ja die mogen van mij ook allemaal wieberen... voegen niks toe.. en laveren overal mooi langs..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ni echt tijd dat ze laf gaan Nomineren en die trage sukkels die bijna niets inbrengen eruit schoppen.. geen zielige kaart meer, maar gewoon de ouwe kneuzen eruit![]()
Moira, ZooWie, Sjanet, JW
ja snap ik ook niet..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap niet waarom ze Sas er niet op zetten
Erik zegt van niet , al vanaf het begin.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:27 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: erik heeft geen emotie, zijn brein zet dat uit??
wat zegt ze nu weer.. erik heeft echt wel emotie maar laat het niet op de meest standaard manier zien..
Klopt Erik heeft dat gezegdquote:Op zondag 14 mei 2023 19:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Erik zegt van niet , al vanaf het begin.
Dit is niet roddelen, dit zijn speltactieken, en feiten die spelen..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
Laten Babs er maar eens opzetten.
De grootste roddeltante van allemaal.
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daarquote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet..
en ze vijlt er op los
Jaa maar het lijkt haar altijd te lukkenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daar
Nou neequote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daar
Ze slijmkut overal als de beste.. misschien is dat ook verdienstequote:Op zondag 14 mei 2023 19:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa maar het lijkt haar altijd te lukken![]()
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
Laten Babs er maar eens opzetten.
De grootste roddeltante van allemaal.
Ooit komt ze er een keer opquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.
Die tijd is onze voordeel, er zijn nog "maar" 3½ maand over en nog steeds veel te veel volk daar.... die slachting moet vroeg of laat startenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.
Jij verwoord het precies goedquote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streamwissel en krijg je mss wel je favo deelnemers..Bern en sasquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Jeffrey vinden zichzelf heel wat. Denken precies te weten hoe het spel gespeeld moet worden en hoe de anderen in elkaar zitten.
Arrogantie ten top.
Ja het lijkt mij ook dat er nog heel wat weg moeten deze maanden ze zullen toch niet 14 man de finale gaan spelenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die tijd is onze voordeel, er zijn nog "maar" 3½ maand over en nog steeds veel te veel volk daar.... die slachting moet vroeg of laat starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |