Ze zouden haar eens een gele kaart moeten geven hier voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja geen idee, jeuk, maar niet met haar vingers aan haar makeup willen zitten?quote:
Ja!!quote:Op zondag 14 mei 2023 11:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs de oppassers, en ze vergat Rupie die donorvader is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zal eens kijken, viel erin bij Erikquote:Op zondag 14 mei 2023 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je ook een cap van de mount everest van Rupi?
Ik snap die combi ook niet zo goed,quote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je ook een cap van de mount everest van Rupi?
En dan moet je je nog voorstellen dat dat broodje er ook nog bij lag. Het kieperde net niet over de rand.quote:
Nee chocolademelk voor de tweede keerquote:Op zondag 14 mei 2023 12:04 schreef Flow3r het volgende:
Zöe : oh Erik daar moeten nog meer mensen van he, dat is wel een beetje heel erg vol
hij schonk volgens mij een glaasje melk in
Niet gehoord, maar in combinatie met de cap van flow3r hoor ik het alsnogquote:
Salade met een stuk taart en vanmorgen zo'nquote:Op zondag 14 mei 2023 12:05 schreef Flow3r het volgende:
Erik neemt nog een tweede bordje
[ afbeelding ]
was iets eerder via stream 2 denk. hoorde het, ze was niet in beeld geloof ik. Maar past idd bij het beeldquote:Op zondag 14 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar in combinatie met de cap van flow3r hoor ik het alsnog
Ik eet het ook wel , alleen niet de kip versie, smaken verschillenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beroemde gekookte Arabische worst op basis van rundvet en gevogeltevlees
Ondertussen zijn 3de keer nu.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:05 schreef Flow3r het volgende:
Erik neemt nog een tweede bordje
[ afbeelding ]
Smaakt het het zelfde als bijv gekookte Gelderse worst?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet het ook wel , alleen niet de kip versie, smaken verschillen
Het is geen leverworst.. het is Chatar en de schijfjes zijn gebakken. Chatar is kookworst.quote:
Neequote:Op zondag 14 mei 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Smaakt het het zelfde als bijv gekookte Gelderse worst?
Maar is dat nog wel zo? Ik denk dat er nu weer hele andere namen staanquote:Op zondag 14 mei 2023 12:23 schreef Silves het volgende:
Erik snel erbij, hij moet eens weten..niemand die verteld dat hij ook boven aan het lijstje staat.
Ik kan me niet voorstellen dat dit mag..quote:Op zondag 14 mei 2023 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthie gaat gewoon op Jeff
Sas heeft een plan en gaat uitzoeken of het kan
Bern en Sas strooien nu zand in de ogen ..vaag gelul terwijl ze precies weten wie en wat ze willen gaan doen
Het is niet meer te volgen want elke twee dagen vallen er weer andere namen. In beiden groepen ook nog..quote:Op zondag 14 mei 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar is dat nog wel zo? Ik denk dat er nu weer hele andere namen staan
Ja niks win/win zoals tiano zei. Maar ze kan natuurlijk ook nog op JW stemmen. Mirthe doet niet wat ze zegtquote:Op zondag 14 mei 2023 12:21 schreef Silves het volgende:
En ja hoor, tuurlijk wel een gesprek met hem gehad, maar ik vergeet nooit..Tja had ik dit al voorspeld
Sorry ik zie het geniale eigenlijk nietquote:Op zondag 14 mei 2023 12:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit mag..
Het zou wel een geniale actie zijn natuurlijk en de andere groep heeft daar nog geen rekening mee gehouden of aan gedacht.
Ik hoop ook echt dat het niet mag want dan krijgt die groep de overhand en dan worden het nog saaiere streams..
Zou kunnen, maar dit weten Sas en Bern nog niet , denk ik..Zooi verteld wel tegen ze op wie ze uiteindelijk gaan.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt door bepaalde ook bewust gedaan , zoals net wat bern en Sas dedenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet meer te volgen want elke twee dagen vallen er weer andere namen. In beiden groepen ook nog..
Maar Bern en Sas zijn juist degenen die zand in de ogen strooien .. in dit geval tegen Mirthequote:Op zondag 14 mei 2023 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dit weten Sas en Bern nog niet , denk ik..Zooi verteld wel tegen ze op wie ze uiteindelijk gaan.
Het mag wel maar het werkt niet zo bij gelijke stemming komt er een herstemming met iedereenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit mag..
Het zou wel een geniale actie zijn natuurlijk en de andere groep heeft daar nog geen rekening mee gehouden of aan gedacht.
Ik hoop ook echt dat het niet mag want dan krijgt die groep de overhand en dan worden het nog saaiere streams..
Same, al is het maar omdat ik niet snap waar het idee vandaan komt dat een bepaalde groep niet zou mogen stemmen bij een herstemming voor eli als er geen 2e voor een duel bepaald kan worden. Klinkt als een soort van wishful thinking waarvan ze al half denken dat het een waarheid is.quote:
Marciano zei net wel dat hij op die lange gingquote:Op zondag 14 mei 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niemand heeft aan deze optie nog gedacht en als het mag dan komen er met een duo eliminatie twee met evenveel stemmen van het andere kamp te staan en moeten opnieuw stemmen en kunnen ze kiezen wie er dan uiteindelijk tegenover komt te staan. Het kan ook nog zo zijn dat ze dan met drieën op de stip komen.quote:
Tegen Mirthe?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano zei net wel dat hij op die lange ging
Heb je het niet over Zoe?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien is Babette met make-up op gaan slapen en heeft ze zich nog niet gewassen
Maar hoe bepalen ze dan wie er wel en niet een 2e keer mag stemmen? Ze kunnen vooraf wel afspraken maken onderling, maar uiteindelijk gaat het stemmen toch individueel.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand heeft aan deze optie nog gedacht en als het mag dan komen er met een duo eliminatie twee met evenveel stemmen van het andere kamp te staan en moeten opnieuw stemmen en kunnen ze kiezen wie er dan uiteindelijk tegenover komt te staan. Het kan ook nog zo zijn dat ze dan met drieën op de stip komen.
Die lag nog in bed toen ze gingen brunchenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien is Babette met make-up op gaan slapen en heeft ze zich nog niet gewassen
Dat is juist wat niet duidelijk is voor Sasha en gaat ze achter vragen..quote:Op zondag 14 mei 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar hoe bepalen ze dan wie er wel en niet een 2e keer mag stemmen? Ze kunnen vooraf wel afspraken maken onderling, maar uiteindelijk gaat het stemmen toch individueel.
Ik snap niet waarom Sas denkt dat alleen zij dan opnieuw mogen stemmenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand heeft aan deze optie nog gedacht en als het mag dan komen er met een duo eliminatie twee met evenveel stemmen van het andere kamp te staan en moeten opnieuw stemmen en kunnen ze kiezen wie er dan uiteindelijk tegenover komt te staan. Het kan ook nog zo zijn dat ze dan met drieën op de stip komen.
Geen idee want op moment dat ik haar stem hoor zap ik naar de andere streamquote:Op zondag 14 mei 2023 12:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe staat weer te soppen over Ice dat ie zo gespierd is blablabla
9 op 1 kandidaat bijv Erik(kamp jeff) en dan gaan gaan er 7 losse stemmen dus 1 op Jeff 1 op morrie 1 op isaac enzovoort. Dan is er bij een duo eli dus maar 1 kandidaat met de meeste stemmen en moet de stemming op nieuw ( om die tweede te kiezen.) Volgens Sas mogen dan alleen de mensen die niet voor Erik hebben gestemdquote:Op zondag 14 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch normaal?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:21 schreef Silves het volgende:
En ja hoor, tuurlijk wel een gesprek met hem gehad, maar ik vergeet nooit..Tja had ik dit al voorspeld
Alles om de andere groep af te troeven maar als zij de manager verkiezing dat als voorbeeld aanhaalt dan maakt ze idd een fout. Mocht dat van de febo goedgekeurd worden dan weet je meteen wat er speeltquote:Op zondag 14 mei 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Sas denkt dat alleen zij dan opnieuw mogen stemmen
Dat was met de manager verkiezing van kenzi ook niet zo
Ik geloof nooit dat de FEBO daar in mee gaatquote:Op zondag 14 mei 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de andere groep af te troeven maar als zij de manager verkiezing dat als voorbeeld aanhaalt dan maakt ze idd een fout. Mocht dat van de febo goedgekeurd worden dan weet je meteen wat er speelt
Het slaat ook nergens op , dus daarom snap ik het geniale ook nietquote:Op zondag 14 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat de FEBO daar in mee gaat
Nee als ze na zou denken zou ze het al wetenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op , dus daarom snap ik het geniale ook niet
Ik vind hem ziekelijk bezig met dat sporten van hemquote:Op zondag 14 mei 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
Isaac lult een eind in de rondte en heeft al lang al zijn geld g opgemaakt en ronselt nu om bokspads
Ze weten dat ze een brunch krijgen toch dan kan je gewoon zorgen dat je gewassen aan tafel zitquote:Op zondag 14 mei 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die lag nog in bed toen ze gingen brunchenach zo zit ik thuis ook vaak aan het ontbijt
Vind mijn man altijd zo charmant
![]()
Ze heeft gehuild..voor en met de moeders.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten dat ze een brunch krijgen toch dan kan je gewoon zorgen dat je gewassen aan tafel zit
Ik ben trouwens nooit met make-up mijn bed in gedoken
Officieel bestaan er geen kampen.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik kwijl er niet van, doe mij maar een normaal postuur, met spieren die ze hebben gekregen door hun werken niet met dagenlang sporten en poedersquote:
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!quote:Op zondag 14 mei 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de andere groep af te troeven maar als zij de manager verkiezing dat als voorbeeld aanhaalt dan maakt ze idd een fout. Mocht dat van de febo goedgekeurd worden dan weet je meteen wat er speelt
Foei dan.. ze zouden eigenlijk af moeten zijn..quote:Op zondag 14 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten dat ze een brunch krijgen toch dan kan je gewoon zorgen dat je gewassen aan tafel zit
Ik ben trouwens nooit met make-up mijn bed in gedoken
quote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!![]()
Goed plan Sas echt hilarisch
Janet moet niet zeikenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Over de rozen uit de prijzenpot heeft Janet het , Mory nee die hebben de mensen van achter gehaald want het is geen eten ..vage praat
Het zou heel mooi zijn als het zo ging lopenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!![]()
Goed plan Sas echt hilarisch
Volgens mij doet Isaac precies hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Bep over Erik:' Hele dagen dagen zit hij te luisteren
Ice :'Ja om dingen te kunnen ontdekken oid
[ afbeelding ]
Die luistert muziek toch?quote:Op zondag 14 mei 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij doet Isaac precies hetzelfde
Dat zou ik ook super grappig vinden maar of de febo of Erik,jw of Jasper zal wel vertellen dat Sas theorie niet klopt.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou heel mooi zijn als het zo ging lopen
Die luistert elk gesprek af.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die luistert muziek toch?
Maar goed het ging over Erik die natuurlijk de ontdekker en initiator van #podcastgate was
Daarnaast was die managers verkiezing regel een 'foutje' van de febo waar zij op in hebben gespeeldquote:Op zondag 14 mei 2023 13:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook super grappig vinden maar of de febo of Erik,jw of Jasper zal wel vertellen dat Sas theorie niet klopt.
quote:Op zondag 14 mei 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
janet die zegt altijd A en doet dan B..hebben ze wel gelijk in.
Dat hangt echt van de situatie af , Eunie heeft heel vaak meegestemd , deze keer dan niet maar dat zegt nietsquote:Op zondag 14 mei 2023 13:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
soms ok maar merendeels doet ze haar zin met stemmen
Nee hoor in het regelementen boek stond dat als niemand of er maar 1 kandidaat is.iedereen kandidaat is (en die dus zelf niet mogen stemmen).quote:Op zondag 14 mei 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast was die managers verkiezing regel een 'foutje' van de febo waar zij op in hebben gespeeld
Laat ik het zo zeggen : Rupie ontdekte dat alleen de managers mochten stemmen , dat was iets waar niemand aan had gedachtquote:Op zondag 14 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor in het regelementen boek stond dat als niemand of er maar 1 kandidaat is.iedereen kandidaat is (en die dus zelf niet mogen stemmen).
Fake kandidaten zoals Morrie ( die zich 5 minuten voor tijd terug trok) dat was een foutje,daar hadden ze geen rekening mee gehouden. Ook niet met kandidaten die zeggen stemmen niet op mij. Dat mag ook niet meer. Staat verder geen sanctie op maar ja de febo moet iets want ze verliezen de grip op het programma. 😉🙃
Beter stem je gewoon schijterig op Mora (of Zoe) bij een duel aangezien iemand van jouw eigen 'groep' erop komt te staan. Daarnaast moet iedereen zich dan exact tot aan de komma aan die afspraak houden terwijl het tactisch totale onbenullen zijn gebleken. Je hebt daar, vooral in hun kamp, teveel losse flodders die hun eigen koers varen en waar je geenszins van op aan kunt. En sowieso slaat het hele 'plan' überhaupt nergens op aangezien er dan door alle bewoners opnieuw gestemd zal worden. Wil je meedoen met de big boys dan moet je ook kunnen denken als een biggie boy want je gaat uitgelachen worden.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
9 op 1 kandidaat bijv Erik(kamp jeff) en dan gaan gaan er 7 losse stemmen dus 1 op Jeff 1 op morrie 1 op isaac enzovoort. Dan is er bij een duo eli dus maar 1 kandidaat met de meeste stemmen en moet de stemming op nieuw ( om die tweede te kiezen.) Volgens Sas mogen dan alleen de mensen die niet voor Erik hebben gestemd
opnieuw stemmen.
Dit klopt natuurlijk niet . Iedereen stemt opnieuw.
Ook snap ik het nut niet
Daar mikt groep Ice volgens mij opquote:Op zondag 14 mei 2023 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
Even stuk interessanter vanuit het andere kamp is als je twaalf stemmen weet te verzamelen waardoor 6-6-5 en je dus zelfs met jouw clan kunt gaan bepalen wie het duel moet gaan spelen. In theorie zou je dan bijv. Erik versus JW kunnen krijgen.
Van mij hoeven die twee er beiden niet uit maar dit zijn wel de huzarenstukjes waarvan je begint te smulllenquote:
Ligt ook aan de regie die het maar al te graag in beeld wil brengen, ze kunnen makkelijk wegdraaien maar dat doen ze nietquote:Op zondag 14 mei 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
Ff een klein stukje van op het web..
Ontbijten met Erik
Dat hij zijn bord na een maaltijd aflikt is nog tot daar aan toe, maar de manier waarop Erik niet alleen zijn bord, maar ook zijn neus leeg eet valt bij de kijkers van Een Jaar van je Leven niet heel erg lekker. Vanochtend was het ook weer raak. Om nog maar te zwijgen over het feit dat Erik ook nog eens stiekem meerdere rondes ontbijt pakt, terwijl de voorraad behoorlijk beperkt is…
![]()
Ik doel meer op wat jij zei over de verdeling van de stemmen (6-6-5 wat jij als voorbeeld gaf)quote:Op zondag 14 mei 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij hoeven die twee er beiden niet uit maar dit zijn wel de huzarenstukjes waarvan je begint te smulllen
Hoezo zo in beeld krijgen?? hij schaamt zich nergens voor, gewoon weten dat de camera op je staat, en dan nog je lichaamsprut opeten, en schransen bang dat je tekort komt, geen rekening houden met de ander..dit is juist goed om ook dat aan de kijkers te laten zien, denk zelf dat hij trots is met deze zendtijd..is en blijft een viespeuk.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ligt ook aan de regie die het maar al te graag in beeld wil brengen, ze kunnen makkelijk wegdraaien maar dat doen ze niet
Als Mirthe met een tafel smijt , Marciano een duw geeft, zijn ze wel op tijd
Ze willen hem bewust zo in beeld brengen, triest
Maar zijzelf kan niet eens vijf seconden aan een kinderklimrek hangen en toch denkt ze een serieuze kans te makenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe staat weer te soppen over Ice dat ie zo gespierd is blablabla
Ja hij weet dat er camera's zijn en ja ik vind het ook viesquote:Op zondag 14 mei 2023 13:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoezo zo in beeld krijgen?? hij schaamt zich nergens voor, gewoon weten dat de camera op je staat, en dan nog je lichaamsprut opeten, en schransen bang dat je tekort komt, geen rekening houden met de ander..dit is juist goed om ook dat aan de kijkers te laten zien, denk zelf dat hij trots is met deze zendtijd..is en blijft een viespeuk.
Maar hij vreet toch uit zijn neus? Lekker netjes aangekleed op de blauwe stoel je neus leeggraven en vretenquote:Op zondag 14 mei 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ligt ook aan de regie die het maar al te graag in beeld wil brengen, ze kunnen makkelijk wegdraaien maar dat doen ze niet
Als Mirthe met een tafel smijt , Marciano een duw geeft, zijn ze wel op tijd
Ze willen hem bewust zo in beeld brengen, triest
Ook zo fake, muziek is de hele tijd in beeld geweest, dan kunnen ze ook wegdraaien naar een slaper zoals ze zo vaak midden in gesprekken doenquote:Op zondag 14 mei 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
Buiten in de zon kaarten
Laat de FEBO daar maar wat aan doen
Ipv mensen die lol hebben met muziek
We hebben van de week een uursessie gehad van Janet die allerlei plekken op haar lichaam aan het ontharen was of liet ontharenquote:Op zondag 14 mei 2023 13:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja hij weet dat er camera's zijn en ja ik vind het ook vies
Neemt niet weg dat er ook andere bewoners zijn die puisten uitknijpen, haren uit kinnen trekken, neuspeuteren , maar dat komt niet zo vaak en lang in beeld als ze bij Erik doen, ze zoemen al in op zijn bord als ie zit te eten, hopen dat ie het met zijn vingers leeg gaat schrapen, ze weten heus wel wat er komen gaat en dan bewust inzoemen, sorry hoor
Babs trekt toch haren uit haar kin ? elke dag ? is dat leuk om helemaal op in te zoemen keer op keer ? Dat laten ze een paar seconden zien en dan zijn ze weer wegquote:Op zondag 14 mei 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij vreet toch uit zijn neus? Lekker netjes aangekleed op de blauwe stoel je neus leeggraven en vreten
Dit is geen uitzonderlijke situatie , mensen zitten daar vaker en jke weet dat je dan op beeld kan komen
Dus nee ik ben het niet met je eens
Het meest frappante vind ik nog wel dat Erik klaarblijkelijk zulke gesprekken voert (met uitgerekend juicekanaal Zoe)quote:Op zondag 14 mei 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Zoe:'Erik komt nooit klaar ...hij stopt altijd op tijd voor hij komt , hij kickt meer op de opbouw ervan
Ice:'haha dat zegt hij tegen jou;'
Maar niet zo ingezoemd als bij Erik, ik heb geen haartje gezienquote:Op zondag 14 mei 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben van de week een uursessie gehad van Janet die allerlei plekken op haar lichaam aan het ontharen was of liet ontharen
![]()
Heb je een programma met echt eens goedgecaste deelnemersquote:Op zondag 14 mei 2023 13:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook zo fake, muziek is de hele tijd in beeld geweest, dan kunnen ze ook wegdraaien naar een slaper zoals ze zo vaak midden in gesprekken doen
zelden zo'n slechte regie gezien als bij dit programma
Ik teveelquote:Op zondag 14 mei 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar niet zo ingezoemd als bij Erik, ik heb geen haartje gezien
Juicekanaal Zoequote:Op zondag 14 mei 2023 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het meest frappante vind ik nog wel dat Erik klaarblijkelijk zulke gesprekken voert (met uitgerekend juicekanaal Zoe)
Die blauwe stoelen zijn wel een centraal punt waar altijd mensen zitten en camerá's op staanquote:Op zondag 14 mei 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs trekt toch haren uit haar kin ? elke dag ? is dat leuk om helemaal op in te zoemen keer op keer ? Dat laten ze een paar seconden zien en dan zijn ze weer weg
Je kan bewoners ook stalken met hun gewoontes
Erik is een viezerikquote:Op zondag 14 mei 2023 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het meest frappante vind ik nog wel dat Erik klaarblijkelijk zulke gesprekken voert (met uitgerekend juicekanaal Zoe)
ze pakken hem ook als ie aan tafel zit, de camera ligt nog net niet op zijn bord, kappen gesprekken af als hij naar bed gaat en volgen hem helemaal to uitkleden en in bed stappen aan toequote:Op zondag 14 mei 2023 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die blauwe stoelen zijn wel een centraal punt waar altijd mensen zitten en camerá's op staan
Dus nee, ik vind dat een verkeerd voorbeeld
Als je op die stoelen gaat zitten of je zit in een slaapruimte aan je gezicht te frunniken , ik vind het een heel ander ietsquote:Op zondag 14 mei 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar niet zo ingezoemd als bij Erik, ik heb geen haartje gezien
Ik vind het ook vies, ik oordeel alleen niet op zijn vreemde gewoontes maar op de oneerlijke regiequote:
Er is iemand op de regie tot over zijn oren verliefd op Erikquote:Op zondag 14 mei 2023 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze pakken hem ook als ie aan tafel zit, de camera ligt nog net niet op zijn bord, kappen gesprekken af als hij naar bed gaat en volgen hem helemaal to uitkleden en in bed stappen aan toe
Zolang Erik in het programma zit zal FEBO het blijven uitbuitenquote:Op zondag 14 mei 2023 13:51 schreef Flow3r het volgende:
Naja, ik heb Erik's gewoontes nu wel gezien, laat die regie zich maar ergens anders op focussen
En hij vindt dit geweldig..quote:Op zondag 14 mei 2023 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze pakken hem ook als ie aan tafel zit, de camera ligt nog net niet op zijn bord, kappen gesprekken af als hij naar bed gaat en volgen hem helemaal to uitkleden en in bed stappen aan toe
Ze laten Eunie en JW ook teveel zien , Zoe ook en zo kan je iedereen wel afgaanquote:Op zondag 14 mei 2023 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of je ligt in de felle zon op de bank en laat je ontharen door Mirthe, regie zoemt heel even in en dan weer van een afstand, laat dan ook Janets harige benen continu closeup zienquote:Op zondag 14 mei 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je op die stoelen gaat zitten of je zit in een slaapruimte aan je gezicht te frunniken , ik vind het een heel ander iets
Ik vind het totaal verschillende zaken die je aanhaaltquote:Op zondag 14 mei 2023 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het ook vies, ik oordeel alleen niet op zijn vreemde gewoontes maar op de oneerlijke regie
Er zal vast iemand met zo'n profiel te vinden zijn in Urk of Staphorstquote:Op zondag 14 mei 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is iemand op de regie tot over zijn oren verliefd op Erik
Nu maar hopen dat het een vrouw tussen de 25 en 40 is
Slank lang en cup A
Maar niet zo ingezoemdddddd, dat is mijn puntttttquote:Op zondag 14 mei 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze laten Eunie en JW ook teveel zien , Zoe ook en zo kan je iedereen wel afgaan
Helaas vaak genoeg gezienquote:Op zondag 14 mei 2023 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar niet zo ingezoemdddddd, dat is mijn punttttt![]()
![]()
zoem maar eens elke freaking dag close up in op de nagels van JW![]()
doen ze ook niet
Oneens , je ziet het omdat de regie er toevallig langs filmt, niet omdat ze er op gefocust zijnquote:
Zou janet ook de haartjes aflikken? Er is een verschil met gewoontes, waar dit stuk je om gaat is dat de kijkers het afschuwelijk vinden..en ja de regie is gek als ze dit niet ff mededelen.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of je ligt in de felle zon op de bank en laat je ontharen door Mirthe, regie zoemt heel even in en dan weer van een afstand, laat dan ook Janets harige benen continu closeup zien
Ik vind je nog steeds een hotte beebquote:Op zondag 14 mei 2023 13:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oneens , je ziet het omdat de regie er toevallig langs filmt, niet omdat ze er op gefocust zijn![]()
maar oke, agree to disagree![]()
ik ben het zo met je eens. Dat puisten uitknijpen of vingers vreten of het met volle mond praten, vind ik allemaal veel onsmakelijker.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja hij weet dat er camera's zijn en ja ik vind het ook vies
Neemt niet weg dat er ook andere bewoners zijn die puisten uitknijpen, haren uit kinnen trekken, neuspeuteren , maar dat komt niet zo vaak en lang in beeld als ze bij Erik doen, ze zoemen al in op zijn bord als ie zit te eten, hopen dat ie het met zijn vingers leeg gaat schrapen, ze weten heus wel wat er komen gaat en dan bewust inzoemen, sorry hoor
Je zou denken dat ze inmiddels wel genoeg van dat soort beelden hebben, focus eens op een andere bewoner denk ik dan , echte kutlui bij de regiequote:Op zondag 14 mei 2023 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben het zo met je eens. Dat puisten uitknijpen of vingers vreten of het met volle mond praten, vind ik allemaal veel onsmakelijker.
Maar Erik is een leuk onderwerp, en dat kunnen ze lekker framen.
Welke verwarming hebben ze?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:04 schreef Flow3r het volgende:
zwembadwater is gewoon warm![]()
#jaloers![]()
[ afbeelding ]
De zon ?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke verwarming hebben ze?
* greysbones gaat eens op bol koekeloeren
Daar komen ze toch achter en dan komt de strontlading over je heenquote:Op zondag 14 mei 2023 14:08 schreef Silves het volgende:
Jap die zei vorige week tegen Sas, ik ga op Jef, maar zeg tegen ze dat ik op Erik ben gegaan..
De sneaky bastard van de loods.
quote:Op zondag 14 mei 2023 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te horen hoe Jeff trots over Kim spreekt ...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff over het afscheid van Kim - 14 mei 2023.Vannacht wilde je nog dat Mirthe en Jef moesten neuken..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ze beiden geen kwaad doen, nee .... win win ....quote:Op zondag 14 mei 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
Vannacht wilde je nog dat Mirthe en Jef moesten neuken..?
ja terecht dan, beter eerlijk zijn en slikken en door..en niet je verschuilen achter de meiden.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar komen ze toch achter en dan komt de strontlading over je heen
Mss het filmpje van van morgen, dat mirthe nog altijd op Jef wil, want ze vergeet niksquote:Op zondag 14 mei 2023 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou ze beiden geen kwaad doen, nee .... win win ....
Als ze 5 / 5 kunnen doen hoeft dat ook nietquote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
JW zei laatst dat ie voor 99% zeker weet dat Jeff nooit op hem zal stemmen want dat weet ie g'woon
Het komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 14 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze 5 / 5 kunnen doen hoeft dat ook niet
Een soort bingo jaquote:Op zondag 14 mei 2023 14:23 schreef Tascha071 het volgende:
Wat is Bon Ku Ne?
Wat is Bon Ku Ne? Bon Ku Ne is een spel dat onder meer in het Caribisch gebied wordt gespeeld en erg populair is bij de lokale vrouwen. Het wordt ook gespeeld door mannen, maar vaak zijn het de enthousiaste vrouwen die er echt in opgaan. Het is een kaartspel dat gebaseerd is op Tarotkaarten, wat kleurrijke kaarten zijn die met afbeeldingen werken. Elke speler krijgt 3 kaarten en 3 wasknijpers. Spelers zitten in een kring en er is één persoon die de kaarten schudt en uitdeelt. De speler die zijn of haar 3 kaarten als eerste ‘vastgepind' krijgt, wint een prijs. Hierna herhaalt hetzelfde proces zit toch er weer een winnaar is en een prijs krijgt
https://www.antilliaanse-toko.nl/bon-ku-ne-kaarten-1-stuk.htmlquote:Op zondag 14 mei 2023 14:23 schreef Tascha071 het volgende:
Wat is Bon Ku Ne?
Wat is Bon Ku Ne? Bon Ku Ne is een spel dat onder meer in het Caribisch gebied wordt gespeeld en erg populair is bij de lokale vrouwen. Het wordt ook gespeeld door mannen, maar vaak zijn het de enthousiaste vrouwen die er echt in opgaan. Het is een kaartspel dat gebaseerd is op Tarotkaarten, wat kleurrijke kaarten zijn die met afbeeldingen werken. Elke speler krijgt 3 kaarten en 3 wasknijpers. Spelers zitten in een kring en er is één persoon die de kaarten schudt en uitdeelt. De speler die zijn of haar 3 kaarten als eerste ‘vastgepind' krijgt, wint een prijs. Hierna herhaalt hetzelfde proces zit toch er weer een winnaar is en een prijs krijgt
Als hij zou winnen stuurt hij Jef niet weg?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Maar wat voor baat heeft Jeff bij een exit van JW? Staan uiteindelijk toch aan dezelfde zijde?
Bij een duel mag je niemand wegsturenquote:Op zondag 14 mei 2023 14:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Als hij zou winnen stuurt hij Jef niet weg?
Naar geluid altijdquote:
Klopt..maar wel bij een eenmanszaak..maar dit wordt Erik dan tot nu dan wel.quote:
Zal je zien dat er drie mensen zijn met vijf stemmen en Zoe moet gaan kiezen maar het weer eens niet snapt waarna Jeff. Bij de uitleg van verdienopdrachten ziet ze vaak al water branden. Zou maar even een goed gesprek voeren met 'hun manager'.quote:
Maar leider levenservaren JW zag alles al vanaf het begin had alles al door maar verliest elk plan wat hij opzet. Droeftoeterquote:Op zondag 14 mei 2023 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter stem je gewoon schijterig op Mora (of Zoe) bij een duel aangezien iemand van jouw eigen 'groep' erop komt te staan. Daarnaast moet iedereen zich dan exact tot aan de komma aan die afspraak houden terwijl het tactisch totale onbenullen zijn gebleken. Je hebt daar, vooral in hun kamp, teveel losse flodders die hun eigen koers varen en waar je geenszins van op aan kunt. En sowieso slaat het hele 'plan' überhaupt nergens op aangezien er dan door alle bewoners opnieuw gestemd zal worden. Wil je meedoen met de big boys dan moet je ook kunnen denken als een biggie boy want je gaat uitgelachen worden.
Je moet met de juiste mensen omgaan en daarin kiest ie telkens het verkeerde bootjequote:Op zondag 14 mei 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar leider levenservaren JW zag alles al vanaf het begin had alles al door maar verliest elk plan wat hij opzet. Droeftoeter
Omdat hij alles beter weet en niet tactisch weet te spelen jankt dat bijv Morrie imma of Zoë er nog inzit maar stemt er zelf nooit op ( goed 1 keer misschien)quote:Op zondag 14 mei 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet met de juiste mensen omgaan en daarin kiest ie telkens het verkeerde bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste fragment voorlopig, ga lekker de zon in en een terrasje zoeken ...![]()
Hier staan alle fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5.
quote:Op zondag 14 mei 2023 14:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, iemand een suggestie voor een passend muziekje eronder ... ?
[ afbeelding ]
Erik wisselt van overhemd - 13 mei 2023.een striptease nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe JW erbij zit kan zo in een homo erotisch blaadjequote:Op zondag 14 mei 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Dat setje Marci&Babbel wil nog niet zo vlotten,
[ afbeelding ]
Die lijkt behoorlijk uitgekeken op Eunie..elke dag aan het water staan en geen druppel mogen drinkenquote:Op zondag 14 mei 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe JW erbij zit kan zo in een homo exotisch blaadje
Eunice heeft nu Bon Kunequote:Op zondag 14 mei 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
Hij wint het ei![]()
Morrie vond het een stomme prijs
Rupi : "als er een stom iemand wint geef je hem gewoon het ei" zei ie eerder![]()
quote:Op zondag 14 mei 2023 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff wil de titel, het geld kan hem niet schelen ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff en Mirthe over de finale en de winnaar - 14 mei 2023.Weer enorm bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste fragment voorlopig, ga lekker de zon in en een terrasje zoeken ...![]()
Hier staan alle fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5![]()
laat maarquote:Op zondag 14 mei 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Jeff heeft het zelfde plan als Sas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |