet meer. Heeft ie daar eend ruppeltje tin uit gejatquote:Op zondag 14 mei 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het Soldeerbout drama..
Erik wil proberen ergens uit een ander "dingetje" druppeltje soldeer over te brengen..... ga ik nu al weten, lukt nooit
[ afbeelding ]
Ouwe tin vloeit en hecht nooit meer, dan moet er tinvet bij...heeft 'ie ook nietquote:Op zondag 14 mei 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan hij de oude oven terugvragen
zit vast wel wat tin in
misschien kan hij dat ook bestellenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ouwe tin vloeit en hecht nooit meer, dan moet er tinvet bij...heeft 'ie ook niet
Een rolletje tin bestellen en ff wachten is simpeler lijk me, moet ie wel de goeie hebbenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan hij dat ook bestellen
net de verkeerde weer natuurlijk
laat dat maar aan erik overquote:Op zondag 14 mei 2023 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een rolletje tin bestellen en ff wachten is simpeler lijk me, moet ie wel de goeie hebben
we gaan geen verdienopdracht spelen tot er weer een fohn isquote:Op zondag 14 mei 2023 21:38 schreef Puzzie het volgende:
Bep" Erik hoelang gaat dat nog duren met de föhn want Wendy zit in zak en as'
Heeft ie uberhaupt al naar die föhn gekeken ?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:34 schreef humpty het volgende:
Toen de spullen kwamen had Wendy tegen Eric gezegd kan je direct aan de slag
maar Eric werkt niet op zondag
ik kreeg een vernietigende blik vanaf de bankquote:
Oh echt erg dat gewroet van Marciano, die heeft echt langdurige psychiatrische hulp nodig...... of gewoonquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Erik na 10 min kutten om een aansteker open te maken. : "nee hier zit geen tin in"
Jeffrey : "misschien in het stem scherm"
En moet je nagaan dat ze er als manager (lees: haar portemonnee) precies hetzelfde erin staatquote:Op zondag 14 mei 2023 21:51 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Wen over het gebrek aan motivatie van Zoe bij verdien opdrachten
Daar heeft ze wel gelijk in ze zegt elke keer wat een stomme opdrachtquote:Op zondag 14 mei 2023 21:51 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Wen over het gebrek aan motivatie van Zoe bij verdien opdrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |